-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Послуги із благоустрою населених пунктів, прибирання, підмітання вулиць на території Оноківської сільської ради, Ужгородського району, Закарпатської області» Код ДК 021:2015:90610000-6
Завершена
2 233 333.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 333.33 UAH
мін. крок: 1% або 22 333.33 UAH
Період оскарження:
05.02.2024 15:01 - 10.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника "ТОВ Уж-менеджер"
Номер:
ae21ac3347e8478cb017692f03be1f85
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-05-010611-a.b1
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника "ТОВ Уж-менеджер"
Скарга:
Замовник не надавши учаснику ТОВ "Уж-менеджер" строк 24 години на усунення невідповідностей передбачений пунктом 43 Особливостей №1178 та частиниою дев'ятою статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" відхилив пропозицію Скаржника через невідповідність кваліфікаційному критерію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2 Протокол розгляду-відхилення.docx 04.03.2024 18:41
- Додаток 3 договори Д-трансгейт.pdf 04.03.2024 18:41
- Додаток 1 Протокол на продовження терміну розгляду пропозиції.docx 04.03.2024 18:41
- СкаргаАмку Оноківська ОТГ.docx 04.03.2024 18:41
- Додаток 4 договір 2-03 осбб сечені.pdf 04.03.2024 18:41
- СкаргаАмку Оноківська ОТГ.pdf 04.03.2024 18:41
- sign.p7s 04.03.2024 19:48
- Заперечення.docx 17.03.2024 22:08
- Заперечення.pdf 17.03.2024 22:08
- рішення від 06.03.2024 № 4156.pdf 06.03.2024 16:47
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2024 № 4819.pdf 19.03.2024 12:09
- рішення від 18.03.2024 № 4819.pdf 20.03.2024 18:01
- Додаток. Пояснення на АМКУ.PDF 08.03.2024 12:48
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ.docx 08.03.2024 12:48
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ.PDF 08.03.2024 12:48
- Додаток. Пояснення на АМКУ.doc 08.03.2024 12:48
- Протокол про відміну прийнятого рішення щодо відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ.docx 27.03.2024 09:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.03.2024 20:04
Дата розгляду скарги:
18.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.03.2024 16:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.03.2024 18:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі «Послуги із благоустрою населених пунктів, прибирання, підмітання вулиць на території Оноківської сільської ради, Ужгородського району, Закарпатської області» Код ДК 021:2015:90610000-6 (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Замовником скасовано рішення про відхилення ТОВ "Уж Менеджер"
Пункт скарги
Номер:
4e46d0f1e3dd4ee192b42605fd5c4664
Заголовок пункту скарги:
Протокольне рішення Замовника № 19/02 від 28 лютого 2024 року про відхилення пропозиції учасника закупівлі "ТОВ Уж-Менеджер" 41650954
Опис заперечення:
Розкриття пропозицій учасників відбулось 13 лютого 2024 року о 13:31, відповідно до п.37 Особливостей, кінцевий строк розгляду пропозиції Скаржника, з урахуванням продовження такого строку Замовником, був днем 20 лютого 2024 року.
19 лютого 2024 року Замовник своїм протоколом УО № 14/02 прийняв рішення про продовження строку розгляду пропозицій не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, відповідно до наведеного рішення Замовника, граничний строк розгляду тендерної пропозиції Скаржника є день 12 березня 2024 року.
Відповідно кінцевий строк розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель є день 08 березня 2024 року.
Отже Замовник мав можливість здійснити публікацію такого повідомлення, без порушення строків.
Замовником ж було прийняте рішення № 19/02 від 28.02.2024 р., про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Уж-менеджер», в якому зазначено наступна підстава відхилення (цитата):
«У відповідності до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Пунктом 1.2 Додатку 1 тендерної документації встановлена вимога про надання довідки з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних (не менше двох) за предметом закупівлі договорів; Пунктом 1.2.1 Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу щодо аналогічних договорів: Аналогічними вважаються повністю виконані договори протягом останніх трьох років або діючі договори виконані не менше 90% за характером робіт/надання послуг у відповідності до предмету даної закупівлі; Пунктом 1.2.2 Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
- сканований оригінал договору щодо виконання аналогічних видів робіт/послуг (з усіма укладеними додатковими угодами та додатками до договору).
- підтвердження про виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт або наданих послуг);
Надана Учасником інформація та документи у складі тендерної пропозиції, що зазначена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних (не менше двох) за предметом закупівлі договорів не відповідає вимогам встановленим пунктом 1.2.1 Додатку 1 тендерної документації та пунктом 1.2.2 Додатку 1 тендерної документації, а отже Учасник не підтвердив встановлений тендерною документацією замовника кваліфікаційний критерій передбачений ст.16 Закону про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. З огляду на зазначене виникли обставини, передбачені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей та тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи вищезазначене, уповноважена особа
ВИРІШИВ:
1. На підставі положень пункту 44 Особливостей та ст 31 Закону - тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, - відхилити пропозицію учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "УЖ МЕНЕДЖЕР" 41650954.»
19 лютого 2024 року Замовник своїм протоколом УО № 14/02 прийняв рішення про продовження строку розгляду пропозицій не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, відповідно до наведеного рішення Замовника, граничний строк розгляду тендерної пропозиції Скаржника є день 12 березня 2024 року.
Відповідно кінцевий строк розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель є день 08 березня 2024 року.
Отже Замовник мав можливість здійснити публікацію такого повідомлення, без порушення строків.
Замовником ж було прийняте рішення № 19/02 від 28.02.2024 р., про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Уж-менеджер», в якому зазначено наступна підстава відхилення (цитата):
«У відповідності до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Пунктом 1.2 Додатку 1 тендерної документації встановлена вимога про надання довідки з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних (не менше двох) за предметом закупівлі договорів; Пунктом 1.2.1 Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу щодо аналогічних договорів: Аналогічними вважаються повністю виконані договори протягом останніх трьох років або діючі договори виконані не менше 90% за характером робіт/надання послуг у відповідності до предмету даної закупівлі; Пунктом 1.2.2 Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
- сканований оригінал договору щодо виконання аналогічних видів робіт/послуг (з усіма укладеними додатковими угодами та додатками до договору).
- підтвердження про виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт або наданих послуг);
Надана Учасником інформація та документи у складі тендерної пропозиції, що зазначена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних (не менше двох) за предметом закупівлі договорів не відповідає вимогам встановленим пунктом 1.2.1 Додатку 1 тендерної документації та пунктом 1.2.2 Додатку 1 тендерної документації, а отже Учасник не підтвердив встановлений тендерною документацією замовника кваліфікаційний критерій передбачений ст.16 Закону про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. З огляду на зазначене виникли обставини, передбачені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей та тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи вищезазначене, уповноважена особа
ВИРІШИВ:
1. На підставі положень пункту 44 Особливостей та ст 31 Закону - тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, - відхилити пропозицію учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "УЖ МЕНЕДЖЕР" 41650954.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
згідно аналізу Тендерної пропозиції Учасника ФОП "ТОПОЛЬНИЦЬКИЙ ЮРІЙ БОГДАНОВИЧ", пропозиція якого є наступною найбільш економічно вигідною після пропозиції Скаржника, вбачається невідповідність Тендерної пропозиції вказаного учасника (який мав потенційно бути визначений переможцем) до Тендерної документації Замовника. Дана інформація має важливе значення з огляду на наступне.
Проаналізувавши закупівлі даного Замовника, вбачається, що останній при виборі Переможця закупівлі неодноразово надавав перевагу саме ФОП "ТОПОЛЬНИЦЬКИЙ ЮРІЙ БОГДАНОВИЧ., навіть за наявності в інших Учасників більш економічно вигідних пропозицій. Також звертаємо Вашу увагу на те, шо Замовник не вперше порушував законодавство у сфері публічних закупівель та у супереч висновків ДАСУ та АМКУ (наприклад: UA-2021-06-25-005569-c), якими встановлено наявність порушень та невідповідності тендерних пропозицій цього ж самого учасника ФОП Топольницький Ю.Б., визнавав останнього переможцем та укладав з ФОП Топольницький Ю.Б. договори за результатами проведення закупівель.(Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-26-006662-b).
Проаналізувавши закупівлі учасника ФОП Топольницький Ю.Б., вбачається, що останній заточений на участь лише в закупівлях Замовника, або комунальних підприємствах Замовника, більшість з укладених Договорів між Замовником та ФОП Топольницький Ю.Б., це прямі договори без проведення процедур відкритих торгів.
Вказані вище дії Замовника свідчать про узгоджену позицію з Учасником Закупівлі, а саме відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яка визнана системою, як найбільш економічно вигідною з метою визнання переможцем ФОП Топольницький Ю.Б.
Замовник зазначає, що Надана Учасником інформація та документи у складі тендерної пропозиції, що зазначена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних (не менше двох) за предметом закупівлі договорів не відповідає вимогам встановленим пунктом 1.2.1 Додатку 1 тендерної документації та пунктом 1.2.2 Додатку 1 тендерної документації, а отже Учасник не підтвердив встановлений тендерною документацією замовника кваліфікаційний критерій передбачений ст.16 Закону про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
Чим саме вказана інформація та документи у складі тендерної пропозиції Скаржника не відповідає вимогам Замовника, останній не зазначає, як і не зазначає у своєму протокольному рішенні, з яких обґрунтованих підстав Замовником не було надано Скаржнику 24 години на усунення невідповідностей у тендерній пропозиції.
У разі ж надання Скаржнику такої можливості, шляхом публікації повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, останній мав би змогу надати додаткові договори для підтвердження свого кваліфікаційного критерію. (Додаток 3 та Додаток 4)
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Пунктом 43 Особливостей визначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю інформації та/або документів, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Встановлена норма дає замовнику можливість не відхиляти найбільш економічно вигідну пропозицію, у разі, якщо вона містить незначні помилки, недоліки тощо. Отже, замовник економить кошти, а якщо б довелося повторно оголошувати торги за неможливості виправити невідповідності – економить також час Замовника.
Отже, замовник безумовно відхиляє пропозицію учасника без надання 24 годин на виправлення, у разі відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Тобто пропозиція учасника відхиляється, якщо останній взагалі не завантажив забезпечення тендерної пропозиції. Недоліки та помилки в оформленні забезпечення (банківської гарантії), наприклад, помилки в тексті, не додана ліцензія на банківську діяльність або довіреність на особу, що підписала забезпечення тендерної пропозиції виправляються протягом 24 годин.
Так само пропозиція учасника відхиляється, якщо в ній відсутня інформація та/або документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме інформація/ документи учасником не подані.
Щодо інших невідповідностей тендерної пропозиції, замовник має надати учаснику 24 години на їх виправлення.
У разі, коли учасник не виправив протягом 24 годин виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених Замовником невідповідностей, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі відхиляється.
Надання 24 годин на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі, у випадках, що передбачені законодавством у сфері закупівель – обов’язок Замовника, а не його право. Ненадання Замовником можливості Скаржнику виправити всі наявні невідповідності тендерної пропозиції є прямим порушенням прав Скаржника, наданих останньому Особливостями, та відповідно таке підлягає скасуванню.
Разом з тим, жодних інших невідповідностей у тендерній пропозиції Скаржника Замовником не зазначено, та не обгрунтовано, інших підстав відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
З огляду на наведене - Замовник не довів правомірність відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині протокольного рішення, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника з наведених підстав.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
До аналогічних висновків дійшов Орган оскарження у своєму рішенні № 1225-р/пк-пз від 02.02.2023 року.
Враховуючи вищевикладене, Скаржник вважає, що прийняте Замовником протокольне рішення № 19/02 від 28.02.2024 р., про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Уж-менеджер» порушують його законні права та інтереси в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Так, Замовником порушено принципи, що передбачені ч.1 ст. 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно п.1 та п.2 ч.18 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги, орган оскарження має право прийняти рішення: про встановлення або відсутність порушення процедури закупівлі; про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема, зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення. Враховуючи вищевикладені порушення, допущені Замовником у даній процедурі закупівлі Скаржник вважає, що рішення Замовника № 19/02 від 28.02.2024 р., про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Уж-менеджер» - підлягає скасуванню.
Проаналізувавши закупівлі даного Замовника, вбачається, що останній при виборі Переможця закупівлі неодноразово надавав перевагу саме ФОП "ТОПОЛЬНИЦЬКИЙ ЮРІЙ БОГДАНОВИЧ., навіть за наявності в інших Учасників більш економічно вигідних пропозицій. Також звертаємо Вашу увагу на те, шо Замовник не вперше порушував законодавство у сфері публічних закупівель та у супереч висновків ДАСУ та АМКУ (наприклад: UA-2021-06-25-005569-c), якими встановлено наявність порушень та невідповідності тендерних пропозицій цього ж самого учасника ФОП Топольницький Ю.Б., визнавав останнього переможцем та укладав з ФОП Топольницький Ю.Б. договори за результатами проведення закупівель.(Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-26-006662-b).
Проаналізувавши закупівлі учасника ФОП Топольницький Ю.Б., вбачається, що останній заточений на участь лише в закупівлях Замовника, або комунальних підприємствах Замовника, більшість з укладених Договорів між Замовником та ФОП Топольницький Ю.Б., це прямі договори без проведення процедур відкритих торгів.
Вказані вище дії Замовника свідчать про узгоджену позицію з Учасником Закупівлі, а саме відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яка визнана системою, як найбільш економічно вигідною з метою визнання переможцем ФОП Топольницький Ю.Б.
Замовник зазначає, що Надана Учасником інформація та документи у складі тендерної пропозиції, що зазначена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних (не менше двох) за предметом закупівлі договорів не відповідає вимогам встановленим пунктом 1.2.1 Додатку 1 тендерної документації та пунктом 1.2.2 Додатку 1 тендерної документації, а отже Учасник не підтвердив встановлений тендерною документацією замовника кваліфікаційний критерій передбачений ст.16 Закону про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
Чим саме вказана інформація та документи у складі тендерної пропозиції Скаржника не відповідає вимогам Замовника, останній не зазначає, як і не зазначає у своєму протокольному рішенні, з яких обґрунтованих підстав Замовником не було надано Скаржнику 24 години на усунення невідповідностей у тендерній пропозиції.
У разі ж надання Скаржнику такої можливості, шляхом публікації повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, останній мав би змогу надати додаткові договори для підтвердження свого кваліфікаційного критерію. (Додаток 3 та Додаток 4)
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Пунктом 43 Особливостей визначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю інформації та/або документів, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Встановлена норма дає замовнику можливість не відхиляти найбільш економічно вигідну пропозицію, у разі, якщо вона містить незначні помилки, недоліки тощо. Отже, замовник економить кошти, а якщо б довелося повторно оголошувати торги за неможливості виправити невідповідності – економить також час Замовника.
Отже, замовник безумовно відхиляє пропозицію учасника без надання 24 годин на виправлення, у разі відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Тобто пропозиція учасника відхиляється, якщо останній взагалі не завантажив забезпечення тендерної пропозиції. Недоліки та помилки в оформленні забезпечення (банківської гарантії), наприклад, помилки в тексті, не додана ліцензія на банківську діяльність або довіреність на особу, що підписала забезпечення тендерної пропозиції виправляються протягом 24 годин.
Так само пропозиція учасника відхиляється, якщо в ній відсутня інформація та/або документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме інформація/ документи учасником не подані.
Щодо інших невідповідностей тендерної пропозиції, замовник має надати учаснику 24 години на їх виправлення.
У разі, коли учасник не виправив протягом 24 годин виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених Замовником невідповідностей, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі відхиляється.
Надання 24 годин на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі, у випадках, що передбачені законодавством у сфері закупівель – обов’язок Замовника, а не його право. Ненадання Замовником можливості Скаржнику виправити всі наявні невідповідності тендерної пропозиції є прямим порушенням прав Скаржника, наданих останньому Особливостями, та відповідно таке підлягає скасуванню.
Разом з тим, жодних інших невідповідностей у тендерній пропозиції Скаржника Замовником не зазначено, та не обгрунтовано, інших підстав відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
З огляду на наведене - Замовник не довів правомірність відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині протокольного рішення, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника з наведених підстав.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
До аналогічних висновків дійшов Орган оскарження у своєму рішенні № 1225-р/пк-пз від 02.02.2023 року.
Враховуючи вищевикладене, Скаржник вважає, що прийняте Замовником протокольне рішення № 19/02 від 28.02.2024 р., про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Уж-менеджер» порушують його законні права та інтереси в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Так, Замовником порушено принципи, що передбачені ч.1 ст. 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно п.1 та п.2 ч.18 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги, орган оскарження має право прийняти рішення: про встановлення або відсутність порушення процедури закупівлі; про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема, зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення. Враховуючи вищевикладені порушення, допущені Замовником у даній процедурі закупівлі Скаржник вважає, що рішення Замовника № 19/02 від 28.02.2024 р., про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Уж-менеджер» - підлягає скасуванню.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення (наявність) порушень під час проведення закупівлі щодо предмету «Послуги із благоустрою населених пунктів, прибирання, підмітання вулиць на території Оноківської сільської ради, Ужгородського району, Закарпатської області» Код ДК 021:2015:90610000-6)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-05-010611-a). 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє протокольне рішення № 19/02 від 28.02.2024 р., про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Уж-менеджер». 4. Зобов’язати Замовника повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «Уж-менеджер» щодо предмету «Послуги із благоустрою населених пунктів, прибирання, підмітання вулиць на території Оноківської сільської ради, Ужгородського району, Закарпатської області» Код ДК 021:2015:90610000-6)».