• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги (послуги з охорони території, об’єктів та споруд Національного історико-меморіального заповідника «Биківнянські могили»

Завершена

2 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 000.00 UAH
Період оскарження: 05.02.2024 16:12 - 10.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення

Номер: d64d8d07976742c88f24b876e1c2e48f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-05-013063-a.c3
Назва: Скарга на неправомірне відхилення
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.02.2024 17:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.03.2024 16:55
Автор: ТОВ "А1 ОХОРОНА", Валерія Ковальова +380442494000 atender845@gmail.com

Пункт скарги

Номер: c5f4e628ed3b4b96a16485a0f2c4740f
Заголовок пункту скарги: Наявність автомобілів, які використовуються групами швидкого реагування
Опис заперечення: Відповідно до п.1.3 – 1.8 Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Учасник повинен надати :
"1.3. Свідоцтва про реєстрацію спеціалізованого транспортного засобу. 1.4 Дозволи на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору. 1.5 Фото транспорту реагування з чіткою видимістю державних номерних знаків та наявності обладнання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими сигналами. 1.6 Довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку, виданих територіальним центром комплектування та соціальної підтримки, в якому зареєстроване підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу. 1.7 Автомобілі повинні бути облаштовані GPS-системою, яку дозволену до використання в Україні. На підтвердження можливості спостереження за місцем розташування автомобілів Учасник, в складі тендерної пропозиції повинен надати копії актів встановлення такої системи 1.8 Перепустки, що надають дозвіл пересування автомобілів на період дії комендантської години по м. Києву та Київській області".
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Скаржник має 2 (два) автомобілі, які використовуються групами швидкого реагування відповідно до Договору № 011223/1 про надання послуг з виїзду наряду груп швидкого реагування зі зброєю на об'єкт від 01 грудня 2023 року, укладеним між Скаржником та ТОВ "ОО "СПРУТ" та інформаційної довідки, наданої до тендерної пропозиції Скаржником Замовнику за номером вих. № 342/02 від 16.02.2024р. (додається).
Також, Скаржником було подано всі необхідні документи для відповідності до тендерної документації Замовника, у тому числі наявність спеціалізованого транспорту, власником якого є ТОВ “ОО “СПРУТ”, що підтверджується копіями наступних документів: копії свідоцтв про реєстрацію спеціалізованих транспортних засобів, фото транспортних засобів, дозволи на встановлення та використання на транспортному засобі спеціальних світлових сигнальних пристроїв, довідки про перебування транспорту на військовому обліку, перепустки, що надають дозвіл пересування автомобілів на період дії комендантської години по м. Києву та Київській області.
Це приводить до висновку, що маючи укладений вищезазначений Договір, наявність у Скаржника документації, яка відповідає п.1.3 – 1.8 Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», відхилення тендерної пропозиції Скаржника Замовником з приводу даного питання є безпідставним.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: e41b9dc44ddf40e8b9a0449fa8a0572e
Заголовок пункту скарги: Надання копії актів щодо встановлення GPS-системи
Опис заперечення: Відповідно до п.1.7 Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Учасник повинен надати :
"1.7 Автомобілі повинні бути облаштовані GPS-системою, яку дозволену до використання в Україні. На підтвердження можливості спостереження за місцем розташування автомобілів Учасник, в складі тендерної пропозиції повинен надати копії актів встановлення такої системи ".
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Наявність системи GPS-контролю за місцем розташування автотранспорту є способом контролю власника за наявними у нього транспортними засобами та ніяким чином не впливає на якість надання охоронних послуг.
Також, встановлення системи GPS-контролю за місцем розташування автотранспорту не потребує наявності спеціальних інструментів, інструкцій та спеціалізованого персоналу.
Додатково, Скаржником разом із тендерної пропозицією була надана Довідка вих. № 23 від 16.02.2024р. ТОВ "ОХОРОННЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СПРУТ", де зазначається, що власником транспортних засобів д.н.з. АА5109РС та д.н.з. АА0162РН, ТОВ "ОХОРОННЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СПРУТ", системи GPS було встановлено власними силами, оскільки їх встановлення не потребує спеціальних знань та навичок сторонніх організацій, що також підтверджується наказом Директора ТОВ “ОХОРОННОГО ОБ'ЄДНАННЯ “СПРУТ” від 14.10.2019 (додається). А тому, потреба у наявності Акту встановлення такої системи відсутня, так як робота щодо встановлення здійснення самим власником автотранспорту.
Проте, необхідне програмування такої GPS-системи, дійсно потребує спеціальних навичок та навчання. Тому, ТОВ “ОХОРОННЕ ОБ'ЄДНАННЯ “СПРУТ” звернулось до фахівців, які спеціалізується на вирішенні даного питання, а саме до ТОВ “АЙ ТІ ДРІМ СЕРВІС”, що підтверджується Актом № 198 від 21 жовтня 2021 року прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг) (додається), де зазначено програмування контрольного обладнання. Але, інформація щодо програмування системи GPS-контролю за місцем розташування автотранспорту Замовником у тендерній документації не вимагається.
Отже, Замовник безпідставно та не обґрунтовано відхилив тендерну пропозицію Скаржника в Закупівлі.
До аналогічного рішення дійшла Постійно діюча Адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в ході розгляду підстави відхилення пропозиції конкурсних торгів Рішення №7121 від 23.05.2023 року.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 93c8c5c97e194dbc8606532086857723
Заголовок пункту скарги: Щодо допущення формальної помилки (друкарської помилки)
Опис заперечення: Відповідно до п.1.9 Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Учасник повинен надати :
"Копія документу (дозволу) виданого учаснику уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобу зв'язку (базова станція) потужністю передавача не менше 25 Вт".
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Також, відповідно до п.1.9. Замовником вимагалось саме надання копії документу (дозволу) виданого учаснику уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобу зв'язку (базова станція) потужністю передавача не менше 25 Вт, яка була надана Скаржником, а не довідка з назвою, на що Замовник обґрунтовує своє відхилення з даного питання.
Додатково, відповідно до п.п.п.2 та п.п.п.3, п.п. 2.1, п. 2. "Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій", розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" Порядку заповнення тендерної документації, формальними помилками можуть бути:
"2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.".
Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України "Про тендерні закупівлі", в тендерній документації зазначаються відомості щодо опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
До аналогічного рішення дійшла Постійно діюча Адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в ході розгляду 1.3 підстави відхилення пропозиції конкурсних торгів Рішення №10498-р/пк-пз від 11.10.2018 року.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: bfeaac36d4304a17b605746d29a93a38
Заголовок пункту скарги: Щодо надання інформації про сертифікований в Україні пульта охорони
Опис заперечення: Відповідно до п.1.13 Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Учасник повинен надати:
"Обов’язковим є наявність пульта охорони, який є сертифікованим в Україні. На підтвердження, в складі пропозиції надається чинний сертифікат відповідності та видаткова накладна або інший документ.".
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Замовником відхилено тендерну пропозицію Скаржника, а саме з причини відсутності надання копії чинного сертифікату відповідності 2021 року, відповідно до видаткової накладної, наявної у тендерній пропозиції № ШД000000040 від 01 вересня 2021 року.
Проте, Скаржником були подані виправлення стосовно подання видаткової накладної, а саме:
видаткова накладна № ШД000000086 від 27 грудня 2021 року була додатково додана до видаткової накладної № ШД000000040 від 01 вересня 2021 року, яка підтверджує купівлю Скаржником систему передавання тривожних сповіщень (СПТС) "MISTO Security Platform" вартістю 15 000,00 грн. (п'ятнадцять тисяч гривень), що додається.
Вищезазначені виправлення були подані у термін, який відповідає умовам, стосовно участі у тендерній закупівлі Замовника.
Тому, відхилення тендерної пропозиції Замовника Скаржником стосовно ненадання копії документів а саме, чинного сертифікату відповідності 2021 року із наявним до нього видаткової накладної є безпідставним.
Таким чином, Скаржник виконав вимогу Документації у повному обсязі, а Пропозиція Скаржника була неправомірно відхиленою.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 5f953290251f404caa1449f568601e70
Заголовок пункту скарги: Про відповідність кваліфікаційним вимогам, відповідно до постанови КМУ від 18.11.2015 р. № 960
Опис заперечення: Відповідно до п.2.8. Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Учасник повинен надати :
"Надати у складі пропозиції довідку з інформацією про наявність у штаті Учасника особи керівного складу до посадових обов’язків якої входить організація заходів охорони, до якої надати відповідні документи про відповідність вказаної особи кваліфікаційним вимогам, визначеними пунктами 14 та 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960.".
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Замовником відхилено тендерну пропозицію Скаржника, обґрунтовуючи це тим, що Скаржником не надано документи про відповідність Кулікова Руслана Миколайовича кваліфікаційним вимогам, визначених пунктом 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 (документи, які підтверджують проходження особою обов'язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків, який видається в установленому порядку; відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації.
Зазначаємо, що Скаржником надано до тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідну кваліфікацію Кулікова Руслана Миколайовича, що відповідає умовам тендерної документації (додається).
Проте, у тендерній документації Замовника не зазначено, що додатково, разом з інформацією про наявність у штаті Учасника особи керівного складу до посадових обов’язків якої входить організація заходів охорони, Учасник повинен був надати документи, які підтверджують проходження особою обов'язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків, який видається в установленому порядку; відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації.
Тому, відхилення тендерної пропозиції Замовника Скаржником стосовно ненадання документів про відповідність Кулікова Руслана Миколайовича кваліфікаційним вимогам є безпідставним.
Таким чином, Скаржник виконав вимогу Документації у повному обсязі, а Пропозиція Скаржника була неправомірно відхиленою.
До аналогічного рішення дійшла Постійно діюча Адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в ході розгляду першої підстави відхилення пропозиції конкурсних торгів Рішення №882-р/пк-ск від 09.06.2015 року.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Вирішена

сертифікація

Номер: 9ced7aad3a42484bb8effdfae53a7a85
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-05-013063-a.b2
Назва: сертифікація
Вимога:
В пункті 5, Додатку 2 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Вами встановлено вимоги до Учасників закупівлі, щодо надання: а) документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності системи управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2019, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів; б) документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності системи екологічного управління учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів; в) документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності системи управління боротьби з корупційними проявами, згідно вимог "Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" ISO 37001:2016 (ДСТУ ISO 37001:2018 "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування") або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що значно звужує коло потенційних учасників. Зазначаємо, що законодавчий обов’язок на отримання сертифікатів, які вимагаються відсутній, що випливає з принципу добровільної сертифікації, який діє в Україні, тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар чи послуги. Добровільна сертифікація регулюється законом України «Про технічні регламенти та процедури оцінки відповідності» й проводиться в тих випадках, коли законодавчо не передбачено підтвердження вимог існуючих вимог ( продукція не попадає під дію технічних регламентів). Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» чітко визначено перелік документів необхідних субєкту господарювання для провадження охоронної діяльності. Отримана в відповідному органі ліцензія на надання послуг охорони поширюється на всю територію України. Надання вказаних сертифікатів в складі Тендерної пропозиції жодним чином не стосується предмета закупівлі й жодним чином не впливає не якість надання таких послуг, тому і вимога щодо їх надання є неправомірною. Колегія АМКУ у своєму рішенні від 02.02.2021 № 1830-р/пк-пз зазначає, що замовники можуть встановлювати вимоги надати різні сертифікати, посвідчення, довідки, які не є специфічними для цього виду послуг. Проте ці вимоги без достатніх причин обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Враховуючи вищевикладене вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу з тендерної документації, забезпечивши принцип рівності учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякую за звернення, Вашу вимогу задоволено, до Тендерної документацію буть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: d13e622640e24fba8a5ae8cc489cb583
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-05-013063-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, в Додатку 2 до тендерної документації в п.5 Ви вимагаєте для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям надати: «Копію договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами не менше ніж 5 000 000,00 грн» Зауважимо, що очікувана вартість закупівлі становить 2 200 000,00 гривень. Встановивши дану вимогу, ви порушуєте законні права та інтереси учасників, які могли б прийняти участь у закупівлі, прописавши дану вимогу під конкретного учасника. Відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність» та Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності суб’єкти господарювання здійснюють свою діяльність на підставі єдиного документу – ліцензії на надання охоронних послуг. Ніяких інших документів на здійснення охоронної діяльності Законом не передбачено. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу про надання копії договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами не менше ніж 5 000 000,00 грн
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякую за звернення, Щодо вимоги про надання копії договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами не менше ніж 5 000 000,00 грн. до Тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено