-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання обладнання для благоустрою території (контейнери для збору ТПВ) (за ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)
Завершена
935 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 350.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 350.00 UAH
Період оскарження:
06.02.2024 13:58 - 29.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановленням дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
35d5a7798be5404da573d28c8b7634bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-06-008297-a.b1
Назва:
СКАРГА щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановленням дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до умов тендерної документації на закупівлю товару: Придбання обладнання для благоустрою території (контейнери для збору ТПВ) (за ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) з метою виключення дискримінаційних вимог викладених в скарзі та приведення її у відповідність до діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. ТД Контейнери НОВА РЕДАКЦІЯ 2024.doc 10.02.2024 21:51
- Скарга.pdf 10.02.2024 21:51
- Скарга.docx 10.02.2024 21:51
- 2. проект договору (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx 10.02.2024 21:51
- 4. Брошура на контейнер SULO 1100.pdf 10.02.2024 21:51
- 3. зміни до ТД.docx 10.02.2024 21:51
- 5. Стандарт EN 840-2.pdf 10.02.2024 21:51
- 7. ПОСТАНОВА КМУ_1178.pdf 10.02.2024 21:51
- 6. Закон України Про публічні закупівлі.pdf 10.02.2024 21:51
- 8. ГОСПОДАРСЬКИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ.pdf 10.02.2024 21:51
- 9. ЦИВІЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ.pdf 10.02.2024 21:51
- 11. Паспорт SULO 1100л.pdf 10.02.2024 21:51
- 10. паспорт 1100 л ESE EN 840-2.pdf 10.02.2024 21:51
- 12. Рекомендації АМКУ №24.pdf 10.02.2024 21:51
- 13. протокол зміни.docx 10.02.2024 21:51
- 14. БЮДЖЕТНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ.pdf 10.02.2024 21:51
- sign.p7s 10.02.2024 21:52
- 15. сертифікат дилера ESE.pdf 12.02.2024 13:34
- 16. сертифікат відповідності EN 840-2_557.pdf 12.02.2024 13:34
- доповнення Скарги.pdf 12.02.2024 13:34
- доповнення Скарги.docx 12.02.2024 13:34
- 19. інструкція_ESE.pdf 19.02.2024 13:25
- 17. Протокол відміни.pdf 19.02.2024 13:25
- 18. Акт прийому-передачі.docx 19.02.2024 13:25
- доповнення 2 до Скарги.docx 19.02.2024 13:25
- доповнення 2 до Скарги.pdf 19.02.2024 13:25
- ЗАПЕРЕЧЕННЯ UA-2024-02-06-008297-a.b1.pdf 19.02.2024 14:39
- ЗАПЕРЕЧЕННЯ UA-2024-02-06-008297-a.b1.docx 19.02.2024 14:39
- 20. Розпорядження 3-рп 09.02.2021р..pdf 19.02.2024 16:14
- Заява до Скарги.pdf 19.02.2024 16:14
- Заява до Скарги.docx 19.02.2024 16:14
- рішення від 13.02.2024 № 2659.pdf 13.02.2024 16:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.02.2024 № 3201.pdf 21.02.2024 10:57
- рішення від 20.02.2024 № 3201.pdf 22.02.2024 18:55
- Пояснення на скаргу АМКУ 15.02.24 .doc 15.02.2024 21:04
- Пояснення на скаргу АМКУ 15.02.24.pdf 15.02.2024 21:04
- Протокол виконання рішення АМКУ.pdf 27.02.2024 14:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.02.2024 22:05
Дата розгляду скарги:
20.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.02.2024 16:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.02.2024 18:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Доброго дня!!! На виконання рішення АМКУ від 20.02.2024 року №3201-р/пк-пз, внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Придбання обладнання для благоустрою території (контейнери для збору ТПВ) (за ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску )"
Пункт скарги
Номер:
8ecc7b427742408184113bb5dfe0eb9e
Заголовок пункту скарги:
1) В додатку 3 до тендерної документації в таблиці 2, встановлено, що: Габарити ширина 1370 мм. 2) В додатку 3 до тендерної документації в таблиці 2, встановлено, що Габарити висота 1330 мм . 3) В додатку 3 до тендерної документації в таблиці 2, встановлено, що: власна вага не більше 46 кг
Опис заперечення:
стандартом EN 840-2 не зазначено, що ширина контейнера має бути 1370 мм , Для Скаржника дана вимога є дискримінаційна, оскільки пропонує контейнери для збору ТПВ в яких габарити ширина має значення 1375 мм. стандартом не зазначено, яка має бути власна вага контейнера
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
стандартом EN 840-2 не зазначено, що ширина контейнера має бути 1370 мм , Габарити ширина 1370 мм Для Скаржника дана вимога є дискримінаційна, оскільки пропонує контейнери для збору ТПВ в яких габарити ширина має значення 1375 мм. Для Скаржника дана вимога є дискримінаційна, оскільки пропонує контейнери для збору ТПВ в яких габарити висота має значення 1355 мм
×
-
Назва доказу:
паспорт
-
Опис доказу:
В паспорті фірми SULO описано габаритні розміри яких нема в жодного виробника в сукупності
-
Повʼязаний документ:
11. Паспорт SULO 1100л.pdf
-
-
Назва доказу:
паспорт 1100л ESE EN 840-2
-
Опис доказу:
Паспорт вказує на фактичні габарити контейнера які пропонує Скаржник, стандарт EN 840-2 підтверджує це та доказує відсутність вимоги щодо ваги
-
Повʼязаний документ:
10. паспорт 1100 л ESE EN 840-2.pdf
-
-
Назва доказу:
Стандарт EN 840-2
-
Опис доказу:
стандартом EN 840-2 не зазначено, що ширина контейнера має бути 1370 мм та не зазначено, що висота контейнера має бути 1330 мм
-
Повʼязаний документ:
5. Стандарт EN 840-2.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Номер:
5503f92091b64f6c9faa6d349ce0b853
Заголовок пункту скарги:
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА №4
Опис заперечення:
Учасник у своїй пропозиції в підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повинен:
1. Підтвердити, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Таке підтвердження здійснюється шляхом:
- поданням у складі пропозиції документів маркування, або протоколів лабораторних випробувань, або декларації, або сертифікатів, що підтверджують відповідність предмета закупівлі характеристикам встановленим замовником (у разі обов’язкового отримання даних документів для поставки товару, надання послуг, виконання робіт за даним предметом закупівлі відповідно до норм чинного законодавства). Маркування, протоколи випробувань, декларації та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
- якщо обов’язкового отримання документів, що передбачені раніш зазначеним підпунктом (маркування, протоколи випробувань, декларації та сертифікати), для поставки товару за даним предметом закупівлі, не передбачено чинним законодавствам, то учасник надає лист в довільній формі в якому про це зазначає та в довільній формі підтверджує, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам чинного законодавства.
2. Надати паспорт якості предмета закупівлі (технічний паспорт) в якому повинні бути зазначені: повний загальний вид; номінальний об’єм та вантажопідйомність; розміри контейнера.
3. Надати реальні фотографії товару, який пропонує учасник в рамках даної закупівлі (кольорові, повинні бути належного рівня якості), які повно і чітко відображають товар (дно контейнера; ребра жорсткості на стінках та днищі; ручок захватів для розвантаження), який відповідає всім технічним вимогам, встановленим у таблиці 1 до цього додатку.
4. Лист погодження з технічною специфікацією (технічним завданням) до предмета закупівлі, зі найменуванням товару, його кількістю, одиницею виміру, які перелічені у таблиці 1 даного додатку, подається у складі тендерної пропозиції. Також учасником подається лист щодо відповідності запропонованого ним товару опису та вимогам переліченим у Таблиці 2 даного додатку.
1. Підтвердити, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Таке підтвердження здійснюється шляхом:
- поданням у складі пропозиції документів маркування, або протоколів лабораторних випробувань, або декларації, або сертифікатів, що підтверджують відповідність предмета закупівлі характеристикам встановленим замовником (у разі обов’язкового отримання даних документів для поставки товару, надання послуг, виконання робіт за даним предметом закупівлі відповідно до норм чинного законодавства). Маркування, протоколи випробувань, декларації та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
- якщо обов’язкового отримання документів, що передбачені раніш зазначеним підпунктом (маркування, протоколи випробувань, декларації та сертифікати), для поставки товару за даним предметом закупівлі, не передбачено чинним законодавствам, то учасник надає лист в довільній формі в якому про це зазначає та в довільній формі підтверджує, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам чинного законодавства.
2. Надати паспорт якості предмета закупівлі (технічний паспорт) в якому повинні бути зазначені: повний загальний вид; номінальний об’єм та вантажопідйомність; розміри контейнера.
3. Надати реальні фотографії товару, який пропонує учасник в рамках даної закупівлі (кольорові, повинні бути належного рівня якості), які повно і чітко відображають товар (дно контейнера; ребра жорсткості на стінках та днищі; ручок захватів для розвантаження), який відповідає всім технічним вимогам, встановленим у таблиці 1 до цього додатку.
4. Лист погодження з технічною специфікацією (технічним завданням) до предмета закупівлі, зі найменуванням товару, його кількістю, одиницею виміру, які перелічені у таблиці 1 даного додатку, подається у складі тендерної пропозиції. Також учасником подається лист щодо відповідності запропонованого ним товару опису та вимогам переліченим у Таблиці 2 даного додатку.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Дана вимога є дискримінаційною для Скаржника. По причині наведених вище дискримінаційних вимог № 1 та № 2 та № 3. Для Скаржника також незрозуміло як у фото товару має бути відображено ручок захватів для розвантаження ( це вперше за 20 (двадцять років) така вимога), Скаржник просить Комісію зобов’язати Замовника надати реальні фотографії товару від двох виробників в якому повинні бути зазначені:
які повно і чітко відображають товар (дно контейнера; ребра жорсткості на стінках та днищі; ручок захватів для розвантаження), який відповідає всім технічним вимогам, встановленим у таблиці 1 до цього додатку.
Звертаємо увагу Комісії, що в таблиці 1 додатку 3 нічого, від слова зовсім, не сказано про дно контейнера; ребра жорсткості на стінках та днищі; ручок захватів для розвантаження.
які повно і чітко відображають товар (дно контейнера; ребра жорсткості на стінках та днищі; ручок захватів для розвантаження), який відповідає всім технічним вимогам, встановленим у таблиці 1 до цього додатку.
Звертаємо увагу Комісії, що в таблиці 1 додатку 3 нічого, від слова зовсім, не сказано про дно контейнера; ребра жорсткості на стінках та днищі; ручок захватів для розвантаження.
×
-
Назва доказу:
паспорт 1100 л ESE EN 840-2
-
Опис доказу:
в паспорті вказано габарити які не відповідають технічним вимогам вказаним Замовником , по цій причині неможливо надати паспорт та фото як хоче замовник
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації