-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кондиціонери
ДК 021:2015, код 39710000-2 — Електричні побутові прилади (Кондиціонери) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва: ДК 021:2015 - 39717200-3 — Кондиціонери
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
05.02.2024 13:54 - 02.03.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
дискримінаційни умови ТД замовника
Номер:
19341e8b6b0d42ea89f6833e56a979a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-05-008370-a.a2
Назва:
дискримінаційни умови ТД замовника
Скарга:
дискримінаційни умови ТД замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Настанова користувача Kanion 09.02.2024 22:19
- скарга 09.02.2024 22:19
- запропонована редакція додатку 2 09.02.2024 22:19
- скарга word 09.02.2024 22:19
- sign.p7s 09.02.2024 22:20
- рішення від 13.02.2024 № 2675.pdf 13.02.2024 16:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.02.2024 № 3296.pdf 22.02.2024 14:24
- рішення від 21.02.2024 № 3296.pdf 26.02.2024 13:39
- 1. Пояснення по скарзі 2.docx 15.02.2024 10:43
- пояснення 2.pdf 15.02.2024 10:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2024 22:21
Дата розгляду скарги:
21.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.02.2024 16:55
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
26.02.2024 13:40
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
26.02.2024 13:40
Пункт скарги
Номер:
35b822f398804f2ea0f5686d6714e899
Заголовок пункту скарги:
дискримінаційни умови ТД замовника
Опис заперечення:
дискримінаційни умови в додатку 2 в ТД замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Нами можуть бути надані кондиціонери, які відповідають більшості встановленим у закупівлі вимогам, проте через надмірну деталізацію Замовником специфічних технічних вимог, які становлять предмет закупівлі, ми позбавлені можливості пропонувати наявну продукцію іншого виробника
Опис суті пункту скарги:
дії Замовника в частині встановлення у додатку 2 в Документації порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону
дії Замовника в частині встановлення у додатку 2 в Документації порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону
дії Замовника в частині встановлення у додатку 2 в Документації порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону
×
-
Назва доказу:
запропонована редакція додатку 2
-
Опис доказу:
запропонована редакція додатку 2
-
Повʼязаний документ:
запропонована редакція додатку 2
-
-
Назва доказу:
настанова користувача Kanion
-
Опис доказу:
настанова користувача Kanion
-
Повʼязаний документ:
Настанова користувача Kanion
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Нами можуть бути надані кондиціонери, які відповідають більшості встановленим у закупівлі вимогам, проте через надмірну деталізацію Замовником специфічних технічних вимог, які становлять предмет закупівлі, ми позбавлені можливості пропонувати наявну продукцію іншого виробника
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискриманаційні умови ТД
Номер:
0273aa0a9dd04f7cbacf7a0b16402da5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-05-008370-a.a1
Назва:
Дискриманаційні умови ТД
Скарга:
Тендерна документація, що ЗАТВЕРДЖЕНА «05» лютого 2024 р. рішенням уповноваженої особи Вівчар Марина Олександрівна містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf 09.02.2024 13:43
- Інструкція Nordend 2.0_1.pdf 09.02.2024 13:43
- Скарга_UA-2024-02-05-008370-a_на умови.docx 09.02.2024 13:43
- Скарга_UA-2024-02-05-008370-a_на умови.pdf 09.02.2024 13:43
- Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf 09.02.2024 13:43
- Тендерна_документація.zip 09.02.2024 13:44
- sign.p7s 09.02.2024 13:52
- Додаткові пояснення_UA-2024-02-05-008370-a.pdf 15.02.2024 15:28
- рішення від 13.02.2024 №2725.pdf 13.02.2024 18:59
- Інформація про резолютивну частину рішення № 3319.pdf 22.02.2024 13:28
- рішення від 21.02.2024 № 3319.pdf 23.02.2024 19:04
- 1. Пояснення по скарзі 1.docx 15.02.2024 10:42
- пояснення 1.pdf 15.02.2024 10:42
- Інструкція Nordend 2.0_1.pdf 15.02.2024 10:42
- Висновок 2.pdf 15.02.2024 10:42
- Висновок 1.pdf 15.02.2024 10:42
- Технічна частина Alpinair.pdf 15.02.2024 10:42
- Технічна частина Q-Smart .pdf 15.02.2024 10:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2024 14:05
Дата розгляду скарги:
21.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.02.2024 18:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.02.2024 19:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником усунуто порушення шляхом внесення змін до документації.
Пункт скарги
Номер:
15aa02bbbbd2417180417f6081b3aae7
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна умова тендерної документації
Опис заперечення:
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме заповнений та підписаний Додаток №1 до тендерної документації в повному обсязі.
Згідно Додатку №1 до тендерної документації встановлені наступні вимоги до предмета закупівлі:
Розміри внутрішнього блоку (мм) 761х296х198
Вага внутрішнього блоку (кг) 7,5
Холодоагент Заводське наповнення ( до 5м) (г) 560
Розміри зовнішнього блоку (дБ(А)) 708х538х283
Вага зовнішнього блоку ( кг) 22,5
Згідно Додатку №1 до тендерної документації встановлені наступні вимоги до предмета закупівлі:
Розміри внутрішнього блоку (мм) 761х296х198
Вага внутрішнього блоку (кг) 7,5
Холодоагент Заводське наповнення ( до 5м) (г) 560
Розміри зовнішнього блоку (дБ(А)) 708х538х283
Вага зовнішнього блоку ( кг) 22,5
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Вважаю дискримінаційною саме умову щодо чітко вказаних розмірів та ваги внутрішнього блоку та розмірів та ваги зовнішнього блоку, а також заводське наповнення холодоагентом, оскільки у сукупності з іншими зазначеними характеристиками до предмету закупівлі призводить до обмеження потенційної участі учасників в даній процедурі закупівлі.
Тобто, замовником встановлено чіткі характеристики, зокрема без зазначення «не менше»/«не більше».
Вважаю, що такі вимоги є дискримінаційним та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним.
Встановлення підтвердження за вищезазначеними показниками призводить до обмеження потенційної участі учасників в цій процедурі закупівлі.
За інформацією, якою володію, кондиціонери із зазначеними характеристикам наявна здебільшого лише в одного виробника.
Скаржник хоче запропонувати у цій закупівлі Кондиціонер AlpinAir NRD-09IN-2.0/NRD-09OUT-2.0, виробником яких є TCL AIR CONDITIONER(ZHONGSHAN) CO., LTD, Китай.
Скаржник, як учасник процедури закупівлі, повідомляє про те, що повністю відповідає іншим установленим вимогам тендерної документації та має намір брати участь в закупівлі.
Для підтвердження можливості взяти участь в процедурі закупівлі, для підтвердження технічних характеристик показників, скаржник до скарги додає всі необхідні документи.
Водночас, розміри та вага зовнішнього та внутрішнього блоків, а також вага холодоагента відрізняється від тих значень, що встановлені замовником в тендерній документації, а саме:
В якості доказів Скаржник надає Детальну інструкцію Встановлення кондиціонера на товар який пропонує, згідно якої можна встановити розбіжності серед характеристик, що планує запропонувати Скаржник до тих значень, що встановив Замовник в Додатку №1 до тендерної документації.
Акцентую увагу, що залишення вказаних вище вимог тендерної документації щодо чітко зазначених розмірів та ваги, а також маси холодоагента не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, які пропонують продукцію інших виробників, оскільки це призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність умовам технічної специфікації у зв’язку з невідповідністю розмірів, ваги та заводським наповненням холодоагентом.
Повідомляємо, що які б не були розміри та вага внутрішнього та зовнішнього блоків кондиціонера, а також маса холодоагента - це абсолютно ЖОДНИМ ЧИНОМ не впливає на їх функціональне призначення. Встановивши чітке значення цих показників Замовник штучно звужує потенційне коло учасників.
Таким чином, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які пропонують продукцію конкретного виробника із конкретними характеристиками, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Враховуючи наведене, просимо колегію зобов’язати Замовника довести наявність щонайменше двох виробників, кондиціонери яких відповідають всім зазначеним у технічному завданні показникам в сукупності та підтвердити це документально.
З огляду на викладене, прошу зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації та дозволити товар з іншими розмірами, вагою та заводським наповненням холодоагентом.
Тобто, замовником встановлено чіткі характеристики, зокрема без зазначення «не менше»/«не більше».
Вважаю, що такі вимоги є дискримінаційним та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним.
Встановлення підтвердження за вищезазначеними показниками призводить до обмеження потенційної участі учасників в цій процедурі закупівлі.
За інформацією, якою володію, кондиціонери із зазначеними характеристикам наявна здебільшого лише в одного виробника.
Скаржник хоче запропонувати у цій закупівлі Кондиціонер AlpinAir NRD-09IN-2.0/NRD-09OUT-2.0, виробником яких є TCL AIR CONDITIONER(ZHONGSHAN) CO., LTD, Китай.
Скаржник, як учасник процедури закупівлі, повідомляє про те, що повністю відповідає іншим установленим вимогам тендерної документації та має намір брати участь в закупівлі.
Для підтвердження можливості взяти участь в процедурі закупівлі, для підтвердження технічних характеристик показників, скаржник до скарги додає всі необхідні документи.
Водночас, розміри та вага зовнішнього та внутрішнього блоків, а також вага холодоагента відрізняється від тих значень, що встановлені замовником в тендерній документації, а саме:
В якості доказів Скаржник надає Детальну інструкцію Встановлення кондиціонера на товар який пропонує, згідно якої можна встановити розбіжності серед характеристик, що планує запропонувати Скаржник до тих значень, що встановив Замовник в Додатку №1 до тендерної документації.
Акцентую увагу, що залишення вказаних вище вимог тендерної документації щодо чітко зазначених розмірів та ваги, а також маси холодоагента не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, які пропонують продукцію інших виробників, оскільки це призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність умовам технічної специфікації у зв’язку з невідповідністю розмірів, ваги та заводським наповненням холодоагентом.
Повідомляємо, що які б не були розміри та вага внутрішнього та зовнішнього блоків кондиціонера, а також маса холодоагента - це абсолютно ЖОДНИМ ЧИНОМ не впливає на їх функціональне призначення. Встановивши чітке значення цих показників Замовник штучно звужує потенційне коло учасників.
Таким чином, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які пропонують продукцію конкретного виробника із конкретними характеристиками, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Враховуючи наведене, просимо колегію зобов’язати Замовника довести наявність щонайменше двох виробників, кондиціонери яких відповідають всім зазначеним у технічному завданні показникам в сукупності та підтвердити це документально.
З огляду на викладене, прошу зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації та дозволити товар з іншими розмірами, вагою та заводським наповненням холодоагентом.
×
-
Назва доказу:
Інструкція
-
Опис доказу:
Інструкція
-
Повʼязаний документ:
Інструкція Nordend 2.0_1.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Номер:
5a46348426d042e186ad64c452b7fa0a
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна умова тендерної документації
Опис заперечення:
Відповідно до пункту 4 Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю Тендерної документації Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.
У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.
У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 19 Особливостей Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону;
9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Разом з тим, п. 4. Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю Тендерної документації не містить посилання на п.19 Особливостей та не враховано всіх випадків, що передбачені п.19 Особливостей, за яких можуть змінюватися істотні умови договору , а саме
9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
Враховуючи наведене, тендерна документація в цій частині не узгоджується з вимогами п.19 Особливостей, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника.
З огляду на викладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в частині вимог у п. 4. Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю Тендерної документації.
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону;
9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Разом з тим, п. 4. Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю Тендерної документації не містить посилання на п.19 Особливостей та не враховано всіх випадків, що передбачені п.19 Особливостей, за яких можуть змінюватися істотні умови договору , а саме
9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
Враховуючи наведене, тендерна документація в цій частині не узгоджується з вимогами п.19 Особливостей, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника.
З огляду на викладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в частині вимог у п. 4. Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю Тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
-
Опис доказу:
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації