• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт по заміні вікон приміщень стаціонару КУ «Міська клінічна лікарня № 2» по вул..Брюллова,6, м.Запоріжжя

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013

Завершена

731 888.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 660.00 UAH
Період оскарження: 31.03.2017 13:03 - 06.04.2017 13:08
Скарга
Залишено без розгляду

щодо невідповідності пропозиції ПП "Екіпаж"

Номер: db74ff82a3db40f4b81035760d27742a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-31-000216-a.a3
Назва: щодо невідповідності пропозиції ПП "Екіпаж"
Скарга:
Вимагає скасувати рішення Замовника КУ "Міська клінічна лікарня № 2" згідно закупівлі «Капітальний ремонт по заміні вікон приміщень стаціонару КУ «Міська клінічна лікарня № 2» по вул. Брюллова,6, м. Запоріжжя» номер у ЦБД UA-2017-03-31-000216-a, щодо обрання переможцем торгів пропозиції ПП «Екіпаж», оскільки пропозиція вищезгаданого учасника не відповідає умовам закупівлі, а саме: Учасником було запропоновано до постачання віконні вироби з профілю WDS Classic з 3 камерами виробництва заводу ТОВ «Миропласт» м. Дніпропетровськ. За наявною інформацією заводом ТОВ «Миропласт» під маркою WDS виробляє чотирьох, п’яти та шести камерний профіль. Трьохкамерний профіль заводу ТОВ «Миропласт» виробляється під іншими марками. Також із наданих документів (протоколів сертифікаційних випробувань профілів заводу ТОВ «Миропласт») жодного згадування про профіль WDS Classic з трьома камерами відсутні. Тобто, враховуючи все вище вказане та спів поставивши надані документи ПП «Екіпаж», учасником запропоновано до постачання віконні вироби з профілю невідомого виробництва, який немає ніяких підтверджуючих документів щодо відповідності запропонованого профілю умовам документації, стандартам України та вимогам санітарних норм. Таким чином, Замовник ризикує отримати продукцію невідомого походження та сумнівного характеру, яка може не відповідати вимогам документації та нормам чинного законодавства. Зважаючи на все викладене вище, твердження замовника щодо відповідності пропозиції ПП «Екіпаж» умовам документації не відповідає дійсності та така пропозиція повинна бути відхилена. Вимагаємо скасувати рішення Замовника щодо обрання переможцем закупівлі ПП «Екіпаж»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідальна особа за допорогові закупівлі Мельник С.В. та тендерний комітет розглянули вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ПОЗИТИВ» по допороговій закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт по заміні вікон приміщень стаціонару КУ «Міська клінічна лікарня № 2» по вул. Брюллова,6, м. Запоріжжя) щодо невідповідності пропозиції ПП "Екіпаж" та повідомляємо наступне. На письмовий запит Замовника вих. № 02-7/03/114/1 від 26.04.2017р. учасником ПП «ЕКІПАЖ» були надані підтверджуючі документи, що спростовують доводи заявника вимоги щодо невідповідності пропозиції ПП «ЕКІПАЖ» умовам закупівлі. Наразі, згідно листа ТОВ «МІРОПЛАСТ» вих.№106-17 від 27.04.2017 року, наданого учасником ПП «ЕКІПАЖ», виробником підтверджується, що профільні системи з захисними плівками «MIROPLAST» виготовляються компанією ТОВ «Міропласт» та є повністю аналогічними до профільних систем Olimpia в особливостях внутрішньої будови та за рецептурою сировини, відповідають всім вимогам ДСТУ Б В.2.7-130:2007. З огляду на таке, учасником ТОВ "Компанія Позитив" всупереч вимогам п.3 пп.14.1 п.14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35, не наведено фактичних обставин, що можуть підтверджувати порушення у процесі проведення закупівлі, на які посилається учасник. Зважаючи на викладене вище, при проведенні об’єктивної та неупередженої оцінки тендерним комітетом та відповідальною особою було вирішено дискваліфікувати учасника ТОВ "Компанія Позитив" у зв’язку із невідповідністю пропозиції учасника умовам закупівлі. Також повідомляємо, що органом оскарження рішень Замовника при проведенні допорогових закупівель, згідно Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35, є Комісія з розгляду звернень.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Автор: ТОВ "КОмпанія Позитив", Гайдай М.В. +380935481626 8707072@gmail.com
Скарга
Залишено без розгляду

Щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ «Компанія Позитив»

Номер: 2fc564bac1624f819a7878c30d9402a0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-31-000216-a.c2
Назва: Щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ «Компанія Позитив»
Скарга:
Вимагає скасувати рішення Замовника КУ "Міська клінічна лікарня № 2" згідно закупівлі «Капітальний ремонт по заміні вікон приміщень стаціонару КУ «Міська клінічна лікарня № 2» по вул. Брюллова,6, м. Запоріжжя» номер у ЦБД UA-2017-03-31-000216-a, про дискваліфікацію ТОВ «Компанія Позитив» (код ЄДРПОУ 36315588): Згідно вимог документації, Замовником не вимагалося документів які, підтверджують що учасник знаходиться в трудових відносинах з робітниками (трудовий договір, трудові книжки тощо). Згідно наданої довідки наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (для інженерно-технічних працівників тощо), ТОВ «Компанія Позитив» має в штаті інженера-проектувальника Пастушок Л.І. та наявні всі документи про її кваліфікацію (надано копію кваліфікаційного сертифікату). Та оскільки вищевказаний працівник був взятий до штату підприємства з квітня 2017р., у звіті за березень місяць 2017 року про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів «Пенсійного фонду України» інформація про вищезгаданого робітника не було відображено. Тому, тлумачення щодо невідповідності учасника умовам закупівлі є безпідставними. Відповідно до п. 6 Оголошення про проведення електронної закупівлі, нами було подано лист у довільній формі №10-3 від 10.04.2017р. (як це вимагалося документацією), щодо можливості виконання робіт без надання попередньої оплати та гарантією виконання робіт в строк передбачений документації. Відповідно п. 9.5 Нами було подано у довільній формі довідки щодо спроможності учасника виконувати роботи з капітального ремонту, а саме: копія сертифікату інженера-кошторисника Пастушок Л.І.; копія дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки; копія ліцензії на здійснення відповідних видів робіт в галузі будівництва. Враховуючи викладене вище, ТОВ «Компанія Позитив» було подано всі необхідні документи, які вимагалося документацією та вважаємо рішення Замовника, щодо відхилення Нашої пропозиції незаконним та таким, що суперечить умовам закупівлі. На підставі цього, керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 ВИМАГАЄМО: Скасувати рішення Замовника, затверджене Протоколом № 237 від 26.04.2017 р., про дискваліфікацію ТОВ «Компанія Позитив», або скасувати процедуру торгів, у зв’язку з допущенням ряду порушень. Директор ТОВ "Компанія Позитив" М.В. Гайдай
Пов'язані документи: Замовник reviewers
Вирішення: Відповідальна особа за допорогові закупівлі Мельник С.В. та тендерний комітет розглянули вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ПОЗИТИВ» по допороговій закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт по заміні вікон приміщень стаціонару КУ «Міська клінічна лікарня № 2» по вул. Брюллова,6, м. Запоріжжя) щодо рішення замовника про дискваліфікацію учасника та повідомляємо наступне: 1. Відповідно до пп.8.2.1 п.8.2 Оголошення про проведення електронної закупівлі, з метою підтвердження кваліфікаційних вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен був надати інформаційну довідку про наявність інженерно-технічних працівників, в якій обов’язковою була наявність спеціаліста-кошторисника та інженера з техніки безпеки. До довідки надати документ, що підтверджує кваліфікацію спеціаліста-кошторисника (сертифікат, диплом, свідоцтво про підвищення кваліфікації тощо). При цьому, для підтвердження наявності власного персоналу учаснику необхідно було надати: звіт за попередній звітній місяць про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України», Таблиця 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» з відміткою територіального органу доходів і зборів, або наданням квитанції про прийняття електронної звітності. Наразі, учасником ТОВ "Компанія Позитив" було надано інформаційну довідку згідно пп.8.2.1 п.8.2 Оголошення, в якій було зазначено про наявність працівника на посаді інженера-проектувальника Пастушок Л.І. Також, відповідно до наданої учасником копії кваліфікаційного сертифіката відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, виданого 21.09.2012р., зазначений учасником інженер-проектувальник Пастушок Л.І. має право виконувати інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації. Разом з тим, згідно наданої учасником звітності за попередній звітній місяць про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України», Таблиці 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам», відомості щодо зазначеного інженера-проектувальника Пастушок Л.І., як працівника, який має трудові відносини із учасником ТОВ "Компанія Позитив", відсутні. Слід зауважити, що, в силу вимог ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, є одним з обов’язкових кваліфікаційних критеріїв для усіх учасників процедур закупівель. Наразі, відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Також у вимозі зазначено, що Пастушок Л.І. вступає у трудові відносини з учасником у квітні 2017 року. Згідно цієї інформації, можна зауважити, що ТОВ "Компанія Позитив", надаючи необхідні документи відповідно до п. 8.2, знала проте, що дані працівника не будуть відображені у звітності. До 06 квітня 2017 року тривав період уточнень по закупівлі, де учасники могли звернутися за роз’ясненнями до технічної документації та тієї інформації, яку потрібно надати. ТОВ "Компанія Позитив" в цей період жодних звернень для уточнення ситуації з працівником Пастушок Л.І. не зробила. Слід зауважити, що згідно Оголошення учасник не був обмежений правом надати будь-які додаткові документи щодо наявність трудових відносин із своїми працівниками. Таким чином, учасником Закупівлі ТОВ "Компанія Позитив" не було надано належного документального підтвердження, не надходило жодних звернень за розˈясненнями, щодо наявності працівника, що має необхідні знання та досвід інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації та з яким учасник перебуває у трудових відносинах, як обов’язкового кваліфікаційного критерію, визначеного відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також, відповідно до п.9.5 п.9 Оголошення про проведення електронної закупівлі, учасник ТОВ "Компанія Позитив" повинен був надати в складі своєї пропозиції довідку в довільній формі щодо наявності документів дозвільного характеру, що свідчать про спроможність учасника виконувати роботи з капітального ремонту, з наданням: - копії кваліфікаційних сертифікатів інженерів-кошторисників, завірених мокрою печаткою та підписом власника сертифікату; - завіреної копії ліцензій на здійснення відповідних видів робіт в галузі будівництва; - завіреної копії дозволу на початок виконання чи продовження виконання робіт підвищеної небезпеки. Замовником встановлено, що в складі пропозиції учасника ТОВ "Компанія Позитив" наявні: - копія кваліфікаційного сертифікату інженера-кошторисника Пастушок Л.І. (файл – інженер-проектувальник.pdf); - завірена копія ліцензії (файл – ліцензія.pdf); - дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки (файл – Дозвіл на роботи підвищ. небезпеки.pdf) Однак, довідка в довільній формі щодо наявності документів дозвільного характеру у складі пропозиції учасника ТОВ "Компанія Позитив" подана не була. З огляду на таке, учасником ТОВ "Компанія Позитив" всупереч вимогам п.3 пп.14.1 п.14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35, не наведено фактичних обставин, що можуть підтверджувати порушення у процесі проведення закупівлі, на які посилається учасник. Разом з тим, замовником встановлено та підтверджено фактичними обставинами обґрунтованість доводів учасника щодо наявності в складі пропозиції учасника листа за вих. № 10-3 від 10.04.2017р. щодо гарантування виконання робіт в строк, передбачений Замовником, який вимагався згідно п.6 Оголошення про проведення електронної закупівлі. Втім, в силу положень пп.9.2 п.9 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35, сукупність інших обставин, не спростованих учасником згідно вимог п.3 пп.14.1 п.14 Порядку, дають підстави вважати рішення замовника про дискваліфікацію учасника ТОВ "Компанія Позитив" законним та обґрунтованим. Зважаючи на викладене вище, при проведенні об’єктивної та неупередженої оцінки тендерним комітетом та відповідальною особою було вирішено дискваліфікувати учасника ТОВ "Компанія Позитив" у зв’язку із невідповідністю пропозиції учасника умова закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.05.2017 22:14
Задовільнена: Ні
Автор: ТОВ "КОмпанія Позитив", Гайдай М.В. +380935481626 8707072@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА

Номер: 5e4f01df43e449c899f5d069f8b8adbb
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-31-000216-a.c1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
В И М О Г А ТОВ «Фауна Гранд», вимагає скасувати рішення Замовника КУ "Міська клінічна лікарня № 2"по закупівлі «Капітальний ремонт по заміні вікон приміщень стаціонару КУ «Міська клінічна лікарня № 2» по вул..Брюллова,6, м.Запоріжжя» номер у ЦБД UA-2017-03-31-000216-a, про дискваліфікацію ТОВ «Фауна Гранд» код ЄДРПОУ: 37214342. Згідно п. 9 п.п. 9.1 Оголошення про проведення електронної закупівлі, учасники закупівлі повинні надати в своїй Пропозиції за підписом уповноваженої особи, скріпленим печаткою: Технічне завдання, згідно Додатку 1 . Додатком 1 в редакції Замовника , не передбачено детального опису продукції, яка пропонується для постачання Учасником (9. Кожен Учасник обов’язково повинен також надати в своїй Пропозиції за підписом уповноваженої особи, скріпленим печаткою (за наявності печатки): 9.1. Технічне завдання (Додаток 1)), тому Додаток 1 «Технічне завдання» нами був надано у тій формі і того змісту якого вимагав Замовник. . На підтвердження зобов’язань перед замовником, викладених у Додатку 1 «Технічне завдання», ТОВ «Фауна Гранд» з власної ініціативи були надані копії сертифікатів, протоколи випробувань та висновки СГ експертизи на продукцію яка пропонується. Тому висновок Замовника про невідповідність технічної документації учасника умовам технічного завдання закупівлі, вважаємо таким, що не відповідає дійсності. Відхиляючи пропозицію ТОВ «Фауна Грант», ви як Замовник порушуєте всі принципи здійснення закупівель (п. 6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 N 35) : добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, ви як Замовник, порушуєте п. 9.2 Порядку, а саме: Виключними підставами дискваліфікації є: 1.пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; 2.учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Пропозиція ТОВ «Фауна Грант» який запропонував найменшу ціну, відповідає всім умовам Закупівлі, ТОВ «Фауна Грант» не відмовляється від підписання договору. На підставі вищевикладеного, керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 ВИМАГАЄМО: Скасувати рішення Замовника, затверджене Протоколом № 235 від 20.04.201 7 р., про дискваліфікацію ТОВ «Фауна Гранд». Визнати пропозицію ТОВ «Фауна Гранд» найбільш економічно вигідною,такою що відповідає всім вимогам Замовника. Визнати переможцем закупівлі ТОВ «Фауна Гранд». У випадку, невиконання Вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Контролюючих органів, а також засобів масової інформації з відповідною заявою, маємо Вам нагадати що: спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії КОРУПЦІЇ відповідно до частинні статті 1 Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» визначено органи прокуратури, Національної поліції, Національне антикорупційне бюро України, Національне агентство з питань запобігання корупції. Директор ТОВ «Фауна Гранд» С.М. Півень
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідальна особа за допорогові закупівлі Мельник С.В. та тендерний комітет розглянули вимогу по допороговій закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт по заміні вікон приміщень стаціонару КУ «Міська клінічна лікарня № 2» по вул..Брюллова,6, м.Запоріжжя)) Товариство з обмеженою відповідальністю «Фауна Гранд» щодо рішення замовника про відхилення учасника, та повідомляємо наступне: 1. Оскільки в кошторисній документації міститься загальні відомості віконних виробів, при підписанні «Технічного завдання» згідно Додатку №1, учасник повинен був конкретизувати загальні характеристики виробів, які пропонуються для постачання (зазначити конкретну марку та модель профільної системи, яка б відповідала заданим параметрам). У разі, якщо учасником така інформація не була вказана в «Технічному завданні», необхідно було окремо надати лист, пояснення тощо, де Замовник міг би ознайомитися з запропонованою продукцією, та перевірити на відповідність запропонованої продукції умовам документації та підтверджені відповідними сертифікатами, протоколами сертифікаційних випробувань тощо. 2. Надані учасником сертифікати, протоколи сертифікаційних випробувань містять інформацію про ряд моделей та серій профілів, які мають різні габаритні розміри та характеристики. Так під торговими марками WintechтаFenster випускається ряд профілів з монтажними глибинами 58-70 мм, різною кількістю камер профілю, різним армуванням в конструкціях, тому зрозуміти з якого саме профілю будуть виготовлені віконні вироби достеменно неможливо. 3. При подачі пропозиції учасником всі матеріали та ціни них повинні бути чітко зазначені та, при необхідності, підтверджені відповідними документами, тобто Замовник повинен чітко розуміти, яка саме продукція йому пропонується. Жодної умови учасником ТОВ «Фауна Гранд» не було виконано. Не надавши конкретної інформації про продукцію, яка пропонується до постачання, учасником було порушено основні принципи закупівлі: відкритість та прозорість, на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, тим самим Замовник не має жодних гарантій отримати саме ту продукцію, яка вимагалося умовами документації. Зважаючи на викладене вище, при проведенні об’єктивної та неупередженої оцінки, тендерним комітетом та відповідальною особою було вирішено відхилити пропозицію ТОВ «Фауна Гранд», як таку що не відповідає умовам Закупівлі. Також повідомляємо, що органом оскарження рішень Замовника при проведенні допорогових закупівель, згідно Порядку здійснення допорогових закупівель №35 від 13.04.2016р, є Комісія з розгляду звернень.
Статус вимоги: Не задоволено