-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Встановлення засобів регулювання дорожнього руху (видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню)»
Торги не відбулися
270 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період оскарження:
03.05.2018 15:12 - 16.05.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга до АМК України
Номер:
42f6862b6dd8491db66019f8ab16c1e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-03-000596-c.a2
Назва:
Скарга до АМК України
Вимога:
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Шевченківському району (далі за текстом – Замовник) 03 травня 2018 року було оголошено відкриті торги з публічної закупівлі «ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Встановлення засобів регулювання дорожнього руху (видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню)» (далі за текстом – Закупівля).
Рішенням тендерного комітету Замовника (далі за текстом - Оскаржуване рішення), оформленого протоколом № 56 від 24.05.2018 (далі за текстом -, Оскаржуваний протокол), тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНІ СИСТЕМИ» була відхилена як така, що не відповідає умовам Тендерної документації з вказаної закупівлі (далі за текстом – Тендерної Документації).
Своє рішення Замовник обґрунтував тим, що ТОВ «ДОРОЖНІ СИСТЕМИ» (далі за текстом – Скаржник), на підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме – наявності досвіду виконання аналогічного договору, надало договір, що не відповідає вимогам Замовника, а також, тим, що ТОВ «ДОРОЖНІ СИСТЕМИ» надало у складі документі своєї пропозиції довідки, що не містять назви предмету закупівлі..
Скаржник вважає таке рішення Замовника безпідставним, незаконним, тим, що не відповідає дійсним обставинам, а також прийнятим з порушенням норм чинного законодавства та встановленої Законом України «Про публічні закупівлі» процедури торгів, що підтверджується наступним.
1. Порушення вимог чинного законодавстваУкраїни при складанні протоколу.
Відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Наказом Мінекономіки України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» визначено, що протоколи, які складаються тендерним комітетом Замовника, мають бути підписані всіма учасниками Тендерного комітету, що приймали участь у засіданні, за результатами якого складений даний протокол.
Ч. 2 ст. 19 Конституції України встановлено обов’язок органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб діяти виключно з підстав, в межах та порядку, визначених Конституцією та Законами України.
В даному випадку, всупереч вимогам вказаних вище нормативно-правових актів та в порушення норм Конституції України, Замовником було опубліковано протокол, який не підписаний жодним з учасників засідання тендерного комітету.
Таким чином, оскільки даний протокол не підписаний повноважними представниками Тендерного комітету Замовника, тож прийняте та опубліковане ним рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є незаконним та недійсним.
2. Порушення норм чинного законодавства при здійсненні оцінки відповідності кваліфікаційним критеріям.
Положеннями Тендерної документації з даної закупівлі Замовником встановлено такий кваліфікаційний критерій як наявність досвіду виконання аналогічного договору, що мало бути підтверджено сканованою копією договору та документів, що підтверджують його виконання, а також лист-відгук від Замовника за аналогічним договором.
На виконання даної вимоги Скаржником у складі своєї пропозиції було надано копію договору про виконання робіт зі встановлення знаків дорожніх від 30.06.2017 № 3006/17-П, укладеного з ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ», а також акт приймання виконаних робіт за даним договором та позитивний лист-відгук від ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ», в якому Замовник відзначив високу якість та своєчасність виконання робіт за договором, а також відсутність у нього претензій до С4каржника щодо строків виконання робіт або з інших підстав.
Положеннями Цивільного кодексу України встановлено, що виконання договорів підряду підтверджується актами приймання виконаних робіт, підписаного повноважними представниками Сторін за договором.
Таким чином, з огляду на вказані вище норми циваільного законодавства україни, з урахуванням наданого листа-відгуку від Замовника за аналогічним договором, ТОВ «ДОРОЖНІ СИСТЕМИ» належним чином підтвердило факт наявності у нього досвіду виконання аналогічного договору, а отже – своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником даних торгів.
Натомість Замовник, в Оскаржуваному протоколі безпідставно зазначає на невідповідність Скаржника даному кваліфікаційному критерію через те, що дата підписання акту приймання виконаних робіт за договором не відповідає даті виконання робіт, встановленому цим договором.
При цьому Замовник повністю ігнорує зміст листа-відгуку Замовника за аналогічним договором, як і те, що акт приймання виконаних робіт за договором, є належним підтвердженням факту виконання умов договору, чим фактично виказує своє упереджене ставлення до Скаржника.
Умовами Тендерної документації Замовника встановлено, що наявність у учасників досвіду виконання робіт підтверджується аналогічним договором та документами, що підтверджують його виконання.
При цьому Тендерна документація не містить жодних посилань на дати та строки виконання робіт за аналогічним договором, головним, відповідно до її умов, є критерій виконання аналогічного договору. А такий критерій підтверджується тільки актом примання виконаних робіт, що встановлено чинним законодавством України.
Надані Скаржником копії аналогічного договору та акту приймання робіт за ним повністю відповідають умовам Тендерної документації, а тому твердження Замовника про його невідповідність умовам Тендерної документації є безпідставними та свідчать про упереджене ставлення до Скаржника, чим порушуються норми ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, Замовник в Оскаржуваному протоколі вказує на невідповідність наданих Скаржником довідок вимогам Тендерної документації, а саме – відсутності у тексті довідок повної назви предмету закупівлі.
Дане твердження Замовника є безпідставним та необгрунтованим, оскільки положеннями Тендерної документації, та додатків до неї, не встановлена форма довідок, про які йде мова.
Навпаки, Замовником у Тендерній документації визначено, що довідки про відповідність кваліфікаційним критеріям та щодо відсутності підстав для відмови, передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», складаються учасниками та надаються у довільній формі. Жодних посилань на обов’язковість зазначення повної назви предмету закупівлі у Тендерній документації відсутні.
Довільна ж форма, в свою чергу, передбачає складання довідки на розсуд Учасника процедури закупівлі, а тому говорити про невідповідність умовам Тендерної документації довідок, що мають бути складені у довільній формі – є ознакою упередженного ставлення Замовника до учасника процедури закупівлі та непрофесіоналізму членів його тендерного комітету.
Все це підтверджує порушення Замовником при прийнятті Оскаржуваного рішення встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» таких принципів здійснення закупівель як недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкрита та добросовісна конкуренція і запобігання зловживанням.
Отже, всі вищевикладені факти та обставини підтверджують незаконність, безпідставність, необґрунтованість та дискримінаційний характер прийнятого Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Шевченківському району згідно з протоколом № 56 від 24.05.2018 рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОРОЖНІ СИСТЕМИ» з закупівлі «ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Встановлення засобів регулювання дорожнього руху (видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню)», а також порушення Замовником передбаченої Законом України «Про публічні закупівлі» процедури проведення торгів.
Враховуючи вище викладене, приймаючи до уваги порушення Замовником при прийнятті Оскаржуваного протоколу положень Наказу Мінекономіки України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» , ст. ст. 3, 16, 22, 25, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 2 ст. 19 Конституції України, на підставі та в порядку ст. 18 та ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та задовольнити її;
2. Встановити факт наявності порушень чинного законодавства при прийнятті Замовником процедури закупівлі «ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Встановлення засобів регулювання дорожнього руху (видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню)» рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оформленого протоколом № 56 від 24.05.2018.
3. Зобов’язати Замовника усунити допущені ним порушення чинного законодавства про публічні закупівлі під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДОРОЖНІ СИСТЕМИ» з закупівлі UA-2018-05-03-000596-c «ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Встановлення засобів регулювання дорожнього руху (видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню)», а саме: скасувати протокол №56 від 24.05.2018;
4. Зобов’язати Замовника здійснити повторну оцінки тендерної пропозиції Скаржника у закупівлі UA-2018-05-03-000596-c «ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Встановлення засобів регулювання дорожнього руху (видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню)».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМК України 29.05.2018 14:36
Дата подачі:
29.05.2018 14:36
Вирішення:
Вимога ТОВ Дорожні системи (код ЄДРПОУ: 41036887) на закупівлю «ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Встановлення засобів регулювання дорожнього руху (видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню)» не підлягає задоволенню, в зв’язку з невідповідністю вимоги ТОВ Дорожні системи (код ЄДРПОУ: 41036887) ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасник звертається не до замовника, а зі скаргою до АМК України.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога до Замовника
Номер:
cc9389f8a75d43399d26759da29f5c4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-03-000596-c.b1
Назва:
Вимога до Замовника
Вимога:
За результатами розгляду протоколу № 56 від 24.05.2018 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ" (надалі - Скаржник) звертаємось до Замовника даної закупівлі в порядку ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" з вимогою щодо наступного.
Скаржник вважає рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ" Замовника безпідставним, незаконним, тим, що не відповідає дійсним обставинам, а також прийнятим з порушенням норм чинного законодавства та встановленої Законом України «Про публічні закупівлі» процедури торгів, що підтверджується наступним.
1. Порушення вимог чинного законодавстваУкраїни при складанні протоколу.
Відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Наказом Мінекономіки України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» визначено, що протоколи, які складаються тендерним комітетом Замовника, мають бути підписані всіма учасниками Тендерного комітету, що приймали участь у засіданні, за результатами якого складений даний протокол.
Ч. 2 ст. 19 Конституції України встановлено обов’язок органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб діяти виключно з підстав, в межах та порядку, визначених Конституцією та Законами України.
В даному випадку, всупереч вимогам вказаних вище нормативно-правових актів та в порушення норм Конституції України, Замовником було опубліковано протокол, який не підписаний жодним з учасників засідання тендерного комітету.
Таким чином, оскільки даний протокол не підписаний повноважними представниками Тендерного комітету Замовника, тож прийняте та опубліковане ним рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є незаконним та недійсним.
2. Порушення норм чинного законодавства при здійсненні оцінки відповідності кваліфікаційним критеріям.
Положеннями Тендерної документації з даної закупівлі Замовником встановлено такий кваліфікаційний критерій як наявність досвіду виконання аналогічного договору, що мало бути підтверджено сканованою копією договору та документів, що підтверджують його виконання, а також лист-відгук від Замовника за аналогічним договором.
На виконання даної вимоги Скаржником у складі своєї пропозиції було надано копію договору про виконання робіт зі встановлення знаків дорожніх від 30.06.2017 № 3006/17-П, укладеного з ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ», а також акт приймання виконаних робіт за даним договором та позитивний лист-відгук від ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ», в якому Замовник відзначив високу якість та своєчасність виконання робіт за договором, а також відсутність у нього претензій до С4каржника щодо строків виконання робіт або з інших підстав.
Положеннями Цивільного кодексу України встановлено, що виконання договорів підряду підтверджується актами приймання виконаних робіт, підписаного повноважними представниками Сторін за договором.
Таким чином, з огляду на вказані вище норми циваільного законодавства україни, з урахуванням наданого листа-відгуку від Замовника за аналогічним договором, ТОВ «ДОРОЖНІ СИСТЕМИ» належним чином підтвердило факт наявності у нього досвіду виконання аналогічного договору, а отже – своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником даних торгів.
Натомість Замовник, в Оскаржуваному протоколі безпідставно зазначає на невідповідність Скаржника даному кваліфікаційному критерію через те, що дата підписання акту приймання виконаних робіт за договором не відповідає даті виконання робіт, встановленому цим договором.
При цьому Замовник повністю ігнорує зміст листа-відгуку Замовника за аналогічним договором, як і те, що акт приймання виконаних робіт за договором, є належним підтвердженням факту виконання умов договору, чим фактично виказує своє упереджене ставлення до Скаржника.
Умовами Тендерної документації Замовника встановлено, що наявність у учасників досвіду виконання робіт підтверджується аналогічним договором та документами, що підтверджують його виконання.
При цьому Тендерна документація не містить жодних посилань на дати та строки виконання робіт за аналогічним договором, головним, відповідно до її умов, є критерій виконання аналогічного договору. А такий критерій підтверджується тільки актом примання виконаних робіт, що встановлено чинним законодавством України.
Надані Скаржником копії аналогічного договору та акту приймання робіт за ним повністю відповідають умовам Тендерної документації, а тому твердження Замовника про його невідповідність умовам Тендерної документації є безпідставними та свідчать про упереджене ставлення до Скаржника, чим порушуються норми ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, Замовник в Оскаржуваному протоколі вказує на невідповідність наданих Скаржником довідок вимогам Тендерної документації, а саме – відсутності у тексті довідок повної назви предмету закупівлі.
Дане твердження Замовника є безпідставним та необгрунтованим, оскільки положеннями Тендерної документації, та додатків до неї, не встановлена форма довідок, про які йде мова.
Навпаки, Замовником у Тендерній документації визначено, що довідки про відповідність кваліфікаційним критеріям та щодо відсутності підстав для відмови, передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», складаються учасниками та надаються у довільній формі. Жодних посилань на обов’язковість зазначення повної назви предмету закупівлі у Тендерній документації відсутні.
Довільна ж форма, в свою чергу, передбачає складання довідки на розсуд Учасника процедури закупівлі, а тому говорити про невідповідність умовам Тендерної документації довідок, що мають бути складені у довільній формі – є ознакою упередженного ставлення Замовника до учасника процедури закупівлі та непрофесіоналізму членів його тендерного комітету.
Все це підтверджує порушення Замовником при прийнятті Оскаржуваного рішення встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» таких принципів здійснення закупівель як недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкрита та добросовісна конкуренція і запобігання зловживанням.
Отже, всі вищевикладені факти та обставини підтверджують незаконність, безпідставність, необґрунтованість та дискримінаційний характер прийнятого Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Шевченківському району згідно з протоколом № 56 від 24.05.2018 рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОРОЖНІ СИСТЕМИ» з закупівлі «ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Встановлення засобів регулювання дорожнього руху (видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню)», а також порушення Замовником передбаченої Законом України «Про публічні закупівлі» процедури проведення торгів.
Враховуючи вище викладене, приймаючи до уваги порушення Замовником при прийнятті Оскаржуваного протоколу положень Наказу Мінекономіки України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» , ст. ст. 3, 16, 22, 25, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 2 ст. 19 Конституції України, на підставі ст 30 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо усунути допущені під час прийняття Оскаржуваного протоколу порушення норм чинного законодавства України, протокол № 56 від 24.05.2018 скасувати та провести повторну оцінку пропозиції Скаржника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.05.2018 14:33
Вирішення:
Тендерним комітетом районної адміністрації Запорізької міської ради по Шевченківському району розглянута вимога ТОВ Дорожні системи (код ЄДРПОУ: 41036887) щодо рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Дорожні системи» Замовника безпідставним, незаконним, а також прийнятим з порушенням норм чинного законодавства та встановленої Законом України «Про публічні закупівлі» процедури торгів.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Дана вимога подана на підставі ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», проте вимоги скарги полягають в тому, що Скаржник вважає рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ" Замовника безпідставним, незаконним, тим, що не відповідає дійсним обставинам, а також прийнятим з порушенням норм чинного законодавства та встановленої Законом України «Про публічні закупівлі» процедури торгів.
На підставі викладеного, вимога ТОВ Дорожні системи (код ЄДРПОУ: 41036887) на закупівлю «ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Встановлення засобів регулювання дорожнього руху (видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню)» не підлягає задоволенню.
Відповідно до ч. 5 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється.
Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі» Оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:
для товарів і послуг - 133 тисячам євро;
для робіт - 5150 тисячам євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Відповідно до п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджується обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований.
Відповідно до ч. 4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ч. 2 ст. 30 інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч. 4 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протоколи підписані всіма членами комітету, присутніми на його засіданні.
Щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ Дорожні системи (код ЄДРПОУ: 41036887) умовам тендерної документації, тендерний комітет повідомляє наступне.
Відповідно до п. 2.4. договору підряду від 30 червня 2017 № 3006/17-П «строки виконання Робіт можуть змінюватися із внесенням відповідних змін у Договір за домовленістю Сторін, а також у випадках передбачених Загальними умовами».
Відповідно до п.п. 5.4.2. договору підряду від 30 червня 2017 № 3006/17-П «Передати Замовнику результат Робіт в порядку та строки, визначені цим Договором та чинним законодавством України».
Відповідно до п. 8.2 договору підряду від 30 червня 2017 № 3006/17-П «Всі зміни і доповнення до цього Договору здійснюються шляхом укладання Сторонами відповідної додаткової угоди, яка є невід’ємною частиною Договору».
Відповідно до ст. 530 Цивільного кодексу України якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін). Зобов'язання, строк (термін) виконання якого визначений вказівкою на подію, яка неминуче має настати, підлягає виконанню з настанням цієї події.
Згідно договору підряду з ТОВ «Автомагістраль-Південь» від 30.06.2017 № 3006/17-ІІ, що сторони керуючись Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі за текстом – Загальні умови), уклали цей Договір підряду.
Відповідно до п. 19 постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) можуть бути змінені з внесенням відповідних змін у договір підряду.
Відповідно до п. 18 постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 Датою закінчення робіт (будівництва об'єкта) вважається дата їх прийняття замовником
Таким чином, згідно копії договору з ТОВ «Автомагістраль-Південь» від 30.06.2017 № 3006/17-ІІ закінчення робіт планувалося 25.07.2017, термін дії договору визначений до 10.08.2017, проте акт приймання – передачі робіт підписаний 04.09.2017. Додаткові угоди до договору відсутні.
Відповідно до п.п. 3.2 п. 3 таблиці № 1 Додатку 3 до тендерної документації учасник має надати копії договорів (із додатками та додатковими угодами), що вказані у довідці та копію не менше 1 акта наданих послуг (типової форми № КБ -2В тощо) до кожного наданого договору, що свідчить про його виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю або інформацію з обмеженим доступом).
Відповідно до положень п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 3 Розділу V Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції», замовник відхиляє пропозицію учасника, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Слід зауважити, що згідно з п. 17 постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Згідно вимог п.п. 1.1 п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Встановлення засобів регулювання дорожнього руху (видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню)» усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, гарантійній листи, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника або уповноваженої особи, а також повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи. Учасником ТОВ Дорожні системи надано в складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі від 19 травня 2018 № 19.05-3/3, від 19 травня 2018 № 19.05-3/2, від 18 травня 2018 № 18.05-1/10, від 19 травня 2018 № 19.05-2/3, від 19 травня 2018 № 19.05-1/13, від 19 травня 2018 № 19.05-7, але у вказаних довідках відсутня повна назва предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи, чим порушено вказану вимогу Тендерної документації Замовника.
Відповідно до положень п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 3 Розділу V Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції», замовник відхиляє пропозицію учасника, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Технічна помилка допущена в протоколі від 24.05.2018 № 56 засідання тендерного комітету щодо посилання на вимогу документації виправлена, а саме замість слів «не відповідають п. 12.7 Оголошення (відсутня повна назва предмету закупівлі)» читати «не відповідають п.п. 1.1 п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації (відсутня повна назва предмету закупівлі)
Статус вимоги:
Не задоволено