-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги - послуги з охорони адміністративної будівлі
Завершена
478 580.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 392.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 392.90 UAH
Період оскарження:
05.02.2024 16:43 - 29.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
ff36e3c1d8714edd9a5284205ed52388
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-05-013685-a.a1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Оскарження умов закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ 2. Ліцензійні умови.docx 09.02.2024 21:37
- скарга Департ зем ресурсів.docx 09.02.2024 21:37
- Доказ 1. ЗУ Про ліцензування.docx 09.02.2024 21:37
- Доказ 3. ЗУ Про охоронну діяльність.docx 09.02.2024 21:37
- Доказ 4. Документи на авто.pdf 09.02.2024 21:37
- sign.p7s 09.02.2024 22:25
- протокол 25.2 вт.pdf 12.02.2024 10:35
- додаток №1 до протоколу 25.2 вт про внесення змін.docx 12.02.2024 10:35
- протокол внесення змін 25.1вт.pdf 15.02.2024 09:08
- тендерна документація охорона 2024 (нова редакція).doc 15.02.2024 09:08
- тендерна документація охорона 2024 (нова редакція) 25.2.doc 15.02.2024 09:08
- тендерна документація охорона 2024.doc 15.02.2024 09:08
- ПРОТОКОЛ ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН З ДОДАТКОМ 25.1.docx 15.02.2024 09:08
- додаток №1 до протоколу 25.1 вт про внесення змін.docx 15.02.2024 09:08
- протокол 25.2 вт.pdf 15.02.2024 09:08
- додаток №1 до протоколу 25.2 вт про внесення змін.docx 15.02.2024 09:08
- протокол 25вт.pdf 15.02.2024 09:08
- протокол 25.3 від 27.02.24.pdf 27.02.2024 16:33
- тендерна документація охорона 2024 (нова редакція) 25.3.doc 27.02.2024 16:33
- додаток №1 до протоколу 25.3 вт про внесення змін.docx 27.02.2024 16:33
- рішення від 13.02.2024 № 2689.pdf 13.02.2024 18:07
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.02.2024 № 3302.pdf 22.02.2024 13:38
- рішення від 21.02.2024 № 3302.pdf 26.02.2024 16:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2024 23:17
Дата розгляду скарги:
21.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.02.2024 18:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.02.2024 17:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації (додатки: протокол № 25/3 від 27.02.2024, додаток № 1 до протоколу № 25/3 від 27.02.2024, тендерна документація )
Пункт скарги
Номер:
2695a96dd5744b29a5f910ccc9d47670
Заголовок пункту скарги:
Щодо дискримінаційних та незаконних вимог тендерної документації
Опис заперечення:
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника видалити незаконну та не передбачену чинним законодавством вимогу щодо наявності у технічному паспорті відмітки спеціалізованого (спеціального або транспорту реагування) транспорту шляхом внесення змін до тендерної документації.
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника видалити незаконну та не передбачену чинним законодавством вимогу щодо наявності у технічному паспорті відмітки спеціалізованого (спеціального або транспорту реагування) транспорту шляхом внесення змін до тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпункту 6.1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій пункту 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг згідно предмету закупівлі. Зазначена довідка повинна містити, зокрема: інформацію про перелік власного службового спеціалізованого автотранспорту реагування (не менше 3-х одиниць), що знаходиться у власності учасника відповідно до вимог Закону України «Про охоронну діяльність», з логотипом учасника, обладнаного GPS-навігаторами, спеціальними світловими сигнальними пристроями, які учасник планує залучати для транспортування груп швидкого реагування з наданням скан-копій технічних паспортів з відміткою про реєстрацію ТЗ як спеціалізованого (спеціального або транспорту реагування), а також дозволів на встановлення спеціальних світлових сигнальних пристроїв. Крім того, додатково учасник має підтвердити розташування спеціалізованого транспорту у м. Одесі, з терміном прибуття на об’єкт протягом 5-10 хвилин, про що учасник має надати в довільній формі схему розташування транспорту.
Повідомляємо, що чинним законодавством України для суб’єктів господарювання, які займаються охоронною діяльністю, не передбачено порядку реєстрації транспортного засобу як спеціалізованого (спеціального або транспорту реагування).
Відповідно до пункту 30 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» охоронна діяльність підлягає ліцензуванню (доказ 1. ЗУ Про ліцензування).
Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (далі – Ліцензійні умови) (доказ 2. Ліцензійні умови).
Згідно з пунктом 1 Ліцензійних умов ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності, а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
Суб’єкти господарювання до заяви про отримання ліцензії додають, зокрема, відомості про наявність транспорту реагування.
При цьому, відповідно до статті 1 Закону Україні «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони (доказ 3. ЗУ Про охоронну діяльність).
Також звертаємо увагу, що відповідно до пункту 12 Ліцензійних умов обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог:
1) засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів;
2) на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності);
3) на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюються спеціальні світлові сигнальні пристрої автожовтого (оранжевого) кольору та спеціальні звукові сигнали;
4) використання спеціальних пристроїв дозволяється виключно у випадках оперативного реагування на тривожні сповіщення, що надійшли до пункту централізованого спостереження суб’єкта охоронної діяльності.
Скаржник виконав всі вимоги Ліцензійних умов щодо транспорту реагування та має всі передбачені Ліцензійними умовами документи на транспортні засоби. Як підтвердження та доказ цього надаємо свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, підтверджують, що авто належать Скаржнику, дозволи на спеціальні світлові сигнальні пристрої автожовтого (оранжевого) кольору, фото транспорту, на якому видно кольографічні написи, які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, дозволи на використання засобів радіотехнічного зв’язку (доказ 4. Документи на авто). Таким чином, виконання Ліцензійних умов в частині наявності та обладнання транспортних засобів виконано Скаржником у повному обсязі.
Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що додаткових вимог до транспортних засобів суб’єктів охоронної діяльності та порядку їх державної реєстрації чинним законодавством не встановлено, зокрема, щодо наявності у технічному паспорті відмітки спеціалізованого (спеціального або транспорту реагування).
Просимо зобов’язати замовника видалити незаконну та не передбачену чинним законодавством вимогу щодо наявності у технічному паспорті відмітки спеціалізованого (спеціального або транспорту реагування) транспорту шляхом внесення змін до тендерної документації.
Повідомляємо, що чинним законодавством України для суб’єктів господарювання, які займаються охоронною діяльністю, не передбачено порядку реєстрації транспортного засобу як спеціалізованого (спеціального або транспорту реагування).
Відповідно до пункту 30 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» охоронна діяльність підлягає ліцензуванню (доказ 1. ЗУ Про ліцензування).
Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (далі – Ліцензійні умови) (доказ 2. Ліцензійні умови).
Згідно з пунктом 1 Ліцензійних умов ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності, а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
Суб’єкти господарювання до заяви про отримання ліцензії додають, зокрема, відомості про наявність транспорту реагування.
При цьому, відповідно до статті 1 Закону Україні «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони (доказ 3. ЗУ Про охоронну діяльність).
Також звертаємо увагу, що відповідно до пункту 12 Ліцензійних умов обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог:
1) засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів;
2) на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності);
3) на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюються спеціальні світлові сигнальні пристрої автожовтого (оранжевого) кольору та спеціальні звукові сигнали;
4) використання спеціальних пристроїв дозволяється виключно у випадках оперативного реагування на тривожні сповіщення, що надійшли до пункту централізованого спостереження суб’єкта охоронної діяльності.
Скаржник виконав всі вимоги Ліцензійних умов щодо транспорту реагування та має всі передбачені Ліцензійними умовами документи на транспортні засоби. Як підтвердження та доказ цього надаємо свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, підтверджують, що авто належать Скаржнику, дозволи на спеціальні світлові сигнальні пристрої автожовтого (оранжевого) кольору, фото транспорту, на якому видно кольографічні написи, які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, дозволи на використання засобів радіотехнічного зв’язку (доказ 4. Документи на авто). Таким чином, виконання Ліцензійних умов в частині наявності та обладнання транспортних засобів виконано Скаржником у повному обсязі.
Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що додаткових вимог до транспортних засобів суб’єктів охоронної діяльності та порядку їх державної реєстрації чинним законодавством не встановлено, зокрема, щодо наявності у технічному паспорті відмітки спеціалізованого (спеціального або транспорту реагування).
Просимо зобов’язати замовника видалити незаконну та не передбачену чинним законодавством вимогу щодо наявності у технічному паспорті відмітки спеціалізованого (спеціального або транспорту реагування) транспорту шляхом внесення змін до тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Доказ 4. Документи на авто
-
Опис доказу:
Доказ 4. Документи на авто
-
Повʼязаний документ:
Доказ 4. Документи на авто.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ 3. ЗУ Про охоронну діяльність
-
Опис доказу:
Доказ 3. ЗУ Про охоронну діяльність
-
Повʼязаний документ:
Доказ 3. ЗУ Про охоронну діяльність.docx
-
-
Назва доказу:
Доказ 2. Ліцензійні умови
-
Опис доказу:
Доказ 2. Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Доказ 2. Ліцензійні умови.docx
-
-
Назва доказу:
Доказ 1. ЗУ Про ліцензування
-
Опис доказу:
Доказ 1. ЗУ Про ліцензування
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1. ЗУ Про ліцензування.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації