• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Плавучі конструкції

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Плавучі конструкції за кодом ДК 021:2015 - 34510000-5 Судна. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 160 м.п. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, cклад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 357 712,00 грн. без ПДВ / 429 254,40 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.02.2024 о 12-30 год. 12. Умови оплати: Оплата за Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі виставленого рахунку від Постачальника та підписаної видаткової накладної на Товар (зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ). Оплата за Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі виставленого Постачальником рахунку, підписаної видаткової накладної на Товар та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару, оплата за Товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Постачальником рахунку (зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

357 712.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 788.56 UAH
Період оскарження: 05.02.2024 14:35 - 23.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконного визначення переможцем учасника ТОВ "ПАРТПОСТАЧ"

Номер: a1d31b78441741b59ce3e395058a7dd7
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-05-009671-a.b2
Назва: Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконного визначення переможцем учасника ТОВ "ПАРТПОСТАЧ"
Скарга:
Дата розгляду скарги: 24.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.04.2024 16:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 06.05.2024 12:48
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРСОФТ», Вакуленко Сергій +380674829950 marsoft@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 9c3eb2a540db442580fa60f0ee89ebb8
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення переможцем учасника ТОВ "ПАРТПОСТАЧ"
Опис заперечення: Рішення про визначення переможцем і про намір укласти договір з учасником ТОВ "ПАРТПОСТАЧ".09.04.2024 р. Протокол № 140 від 09.04.2024 р.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі», а тому порушено право Скаржника, який приймає участь в даній процедурі закупівель
Вимоги: Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на прийняте рішення Замовника

Номер: 43768ec71d1848a2bacd921f82fbec09
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-05-009671-a.b1
Назва: Скарга на прийняте рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 18.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.03.2024 15:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.03.2024 15:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2024 № 4839-р/пк-пз про зобов’язання Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" в особі Південної філії скасувати рішення про визначення ТОВ «МАРСОФТ» переможцем за процедурою закупівлі – «Плавучі конструкції», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-05-009671-a, виконано.
Автор: ТОВ "ПАРТПОСТАЧ", Наталія Афанасьєва +380953504027 partpostach@gmail.com

Пункт скарги

Номер: a944ede94b9246a3bad72ce2eb53e819
Заголовок пункту скарги: Пропозиція Учасника ТОВ "Марсофт" не відповідає технічним вимогам Замовника
Опис заперечення: За результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Марсофт» Замовником було визначено цього учасника переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості).
Проте, Товариство з обмеженою відповідальністю «Партпостач» (далі – Скаржник, ТОВ «Партпостач») категорично не погоджується з рішенням Замовника про визначення Учасника переможцем процедури закупівлі та рішенням про намір укласти з ним договір про закупівлю, вважає такі рішення Замовника неправомірними та необгрунтованими, прийнятими з порушенням чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав:

1. У складі тендерній документації Замовник вимагає документи відповідно Додатку2, розділу І зміст тендерної пропозиції Учасника
- п.4 Документи на підтвердження технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі, надати:
- п.п.4.1. Заповнену та підписану з боку Учасника «Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» за встановленою формою згідно Додатку 1.
Учасником процедури закупівлі ТОВ «Марсофт» надано документ «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого Учасником процедури закупівлі товару» від 16.02.2024 р. № 09/02_24, не за формою згідно Додатку 1 до ТД, а саме: після таблиці у документі «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» від 16.02.2024 р. № 09/02_24 присутній текст, який не був передбачений формою цього документу.
2. У примітці Додатку 1 до ТД зазначено: «*Найменування, технічні, кількісні характеристики товару повинні відповідати «Технічним вимогам» (Додаток 5) до даної тендерної документації.».
У «Технічних вимогах» (Додатку 5 до ТД) зазначено: «Нижній силовий елемент повинен бути із гальванізованого ланцюга та троса, які розташований в спеціальному кармані та з’єднані з замками (зчіпним пристроєм з нержавіючої сталі).»,а у документі «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» від 16.02.2024 р. № 09/02_24 відсутня інформація щодо наявності троса у товарі, що запропонований ТОВ «Марсофт». Тим самим, Учасник запропонував іншу модель товару. Що підтверджує п.3 «Технічного паспорту та інструкції з експлуатації» у складі тендерної пропозиції ТОВ «Марсофт».
Також слід зазначити про відсутність конкретних характеристик запропонованого товару, а саме:
- міцність на розрив;
- гарантійний термін використання;
- наявність болтового з’єднання;
- колір.
Отже, технічні характеристики товару зопропонованого Учасником ТОВ «Марсофт» не відповідають технічним вимогам Замовника, а пропозиція має бути відхилина.
Враховуючи вище викладене ми вважаємо повідомлення Замовника з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель згідно пн. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 було надано неправомірно.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Товариство з обмеженою відповідальністю «Партпостач» (далі – Скаржник, ТОВ «Партпостач») категорично не погоджується з рішенням Замовника про визначення Учасника переможцем процедури закупівлі та рішенням про намір укласти з ним договір про закупівлю, вважає такі рішення Замовника неправомірними та необгрунтованими, прийнятими з порушенням чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав:

1. У складі тендерній документації Замовник вимагає документи відповідно Додатку2, розділу І зміст тендерної пропозиції Учасника
- п.4 Документи на підтвердження технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі, надати:
- п.п.4.1. Заповнену та підписану з боку Учасника «Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» за встановленою формою згідно Додатку 1.
Учасником процедури закупівлі ТОВ «Марсофт» надано документ «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого Учасником процедури закупівлі товару» від 16.02.2024 р. № 09/02_24, не за формою згідно Додатку 1 до ТД, а саме: після таблиці у документі «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» від 16.02.2024 р. № 09/02_24 присутній текст, який не був передбачений формою цього документу.
2. У примітці Додатку 1 до ТД зазначено: «*Найменування, технічні, кількісні характеристики товару повинні відповідати «Технічним вимогам» (Додаток 5) до даної тендерної документації.».
У «Технічних вимогах» (Додатку 5 до ТД) зазначено: «Нижній силовий елемент повинен бути із гальванізованого ланцюга та троса, які розташований в спеціальному кармані та з’єднані з замками (зчіпним пристроєм з нержавіючої сталі).»,а у документі «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» від 16.02.2024 р. № 09/02_24 відсутня інформація щодо наявності троса у товарі, що запропонований ТОВ «Марсофт». Тим самим, Учасник запропонував іншу модель товару. Що підтверджує п.3 «Технічного паспорту та інструкції з експлуатації» у складі тендерної пропозиції ТОВ «Марсофт».
Також слід зазначити про відсутність конкретних характеристик запропонованого товару, а саме:
- міцність на розрив;
- гарантійний термін використання;
- наявність болтового з’єднання;
- колір.
Отже, технічні характеристики товару зопропонованого Учасником ТОВ «Марсофт» не відповідають технічним вимогам Замовника, а пропозиція має бути відхилина.
Враховуючи вище викладене ми вважаємо повідомлення Замовника з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель згідно пн. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 було надано неправомірно.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір