-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Баласти для розрядних ламп чи трубок (Джерела безперебійного живлення)
Згідно тендерної документації
Торги не відбулися
1 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 3 750.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 3 750.00 UAH
Період оскарження:
14.05.2018 14:19 - 26.05.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Не відповідність тендерної пропозиції до тендерної документації ТОВ "ТД "ІНТЕГРАЛ"
Номер:
afed5789d81044d282b570053546f879
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-14-000774-b.a2
Назва:
Не відповідність тендерної пропозиції до тендерної документації ТОВ "ТД "ІНТЕГРАЛ"
Вимога:
Шановний замовнику просимо Вас звернути увагу при розгляді тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕГРАЛ" на те, що данна пропозиція не відповідає усім вимогам тендерної документації, а саме: 1 ) Згідно тендрної документації п.6.2.4 Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. Учасник не надав такої довідки. 2) Учасник надав лист в довільній формі на обробку персональних даних в якому мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий), проте у листі,яку надав учасник не зазначено ідетифікаційний код, що не відповідає тендерній документації п. 3.1.5.
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- Вимога 2.pdf 31.05.2018 14:57
Дата подачі:
30.05.2018 17:58
Вирішення:
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Тому, яким чином згідно Закону на рішення Замовника може впливати Учасник через електронну систему закупівель? Розгляд тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації – це ВИКЛЮЧНЕ право і обов’язок Замовника.
Відповідно до. ч.3 ст. 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Проте на період подання Вимоги 2, жодного рішення зі сторони Замовника не було прийнято про визнання чи відхилення тендерних пропозицій Учасників.
Отже, Вимога 2 являється безпідставною, законодавчо необґрунтованою та задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Не відповідність тендерної пропозиції до тендерної документації
Номер:
fab1b5afa8c74721adbc62c0acad66c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-14-000774-b.a1
Назва:
Не відповідність тендерної пропозиції до тендерної документації
Вимога:
Шановний замовнику просимо Вас звернути увагу при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "МІКРОЛАЙН УКР" на те, що данна пропозиція не відповідає усім вимогам тендерної документації, а саме: 1) копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів не звірені учасником, що суперечить п 3.1.4 У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). Згідно п.3.5.2. вимагалися копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. 2) Учасник надав лист в довільній формі на обробку персональних даних, який суперечить вимогам ТД, а саме згідно п. 3.1.5. учасник повинен був надати лист на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). Учасник надав лист в якому він дає згоду лише на збирання персональних данних, нічого не сказано про використання та поширення, що не відповідає тендерній документації. 3) Учасник надав лист в довільній формі на обробку персональних даних в якому мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий), проте у листі,яку надав учасник не зазначено коли виданий паспорт, що не відповідає тендерній документації п. 3.1.5.
Пов'язані документи:
Учасник
- ідентифікаційний код Журавлев.pdf 30.05.2018 17:52
- Обробка персональних даних.pdf 30.05.2018 17:52
- Тех паспорт Кузьменко О.О..jpg 30.05.2018 17:52
- Тех.паспорт Яровий В.О..JPG 30.05.2018 17:52
- Вимога 1.pdf 31.05.2018 14:53
Дата подачі:
30.05.2018 17:52
Вирішення:
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Тому, яким чином згідно Закону на рішення Замовника може впливати Учасник через електронну систему закупівель? Розгляд тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації – це ВИКЛЮЧНЕ право і обов’язок Замовника.
Відповідно до. ч.3 ст. 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Проте на період подання Вимоги 1, жодного рішення зі сторони Замовника не було прийнято про визнання чи відхилення тендерних пропозицій Учасників.
Отже, Вимога 1 являється безпідставною, законодавчо необґрунтованою та задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Відхилено