-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Олива моторна, олива для компресорних установок (ДК 021:2015: 09210000-4 Мастильні засоби)
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Згідно Кошторису ГУ ДСНС на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 05.01.2024 року.
Завершена
290 360.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 903.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 903.00 UAH
Період оскарження:
05.02.2024 17:17 - 11.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
На документи тендера
Номер:
88ce959a5c3f480ba8a59f96c0925fd9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-05-014641-a.a1
Назва:
На документи тендера
Скарга:
Скарга
На неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол 24 УО.pdf 26.02.2024 22:11
- СКАРГА.pdf.xml.zip 26.02.2024 22:11
- 26 Технічний опис предмета закупівлі.pdf 26.02.2024 22:11
- sign.p7s 26.02.2024 22:12
- Рішення від 28.02.2024 № 3692.pdf 28.02.2024 15:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.03.2024 № 4201.pdf 07.03.2024 12:24
- Рішення від 06.03.2024 № 4201.pdf 11.03.2024 11:31
- 450-КС-19 паспорт якості.PDF 01.03.2024 14:19
- Протокол 24 УО.pdf 01.03.2024 14:19
- 27 Протокол УО від 23.02.2024 про розгляд пропозиції ТОВ Агро Комерц олива невідповідність тех.вим. відхилення.doc 01.03.2024 14:20
- Опис та застосування VipOil КС-19_ua.pdf 01.03.2024 14:20
- Пояснення до скарги олива.docx 01.03.2024 14:20
- Лист безпеки КС-19 укр.pdf 01.03.2024 14:20
- Порівняльна таблиця.pdf 01.03.2024 14:20
- Пояснення ГУ ДСНС.pdf 01.03.2024 14:20
- 24 Протокол УО від 21.02.2024 про розгляд пропозиції ФОП Трач олива невідповідність тех.вим. відхилення.doc 01.03.2024 15:01
- Пояснення_до_скарги_олива.pdf 01.03.2024 15:26
- Пояснення_до_скарги_олива.pdf.p7s 01.03.2024 15:26
- Протокол УО №23 від 12.03.2024.pdf 12.03.2024 17:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.02.2024 22:13
Дата розгляду скарги:
06.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.02.2024 15:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.03.2024 11:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Головне управління ДСНС України у Вінницькій області повідомляє про виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06 березня 2024 року №4201-р/пк-пз про зобов’язання Головного управління ДСНС України у Вінницькій області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Трача Олега Володимировича “Олива моторна, олива для компресорних установок (ДК 021:2015: 09210000-4 Мастильні засоби)”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за ID: UA-2024-02-05-014641-a, по скарзі Фізичної особи-підприємця Трача Олега Володимировича від 26 лютого 2024 року ID: UA-2024-02-05-014641-a.a1.
Пункт скарги
Номер:
679e663203bc4009b5a73ea4dc7c3b46
Заголовок пункту скарги:
Технічні вимоги та 24 години
Опис заперечення:
Щодо невідповідностей по першому пункту: 1) Учасник процедури відкритих торгів з особливостями надав технічний опис предмета закупівлі, як окремий документ (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) з порушенням вимог Тендерної документації Замовника (Не надав технічну інформацію по компресорній оливі; Для Оливи мінеральної для компресорних установок (для заправки дихальних апаратів на стисненому повітрі тиском 300 бар) та Оливи синтетичної для компресорних установок (для заправки дихальних апаратів на стисненому повітрі тиском 300 бар) пропонується одна і та сама марка оливи причому із вказанням різних технічних характеристик. При проведенні моніторингу з відкритих джерел встановлено, що запропонована компресорна олива КС-19 не відповідає за параметром температура застигання: для КС-19 це -15 С, а згідно технічних вимог замовника для Оливи мінеральної для компресорних установок (для заправки дихальних апаратів на стисненому повітрі тиском 300 бар) він повинен бути не вище -ЗО С та для Оливи синтетичної для компресорних установок (для заправки дихальних апаратів на стисненому повітрі тиском 300 бар) не вище -39 С.; Окрім того олива КС-19 являється мінеральною тобто не може відповідати характеристикам Оливи синтетичної для компресорних установок (для заправки дихальних апаратів на стисненому повітрі тиском 300 бар), у вигляді електронного документу (скан-копії) (частина 7 розділу І ТД; частина 6 розділу 111 ТД; відповідно до Додатку 3 аб.13. ТД);
Щодо вказаних невідповідностей, по пункту 2-8 протоколу №24 від 21.02.2024 року: 2) Учасник процедури відкритих торгів з особливостями не надав Реєстр наданих документів та інформації в довільній формі у вигляді електронного документу - скан-копії.
Учасник може нумерувати сторінки тендерної пропозиції. Документи та інформація тендерної пропозиції Учасника, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковаиі. повинні відповідати переліку документів, що вказані Учасником в Реєстрі наданих документів та інформації у вигляді електронного документу (скан-копії) ( підпункт 1 пункту 1.1 частина 1 розділу III ТД);
3) Учасник процедури відкритих торгів з особливостями надав підписану Тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1, з порушенням вимог Тендерної документації Замовника (не заповнену та без зазначення ціни за кожне найменування та терміну дії тендерної пропозиції), у вигляді електронного документу (скан-копії) ( підпункт 2 пункту 1.1 частина І розділу ПІ ТД: Додаток 1);
4) Учасник процедури відкритих торгів з особливостями не надав інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям передбачених статтею 16 згідно Додатку' 2 та Додатку 7. у вигляді електронного документу (скан-копії) ( підпункт 3 пункту 1.1 частина 1 розділу III ТД: Додаток 7)\
5) Учасник процедури відкритих торгів з особливостями не надав проект Договору, підготовлений у відповідності з Додатком 4. який повинен бути заповнений для сторони Учасника, включаючи Специфікацію до нього, підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку* Учасника у місцях визначених як Постачальник. При заповненні проекту договору та специфікації цінові показники можуть не зазначатися, у вигляді електронного документу (скан-копії) ( підпункт 7 пункту 1.1 частина 1 розділу III ТД; Додаток 4);
6) Учасник процедури відкритих торгів з особливостями надав Довідку/Лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що Учасник ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов'язання за ним з порушенням вимог Тендерної документації Замовника (в якій/якому не зазначив номер оголошення), у вигляді електронного документу (скан-копії) ( підпункт 8 пункту 1.1 частина 1 розділу 111 ТД);
7) Учасник процедури відкритих торгів з особливостями надав Довідку за формою визначеною Додатком 5 до тендерної документації, в якій зазначається, що керівник Учасника та/або його уповноважений представник повідомлені про свої права відповідно до ст.8 Закону України “Про захист персональних даних” у вигляді електронного документу — скан-копії. У разі надання документів з персональними даними інших працівників Учасника, у складі пропозиції Учасника надаються довідки згідно Додатку 5 від цих працівників, що вони повідомлені про свої права відповідно до ст.8 Закону України “Про захист персональних даних” з порушенням вимог Тендерної документації Замовника (в довідці відсутня примітка та посада керівника), у вигляді електронного документу (скан-копії) ( підпункт 12 пункту 1.1 частина 1 розділу III ТД; Додаток 5)‘,
8) Учасник процедури відкритих торгів з особливостями не надав довідку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами (оригінал або завірену Учасником копію), видану банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок Учасника, про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами - датовану не раніше ЗО днів з дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі у вигляді електронного документу (скан-копії). У разі наявності в Учасника кредитів за рахунками більш ніж в одній банківській установі - довідка надається кожною установою за всіма наявними кредитами у вигляді електронного документу скан-копії. Довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами може бути отримана Учасником, шляхом роздруківки електронної форми довідки - датована не раніше ЗО днів дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Така довідка засвідчується посадовою особою банківської установи, в якій відкрито рахунок Учасника., у вигляді електронного документу (скан-копїї) ( підпункт 2.3 пункту 2 Додатку 2 ТД).
Щодо вказаних невідповідностей, по пункту 2-8 протоколу №24 від 21.02.2024 року: 2) Учасник процедури відкритих торгів з особливостями не надав Реєстр наданих документів та інформації в довільній формі у вигляді електронного документу - скан-копії.
Учасник може нумерувати сторінки тендерної пропозиції. Документи та інформація тендерної пропозиції Учасника, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковаиі. повинні відповідати переліку документів, що вказані Учасником в Реєстрі наданих документів та інформації у вигляді електронного документу (скан-копії) ( підпункт 1 пункту 1.1 частина 1 розділу III ТД);
3) Учасник процедури відкритих торгів з особливостями надав підписану Тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1, з порушенням вимог Тендерної документації Замовника (не заповнену та без зазначення ціни за кожне найменування та терміну дії тендерної пропозиції), у вигляді електронного документу (скан-копії) ( підпункт 2 пункту 1.1 частина І розділу ПІ ТД: Додаток 1);
4) Учасник процедури відкритих торгів з особливостями не надав інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям передбачених статтею 16 згідно Додатку' 2 та Додатку 7. у вигляді електронного документу (скан-копії) ( підпункт 3 пункту 1.1 частина 1 розділу III ТД: Додаток 7)\
5) Учасник процедури відкритих торгів з особливостями не надав проект Договору, підготовлений у відповідності з Додатком 4. який повинен бути заповнений для сторони Учасника, включаючи Специфікацію до нього, підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку* Учасника у місцях визначених як Постачальник. При заповненні проекту договору та специфікації цінові показники можуть не зазначатися, у вигляді електронного документу (скан-копії) ( підпункт 7 пункту 1.1 частина 1 розділу III ТД; Додаток 4);
6) Учасник процедури відкритих торгів з особливостями надав Довідку/Лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що Учасник ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов'язання за ним з порушенням вимог Тендерної документації Замовника (в якій/якому не зазначив номер оголошення), у вигляді електронного документу (скан-копії) ( підпункт 8 пункту 1.1 частина 1 розділу 111 ТД);
7) Учасник процедури відкритих торгів з особливостями надав Довідку за формою визначеною Додатком 5 до тендерної документації, в якій зазначається, що керівник Учасника та/або його уповноважений представник повідомлені про свої права відповідно до ст.8 Закону України “Про захист персональних даних” у вигляді електронного документу — скан-копії. У разі надання документів з персональними даними інших працівників Учасника, у складі пропозиції Учасника надаються довідки згідно Додатку 5 від цих працівників, що вони повідомлені про свої права відповідно до ст.8 Закону України “Про захист персональних даних” з порушенням вимог Тендерної документації Замовника (в довідці відсутня примітка та посада керівника), у вигляді електронного документу (скан-копії) ( підпункт 12 пункту 1.1 частина 1 розділу III ТД; Додаток 5)‘,
8) Учасник процедури відкритих торгів з особливостями не надав довідку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами (оригінал або завірену Учасником копію), видану банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок Учасника, про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами - датовану не раніше ЗО днів з дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі у вигляді електронного документу (скан-копії). У разі наявності в Учасника кредитів за рахунками більш ніж в одній банківській установі - довідка надається кожною установою за всіма наявними кредитами у вигляді електронного документу скан-копії. Довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами може бути отримана Учасником, шляхом роздруківки електронної форми довідки - датована не раніше ЗО днів дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Така довідка засвідчується посадовою особою банківської установи, в якій відкрито рахунок Учасника., у вигляді електронного документу (скан-копїї) ( підпункт 2.3 пункту 2 Додатку 2 ТД).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
стосовно технічних характеристиках: температури застигання, то Замовник в протоколі відхилення жодним чином не довів та документально не підтвердив невідповідності технічних характеристик зазначених Скаржником.
На виконання підпункту 6 пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Скаржником надано документ вих.№09/26 від 09 лютого 2024 року, який міститься в файлі «26 Технічний опис предмета закупівлі.pdf)».
Скаржником в наданому документі документ вих.№09/26 від 09 лютого 2024 року, який міститься в файлі «26 Технічний опис предмета закупівлі.pdf)» зазначено технічний опис товару з технічними характеристиками, які відповідають вимогам предмету закупівлі.
Скаржник зазначає, що на підставі вищенаведеного Вимога замовника підпункту 6 пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» виконана в повному обсязі.
Скаржник зазначає, що підстава відхилення його Пропозиції не містить зазначеного порушення умови/вимоги Документації, підстава відхилення зазначена Замовником ґрунтується тільки на його суб’єктивних домислах і припущеннях - припущення і домисли Замовника не можуть буди підставою для відхилення Пропозиції учасника, домисли і припущення не можуть бути доказом та ніяким чином не відносяться до виконання умов тендерної документації цього тендеру.
повідомляю, що Замовником в разі виявлення невідповідностей в документах тендерної пропозиції Скаржника ним має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Зазначені недоліки не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому Замовником має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
На виконання підпункту 6 пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Скаржником надано документ вих.№09/26 від 09 лютого 2024 року, який міститься в файлі «26 Технічний опис предмета закупівлі.pdf)».
Скаржником в наданому документі документ вих.№09/26 від 09 лютого 2024 року, який міститься в файлі «26 Технічний опис предмета закупівлі.pdf)» зазначено технічний опис товару з технічними характеристиками, які відповідають вимогам предмету закупівлі.
Скаржник зазначає, що на підставі вищенаведеного Вимога замовника підпункту 6 пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» виконана в повному обсязі.
Скаржник зазначає, що підстава відхилення його Пропозиції не містить зазначеного порушення умови/вимоги Документації, підстава відхилення зазначена Замовником ґрунтується тільки на його суб’єктивних домислах і припущеннях - припущення і домисли Замовника не можуть буди підставою для відхилення Пропозиції учасника, домисли і припущення не можуть бути доказом та ніяким чином не відносяться до виконання умов тендерної документації цього тендеру.
повідомляю, що Замовником в разі виявлення невідповідностей в документах тендерної пропозиції Скаржника ним має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Зазначені недоліки не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому Замовником має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
4. Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Трач Олег Володимирович зазначене у ПРОТОКОЛІ №24 від 21.02.2024 року.