-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Завершена
5 310 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 550.00 UAH
Період оскарження:
05.02.2024 13:19 - 10.02.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
вилучити дискримінаційні умови
Номер:
e9aa53350e9844cebfe84ce85a46af75
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-05-007435-a.c1
Назва:
вилучити дискримінаційні умови
Вимога:
текст додається
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога дискримінаційні умови 3.pdf 05.02.2024 18:12
Дата подачі:
05.02.2024 18:12
Вирішення:
Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація не містить вимог щодо надання сертифікатів ISO 27001:2015 «Інформаційні технології», ISO 45001:2018 «Системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці», ISO 50001 «Система енергетичного менеджменту». Щодо інших сертифікатів ISO, які передбачені вимогами тендерної документації, зазначаємо, що сертифікацію може пройти будь-який учасник та отримати відповідні сертифікати. Обмеження для отримання сертифікатів відсутні. Вважаємо, що дані вимоги не являються дискримінаційними, оскільки вони стосуються рівною мірою усіх учасників процедури закупівлі.
Також зазначаємо, що Замовником не вимагається надання копії документів, що в розумінні законодавства засвідчують якість товару (сертифікатів якості).
Щодо інформації про власний веб-сайт повідомляємо наступне. Відповідно до п. 1.2 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу (далі – Ліцензійні умови), суб’єкт господарювання, який має намір отримати ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу (далі - здобувач ліцензії), має відповідати цим Ліцензійним умовам. Відповідно до пп. 2 п. 1.5 Ліцензійних умов, до заяви про отримання ліцензії здобувачем ліцензії додаються, зокрема, відомості про засоби провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу. Згідно з п. 1.3 Ліцензійних умов, засоби провадження господарської діяльності – це будівлі (приміщення), що знаходяться у власності чи користуванні ліцензіата, для організації прийому і обслуговування споживачів та веб-сайт ліцензіата в мережі Інтернет, засоби комунікації зі споживачами та/або іншими учасниками ринку електричної енергії (телефон, факс, E-mail). Таким чином, під час отримання ліцензії товариство надає НКРЕКП інформацію щодо власного сайту. Даним нормативно-правовим актом не передбачено, що під час видачі ліцензії НКРЕКП здійснює перевірку сайту суб’єкта господарювання, який має намір отримати ліцензію, на відповідність чинному законодавству, а лише передбачено обов’язок ліцензіата дотримуватися вимог Ліцензійних умов. Таким чином, отримання суб’єктом господарювання ліцензії лише підтверджує його право на постачання електричної енергії споживачам, а не відповідність його документів та засобів провадження господарської діяльності вимогам спеціального законодавства. Тому, замовником встановлено, що відповідність функціонування власного веб-сайту з розміщенням на ньому актуальної інформації, що підлягає оприлюдненню відповідно до чинного законодавства та ліцензійних умов, повинна бути підтверджена Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг або її територіальним підрозділом (у формі довідки/акту /листа тощо), що надається Учасником у складі пропозиції.
Щодо вимоги про те, що учасник повинен мати статус чинного постачальника послуг комерційного обліку з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)», зазначаємо, що вимога стосується всіх учасників, відтак не може вважатися дискримінаційною. Постачальник послуг комерційного обліку електричної енергії (ППКО) - суб'єкт господарювання, який надає послуги комерційного обліку на ринку електричної енергії відповідно до вимог Закону України "Про ринок електричної енергії" та Кодексу комерційного обліку електричної енергії. Комерційний облік на ринку електричної енергії організовується адміністратором комерційного обліку (АКО) та здійснюється постачальником послуг комерційного обліку (ППКО). Надання послуг комерційного обліку здійснюються на конкурентних засадах за умови реєстрації ППКО та реєстрації його автоматизованих систем комерційного обліку електричної енергії АКО. Предметом даної закупівлі є постачання електричної енергії Споживачу, що передбачає в процесі комерційний облік, а отже Замовник користуючись своїм правом, встановив вимогу, що може бути виконана будь-яким учасником.
Враховуючи вищенаведене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.02.2024 00:02