• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (халат хірургічний, фартух медичний, шапки медичні, бахіли, покриття операційне - вироби медичного призначення різні)

Перелік та кількість предмета закупівлі наведено в Додатку 2 до тендерної документації

Торги не відбулися

1 231 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 155.00 UAH
Період оскарження: 07.05.2018 12:07 - 19.05.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Уточнення інформації щодо наявності дискримінаційних умов

Номер: 7531c0e862fb4e9f8ea275fa7f25cf0b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-07-000432-b.a1
Назва: Уточнення інформації щодо наявності дискримінаційних умов
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням про проведення закупівлі за UA-2018-05-07-000432-b ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (халат хірургічний, фартух медичний, шапки медичні, бахіли, покриття операційне - вироби медичного призначення різні)ДК 021:2015: 33190000-8 Различные медицинские приборы и продукты, як потенційний учасник цієї закупівлі, що має намір прийняти в ній участь, вивчивши вимоги до кваліфікації учасників довідались про порушення своїх прав та змушені звернутись до Вас з наступного приводу. Розуміючи вимоги Закону “Про публічні закупівлі”, як вбачається із його преамбули, Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. (ч.3 ст. 5 “Про здійснення державних закупівель”) Відповідно до ст.22 ч.4 ЗУ “Про публічні закупівлі”, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 15 ч.2, ч.3 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-негосподарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. Згідно Документації торгів, а саме у файлі " ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx", ДОДАТОК 2, МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ЗАКУПІВЛІ ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (халат хірургічний, фартух медичний, шапки медичні, бахіли, покриття операційне - вироби медичного призначення різні) , Кількісні та медико-технічні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (халат хірургічний, фартух медичний, шапки медичні, бахіли, покриття операційне - вироби медичного призначення різні) , позиція 16 - Ви зазначаєте торгову марку конкретного виробника, а саме - Комплект покриттів операційних хірургічний (для резекції печінки) №73 "Славна®" стерильний, що на нашу думку та відповідно до Закону “Про публічні закупівлі” є дискримінаційною умовою для інших виробників України. Пропонуємо привести ДОДАТОК 2, МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ЗАКУПІВЛІ ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (халат хірургічний, фартух медичний, шапки медичні, бахіли, покриття операційне - вироби медичного призначення різні) , Кількісні та медико-технічні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (халат хірургічний, фартух медичний, шапки медичні, бахіли, покриття операційне - вироби медичного призначення різні) до Тендерної документації у відповідність із вимогами закону шляхом виключення с опису предмету закупівлі зазначення конкретного виробника або конкретної торгової марки. В іншому випадку, ми вимушені будемо подати скаргу до органу оскарження з метою визнання торгів на закупівлю UA-2018-05-07-000432-b недійсними та протизаконними, оскільки вони не відповідають законодавству України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день. В найближчий час будуть внесені зміни до тендерної документації в частині виключення з назви предмета закупівлі посилання на торгову марку конкретного виробника.
Статус вимоги: Задоволено