-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП «Ніжинська центральна міська лікарня імені Миколи Галицького», призначених під облаштування ангіографічного обладнання, яка розташована за адресою: Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Станіслава Прощенка, 21» за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
3 734 811.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 348.11 UAH
мін. крок: 1% або 37 348.11 UAH
Період оскарження:
05.02.2024 16:47 - 10.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга стосовно дискваліфікаці
Номер:
0ac10b85ce664989b6e20548c65fcceb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-05-014088-a.b1
Назва:
Скарга стосовно дискваліфікаці
Скарга:
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
телефон: (044) 251-62-62
Замовник закупівлі:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, вулиця Станіслава Прощенка , будинок 21
Субʼєкт оскарження:
Приватне підприємство «Семидар»
14010, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Тероборони, 29
Інформація про закупівлю (ID)
0ff6028be3c04203b62e03da6e75bf11
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-02-05-014088-a
Дата, коли субʼєкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника:
17.02.2024 року
Плата за подання скарги – 0,6 % від вартості закупівлі (22 408, 87 грн.)
Скарга на дії
замовника закупівлі
Відповідно до п. 55, 56 Постанови КМ України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливостей), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Наше підприємство вирішило взяти участь у процедурі публічної закупівлі із особливостями «Капітальний ремонт приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП «Ніжинська центральна міська лікарня імені Миколи Галицького», призначених під облаштування ангіографічного обладнання, яка розташована за адресою: Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Станіслава Прощенка, 21» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація зі своєю пропозицією.
Як нам стало відомо 17.02.2024 року, після проведення аукціону та розкриття пропозицій Замовник, відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), здійснив розгляд тендерної пропозиції нашого підприємства, яка була найбільш економічно вигідною, на відповідність її вимогам тендерної документації. За результатами розгляду Замовник ухвалив протокольне рішення Уповноваженої особи від 16.02.2024 року про відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства в електронній системі закупівель з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей із-за, начебто, наявності суттєвих невідповідностей технічному завданню, відхилення в кількості будівельних матеріалів, виробів. Такі невідповідності, начебто, порушують технологію виконання робіт, а також несуть суттєвий вплив на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та призводять до її спотворення.
Іншим протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника від 16.02.2024 року переможцем закупівлі було визначено іншого учасника –ТОВ «Інекс Реал».
Натомість, невідповідності (на думку замовника), які ним зазначені, як суттєві, взагалі ніяким чином не порушують технологію виконання робіт та не несуть ніякого впливу на ціну тендерної пропозиції та не призводять до її спотворення, так як всі матеріали в пропозиції розраховані у відповідності до " Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі", що міститься у Додатку 2 до тендерної документації без порушень у відповідності до Ресурсних елементних кошторисних норм України (РЕКНУ) та Настанови з визначення вартості будівництва.
Крім того, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Натомість, Замовник з невідомих причин не звернувся за розʼясненнями до учасника – переможця аукціону, з приводу виправлення виявлених так званих недоліків, інформація про що і так була врахована і подана учасником у складі обсягів робіт у договірній ціні, локальних кошторисах на будівельні роботи (№02-01-01, 02-01-02, 02-01-03). Ну яким чином, можна лише допустити, учасник – переможець закупівлі, допустить використання 849, 169 кг шпаклівки фінішної (пункт 78 Підсумкової відомості ресурсів), проте не використає 1, 98 кг шпаклівка полімер цементної??? Це нонсенс!
Вважаємо, що Замовник порушив такі принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», як добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив право учасника – переможця закупівлі на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Відповідно до пункту 59 Особливостей, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Поруч з цим, відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
На підставі викладеного, відповідно до ч. 18 ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, просимо орган оскарження:
1) встановити наявність порушень процедури закупівлі в діях Замовника закупівлі - КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ під час необґрунтованого відхилення пропозиції нашого підприємства;
2) зобовʼязати Замовника закупівлі скасувати прийняті ним рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника та про визнання переможцем закупівлі іншого учасника – ТОВ «Інекс Реал»;
3) зобовʼязати Замовника виконати вимоги пункту 43 Особливостей по відношенню до учасника – скаржника та за результатами виконання пункту 43 Особливостей прийняти нове рішення щодо визначення переможця закупівлі.
Брати участь у розгляді скарги, у тому числі шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу готові та бажаємо.
Додатки:
- протокольні рішення Уповноваженої особи Замовника закупівлі від 16.02.2024 року;
Директор С. С. Марчук
21.02.2024 року
Пов'язані документи:
Учасник
- ПП Семидар Протокол відхилення тендерної пропозиції 21.02.2024 20:41
- Скарга до АМКУ Семидар 21.02.2024 20:41
- Скарга Семидар 21.02.2024 20:41
- sign.p7s 21.02.2024 20:51
- рішення від 23.02.2024 № 3401.pdf 23.02.2024 18:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.03.2024 № 3976.pdf 05.03.2024 12:17
- рішення від 04.03.2024 № 3976.pdf 06.03.2024 18:21
- Пояснення.pdf 27.02.2024 15:51
- пояснення до АМКУ .doc 27.02.2024 15:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.02.2024 21:01
Дата розгляду скарги:
04.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.02.2024 18:16
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.03.2024 18:21
Пункт скарги
Номер:
c20aa123979c493b89b9f7c592020442
Заголовок пункту скарги:
Запкречуємо правомірність відхилення пропозиції
Опис заперечення:
Всі незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "Семидар"
Опис суті пункту скарги:
Наше підприємство вирішило взяти участь у процедурі публічної закупівлі із особливостями «Капітальний ремонт приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП «Ніжинська центральна міська лікарня імені Миколи Галицького», призначених під облаштування ангіографічного обладнання, яка розташована за адресою: Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Станіслава Прощенка, 21» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація зі своєю пропозицією.
Як нам стало відомо 17.02.2024 року, після проведення аукціону та розкриття пропозицій Замовник, відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), здійснив розгляд тендерної пропозиції нашого підприємства, яка була найбільш економічно вигідною, на відповідність її вимогам тендерної документації. За результатами розгляду Замовник ухвалив протокольне рішення Уповноваженої особи від 16.02.2024 року про відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства в електронній системі закупівель з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей із-за, начебто, наявності суттєвих невідповідностей технічному завданню, відхилення в кількості будівельних матеріалів, виробів. Такі невідповідності, начебто, порушують технологію виконання робіт, а також несуть суттєвий вплив на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та призводять до її спотворення.
Іншим протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника від 16.02.2024 року переможцем закупівлі було визначено іншого учасника –ТОВ «Інекс Реал».
Натомість, невідповідності (на думку замовника), які ним зазначені, як суттєві, взагалі ніяким чином не порушують технологію виконання робіт та не несуть ніякого впливу на ціну тендерної пропозиції та не призводять до її спотворення, так як всі матеріали в пропозиції розраховані у відповідності до " Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі", що міститься у Додатку 2 до тендерної документації без порушень у відповідності до Ресурсних елементних кошторисних норм України (РЕКНУ) та Настанови з визначення вартості будівництва.
Крім того, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Натомість, Замовник з невідомих причин не звернувся за розʼясненнями до учасника – переможця аукціону, з приводу виправлення виявлених так званих недоліків, інформація про що і так була врахована і подана учасником у складі обсягів робіт у договірній ціні, локальних кошторисах на будівельні роботи (№02-01-01, 02-01-02, 02-01-03). Ну яким чином, можна лише допустити, учасник – переможець закупівлі, допустить використання 849, 169 кг шпаклівки фінішної (пункт 78 Підсумкової відомості ресурсів), проте не використає 1, 98 кг шпаклівка полімер цементної??? Це нонсенс!
Вважаємо, що Замовник порушив такі принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», як добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив право учасника – переможця закупівлі на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Як нам стало відомо 17.02.2024 року, після проведення аукціону та розкриття пропозицій Замовник, відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), здійснив розгляд тендерної пропозиції нашого підприємства, яка була найбільш економічно вигідною, на відповідність її вимогам тендерної документації. За результатами розгляду Замовник ухвалив протокольне рішення Уповноваженої особи від 16.02.2024 року про відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства в електронній системі закупівель з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей із-за, начебто, наявності суттєвих невідповідностей технічному завданню, відхилення в кількості будівельних матеріалів, виробів. Такі невідповідності, начебто, порушують технологію виконання робіт, а також несуть суттєвий вплив на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та призводять до її спотворення.
Іншим протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника від 16.02.2024 року переможцем закупівлі було визначено іншого учасника –ТОВ «Інекс Реал».
Натомість, невідповідності (на думку замовника), які ним зазначені, як суттєві, взагалі ніяким чином не порушують технологію виконання робіт та не несуть ніякого впливу на ціну тендерної пропозиції та не призводять до її спотворення, так як всі матеріали в пропозиції розраховані у відповідності до " Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі", що міститься у Додатку 2 до тендерної документації без порушень у відповідності до Ресурсних елементних кошторисних норм України (РЕКНУ) та Настанови з визначення вартості будівництва.
Крім того, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Натомість, Замовник з невідомих причин не звернувся за розʼясненнями до учасника – переможця аукціону, з приводу виправлення виявлених так званих недоліків, інформація про що і так була врахована і подана учасником у складі обсягів робіт у договірній ціні, локальних кошторисах на будівельні роботи (№02-01-01, 02-01-02, 02-01-03). Ну яким чином, можна лише допустити, учасник – переможець закупівлі, допустить використання 849, 169 кг шпаклівки фінішної (пункт 78 Підсумкової відомості ресурсів), проте не використає 1, 98 кг шпаклівка полімер цементної??? Це нонсенс!
Вважаємо, що Замовник порушив такі принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», як добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив право учасника – переможця закупівлі на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
×
-
Назва доказу:
ПП Семидар Протокол відхилення тендерної пропозиції
-
Опис доказу:
Протокол від 16 лютого 2024 року
-
Повʼязаний документ:
ПП Семидар Протокол відхилення тендерної пропозиції
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції риватного підприємства "Семидар"