-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кам’яна сіль (код ДК 021:2015 – 14410000-8), сіль кам’яна для промислового використання згідно специфікації
сіль кам’яна для промислового використання згідно специфікації
Завершена
3 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 34 000.00 UAH
Період оскарження:
05.02.2024 15:27 - 12.02.2024 00:00
Вимога
Вирішена
дискримінаційні вимоги
Номер:
d1390a93937a493dae128ebd9c7ece11
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-05-011532-a.a2
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
відповідно до п.2.2 Додатку 2 Учасник повинен завантажити скан-копії видаткових накладних за предметом закупівлі відповідно до укладеного договору та документ, який підтверджує оплату за вказаний товар. (якщо аналогічний договір укладався із Замовником процедури закупівлі, Учасник може не подавати вищезазначені документи на підтвердження виконання та оплати договору). З вказаної вимоги не зрозуміло до яких саме договорів мають бути завантажені видаткові накладні. До аналогічного договору за предметом закупівлі або до закупівлі товару, який має постачатись Замовнику? При постачані товару замовнику до 31.12.2024 учасник не повиненн у лютому 2024 закуповувати товар, тим більше, якщо учасник ще не є переможцем закупівлі. Вказана вимога дискримінаційна та розрахована на учасників, які вже закупили товар під вказану закупівлю 2. Пунктом 2.3 Тендерної документації втсановлено, що - Сертифікат на систему управління якістю (ISO 9001:2015) – на виробника товару та на учасника (якщо документ потребує перекладу, сам переклад повинен бути нотаріально засвідченим); - Сертифікат на систему екологічного управління (ISO 14001:2015) - на виробника товару та на учасника (якщо документ потребує перекладу, сам переклад повинен бути нотаріально засвідченим); Вимога щодо надання сертифікатів ІСО на виробника товару є дискримінаційною та розрахована на учасників, які мають прямі договори з виробниками товару та у яких виробник товару має відповідне ІСО.Відповідно до абз. 1 ч.1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). - Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Відповідно до зазначеного абзацу Законодавцем встановлено вимогу до порядку постачання товарів постачальником Замовнику, а не постачання товарів Учаснику торгів від постачальника, або дилера або виробника такого товару. Отже, зазначені ТД передбачають дискримінаційні вимоги встановлені ст.5 Закону, а саме порушують: добросовісну конкуренцію серед учасників, не встановлюють максимальну економію, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. З урахуванням того, що товар, що планується до закупівлі Замовником, не підлягає обов’язковій сертифікації ІСО, вимагати такий сертифікат від від ВИРОБНИКА, Замовник не має підстав. Це суттєво обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у Закупівлі. Звертаємо увагу, що учасник має такий сертифікат, але звертатись до виробника товару за наданням відповідного підтвердження у учасника немає підстав. Такі виоги жодним чином не підтверджують якісні та технічні характеристики предмета закупівлі та встановлені замовником з метою обмеження кола конкуренції.
Крім того, замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Тендерній документації наведеної вище вимоги
Згідно з частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог щодо учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії замовника в частині наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права і законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі.
Враховуючи викладене, замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення змін до тендерної документації.
Звертаємо увагу, що аналогічна позиція викладена у рішенні АМКУ № 912-р/пк-пз від 16.01.2024.
Отже, просимо виключити вимогу щодо надання документів (Сертифікатів ІСО) на виробника як таку, яка встановлює неробхідність подання документів від третіх осіб, а не документів учасника, що суперечить чинному законодавству про закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.02.2024 12:44
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що найближчим часом спеціалістами ОКП "Донецьктеплокомуненерго" буде подано та внесено зміни до тендерної документаці. А також продовжено строк прийому пропозицій відповідно до ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджені постановою КМУ від 17.10.2022 року №1178
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
дискримінаційні вимоги тенедрної документації
Номер:
7e55e59fcad4494e9ba6751ecf7b847b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-05-011532-a.a1
Назва:
дискримінаційні вимоги тенедрної документації
Вимога:
відповідно до п.2.2 Додатку 2 Учасник повинен завантажити скан-копії видаткових накладних за предметом закупівлі відповідно до укладеного договору та документ, який підтверджує оплату за вказаний товар. (якщо аналогічний договір укладався із Замовником процедури закупівлі, Учасник може не подавати вищезазначені документи на підтвердження виконання та оплати договору).
З вказаної вимоги не зрозуміло до яких саме договорів мають бути завантажені видаткові накладні. До аналогічного договору за предметом закупівлі або до закупівлі товару, який має постачатись Замовнику? При постачані товару замовнику до 31.12.2024 учасник не повиненн у лютому 2024 закуповувати товар, тим більше, якщо учасник ще не є переможцем закупівлі. Вказана вимога дискримінаційна та розрахована на учасників, які вже закупили товар під вказану закупівлю
2. Пунктом 2.3 Тендерної документації втсановлено, що - Сертифікат на систему управління якістю (ISO 9001:2015) – на виробника товару та на учасника (якщо документ потребує перекладу, сам переклад повинен бути нотаріально засвідченим);
- Сертифікат на систему екологічного управління (ISO 14001:2015) - на виробника товару та на учасника (якщо документ потребує перекладу, сам переклад повинен бути нотаріально засвідченим);
Вимога щодо надання сертифікатів ІСО на виробника товару є дискримінаційною та розрахована на учасників, які мають прямі договори з виробниками товару та у яких виробник товару має відповідне ІСО.Відповідно до абз. 1 ч.1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
- Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до зазначеного абзацу Законодавцем встановлено вимогу до порядку постачання товарів постачальником Замовнику, а не постачання товарів Учаснику торгів від постачальника, або дилера або виробника такого товару.
Отже, зазначені ТД передбачають дискримінаційні вимоги встановлені ст.5 Закону, а саме порушують: добросовісну конкуренцію серед учасників, не встановлюють максимальну економію, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
З урахуванням того, що товар, що планується до закупівлі Замовником, не підлягає обов’язковій сертифікації та обов’язковому дослідженню на вміст радіонуклідів, вимагати такий сертифікат від учасника, а, особливо від ВИРОБНИКА, Замовник не має підстав. Це суттєво обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у Закупівлі.
Звертаємо увагу, що учасник має такий сертифікат, але звертатись до виробника товару за наданням відповідного підтвердження у учасника немає підстав.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Опис причини скасування:
технічні помилки
Дата скасування:
07.02.2024 12:39