-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сир твердий та кисломолочний
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
05.02.2024 20:51 - 10.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції
Номер:
834def1e4c074932918065b03e248b8a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-05-015710-a.a1
Назва:
СКАРГА на протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
За результатами розгляду уповноваженою особою відхилено тендерну пропозицію Скаржника (протокол №16/02/02 від 16.02.2024), з наступної підстави:
Відповідно до пункту 7 розділу2 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зокрема:
- копію діючого сертифікату , виданого Учаснику, що підтверджує впровадження та застосування системи менеджменту безпеки ланцюга постачання, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT)
-
- «Система управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», (для підтвердження гарантування безпеки ланцюга постачання), чинний на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вказаний вище сертифікат.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, ми не погоджуємось із прийнятим рішенням та вважаємо дане рішення незаконним і таким, що порушує наші права, законні інтереси та завдає економічної шкоди, оскільки останнє прийняте з порушенням вимог діючого законодавства, що пояснюється наступним.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга (2)_Validation_Report.pdf 19.02.2024 14:44
- Скарга (2).docx 19.02.2024 14:44
- Скарга (2).docx.p7s 19.02.2024 14:44
- Протокол відхилення (6) (3).docx 19.02.2024 14:44
- Скарга.pdf 19.02.2024 14:45
- sign.p7s 19.02.2024 14:45
- повідомленя про усунення порушень.pdf 20.02.2024 20:59
- Протокол про відміну прийнятого рішення щодо відхилення учасника.docx 20.02.2024 20:59
- Повідомлення щодо усунення порушень.doc 20.02.2024 20:59
- протокол про скасування рішення.pdf 20.02.2024 20:59
- Інформація щодо скарги.doc.p7s 23.02.2024 11:57
- Інформація щодо скарги.doc 23.02.2024 11:57
- протокол про скасування рішення.pdf 23.02.2024 11:57
- інформація по скарзі.pdf 23.02.2024 11:57
- Протокол про відміну прийнятого рішення щодо переможця _ відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ.docx.p7s 11.03.2024 15:10
- Протокол про відміну прийнятого рішення щодо переможця _ відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ.docx 11.03.2024 15:10
- рішення від 21.02.2024 № 3255.pdf 21.02.2024 16:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.03.2024 №3909.pdf 04.03.2024 12:02
- рішення від 01.03.2024 №3909.pdf 05.03.2024 19:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2024 15:15
Дата розгляду скарги:
01.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.02.2024 16:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.03.2024 19:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником скасовано рішення від 16.02.2024 р. № 16/02/02 про відхилення пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод"
Пункт скарги
Номер:
a331992a574d48ac86244a15cf45dde6
Заголовок пункту скарги:
За результатами розгляду уповноваженою особою не правомірно відхилено тендерну пропозицію Скаржника (протокол №16/02/02 від 16.02.2024)
Опис заперечення:
За результатами розгляду уповноваженою особою відхилено тендерну пропозицію Скаржника (протокол №16/02/02 від 16.02.2024), з наступної підстави:
Відповідно до пункту 7 розділу2 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зокрема:
- копію діючого сертифікату , виданого Учаснику, що підтверджує впровадження та застосування системи менеджменту безпеки ланцюга постачання, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT)
-
- «Система управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», (для підтвердження гарантування безпеки ланцюга постачання), чинний на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вказаний вище сертифікат.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, ми не погоджуємось із прийнятим рішенням та вважаємо дане рішення незаконним і таким, що порушує наші права, законні інтереси та завдає економічної шкоди, оскільки останнє прийняте з порушенням вимог діючого законодавства, що пояснюється наступним.
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості): якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
На підставі вищевказаного, у разі наявності невідповідності, Замовник повинен був надати для ТОВ «Деражнянський молочний завод» можливість усунення даної невідповідності шляхом публікації повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель, оскільки дане виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
До того ж у Замовника відсутні будь-які зауваженнядо документів що підтверджують, власне, технічні та якісні характеристики запропонованого предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 7 розділу2 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зокрема:
- копію діючого сертифікату , виданого Учаснику, що підтверджує впровадження та застосування системи менеджменту безпеки ланцюга постачання, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT)
-
- «Система управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», (для підтвердження гарантування безпеки ланцюга постачання), чинний на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вказаний вище сертифікат.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, ми не погоджуємось із прийнятим рішенням та вважаємо дане рішення незаконним і таким, що порушує наші права, законні інтереси та завдає економічної шкоди, оскільки останнє прийняте з порушенням вимог діючого законодавства, що пояснюється наступним.
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості): якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
На підставі вищевказаного, у разі наявності невідповідності, Замовник повинен був надати для ТОВ «Деражнянський молочний завод» можливість усунення даної невідповідності шляхом публікації повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель, оскільки дане виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
До того ж у Замовника відсутні будь-які зауваженнядо документів що підтверджують, власне, технічні та якісні характеристики запропонованого предмета закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги:
Замовник не надавши можливість виправити невідповідність, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Отже, рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника є неправомірним, незаконним, винесеним з порушенням основних принципів встановлених ч1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, адже Замовник відхилив пропозицію Скаржника через не надання Скаржнику можливості виправити невідповідності. Враховуючи викладене, права та законні інтереси ТОВ «Деражнянський молочний завод» можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Комунальну установу "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника 3. Повідомити сторони про дату, час та місце розгляду скарги.