• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 :09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-95, Дизельне паливо)

Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями (далі по тексту – Особливості) та відповідних нормативно-правових актів чинного законодавства України. Замовник застосовує процедуру відкритих торгів з особливостями в порядку встановленому Законом, Особливостями та умовами цієї тендерної документації. До окремих суспільних відносин з приводу організації та проведення цієї публічної закупівлі, в тому числі укладення договору про закупівлю за результатами торгів, його виконання тощо, та які не врегульовано положеннями цієї тендерної документації, застосовуються відповідні положення Закону, Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, інших чинних нормативно-правових актів. Усі норми не врегульовані цією тендерною документацією регулюються Законом та нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель, тощо. Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значеннях, наведених в Законі та Особливостях. Виконавчий комітет Пирятинської міської ради 37000, Україна, Полтавська область, Лубенський район, м.Пирятин, вул. Соборна,42 Сенчило Наталія Сергіївна, уповноважена особа. головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності, телефон: +380950559376 Е-mail: senchilo1990@ukr.net Відкриті торги з особливостями ДК 021:2015 :09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-95, Дизельне паливо) Лоти (частини предмета закупівлі) не передбачено. Закупівля здійснюється вцілому по предмету закупівлі. Доставка талонів або скретч-карт або паливні картки на паливо відбувається за адресою Замовника: Україна, 37000, Полтавська обл., Лубенський р-н, м.Пирятин, вул. Соборна, будинок 42. Здійснення заправки транспортних засобів Замовника за такими талонами відбувається за місцем знаходження АЗС учасника або партнерів на території м.Пирятин Лубенського району Полтавської області. Обсяг надання товару: талони або скретч-карти або паливні картки на бензин, дизельне паливо номіналом 10,15,20 літрів, за наступними видами: Кількість: Бензин А-95 – 30620 літрів. Дизельне паливо – 3730 літри. Детальна кількість, обсяг, місце поставки товарів: наведено в Технічних, якісних та інших характеристиках предмета закупівлі (Додаток 3 до цієї тендерної документації). *У разі посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва до такого посилання застосовується вираз «або еквівалент». Під виразом «еквівалент» розуміється, що всі технічні характеристики співпадають, тобто товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним. Строк поставки товару: до 31 грудня 2024 року

Торги не відбулися

1 664 405.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 322.03 UAH
Період оскарження: 05.02.2024 14:34 - 16.02.2024 00:00
Вимога
Вирішена

Усунення невідповідностей

Номер: 10a116c601bd48158c848b33c7fa22ff
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-05-009643-a.a2
Назва: Усунення невідповідностей
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен мати досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів та надати в якості підтвердження копію не менше 2 (двох) аналогічних договорів, виконаних в 2022-2023 роках, з усіма додатками, специфікаціями, додатковими угодами до них та копіями документів, а саме видаткових накладних, що підтверджують їх виконання в повному обсязі. Аналогічним вважається договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти , укладеного із організацією/підприємством/установою тощо за результатами електронних торгів та/або інформація про який знаходиться в публічному доступі. Наше підприємство бажає взяти участь у даній закупівлі. Ми є новоствореним підприємством, проте вже маємо досвід повного виконання у 2024 році аналогічних за предметом закупівлі договорів на поставку товару за кодом ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти, проте ці договори були укладені з комерційними підприємствами, ФОП та фізичними особами. Також ми маємо досвід виконання у 2024 році аналогічних за предметом закупівлі договорів на поставку товару за кодом ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти , укладених із організацією/підприємством/установою тощо за результатами електронних торгів та/або інформація про які знаходиться в публічному доступі, проте ці договори знаходяться у процесі виконання і ми можемо надати підтвердження лише часткового виконання. Практика АМКУ щодо оскарження дискримінаційних вимог в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: В закупівлі UA-2023-10-23-010235-a ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС» оскаржував встановлення вимоги щодо посилання на повністю виконаний аналогічний договір у електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/. Враховуючи те, що учасник повинен вказувати ідентифікатор закупівлі щодо аналогічного договору, то очевидно, що такий договір повинен бути укладений лише в результаті проведення торгів. Рішенням № 18006-р/пк-пз від 09.11.2023 р. Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язала Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. В закупівлі UA-2023-01-31-002326-a ПП «СХІД АЛЬЯНС» оскаржував встановлення вимоги щодо надання відомостей про аналогічні договори за 2022 рік, інформацію про які оприлюднено в електронній системі закупівель, тоді як ПП «СХІД АЛЬЯНС» почало займатися реалізацією твердого палива лише у 2023 році і мало виконаний аналогічний договір у 2023 році, проте такий договір не містився у електронній системі закупівель, так як контрагент за договором не є Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Рішенням № 2597-р/пк-пз від 06.03.2023 р. Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язала Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. У зв’язку з вищенаведеним, просимо усунити невідповідності у тендерній документації та викласти Додаток 1 у такій редакції, що не обмежує участь нашого Товариства та інших учасників. Виправлену редакцію Додатку 1 надаємо на розгляд Замовника. Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. 13.02.2024р. в електронній системі закупівель оприлюднено Вимогу такого змісту: «Шановний Замовник! Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен мати досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів та надати в якості підтвердження копію не менше 2 (двох) аналогічних договорів, виконаних в 2022-2023 роках, з усіма додатками, специфікаціями, додатковими угодами до них та копіями документів, а саме видаткових накладних, що підтверджують їх виконання в повному обсязі. Аналогічним вважається договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти , укладеного із організацією/підприємством/установою тощо за результатами електронних торгів та/або інформація про який знаходиться в публічному доступі. Наше підприємство бажає взяти участь у даній закупівлі. Ми є новоствореним підприємством, проте вже маємо досвід повного виконання у 2024 році аналогічних за предметом закупівлі договорів на поставку товару за кодом ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти, проте ці договори були укладені з комерційними підприємствами, ФОП та фізичними особами. Також ми маємо досвід виконання у 2024 році аналогічних за предметом закупівлі договорів на поставку товару за кодом ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти , укладених із організацією/підприємством/установою тощо за результатами електронних торгів та/або інформація про які знаходиться в публічному доступі, проте ці договори знаходяться у процесі виконання і ми можемо надати підтвердження лише часткового виконання. Практика АМКУ щодо оскарження дискримінаційних вимог в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: В закупівлі UA-2023-10-23-010235-a ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС» оскаржував встановлення вимоги щодо посилання на повністю виконаний аналогічний договір у електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/. Враховуючи те, що учасник повинен вказувати ідентифікатор закупівлі щодо аналогічного договору, то очевидно, що такий договір повинен бути укладений лише в результаті проведення торгів. Рішенням № 18006-р/пк-пз від 09.11.2023 р. Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язала Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. В закупівлі UA-2023-01-31-002326-a ПП «СХІД АЛЬЯНС» оскаржував встановлення вимоги щодо надання відомостей про аналогічні договори за 2022 рік, інформацію про які оприлюднено в електронній системі закупівель, тоді як ПП «СХІД АЛЬЯНС» почало займатися реалізацією твердого палива лише у 2023 році і мало виконаний аналогічний договір у 2023 році, проте такий договір не містився у електронній системі закупівель, так як контрагент за договором не є Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Рішенням № 2597-р/пк-пз від 06.03.2023 р. Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язала Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. У зв’язку з вищенаведеним, просимо усунити невідповідності у тендерній документації та викласти Додаток 1 у такій редакції, що не обмежує участь нашого Товариства та інших учасників. Виправлену редакцію Додатку 1 надаємо на розгляд Замовника.».. Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога підлягає частковому задоволенню. Таким чином, необхідно затвердити роз’яснення на Вимогу такого змісту: «Частково задовольнити вимогу та внести зміни в Додаток 1 тендерної документації, а саме пункт 1.2 викласти в новій редакції: «1.2. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці, учасник має надати копію не менше 1 (одного) аналогічного договору, виконаного, з усіма додатками, специфікаціями, додатковими угодами до них та копіями документів, а саме видаткових накладних, що підтверджують їх виконання в повному обсязі або якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування з усіма додатками, специфікаціями, додатковими угодами до них та копіями документів, а саме видаткових накладних або інших документів, що підтверджують їх виконання в повному обсязі. Таблиця 1 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: № Найменування замовника за договором Предмет договору Номер та дата договору Документ(и), що підтверджують виконання договору *Аналогічним вважається договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти , укладеного із організацією/підприємством/установою або іншими». Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 54 Особливостей усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити роз’яснення на Вимогу в електронній системі закупівель в порядку, зазначеному вище. Під час розгляду третього питання порядку денного: Відповідно до пункту 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Перелік змін: Внести зміни в Додаток 1 тендерної документації, а саме пункт 1.2 викласти в новій редакції: «1.2. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці, учасник має надати копію не менше 1 (одного) аналогічного договору, виконаного, з усіма додатками, специфікаціями, додатковими угодами до них та копіями документів, а саме видаткових накладних, що підтверджують їх виконання в повному обсязі або якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування з усіма додатками, специфікаціями, додатковими угодами до них та копіями документів, а саме видаткових накладних або інших документів, що підтверджують їх виконання в повному обсязі. Таблиця 1 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: № Найменування замовника за договором Предмет договору Номер та дата договору Документ(и), що підтверджують виконання договору *Аналогічним вважається договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти , укладеного із організацією/підприємством/установою або іншими». На виконання Вимоги та на підставах, викладених під час розгляду першого питання, необхідно внести зміни до Тендерної документації шляхом затвердження нової редакції тендерної документації. Для цього розроблено проєкт нової редакції тендерної документації та перелік змін, що вносяться. Згідно зі змінами строк подання тендерних пропозицій закінчується 19.02.2024р. в 00год.00хв. Зазначені документи відповідають вимогам Замовника та нормам чинного законодавства. На підставі вищенаведеного потрібно затвердити нову редакцію тендерної документації (з Додатком 1 до неї), оголошення та перелік змін, що вносяться, для проведення Закупівлі згідно з розглянутим проєктом. Під час розгляду четвертого питання порядку денного: Відповідно до пункту 54 Особливостей зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Таким чином, необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації (з Додатком 1), оголошення та перелік змін, що вносяться, у строк, встановлений пунктом 54 Особливостей. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити роз’яснення на Вимогу щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити роз’яснення на Вимогу в електронній системі закупівель. 3. Внести зміни до Тендерної документації шляхом затвердження нової редакції тендерної документації (з Додатком 1), оголошення та перелік змін, що вносяться. 4. Оприлюднити нову редакцію тендерної документації, додаток 1, оголошення та перелік змін, що вносяться, в електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Доповнення до Додатку 3 до Тендерної документації

Номер: c50a23c275fa40c38e399a76997266d8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-05-009643-a.c1
Назва: Доповнення до Додатку 3 до Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник! Наше Товариство бажає прийняти участь у даній закупівлі. Вимоги Додатку 3 до тендерної документації дозволяють пропонувати до поставки талони партнерських АЗС. Партнерські відносини між нами та власником АЗС регулюються укладеними між нами договорами поставки талонів, які дозволяють використовувати встановлену мережу АЗС для відпуску палива за талонами, що ми, як потенційний Учасник, хочемо запропонувати у своїй тендерній пропозиції. У зв‘язку з цим просимо наступним доповнити Додаток 3 до Тендерної документації: «У разі наявності партнерських договорів щодо поставки талонів - надаються копї таких договорів, в яких обо‘вязково повинна міститись інформація щодо переліку АЗС, на яких відбуватиметься відпуск пального за талонами». Дякуємо за співпрацю.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Порядок денний: Про розгляд вимоги щодо усунення порушення (далі – Вимога) під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 :09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-95, Дизельне паливо) (далі – Закупівля) та затвердження роз’яснення на звернення щодо усунення порушення. 1. Про оприлюднення роз’яснення на звернення щодо тендерної документації в електронній системі закупівель. 2. Про внесення змін до тендерної документації, затвердженої згідно з рішенням уповноваженої особи Замовника (далі – Тендерна документація), оприлюдненої в електронній системі закупівель. 3. Про розміщення в електронній системі закупівель змін, що вносяться до тендерної документації, у вигляді нової редакції тендерної документації, Додатку 3, Додатку 4, оголошення та переліку змін, що вносяться. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-02-05-009643-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. 09.02.2024р. в електронній системі закупівель оприлюднено Вимогу такого змісту: «Шановний Замовник! Наше Товариство бажає прийняти участь у даній закупівлі. Вимоги Додатку 3 до тендерної документації дозволяють пропонувати до поставки талони партнерських АЗС. Партнерські відносини між нами та власником АЗС регулюються укладеними між нами договорами поставки талонів, які дозволяють використовувати встановлену мережу АЗС для відпуску палива за талонами, що ми, як потенційний Учасник, хочемо запропонувати у своїй тендерній пропозиції. У зв‘язку з цим просимо наступним доповнити Додаток 3 до Тендерної документації: «У разі наявності партнерських договорів щодо поставки талонів - надаються копії таких договорів, в яких обов’язково повинна міститись інформація щодо переліку АЗС, на яких відбуватиметься відпуск пального за талонами».. Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога підлягає задоволенню. Таким чином, необхідно затвердити роз’яснення на Вимогу такого змісту: «Задовольнити вимогу та внести зміни в Додаток 3 тендерної документації, а саме доповнити один із абзаців та викласти Додаток 3 в новій редакції: «У разі наявності в Учасника договорів оренди/суборенди на АЗС/АЗК надаються копії таких договорів, укладених між Учасником та власником/орендарем АЗС/АЗК або партнерських договорів щодо поставки талонів – надаються копії договорів щодо поставки талонів в яких обов’язково повинна міститись інформація щодо переліку АЗС, на яких відбуватиметься відпуск пального за талонами (або скретч-картки або паливні картки)». Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 54 Особливостей усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити роз’яснення на Вимогу в електронній системі закупівель в порядку, зазначеному вище. Під час розгляду третього питання порядку денного: Відповідно до пункту 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Перелік змін: Внести зміни в Додаток 3 тендерної документації, а саме доповнити один із абзаців та викласти Додаток 3 в новій редакції: «У разі наявності в Учасника договорів оренди/суборенди на АЗС/АЗК надаються копії таких договорів, укладених між Учасником та власником/орендарем АЗС/АЗК або партнерських договорів щодо поставки талонів – надаються копії договорів щодо поставки талонів в яких обов’язково повинна міститись інформація щодо переліку АЗС, на яких відбуватиметься відпуск пального за талонами (або скретч-картки або паливні картки)». На виконання Вимоги та на підставах, викладених під час розгляду першого питання, необхідно внести зміни до Тендерної документації шляхом затвердження нової редакції тендерної документації. Для цього розроблено проєкт нової редакції тендерної документації та перелік змін, що вносяться. Згідно зі змінами строк подання тендерних пропозицій закінчується 17.02.2024р. в 00год.00хв. Зазначені документи відповідають вимогам Замовника та нормам чинного законодавства. На підставі вищенаведеного потрібно затвердити нову редакцію тендерної документації (з Додатком 3, Додатку 4 до неї), оголошення та перелік змін, що вносяться, для проведення Закупівлі згідно з розглянутим проєктом. Під час розгляду четвертого питання порядку денного: Відповідно до пункту 54 Особливостей зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Таким чином, необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації (з Додатком 3, Додатку 4), оголошення та перелік змін, що вносяться, у строк, встановлений пунктом 54 Особливостей. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити роз’яснення на Вимогу щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити роз’яснення на Вимогу в електронній системі закупівель. 3. Внести зміни до Тендерної документації шляхом затвердження нової редакції тендерної документації (з Додатком 3, Додатку 4), оголошення та перелік змін, що вносяться. 4. Оприлюднити нову редакцію тендерної документації, додаток 3, додатку 4, оголошення та перелік змін, що вносяться, в електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Задоволено