• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція металевого фермовогу прогону мосту через р. Сула км 170+867 автомобільної дороги Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь.

Реконструкція металевого фермовогу прогону мосту через р. Сула км 170+867 автомобільної дороги Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь.

Торги відмінено

186 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 465 000.00 UAH
Період оскарження: 12.03.2018 22:23 - 08.04.2018 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель UA-2018-03-12-001389-a на закупівлю Реконструкція металевого фермовогу прогону мосту через р. Сула км 170+867 автомобільної дороги Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчу

Номер: cd73e941deba4a1b8a742128c19c60b9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-12-001389-a.b1
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель UA-2018-03-12-001389-a на закупівлю Реконструкція металевого фермовогу прогону мосту через р. Сула км 170+867 автомобільної дороги Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчу
Скарга:
Орган Оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита В. Липківського, 45 Скаржник (Учасник): Товариство з обмеженою відповідальністю « БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» Код ЄДРПОУ 38055234 21021, м. Вінниця, вул. 600-річчя, буд 9 Замовник: Служба автомобільних доріг у Полтавській області Код ЄДРПОУ 25898491 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-12-001389-a СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Службою автомобільних доріг в Полтавській області (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2018-03-12-001389-a на закупівлю робіт: ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів (Реконструкція металевого фермовогу прогону мосту через р. Сула км 170+867 автомобільної дороги Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь). Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельне Управління Механізації» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» та/або Учасник) подає скаргу до органу оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель, скориставшись своїм правом на оскарження дій Замовника. Згідно із абз. 3 ч. 2 ст. 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Відповідно до протоколу від 05.05.2018 № 11-06-18 розгляду тендерних пропозицій для участі у закупівлі свої тендерні пропозиції надали наступні учасники: - ТОВ «Мостобудівельне Підприємство «Мостострой»; - ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ»; - ТОВ «СПЕЦДОРРЕМБУД». За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ». ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» не погоджується із рішеннями Замовника, оформленим протоколом від 05.05.2018 № 11-06-18, виходячи із наступного: І. Скаржник вважає, що його тендерна пропозиція відхилена неправомірно та безпідставно, що призвело до порушення принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Згідно із ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» порушує наші права, як учасника процедури закупівлі робіт: Реконструкція металевого фермовогу прогону мосту через р. Сула км 170+867 автомобільної дороги Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь та не дає права участі у аукціоні, виходячи із наступного. Згідно із протоколом від 05.05.2018 № 11-06-18 підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника слугувала наступна причина: «Пропозиція учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» містить довідку № 11/06 від 11.04.2018 «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залученні до виконання робіт за предмету даних торгів». До довідки надані копії наказів про призначення/прийняття на посаду: директора – Воловик С.П.; головного бухгалтера – Шахворост В.В.; заступника директора – Годованюка Д.І., інженера ВТВ – Федько Г.О., провідного геодезиста – Кобзаренко О.В., головного спец. з охорони праці – Кучер В.Г.; бухгалтера – Маринченко В.В., виконавця робіт (виконроба) – Попадинець В.Я.. З іншими працівниками та спеціалістами, що залучали для виконання різних робіт, учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» уклав «Договір про виконання робіт». Слід зазначити на момент подання тендерної пропозиції, строк дії цих договорів давно минув. Тобто на момент подання тендерної пропозиції учасник не мав у наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі реконструкції металевого фермового прогону мосту через р. Сула км 170+867 автомобільної дороги Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь (код 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів». Скаржник не може погодитись із протоколом 05.05.2018 № 11-06-18 та вважає, що такі дії Замовника порушують наші права та інтереси, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі». Так, на виконання таблиці № 2 зазначеної у Додатку № 2 тендерної документації та на підтвердження наявності в учасника працівників, надано сканкопії договорів про виконання роботи, які у подальшому обов’язково будуть заключені/пролонговані для виконання робіт ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» відповідно до укладеного договору про закупівлю робіт реконструкції металевого фермового прогону мосту через р. Сула км 170+867 автомобільної дороги Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь (код 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів. Однак, на думку Замовника строк дії договорів про виконання робіт давно минув. При цьому, звертаємо увагу, що вимоги про надання чинних на момент подання тендерної пропозиції договорів про виконання робіт Замовником в тендерній документації НЕ ВИМАГАЛОСЬ. Отже, дії Замовника є дискримінаційними, оскільки ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» виконало усі вимоги тендерної документації Замовника. ІІ. Протоколом від 05.05.2018 № 11-06-18 Замовником допущено до подальшого аукціону тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦДОРРЕМБУД». ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» не згодне із таким рішенням Замовника, мотивуюче це наступним. Згідно із ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Однак, ТОВ «СПЕЦДОРРЕМБУД» в порушення таблиці № 2 Додатку № 2 тендерної документації не зазначено наявності в учасника таких працівників відповідної кваліфікації, таких як: інженери, виконроби, майстри, водії механізмів (механізатори), машиніст крану з відповідними розрядами, а також, не надано копій наказів про призначення таких працівників. Відповідно до технічного завдання зазначеного у додатку № 6 тендерної документації на майбутнього виконавця робіт покладено величезний об’єм роботи по реконструкції саме металевого фермового прогону мосту через р. Сула км 170+867 автомобільної дороги Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь (код 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів». ТОВ «СПЕЦДОРРЕМБУД» надано довідку від 02.04.2018 № 2 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі (далі – довідка № 2). Однак, для виконання реконструкції металевого фермового прогону мосту через р.Сула км 170+867 автомобільної дороги Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь не достатнього зазначеного у довідці № 2 обладнання. Згідно роз'яснень до Таблиці № 1 «НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ, ЯКІ Є НЕОБХІДНИМИ ДЛЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ ЗГІДНО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» вказано, що *Учасники включають до таблиці машини, механізми та техніку, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технології виконання робіт, вимог Технічного завдання (Додаток № 6) з дотриманням діючих норм і правил. Відомістю ресурсів, яка є невід’ємною частиною тендерної документації, передбачено використання на будівництві різноманітних кранів на автомобільному або гусеничному ходу (наприклад крани в/п 10 т – 4884 маш.год., крани в/п 16т – 1186 маш.год., крани в/п 25т – 10329 маш.год., крани в/п 40т – 618 маш.год, кран в/п 100т – 13 маш.год). Виконати передбачений технічним завданням обсяг робіт орендованим одним автомобільним краном КАМАЗ-5511, який за технічною характеристикою має вантажопідйомність 25 т (а не 25 - 50т, як вказано в акті оренди до договору №119-0) технологічно неможливо. Крім того, для виконання робіт на воді необхідно залучення плавучих кранів різної вантажопідйомності, барж та понтонів . У наявному списку машин та механізмів зазначено тільки оренда одного понтона ПК-70Н без вказаної в/п, що явно недостатньо для виконання робіт по улаштуванню 2- плавсистем в/п 630 та 260 тн та транспортних плашкоутів(див.ТЗ). Повністю відсутня техніка для улаштування буро-набивних паль, які необхідні при підсиленні опор. Орендована техніка за договорами оренди - автокран та автовишка - передаються Орендарю без водіїв, які здійснюють управління роботою техніки. Проте, у відомості Працівників дані спеціалісти відповідної кваліфікації не передбачені. Конструкція дорожнього одягу при реконструкції металевого фермового прогону мосту через р.Сула передбачає влаштування гідроізоляції Елімінатор та 2-х шарове покриття з Гусасфальту, що виконуються спеціалізованою технікою , а не звичайними асфальтоукладальниками. Наявність вказаної спеціалізованої техніки (власної і орендованої) у претендента відсутні. Для виконання реконструкції фермового прогону мосту через р.Сула необхідно: агрегати зварювальні, випрямлювачі зварювальні, бурова установка, бетононасоси, автобетонозмішувачі, компресори, віброзанурювач, тощо. Вважаємо, що заявлена ТОВ «СПЕЦДОРРЕМБУД» кількість обладнання (машин, механізмів, техніки) та працівників унеможливлює виконання реконструкції металевого фермового прогону мосту через р. Сула км 170+867 автомобільної дороги Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь (код 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів», оскільки є недостатньою для такого обсягу робіт. Згідно роз'яснень до Таблиці № 3 НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) ДОГОВОРУ(ІВ) *Аналогічними договорами є договори на виконання робіт з реконструкції та/або нового будівництва, капітального ремонту об’єктів транспортної інфраструктури, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (та/або V категорії складності) за кодами та видами робіт 3.03.00 - мостів і мостових переходів та/або 3.03.02 - мостових переходів, шляхопроводів, естакад, віадуків, переходів, що провадилися на автомобільних дорогах загального користування. Але прикладений договір субпідряду на улаштування дорожнього одягу (укладання асфальтобетонного покриття) при капітальному ремонті «Шляхопроводу з підходами на км 228+703 автодороги М-18 Харків-Сімферопіль-Алушта – Ялта» не належать до робіт із значними наслідками (V категорії складності), та ні в якому разі не гарантують виконання повного комплексу робіт по Реконструкції металевого фермового прогону мосту через р. Сула км 170+867 автомобільної дороги Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь. З огляду на наведене оскаржуване рішення прийнято замовником з порушенням ст. 34 ГК України, як таке що створило перешкоди ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» у процесі конкуренції, з іншими учасниками відкритих торгів, що, крім іншого, у відповідності до ст. 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене вище, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - П Р О Ш У: 1. Прийняти скаргу ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ», оформленого протоколом від 05.05.2018 № 11-06-18. 3. Визнати, що тендерна пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 4. Визнати, що тендерна пропозиція ТОВ «СПЕЦДОРРЕМБУД» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та підлягає відхиленню. 5. Переглянути тендерні пропозиції усіх учасників на відповідність умовам тендерної документації Замовника. 6. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні бути вжиті для їх усунення. Додаток: платіжне доручення про внесення плати за подання цієї скарги на 02 арк.
Дата прийняття рішення по скарзі: 01.06.2018 16:33
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ", Воловик Сергій d.pogasiy@mostobud.com