-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Придбання палива Бензин А-95, Дизельне паливо
Завершена
1 217 429.56
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 174.30 UAH
мін. крок: 1% або 12 174.30 UAH
Період оскарження:
05.02.2024 13:27 - 08.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА
Номер:
27d0de06a203420c9ad828e4a5897830
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-05-007652-a.c1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОЦЮБИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Придбання палива - за кодом CPV за ДК 021:2015 –09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 , відповідний код за ДК 021:2015 - 09132000-3- Бензин, Дизельне паливо, відповідний код за ДК 021:2015 - 09134200-9 –Дизельне паливо ), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-05-007652-a, зокрема:
1. привести тендерну документацію в частині підстав прийняття рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язання відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі до положень пунктів 47 Особливостей;
2. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності у учасника АЗС за місцезнаходженням саме у смт. Коцюбинське, Київській області.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_від_08_02_2024_на_умови_документації_замовника_ВК КОЦЮБИНСЬКОЇ СР БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛ.pdf 08.02.2024 15:34
- Договір УКРНАФТА ІФС (3).pdf 08.02.2024 15:34
- Скарга_від_08_02_2024_на_умови_документації_замовника_1.docx 08.02.2024 15:34
- Карта-схема місцезнаходження АЗС.pdf 08.02.2024 15:34
- sign.p7s 08.02.2024 15:35
- рішення від 12.02.2024 № 2557.pdf 12.02.2024 15:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2024 № 3063.pdf 20.02.2024 11:44
- рішення від 19.02.2024 № 3063.pdf 21.02.2024 14:39
- 34 з.docx 28.02.2024 12:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.02.2024 15:48
Дата розгляду скарги:
19.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.02.2024 15:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.02.2024 14:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення АМКУ № 3063 порушення усунені
Пункт скарги
Номер:
936c32148ad24c10a6701babaab15c7b
Заголовок пункту скарги:
1. привести тендерну документацію в частині підстав прийняття рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язання відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі до положень пунктів 47 Особливостей;
Опис заперечення:
В частині 5 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей:
«Підстави, визначені пунктом 47 Особливостей.
Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції;»
«Підстави, визначені пунктом 47 Особливостей.
Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції;»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
тендерна документація складена з порушенням законодавства
Опис суті пункту скарги:
Процитовані вище підстави відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та підстави відхилення тендерної пропозиції учасника не узгоджуються з чинним законодавством з питань публічних закупівель, зокрема не відповідають положенням пункту 47 Особливостей, де визначено:
«47. Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА;
{Підпункт 11 пункту 47 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 952 від 01.09.2023}
Таким чином, Замовник повинен привести тендерну документацію в частині підстав прийняття рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язання відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі до положень пунктів 47 Особливостей.
«47. Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА;
{Підпункт 11 пункту 47 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 952 від 01.09.2023}
Таким чином, Замовник повинен привести тендерну документацію в частині підстав прийняття рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язання відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі до положень пунктів 47 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Постанова 1178
-
Опис доказу:
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
-
Повʼязаний документ:
Скарга_від_08_02_2024_на_умови_документації_замовника_ВК КОЦЮБИНСЬКОЇ СР БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОЦЮБИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Придбання палива - за кодом CPV за ДК 021:2015 –09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 , відповідний код за ДК 021:2015 - 09132000-3- Бензин, Дизельне паливо, відповідний код за ДК 021:2015 - 09134200-9 –Дизельне паливо ), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-05-007652-a, зокрема: 1. привести тендерну документацію в частині підстав прийняття рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язання відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі до положень пунктів 47 Особливостей;
Номер:
35615711d3144b5aac481cb3b5284903
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності у учасника АЗС за місцезнаходженням саме у смт. Коцюбинське, Київській області.
Опис заперечення:
1. В пункті 1.10. Технічної специфікації визначеної у Додатку 5 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати йому здійснювати заправку авто на АЗС які знаходяться територіально саме в смт. Коцюбинське, Київської області:
«1.10. Для забезпечення економії паливно-мастильних матеріалів, придбаних за бюджетні кошти, та недопущення нераціональних витрат бюджетних коштів, Учасник забезпечує наявність не менше 1-ї власної та/аібо орендованої та/або партнерської АЗС в смт. Коцюбинське, Київській області в радіусі не більше 5 км. від місця знаходження Замовника (с. Коцюбинське, вул. Доківська, 2) про що він надає в складі тендерної пропозиції довідку.»
«1.10. Для забезпечення економії паливно-мастильних матеріалів, придбаних за бюджетні кошти, та недопущення нераціональних витрат бюджетних коштів, Учасник забезпечує наявність не менше 1-ї власної та/аібо орендованої та/або партнерської АЗС в смт. Коцюбинське, Київській області в радіусі не більше 5 км. від місця знаходження Замовника (с. Коцюбинське, вул. Доківська, 2) про що він надає в складі тендерної пропозиції довідку.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників. Також, Замовником порушено положення абзацу 1 пункту 29 Особливостей та положення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис суті пункту скарги:
Наявність АЗС у смт. Коцюбинське, Київській області носить обмежувальних та суперечливий характер, навіть з урахуванням вимоги Замовника щодо можливості місцезнаходження АЗС в радіусі 5 км від місцезнаходження Замовника (с. Коцюбинське, вул. Доківська, 2).
АЗС, яку може запропонувати Скаржник на виконання вимоги щодо місцезнаходження АЗС в радіусі 5 км від місця знаходження Замовника (с. Коцюбинське, вул. Доківська, 2), знаходиться за юридичною адресою в радіусі 2,06 км: м. Київ, пр-т Академіка Палладіна, буд. 46-А, а отже не в територіальних межах смт. Коцюбинське, Київської області.
Підтвердження відповідної інформації Скаржник надає у Карті-схемі з зображенням місцезнаходженням АЗС УКРНАФТА та відстані до адреси Замовника, що відповідає вимогам Замовника в частині радіусу (не більше 5 км), але при цьому визначає дискримінацію та обмеження для Скаржника, оскільки юридичною адресою відповідної АЗС є місто Київ, а отже суперечить вимоги замовника в частині місцезнаходження «АЗС в смт. Коцюбинське, Київській області».
Пропонуємо прибрати обмеження в вимогам тендерної документації та викласти в наступній редакції: "Для забезпечення економії паливно-мастильних матеріалів, придбаних за бюджетні кошти, та недопущення нераціональних витрат бюджетних коштів, Учасник забезпечує наявність не менше 1-ї власної та/або орендованої та/або партнерської АЗС в смт. Коцюбинське, Київській області АБО в радіусі не більше 5 км. від місця знаходження Замовника (с. Коцюбинське, вул. Доківська, 2) про що він надає в складі тендерної пропозиції довідку."
АЗС, яку може запропонувати Скаржник на виконання вимоги щодо місцезнаходження АЗС в радіусі 5 км від місця знаходження Замовника (с. Коцюбинське, вул. Доківська, 2), знаходиться за юридичною адресою в радіусі 2,06 км: м. Київ, пр-т Академіка Палладіна, буд. 46-А, а отже не в територіальних межах смт. Коцюбинське, Київської області.
Підтвердження відповідної інформації Скаржник надає у Карті-схемі з зображенням місцезнаходженням АЗС УКРНАФТА та відстані до адреси Замовника, що відповідає вимогам Замовника в частині радіусу (не більше 5 км), але при цьому визначає дискримінацію та обмеження для Скаржника, оскільки юридичною адресою відповідної АЗС є місто Київ, а отже суперечить вимоги замовника в частині місцезнаходження «АЗС в смт. Коцюбинське, Київській області».
Пропонуємо прибрати обмеження в вимогам тендерної документації та викласти в наступній редакції: "Для забезпечення економії паливно-мастильних матеріалів, придбаних за бюджетні кошти, та недопущення нераціональних витрат бюджетних коштів, Учасник забезпечує наявність не менше 1-ї власної та/або орендованої та/або партнерської АЗС в смт. Коцюбинське, Київській області АБО в радіусі не більше 5 км. від місця знаходження Замовника (с. Коцюбинське, вул. Доківська, 2) про що він надає в складі тендерної пропозиції довідку."
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Опис доказу:
партнерський договір № Т-1090/23 від 25.12.2023 р з ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»
-
Повʼязаний документ:
Договір УКРНАФТА ІФС (3).pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток № 2 до Партнерського Договору з юридичною адресою АЗС в радіусі не більше 5 км від Замовника
-
Опис доказу:
на стор. 10 Партнерського договору № Т-1090/23 від 25.12.2023 р. з ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» у Додатку № 2 до Договору поставки № Т-1090/23 від 25.12.2023 року наявні відомості про юридичну адресу вищезазначеної АЗС мережі Укрнафта, а саме: м. Київ, пр-т Академіка Палладіна, 46-А.
-
Повʼязаний документ:
Договір УКРНАФТА ІФС (3).pdf
-
-
Назва доказу:
Карта-схема з відображенням місцезнаходження АЗС
-
Опис доказу:
Карта-схема до скарги, із зображенням місцезнаходження АЗС та відстані до місця знаходження Замовника, із зазначенням радіусу, що підтверджує виконання вимоги Замовника. При цьому юридичною адресою відповідної АЗС УКРНАФТА – місто Київ, що унеможливлює виконання вимоги в частині місцезнаходження у смт. Коцюбинське, Київської області.
-
Повʼязаний документ:
Карта-схема місцезнаходження АЗС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОЦЮБИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Придбання палива - за кодом CPV за ДК 021:2015 –09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 , відповідний код за ДК 021:2015 - 09132000-3- Бензин, Дизельне паливо, відповідний код за ДК 021:2015 - 09134200-9 –Дизельне паливо ), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-05-007652-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності у учасника АЗС за місцезнаходженням саме у смт. Коцюбинське, Київській області.