-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз із системою змінних кузовів ВІВА ВАС-1001/1 на шасі JAC N-120 (або еквівалент)
Торги відмінено
2 688 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 886.00 UAH
мін. крок: 1% або 26 886.00 UAH
Період оскарження:
06.02.2024 10:19 - 11.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) щодо неправомірної відміни торгів
Номер:
0b4cea0a800847c6b492d4b0c984c0bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-06-002191-a.b1
Назва:
СКАРГА
в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) щодо неправомірної відміни торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол.pdf 07.03.2024 12:14
- ПОЯСНЕННЯ (2).docx 19.02.2024 16:49
- ПОЯСНЕННЯ.pdf 19.02.2024 16:49
- рішення від 26.02.2024 № 3485.pdf 28.02.2024 18:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2024 № 3485.pdf 27.02.2024 13:03
- рішення від 15.02.2024 № 2894.pdf 15.02.2024 15:08
- Додаткові пояснення.pdf.p7s 20.02.2024 14:46
- Додаткові пояснення.pdf 20.02.2024 14:46
- Скарга.pdf.p7s 13.02.2024 11:34
- Скарга.pdf 13.02.2024 11:34
- протокол (1).pdf 13.02.2024 11:34
- Скарга.docx 13.02.2024 11:34
- sign.p7s 13.02.2024 11:35
- Витяг ЄДР 12.09.23.pdf 13.02.2024 11:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.02.2024 11:48
Дата розгляду скарги:
26.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.02.2024 15:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.02.2024 18:07
Дата виконання рішення Замовником:
07.03.2024 12:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасування рішення від 08.02.2024 року.
Пункт скарги
Номер:
c6cf8c37e7644cf8910b8e8c28784cf4
Заголовок пункту скарги:
Незаконне рішення, щодо відміни торгів
Опис заперечення:
Замовник відмінив (скасував) закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. 08.02.2024 року Замовник оприлюднив повідомлення про відміну торгів та додав до нього Протокольне рішення (ПРОТОКОЛ) Олександрівської селищної ради від 08.02.2024 р. про відміну торгів (наладі-Протокол).
У протоколі зазначено, що допущена помилка у назві предмету закупівлі. При внесенні змін до тендерної документації на електронному майданчику не має технічної можливості змінити план закупівель, а тому такі зміни предмету закупівлі призведуть до порушення законодавства і сфері публічних закупівель, та як інформація зазначена в плані закупівель буде відрізнятися від оголошеного тендеру.
Скаржник не згодний з рішенням замовника в повному обсязі, вважає останнє необґрунтованим та таким, що суперечить законодавству України.
У протоколі зазначено, що допущена помилка у назві предмету закупівлі. При внесенні змін до тендерної документації на електронному майданчику не має технічної можливості змінити план закупівель, а тому такі зміни предмету закупівлі призведуть до порушення законодавства і сфері публічних закупівель, та як інформація зазначена в плані закупівель буде відрізнятися від оголошеного тендеру.
Скаржник не згодний з рішенням замовника в повному обсязі, вважає останнє необґрунтованим та таким, що суперечить законодавству України.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовник відмінив (скасував) закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. 08.02.2024 року Замовник оприлюднив повідомлення про відміну торгів та додав до нього Протокольне рішення (ПРОТОКОЛ) Олександрівської селищної ради від 08.02.2024 р. про відміну торгів (наладі-Протокол).
У протоколі зазначено, що допущена помилка у назві предмету закупівлі. При внесенні змін до тендерної документації на електронному майданчику не має технічної можливості змінити план закупівель, а тому такі зміни предмету закупівлі призведуть до порушення законодавства і сфері публічних закупівель, та як інформація зазначена в плані закупівель буде відрізнятися від оголошеного тендеру.
Скаржник не згодний з рішенням замовника в повному обсязі, вважає останнє необґрунтованим та таким, що суперечить законодавству України.
Нижче приведені підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати.
Відповідно до п. 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Згідно з п. 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Частиною 4 ст. 23 Закону передбачено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Замовником було визначено предмет закупівлі у наступній редакції: «Сміттєвоз із системою змінних кузовів ВІВА ВАС-1001/1 на шасі JAC N-120 (або еквівалент) (ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби)».
Тобто, Замовник не вчинив жодної помилки в назві предмета закупівлі.
Тому, зазначена Замовником підстава для відміни закупівлі є необґрунтованою та не відповідає пп. 2 п. 50 Особливостей.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник вважає що в даному випадку у Замовника відсутні будь-які правові підстави для відміни закупівлі, а посилання Замовника на пп. 2 п. 50 Особливостей є незаконним.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи підтверджується наступним.
Зазначені дії порушують права і законні інтереси Скаржника щодо даної закупівлі, оскільки Скаржник має намір прийняті участь у тендері, а Замовником зазначена підстава відміни закупівлі яка не відповідає дійсності.
У протоколі зазначено, що допущена помилка у назві предмету закупівлі. При внесенні змін до тендерної документації на електронному майданчику не має технічної можливості змінити план закупівель, а тому такі зміни предмету закупівлі призведуть до порушення законодавства і сфері публічних закупівель, та як інформація зазначена в плані закупівель буде відрізнятися від оголошеного тендеру.
Скаржник не згодний з рішенням замовника в повному обсязі, вважає останнє необґрунтованим та таким, що суперечить законодавству України.
Нижче приведені підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати.
Відповідно до п. 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Згідно з п. 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Частиною 4 ст. 23 Закону передбачено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Замовником було визначено предмет закупівлі у наступній редакції: «Сміттєвоз із системою змінних кузовів ВІВА ВАС-1001/1 на шасі JAC N-120 (або еквівалент) (ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби)».
Тобто, Замовник не вчинив жодної помилки в назві предмета закупівлі.
Тому, зазначена Замовником підстава для відміни закупівлі є необґрунтованою та не відповідає пп. 2 п. 50 Особливостей.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник вважає що в даному випадку у Замовника відсутні будь-які правові підстави для відміни закупівлі, а посилання Замовника на пп. 2 п. 50 Особливостей є незаконним.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи підтверджується наступним.
Зазначені дії порушують права і законні інтереси Скаржника щодо даної закупівлі, оскільки Скаржник має намір прийняті участь у тендері, а Замовником зазначена підстава відміни закупівлі яка не відповідає дійсності.
×
-
Назва доказу:
Копія Протокольного рішення (ПРОТОКОЛ) Олександрівської селищної ради від 08.02.2024 р. про відміну торгів.
-
Опис доказу:
Копія Протокольного рішення (ПРОТОКОЛ) Олександрівської селищної ради від 08.02.2024 р. Доказ, що містить інформацію щодо незаконного скасування закупівлі
-
Повʼязаний документ:
протокол (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Копія витягу з ЄДР на скаржника
-
Опис доказу:
Копія витягу з ЄДР на скаржника. Доказ належної реєстрація Скаржника та відсутність стану припинення
-
Повʼязаний документ:
Витяг ЄДР 12.09.23.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Скасувати своє рішення про відміну закупівлі «Сміттєвоз із системою змінних кузовів ВІВА ВАС-1001/1 на шасі JAC N-120 (або еквівалент) (ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби)». Зобов’язати Замовника скасувати Протокольне рішення (ПРОТОКОЛ) Олександрівської селищної ради від 08.02.2024 р. про відміну торгів.