• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Екологічні вимоги

Канцелярські товари (код ДК 021:2015 – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)

Категорія замовника згідно статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - орган місцевого самоврядування. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою.

Торги не відбулися

290 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 450.00 UAH
Період оскарження: 06.02.2024 14:37 - 11.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо виключення дискримінаційних вимог

Номер: 811b6143e53048c2a0f10582db768430
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-06-009531-a.a1
Назва: Щодо виключення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний замовнику! Наша компанія спеціалізується на продажі канцелярських товарів по всій території України. Однак ми не маємо магазину канцтоварів у Закарпатськів області. Поставка відбувається транспортним засобом на адресу замовника за рахунок учасника. Просимо виключити нижченаведені дискримінаційні вимоги у зв'язку з тим, що вони обмежують наше право на участь в закупівлі: "Додаток 3 5. З метою попереднього огляду замовником товару на відповідність усім вимогам, поставка (передача) товару здійснюється дрібними партіями у магазині, що спеціалізується на продажі канцелярських товарів, на території смт. Міжгір’я Закарпатської області за попереднім узгодженням із Замовником відповідно до його потреби з 8:00 до 17:00 год (крім суботи та неділі) в одноденний термін, про що учасник додатково у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист (від учасника торгів) щодо забезпечення даної умови. 9. Приймання (передача) товару має здійснюватися у власному магазині, що спеціалізується на продажі канцелярських товарів, розташованого на території смт. Міжгір’я Закарпатської області. На підтвердження цієї вимоги Учасник повинен надати довідку про наявність власного магазина, що спеціалізується на продажі канцелярських товарів, із зазначенням наступної інформації: місце розташування (адреса), спеціалізація магазина, інформація про правовий статус приміщення (власне чи орендоване). А також у разі, якщо магазин розташований у власному приміщенні, то надається оригінал або завірена копія чинного документа, що підтверджує право власності учасника на магазин, що спеціалізується на продажі канцелярських товарів, Якщо магазин розташований в орендованому приміщенні, то учасником надається оригінал або завірена копія договору оренди, чинного до 30.06.2024 року". Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шанований Учаснику! В ході складання тендерної документації замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (за змінами) (далі – Особливості). Зокрема, частина четверта статті 5 Закону унеможливлює встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, у тому числі – принципу добросовісної конкуренції між учасниками та рівного ставлення до них. Поряд із цим, замовник в ході здійснення закупівель, укладення договору про закупівлю керується норами та дотримується вимог Цивільного кодексу України. При цьому зазначаємо, що в Україні дотримуються принципу свободи договору, закріпленого у статтях 6 і 627 Цивільного кодексу України, відповідно до яких: сторони є вільними в укладенні договору, визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості; сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд. Також повідомляємо, що тендерна документація (строки поставки, порядок приймання (передач) товару, партій товару, тощо) сформована з урахуванням досвіду укладення аналогічних договорів про закупівлі, предметом яких є канцелярські товари, що завершені отриманням якісного товару дрібними (невеликими, малими) партіями. Поряд із цим, слід врахувати географічне розташування смт. Міжгір’я, на території якого є ряд суб’єктів господарювання, що провадять господарську діяльність із продажу канцелярських товарів, що у свою чергу робить коло потенційних учасників достатньо широким. Насамкінець, звертаємо Вашу увагу на те, що замовник має право та хоче попередньо оглядати товар, з метою встановлення якості, естетики, відповідності вимогам та потребам кожного структурного підрозділу селищної ради, враховуючи при цьому різну специфіку їх роботи, тощо. Все це можливо зробити тільки у магазині, що спеціалізується на продажі канцелярських товарів, на території селища. І зрештою, потреби у замовника можуть виникати відповідно до нагальних потреб та виконання термінових і невідкладних завдань того чи іншого структурного підрозділу, тобто для задоволення таких потреб замовника необхідний одноденний термін. Враховуючи все вищезазначене, у замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено