-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного огляду та експертного обстеження обладнання (вантажо- підіймальних кранів, підйомників, технологічних транспортних засобів)
Завершена
592 939.83
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 929.40 UAH
мін. крок: 1% або 5 929.40 UAH
Період оскарження:
05.02.2024 12:25 - 10.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
f02edc9bf2b346d2858fd99b6801bc67
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-05-006239-a.a1
Назва:
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
05.02.2024р. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РЕНІЙСЬКИЙ МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ» (далі –Замовник) оголосило процедуру закупівлі (Відкриті торги з особливостями): послуги з технічного огляду та експертного обстеження обладнання (вантажо- підіймальних кранів, підйомників, технологічних транспортних засобів) за кодом ДК 021:2015 – 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (у відповідності до оголошення № UA-2024-02-05-006239-a) (далі - Процедура закупівлі).
Протоколом рішення уповноваженої особи від 23.02.2024р., Замовником прийняте рішення обрання переможця та опублікований намір укласти договір про закупівлю із учасником - ТОВ «Чорноморський експертно-технічний центр"
ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» вважає, що рішення тендерного комітету Замовника щодо визначення ТОВ «Чорноморський експертно-технічний центр" переможцем процедури закупівлі прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі наступного:
Додатком №3 тендерної документації до процедури закупівлі Замовником, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, встановлена вимога щодо наявності у Учасника процедури закупівлі, та необхідності надання в складі пропозиції, дозвільної документації, зокрема:
Копію атестату акредитації органу з інспектування в сфері інспектування
• вантажопідіймальних кранів і машин, підйомників для підіймання працівників,
• технологічних транспортних засобів
відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 (EN ISO/IEC 1720;2012, IDT; ISO/IES 1720;2012, IDT).
При цьому слід зазначити наступне:
• Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено наступне: Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
• Тобто Законом не передбачено можливості залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників для підтвердження вимог, встановлених Замовником на підставі ч. 3 ст. 22 Закону.
В наданих у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Чорноморський експертно-технічний центр" документах міститься:
Копія атестату акредитації органу з інспектування ТОВ «Чорноморський експертно-технічний центр" в сфері інспектування: експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва; технічний огляд технологічних транспортних засобів
(Файл «70413_Атестат 10.02.2023 ТТС.pdf».) Не відповідає вимогам додатка 3, оскільки не містить в сфері інспектування вантажопідіймальних кранів і машин, підйомників для підіймання працівників,
Копія атестату акредитації органу з інспектування ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «ДІАЛАБ» ЛТД в сфері інспектування: експертиза щодо відповідності машин, механізмів, устаткований підвищеної небезпеки вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки; технічний огляд, випробування та експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки; технічний огляд технологічних транспортних засобів.
(Файл «Дозвола субпідрядника.pdf) Законом не передбачено можливості залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників для підтвердження вимог наявності дозвільної документації
Враховуючи наведене, надані учасником дозвільні документи не відповідають вимогам, встановленим в тендерній документації, отже пропозиція ТОВ «Чорноморський експертно-технічний центр" не відповідала умовам Документації в цій частині.
Замовником 22.02.2024 була надана вимога щодо усунення виявлених невідповідностей, зокрема пунктом 3 Вимоги був наданий Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
«3.3. Копію атестату акредитації органу з інспектування в сфері інспектування вантажопідіймальних кранів і машин, підйомників для підіймання працівників, технологічних транспортних засобів відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 (EN ISO/IEC 1720;2012, IDT; ISO/IES 1720;2012, IDT).»
Учасником, при виправленні виявлених невідповідностей, не було надано копії атестату акредитації органу з інспектування ТОВ «Чорноморський експертно-технічний центр" в сфері інспектування вантажопідіймальних кранів і машин, підйомників для підіймання працівників, технологічних транспортних засобів відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 (EN ISO/IEC 1720;2012, IDT; ISO/IES 1720;2012, IDT).
Отже пропозиція Учасника ТОВ «Чорноморський експертно-технічний центр" не відповідала вимогам тендерної документації та Закону і мала бути відхилена Замовником.
Окремо зазначаємо про наявність аналогічної практики АМКУ, що міститься в справі
№28010-р/пк-пз від 20.12.2021
Відповідно до Статті 31. Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Таким чином, вважаємо, що Замовник, не відхиливши пропозицію учасника ТОВ «Чорноморський експертно-технічний центр", порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС»
ПРОСИТЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, які мали місце під час розгляду пропозиції ТОВ «Чорноморський експертно-технічний центр"
3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про обрання переможцем закупівлі ТОВ «Чорноморський експертно-технічний центр"
4. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерних пропозицій учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА_.pdf 27.02.2024 15:48
- Скарга (текст).doc 27.02.2024 15:48
- Додаток_70413_Атестат 10.02.2023 ТТС.pdf 27.02.2024 15:49
- Додаток_Скріншот вимоги про надання документації.JPG 27.02.2024 15:49
- Додаток_Дозвола субпідрядника.pdf 27.02.2024 15:50
- Додаток_Дозвола субпідрядника.pdf 27.02.2024 15:50
- sign.p7s 27.02.2024 15:53
- рішення від 29.02.2024 № 3814.pdf 29.02.2024 17:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2024 №4412.pdf 12.03.2024 12:27
- рішення від 11.03.2024 № 4412.pdf 14.03.2024 15:19
- Пояснення на скаргу ТОВ ДІЕКС.docx 04.03.2024 15:46
- Пояснення на скаргу ТОВ ДІЕКС.pdf 04.03.2024 15:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.02.2024 16:04
Дата розгляду скарги:
11.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.02.2024 17:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.03.2024 15:19
Пункт скарги
Номер:
d9a8890dc8f3492ba9bd43531f2052c6
Заголовок пункту скарги:
Дії Замовника про обрання переможця
Опис заперечення:
Протокол рішення уповноваженої особи від 23.02.2024р.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Тип порушення:
Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Учасником процедури закупівлі (ТОВ «Чорноморський експертно-технічний центр") не виконана вимога, встановлена Додатком №3 тендерної документації щодо надання копії атестату акредитації органу з інспектування в сфері інспектування вантажопідіймальних кранів і машин, підйомників для підіймання працівників,технологічних транспортних засобів відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 (EN ISO/IEC 1720;2012, IDT; ISO/IES 1720;2012, IDT).
При цьому учасник надав відповідний атестат акредитації субпідрядника, що не відповідає вимогам Закону Про публічні закупівлі, оскільки Законом не передбачено можливості залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників для підтвердження вимог, встановлених Замовником на підставі ч. 3 ст. 22 Закону.
При цьому учасник надав відповідний атестат акредитації субпідрядника, що не відповідає вимогам Закону Про публічні закупівлі, оскільки Законом не передбачено можливості залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників для підтвердження вимог, встановлених Замовником на підставі ч. 3 ст. 22 Закону.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір