-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт амбулаторії ЗПСМ №21 та благоустрій території по вул.Шевченка, 3 в с.Обава, Мукачівського району, Закарпатської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
3 334 478.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 672.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 672.39 UAH
Період оскарження:
05.02.2024 17:25 - 11.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
eeeaa7b732e54b3daf65e857713f1cce
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-05-014725-a.a1
Назва:
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол №81 від 21.02.2024.pdf 23.02.2024 21:56
- Додаток 1 до ТД.docx 23.02.2024 21:56
- Скарга ТЕТ Кепітал с.Обава UA-2024-02-05-014725-a.docx.p7s.zip 23.02.2024 21:56
- 2 довідка щодо ліцензії.pdf.p7s 23.02.2024 21:56
- Декларація на провадження господарської діяльності з будівництва.pdf 23.02.2024 21:56
- 2 довідка щодо ліцензії.pdf 23.02.2024 21:56
- sign.p7s 23.02.2024 21:57
- Рішення від 27.02.2024 № 3576.pdf 27.02.2024 16:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2024 № 4124.pdf 06.03.2024 12:11
- Рішення від 05.03.2024 № 4124.pdf 07.03.2024 18:45
- Вих. №179.01-19 від 27.02.2024.docx 27.02.2024 17:39
- ТД.docx 27.02.2024 17:39
- Додаток 1 до ТД.docx 27.02.2024 17:39
- Протокол №81 від 21.02.2024.pdf 27.02.2024 17:39
- №179.01-19 від 27.02.2024.pdf 27.02.2024 17:39
- Протокол №100 від 11.03.2024.pdf 11.03.2024 15:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.02.2024 13:28
Дата розгляду скарги:
05.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.02.2024 16:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.03.2024 18:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.03.2024 № 4124-р/пк-пз рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» від 21.02.2024 № 81 за процедурою закупівлі – «Капітальний ремонт амбулаторії ЗПСМ №21 та благоустрій території по вул.Шевченка, 3 в с.Обава, Мукачівського району, Закарпатської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-05-014725-a, скасоване.
Пункт скарги
Номер:
ab4c0c0404be46379cf18aa9250f3627
Заголовок пункту скарги:
21 лютого 2024 р. Замовником було відхилено нашу Тендерну пропозицію відповідно до протоколу №81.
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню.
Опис заперечення:
Підстави відхилення згідно протоколу№81 від 21.02.2024 неправомірні.
В складі Тендерної пропозиції Скаржника надано лист від 12.02.2024 р. №2-014725 (файл «Довідка щодо ліцензії.pdf»), який містить наступну інформацію
На вимогу щодо наявної документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності Учасник ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» надає декларацію Декларацію про провадження господарської діяльності
В складі Тендерної пропозиції Скаржника надано лист від 12.02.2024 р. №2-014725 (файл «Довідка щодо ліцензії.pdf»), який містить наступну інформацію
На вимогу щодо наявної документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності Учасник ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» надає декларацію Декларацію про провадження господарської діяльності
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Тип порушення:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Опис суті пункту скарги:
Замовник повинен був врахувати наступне:
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Таким чином, навіть якби у Тендерній пропозиції Скаржника були наявні невідповідності, замовник був зобов’язаний надати 24 години на усунення невідповідностей. Норми законодавства на надання 24 годин на усунення невідповідностей є імперативними та не можуть змінюватись замовником. Замовник, в будь-якому випадку, повинен був надати 24 години на усунення невідповідностей чого ним не було зроблено.
Умовами тендерної документації не визначалось, що в складі Тендерної документації повинно бути надано ліцензію по наданню послуг і виконанню робіт протипожежного призначення.
На виконання умов Тендерної документації Скаржником надано довідку довільної форми про причини і підстави ненадання ліцензії чи документу дозвільного характеру.
Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” Кабінет Міністрів України затвердив Постанову від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану», відповідно до положень пунктів 1 та 2 Постанови установлено, що:
1) у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці).
Надаємо лист підтвердження від Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ), про те, що в переліку поданих декларацій про провадження господарської діяльності наявна інформація щодо декларації ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» (код ЄДРПОУ 44668048) від 23.01.2023 р №20449/23.
Тобто відповідно даної постанови від 18 березня 2022 р. № 314 у період воєнного стану діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об’єкті в із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, провадиться на підставі декларації про провадження господарської діяльності, що підтверджується в складі тендерної пропозиції Учасника файлом «28 Декларація на провадження господарської діяльності з будівництва», про що зазначено в нашій декларації №020449/23 від 23.01.2023р.
Відповідно до скану декларації, що додається, ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» має право виконувати діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об’єкті в із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Також в складі Тендерної пропозиції Скаржника надано лист Державної інспекції архітектури та містобудування України від 30.01.2024 р. №669/13/13-23 (файл «2-1 Декларація на провадження господарської діяльності з будівництва.pdf) наступного змісту:
На виконання доручення Голови Державної інспекції архітектури та містобудування України розглянуто лист від 25.01.2023 б/н ТОВ «ТЕП-КАПІТАЛ», що надійшов та зареєстрований 26.01.2023 за № 976/07-23 щодо підтвердження переліку поданих декларацій, та в межах компетенції повідомляється наступне.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Кабінетом Міністрів України було прийнято постанову «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314 (далі - Постанова № 314).
Відповідно до положень пунктів 1 та 2 Постанови №314 установлено, що:
1) у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці).
2) декларація може бути подана за вибором суб’єкта господарювання незалежно від задекларованого (зареєстрованого) місцезнаходження (місця проживання), місця провадження господарської діяльності або місцезнаходження відповідного об’єкта:
в електронній формі - через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, зокрема засобами мобільного додатку Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія) (у разі подання декларації фізичною особою - підприємцем);
у паперовій формі - через центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею органам ліцензування, дозвільним органам та суб’єктам надання публічних (електронних публічних) послуг засобами Порталу Дія. Після внесення інформації до Порталу Дія декларація повертається заявнику.
Повідомляємо, що в переліку поданих декларацій про провадження господарської діяльності наявна інформація щодо декларації ТОВ «ТЕП-КАПІТАЛ» (код ЄДРПОУ 44668048) від 23.01.2023 № 020449/23.
Таким чином, у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
До додатку 2 постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» не включено послуги і роботи протипожежного призначення.
Зважаючи на наявність в Скаржника інформації про подання декларації до відповідних органів, він має право на здійснення діяльності по наданню послуг і виконанню робіт протипожежного призначення без отримання відповідної ліцензії.
Тобто під час воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися шляхом подання декларації, яка на період воєнного стану замінює ліцензію на будівництво.
В складі пропозиції також надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Таким чином, навіть якби у Тендерній пропозиції Скаржника були наявні невідповідності, замовник був зобов’язаний надати 24 години на усунення невідповідностей. Норми законодавства на надання 24 годин на усунення невідповідностей є імперативними та не можуть змінюватись замовником. Замовник, в будь-якому випадку, повинен був надати 24 години на усунення невідповідностей чого ним не було зроблено.
×
-
Назва доказу:
Протокол №81 від 21.02.2024
-
Опис доказу:
У протоколі замовника не враховані норми законодавства щодо надання Учаснику можливості виправити виявлені невідповідноссті. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
-
Повʼязаний документ:
Протокол №81 від 21.02.2024.pdf
Умовами тендерної документації не визначалось, що в складі Тендерної документації повинно бути надано ліцензію по наданню послуг і виконанню робіт протипожежного призначення.
×
-
Назва доказу:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
-
Опис доказу:
Відповідно до п.1 р.3 Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: 1) інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку 1 до тендерної документації. Підтвердженням слугує кошторисний розрахунок договірної ціни, а саме: договірна ціна з пояснювальною запискою; розрахунки за статтями витрат, які включені до договірної ціни; локальними кошторисами, які включають види та обсяги робіт; підсумковою відомістю ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат на будову, розроблених у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена за твердою договірною ціною із урахуванням кошторисної заробітної плати у розмірі не більше 16 500,00 гривень. Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий відповідно до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Додатково розрахунок ціни тендерної пропозиції потрібно надати у форматі програмного файлу, в якому виконувався розрахунок. Розрахунок договірної ціни не повинен відрізнятись від технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, наведених в технічному завданні тендерної документації згідно Додатку 1 до тендерної документації; 8) Інших документів та інформації, що визначені тендерною документацією та додатками до неї. Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації встановлено, зокрема, наступне: для підтвердження можливості виконання робіт, перелік яких визначений технічним завданням, що викладене в цьому Додатку, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Якщо нормами чинного законодавства не передбачено отримання вищезазначених дозвільних документів, Учасник має надати довідку довільної форми в якій зазначити, що отримання документів дозвільного характеру (ліцензії або документа дозвільного характеру) нормами чинного законодавства не передбачено
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до ТД.docx
На виконання умов Тендерної документації Скаржником надано довідку довільної форми про причини і підстави ненадання ліцензії чи документу дозвільного характеру.
×
-
Назва доказу:
файл "2 довідка щодо ліцензії"
-
Опис доказу:
На вимогу щодо наявної документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності Учасник ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» надає декларацію Декларацію про провадження господарської діяльності. Відповідно до скану декларації, що додається, ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» має право виконувати діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об’єкті в із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
-
Повʼязаний документ:
2 довідка щодо ліцензії.pdf
Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” Кабінет Міністрів України затвердив Постанову від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану», відповідно до положень пунктів 1 та 2 Постанови установлено, що:
1) у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці).
Надаємо лист підтвердження від Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ), про те, що в переліку поданих декларацій про провадження господарської діяльності наявна інформація щодо декларації ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» (код ЄДРПОУ 44668048) від 23.01.2023 р №20449/23.
Тобто відповідно даної постанови від 18 березня 2022 р. № 314 у період воєнного стану діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об’єкті в із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, провадиться на підставі декларації про провадження господарської діяльності, що підтверджується в складі тендерної пропозиції Учасника файлом «28 Декларація на провадження господарської діяльності з будівництва», про що зазначено в нашій декларації №020449/23 від 23.01.2023р.
Відповідно до скану декларації, що додається, ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» має право виконувати діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об’єкті в із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Також в складі Тендерної пропозиції Скаржника надано лист Державної інспекції архітектури та містобудування України від 30.01.2024 р. №669/13/13-23 (файл «2-1 Декларація на провадження господарської діяльності з будівництва.pdf) наступного змісту:
На виконання доручення Голови Державної інспекції архітектури та містобудування України розглянуто лист від 25.01.2023 б/н ТОВ «ТЕП-КАПІТАЛ», що надійшов та зареєстрований 26.01.2023 за № 976/07-23 щодо підтвердження переліку поданих декларацій, та в межах компетенції повідомляється наступне.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Кабінетом Міністрів України було прийнято постанову «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314 (далі - Постанова № 314).
Відповідно до положень пунктів 1 та 2 Постанови №314 установлено, що:
1) у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці).
2) декларація може бути подана за вибором суб’єкта господарювання незалежно від задекларованого (зареєстрованого) місцезнаходження (місця проживання), місця провадження господарської діяльності або місцезнаходження відповідного об’єкта:
в електронній формі - через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, зокрема засобами мобільного додатку Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія) (у разі подання декларації фізичною особою - підприємцем);
у паперовій формі - через центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею органам ліцензування, дозвільним органам та суб’єктам надання публічних (електронних публічних) послуг засобами Порталу Дія. Після внесення інформації до Порталу Дія декларація повертається заявнику.
Повідомляємо, що в переліку поданих декларацій про провадження господарської діяльності наявна інформація щодо декларації ТОВ «ТЕП-КАПІТАЛ» (код ЄДРПОУ 44668048) від 23.01.2023 № 020449/23.
Таким чином, у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
До додатку 2 постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» не включено послуги і роботи протипожежного призначення.
Зважаючи на наявність в Скаржника інформації про подання декларації до відповідних органів, він має право на здійснення діяльності по наданню послуг і виконанню робіт протипожежного призначення без отримання відповідної ліцензії.
Тобто під час воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися шляхом подання декларації, яка на період воєнного стану замінює ліцензію на будівництво.
В складі пропозиції також надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
×
-
Назва доказу:
Декларація на провадження господарської діяльності з будівництва
-
Опис доказу:
Декларація на провадження господарської діяльності з будівництва
-
Повʼязаний документ:
Декларація на провадження господарської діяльності з будівництва.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його Тендерної пропозиції. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Відхиливши Тендерну пропозицію Скаржника Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника. Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був визнати нас переможцем процедури закупівлі, укласти договір з нами, за результатами якого ми мали б змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Медичний центр Сім’я" скасувати рішення про відхилення Тендерної пропозиції Скаржника у відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт амбулаторії ЗПСМ №21 та благоустрій території по вул.Шевченка, 3 в с.Обава, Мукачівського району, Закарпатської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-05-014725-a