• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сир кисломолочний 9% ДК 021:2015: 15542000-9; Твердий сир 45% ДК 021:2015: 15544000-3

Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 5 000,00 грн. (П’ять тисяч грн. 00 коп.). Вид забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним удосконаленого електронного підпису/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити удосконалений електронний підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження УЕП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням УЕП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).

Торги не відбулися

185 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 854.50 UAH
Період оскарження: 06.02.2024 14:49 - 11.02.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо уникнення створення штучних перешкод для складання тендерної пропозиції

Номер: 062d81ade84842c0b516a7aeb2f31a84
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-06-009912-a.a1
Назва: Щодо уникнення створення штучних перешкод для складання тендерної пропозиції
Вимога:
Доброго дня шановний замовник! При аналізі тендерної документації нами вбачається намір Замовника навмисно ускладнити підготовку та складання документів тендерної пропозиції шляхом публікування Замовником тендерної документації та додатків до тендерної документації у форматі Portable Document Format (PDF). Нам, як потенційному учаснику абсолютно незрозуміло яким чином ми маємо підготувати документи, які надані замовником до заповнення з боку учасника, наприклад: 1) Додаток 2 до тендерної документації, в якому зазначено, що «Учасник не має права відступати від форми даного додатку під час його стверджувального заповнення» Звертаємо увагу, що даний додаток складається із 6 аркушів формату А4, який за логікою Замовника учасник повинен переписувати власноруч, при наявній можливості Замовника опублікувати даний додаток в форматі WORD. 2) Додаток 3 до тендерної документації в якому зокрема зазначено: «Учасник вносить в проект договору власні реквізити», знову ж таки, учаснику для виконання даної вимоги необхідно власноруч передрукувати проєкт договору, який складається з 10 аркушів А4, що на нашу думку є навмисним ускладнення підготовки тендерної документації з боку Замовника 3) Додаток 4 до тендерної документації, в якому зазначено: «форма, яка подається Учасником, Учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі пусті необхідні графи, строчки», заповнити дану форму не є можливим, оскільки потенційному учаснику для початку необхідно дану форму передрукувати власноруч. Теж саме відноситься і до решти додатків до тендерної документації та самої тендерної документації в цілому. Враховуючи вищевикладене, просимо замовника опублікувати ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ ТА ВСІ ДОДАТКИ ДО НЕЇ в машино зчитувальному форматі WORD, як це робить 99% Замовників України, для уникнення створення штучних перешкод для складання тендерної пропозиції потенційними учасниками, дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Тендерна документація розміщена в форматі pdf, оскільки це не суперечить регламенту роботи майданчику. Чинне законодавство щодо публічних закупівель не містить вказівок та обов’язків для Замовника оформляти тендерну документацію у певному визначеному форматі, у т.ч. для оприлюднення на веб-порталі з питань закупівель. Крім того, чинне законодавство не передбачає механізму надання тендерної документації учасникам поза межами використання електронної системи закупівель. Зважаючи на викладене, формат, в якому оприлюднена тендерна документація замовником, повністю узгоджується з вимогами чинного законодавства. Замовник не в змозі завантажити повторно тендерну документацію, оскільки буде вважатися, що зроблено зміни до документації яких не було. Розміщення документації у форматі pdf не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами), Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 та жодним чином не спрямовані на те, що з боку учасників унеможливлюють виконання умов тендерної документації, не порушують права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі та не перешкоджають учасникам взяти участь у відкритих торгах й подати свою тендерну пропозицію.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.02.2024 00:01