-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Роботи з Капітального ремонту Київського міського ТЦК та СП і районних в місті Києві ТЦК та СП у місті Київ (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
7 472 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 74 722.00 UAH
мін. крок: 1% або 74 722.00 UAH
Період оскарження:
06.02.2024 14:19 - 11.02.2024 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНБУД-ХХІ» (далі - Учасник), як учасник процедури закупівлі «Роботи з Капітального ремонту Київського міського ТЦК та СП і районних в місті Києві ТЦК та СП у місті Київ (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», ідентифікатор закупівлі - UA-2024-02-06-008964-a, враховуючи результати розгляду документів тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РЕМБУДКОМУНСЕРВІС» (далі – Переможець) згідно з протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 15 лютого 2024 року (протокол № 03/02), інформує про наступне. Учасник звертається до Уповноваженої особи з необхідністю вчинити дії, передбачені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей
Номер:
aa00273f12914d81ac7891e25885b799
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-06-008964-a.c2
Назва:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНБУД-ХХІ» (далі - Учасник), як учасник процедури закупівлі «Роботи з Капітального ремонту Київського міського ТЦК та СП і районних в місті Києві ТЦК та СП у місті Київ (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», ідентифікатор закупівлі - UA-2024-02-06-008964-a, враховуючи результати розгляду документів тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РЕМБУДКОМУНСЕРВІС» (далі – Переможець) згідно з протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 15 лютого 2024 року (протокол № 03/02), інформує про наступне. Учасник звертається до Уповноваженої особи з необхідністю вчинити дії, передбачені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей
Вимога:
1. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 до ТД Замовника, учасники у складі документів своїх тендерних пропозицій мають надати заповнену та завірену керівником «Довідка за Формою 1, яка повинна містити інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням предмета закупівлі».
Переможцем торгів не виконана вимога тендерної документації – заповнена довідка за Формою 1 не надана взагалі, чим порушена вимога тендерної документації.
2. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 до ТД Замовника «Учасник має надати скановані кольорові копії з оригіналів посвідчень навчання та витягів з протоколів перевірки знань з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників учасника (при цьому мінімальний склад комісії має бути не меншим трьох осіб, серед яких обов’язково - інженер з охорони праці), які мають підтверджувати перевірку знань:
- НПАОП 45.2-7.02-12, Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009)
- НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями
- НПАОП 0.00-1.15-07. Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті.»
Переможцем торгів не виконана вимога тендерної документації - не надані скановані кольорові копії з оригіналів посвідчень навчання та витягів з протоколів перевірки знань з питань охорони праці керівного складу підприємства для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників учасника (при цьому мінімальний склад комісії має бути не меншим трьох осіб, серед яких обов’язково - інженер з охорони праці), які мають підтверджувати перевірку знань:
- НПАОП 45.2-7.02-12, Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009)
- НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями
- НПАОП 0.00-1.15-07. Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті.
3. Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 2 до ТД Замовника «В підтвердження наявності в Учасника зазначених механізмів, техніки, тощо Учасник надає скановану копію оборотно-сальдової відомості за 10 та 11 рахунками (обов’язково) за останній звітній період, скановані копії з оригіналів документів встановленого зразка про державну реєстрацію механізмів, техніки, тощо (техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо) (надається щодо механізмів, техніки тощо, які підлягають державний реєстрації)».
Переможцем торгів не виконана вимога тендерної документації – не надано у складі документів своєї тендерної пропозиції оборотно-сальдової відомості за 10 та 11 рахунками (обов’язково) за останній звітній період, сканованої копії з оригіналів документів встановленого зразка про державну реєстрацію механізмів, техніки, тощо (техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо) (надається щодо механізмів, техніки тощо, які підлягають державний реєстрації). Окрім того, Переможцем не надано інформації про залучення інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
4. Відповідно до вимог підпункту 1 пункту 11 Додатку 4 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмета закупівлі» до ТД Замовника учасники у складі документів своїх тендерних пропозицій мають надати «Документи на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам, які повинні бути підготовлені та завантажені учасниками у складі тендерної пропозиції:
«Сканована кольорова копія з оригіналу Типового положення учасника про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та наказ учасника про затвердження Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві. Окрім того, необхідно надати наказ про призначення відповідальної особи за охорону праці на підприємстві та Витяг з протоколу про перевірку знань відповідальної особи за охорону праці на підприємстві (дійсний на дату подання тендерної пропозиції), де серед іншого наявна інформація про перевірку знань (знає):
- НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями
- НПАОП 0.00-1.15-07. Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».
Переможцем торгів не виконана вимога тендерної документації - не надані у складі документів своєї тендерної пропозиції «наказ про затвердження Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві; наказ про призначення відповідальної особи за охорону праці на підприємстві та Витяг з протоколу про перевірку знань відповідальної особи за охорону праці на підприємстві (дійсний на дату подання тендерної пропозиції), де серед іншого наявна інформація про перевірку знань (знає):
• НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями;
• НПАОП 0.00-1.15-07. Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті.».
5. Відповідно підпункту 4 пункту 11 Додатку 4 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмета закупівлі» до ТД Замовника учасники у складі документів своїх тендерних пропозицій мають надати «Документи на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам, які повинні бути підготовлені та завантажені учасниками у складі тендерної пропозиції:
«Сканована копія з оригіналу листа, виданий компетентним державним органом (Державна податкова служба України або інший), щодо інформації про відкриті рахунки у банках та інших фінансових установах, виданого не раніше 1 січня 2024 року (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців). Учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих банків (з ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ не вимагається) з інформацією про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN та довідки з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність (наявність) простроченої заборгованості по кредитах, що датовані місяцем оголошення закупівлі.»
Переможцем торгів не виконана вимога тендерної документації: у складі документів тендерної пропозиції Учасником надано інформацію про відкриті рахунки у фінансових установах (ВИТЯГ з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П10). При цьому довідки з АТ КБ «ПриватБанк», які Учасник надав у складі документів своєї тендерної пропозиції, видані Учаснику АТ КБ «ПриватБанк» в період, що передує місяцю оголошення закупівлі, чим порушена вимога ТД Замовника (мають бути датовані місяцем оголошення закупівлі – дата оприлюднення оголошення про проведення – 06 лютого 2024 року).
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника (зокрема) у випадку, коли тендерна пропозиція «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
З урахуванням наведеного вище, тендерна пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Учасник звертається до Уповноваженої особи з необхідністю вчинити дії, передбачені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.02.2024 17:54
Опис причини скасування:
Повторний перегляд документів Переможця
Дата скасування:
20.02.2024 12:10
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
7fb1a10c2b0a472db450478f06aef5dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-06-008964-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Доброго дня, звертаємо увагу Замовника, що пропозиція Переможця ПП "РЕМБУДКОМУНСЕРВІС" не відповідає умовам технічної специфікації, а саме: назва п. 7 локального кошторису не відповідає назві п. 5 дефектного акту замовнику; назва п. 152 локального кошторису не відповідає назві п. 63 дефектного акту замовнику; назва п. 168 локального кошторису не відповідає назві п. 72 дефектного акту замовнику; назва п. 208 локального кошторису не відповідає назві п. 85 дефектного акту замовнику; кількість п. 253 локального кошторису не відповідає кількості п. 103 дефектного акту замовнику. Звертаємо увагу, що схожа ситуація вже розглядалася Комісією АМКУ і було винесено відповідне рішення (додається). Відповідно, вимагаємо відхилити пропозицію ПП "РЕМБУДКОМУНСЕРВІС", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 06.04.2023 № 4344.pdf 16.02.2024 18:43
Дата подачі:
16.02.2024 18:43
Вирішення:
Шановний Учасник! Ми уважно розглянули Вашу вимогу, і хочемо повідомити наступне:
У п. 5 дефектного акту, наданого Замовником (нами) допущено технічну помилку у товщині цементної стяжки, товщину якої помилково вказано "3 мм", товщина стяжки має бути 30 мм, товщина, яка вказана Учасником торгів ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДКОМУНСЕРВІС" (далі підрядником) п. 7 локального кошторису становить 30 мм, що є вірним показником. Експертною організацію буде розглянуто дану ситуацію до підписання договору.
Назва п. 152 локального кошторису надана підрядником не відповідає дефектному акту у зв'язку із скороченням опису, технологію та склад виконання робіт підрядником не порушено, будівельну норму застосовано вірно, підрядник застосував скорочений опис, не вказавши опис "до 3 мм". Експертною організацію буде розглянуто дану ситуацію до підписання договору.
Щодо п. 168 локального кошторису, будівельної норми "(Демонтаж) Улаштування віконних прорізів із скляних блоків" не існує, підрядник вірно застосував будівельну норму КР5-7-5 "(Демонтаж) Улаштування перегородок із скляних блоків", різниця виникла у назві через технічну помилку Замовника (нашу) при формуванні назви будівельної норми, тому технологію та склад виконання робіт підрядником не порушено. Експертною організацію буде розглянуто дану ситуацію до підписання договору.
Щодо п. 208 локального кошторису "Укладання плит стельових в каркас стелі", назву будівельної норми вказано вірно, згідно оновленої версії програмного комплексу АВК-5 3.8.5.1, у старих версіях, назва норми була "Укладання плит стельових в каркас стелі типу "Армстронг"", тому технологію та склад виконання робіт підрядником не порушено, відмінність тільки у назві. Експертною організацію буде розглянуто дану ситуацію до підписання договору.
Щодо п. 253 локального кошторису, при пониженні ціни підрядником скориговано даний пункт, вказано кількість згідно дефектного акту наданого Замовником. Експертною організацію буде розглянуто дану ситуацію до підписання договору.
Виходячи з вищенаведеного, порушень і помилок в локальному кошторисі та тендерній пропозиції Учасника торгів (підрядника) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДКОМУНСЕРВІС" не вбачаємо.
Статус вимоги:
Відхилено