• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металодетектори арочні

Завершена

1 723 425.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 51 702.75 UAH
Період оскарження: 05.02.2024 12:15 - 14.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено

ттх

Номер: 974ff4b3853147f6b456631fdc7bf8ad
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-05-005717-a.c5
Назва: ттх
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно Наказу №81 від 13.01.2023 року МОЗ України «Про затвердження Мінімальних вимог до охорони здоров’я та безпеки працівників, які піддаються впливу електромагнітних полів» розділ 3 пункт 2 Роботодавець при визначенні рівня експозиції ЕМП та проведенні оцінки ризиків використовує відповідні стандарти, методичні рекомендації та дані, пов’язані з безпекою, оцінкою ризиків, які надає виробник обладнання, якщо вони стосуються умов впливу на робочому місці або місці встановлення. Якщо ж наданої інформації від виробник а недостатньо, або ж інформація не може бути достовірно визначена, згідно розділу 3 пункт 3 оцінка впливу проводиться на підставі вимірювання або розрахунків з урахуванням невизначеності щодо вимірювань або обчислень, і згідно розділу 3 пункту 4 оцінка здійснюється не рідше ніж один раз на п’ять років, і проводиться суб’єктами господарювання, атестованими на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища відповідно до Порядку атестації лабораторій на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України, Міністерства охорони здоров’я України від 29 травня 2018 року № 784/1012, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 серпня 2018 року за № 905/32357. Оскільки обладнання буде використовуватись для забезпечення безпеки дітей, наполегливо просимо Вас врахувати той факт, що згідно даного Наказу в групі ризику впливу ЕМП знаходяться люди, які перебувають у групі особливого ризику, зокрема, які носять активні чи пасивні імплантовані медичні пристрої (кардіостимулятори, інсулінові помпи тощо) та для вагітних. Через те, що не виключений факт наявності в дітей імплантованого обладнання, просимо Вас додати до вимог тендерної документації подання документу про електромагнітну сумісність обладнання, що буде пропонуватись Учасниками, зокрема з наявною підтверджувальною інформацією щодо безпечності використання металодетекторів для людей, які перебувають у групі особливого ризику, які носять активні чи пасивні імплантовані медичні пристрої (кардіостимулятори, інсулінові помпи тощо), та для вагітних жінок.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Відповідно до Додатку 3 (Технічна документація до товару) зазначено наступне - У складі пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: що підтверджують його якість і безпеку, зокрема сертифікати, якісні посвідчення тощо (оригінали або належним чином засвідчені копії), обов’язкова наявність яких для такого виду товару передбачена законодавством України або іншими документами.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ттх

Номер: 40b7e7c7cb6b4b2089650b0484a4d4f4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-05-005717-a.a4
Назва: ттх
Вимога:
Шановний Замовнику! В додатку 3 «ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ, ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» ви не вимагаєте обов’язкового виявлення речей зроблених з магнітних та немагнітних металів. Адже це основна функція будь-якого металодетектора. Не вказуючи конкретних параметрів виявлення, та конкретних потенційних загрозливих об’єктів, які можуть потрапити в школу (хоча б елементарний ніж, не кажучи про вогнепальну зброю, деталі до вогнепальної зброї, боєприпаси, гранати, саморобні вибухові пристрої, детонатори тощо), ви створюєте сприятливі умови для тих Учасників, що можуть поставити неякісне обладнання, що взагалі не буде виявляти чорні метали, не кажучи вже про кольорові та нержавіючу сталь. Наполегливо просимо Вас внести зміни та додати окремим пунктом перелік матеріалів та об’єктів, які має виявляти прохідний металодетектор.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Всі параметри вказані відповідно до Додатку 3 тендерної документації, а саме «Спеціальних технічних вимог до предмета закупівлі». Стосовно виявлення - прилад повинен мати не менше 18 зон виявлення детекції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ттх

Номер: 44530f69bf624fb98fbca3291ba99ea3
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-05-005717-a.c3
Назва: ттх
Вимога:
Шановний Замовнику! Тендерна документація не містить жодних вимог щодо підтвердження якісних характеристик обладнання, а оскільки обладнання буде застосовуватись в школах, відсутні будь-які вимоги щодо підтвердження безпечності такого обладнання для дітей. Чинне законодавство України не передбачає жодної сертифікації або протоколу випробувань від акредитованих лабораторій щодо даного типу обладнання. Що стосується міжнародних стандартів, то на даний час в світі діє стандарт NIJ - 0602.02 щодо ручних металодетекторів. A що стосується прохідних (арочних) металодетекторів, то країни Північної Америки та Європи, до прикладу, керуються стандартами TSA та ECAC, оскільки найвищі вимоги до безпеки діють саме в аеропортах. Це і увага до перевірки на наявність прихованих речей у взутті, які більшість прохідних металодетекторів не здатні виявити, і перевірка методом нерентгенівського сканування, але яка може надати відомості, що людина приховує небезпечні об’єкти в порожнинах свого тіла без застосування іонізуючого випромінювання (дуже корисна функція детектора, у випадку застосування з дітьми), і вимоги до виявлення немагнітних металів, таких, наприклад, як нержавіюча сталь, з якої роблять ножі та леза до бритви. Просимо Вас додати до вимог наявність сертифікату відповідності стандартам TSA або ECAC, і обов’язкову наявність висновку СЕС України (згідно Закону України «Про систему громадського здоров’я»), що надасть вам змогу закупити обладнання, що за своїми якісними характеристиками відповідатиме світовим стандартам, та яке буде безпечно використовувати в школах.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Відповідно що до стандартів TSA або ECAC. TSA- управління транспортної безпеки, а ECAC – стандарт авіаційної безпеки. Металодетектори арочні що є предметом закупівлі, не будуть використовуватись в аеропортах, залізничних та автомобільних станціях. Тому УПО в Київській області не вимагає стандартів TSA або ECAC. Щодо висновку СЕС України (згідно Закону України «Про систему громадського здоров’я»), то у Додатку 3 (Технічна документація до товару) зазначено наступне - У складі пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: що підтверджують його якість і безпеку, зокрема сертифікати, якісні посвідчення тощо (оригінали або належним чином засвідчені копії), обов’язкова наявність яких для такого виду товару передбачена законодавством України або іншими документами.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

ттх

Номер: b46cf3b388794fa693a5d8772980f92a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-05-005717-a.a2
Назва: ттх
Вимога:
Шановний Замовнику! В додатку 3 «ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ, ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» вказано наступне: «Про виробника та постачальника товару надати наступні документи: - оригінал/копію Сертифіката на Систему екологічного управління, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» виданого Учаснику, та чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, а також для підтвердження акредитації органу, який видав учаснику цей сертифікат, надати чинний на дату подання тендерної пропозиції учасника Атестат про акредитацію, що виданий НААУ (Національне агентство з акредитації України). З метою підтвердження виконання взятих на себе учасником гарантійних зобов’язань протягом гарантійного терміну товару (обладнання), Сертифікат на Систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування») повинен містити код ДКПП 33.13, та код ДКПП 33.14 (стосовно ремонтування електронного, оптичного й електричного устаткування); - оригінал/копію Сертифіката на Систему управління якістю, що відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) «Системи управлiння якiстю. Вимоги» виданого Учаснику, та чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, а також для підтвердження акредитації органу, який видав учаснику цей сертифікат, надати чинний на дату подання тендерної пропозиції учасника Атестат про акредитацію, що виданий НААУ (Національне агентство з акредитації України). З метою підтвердження виконання взятих на себе учасником гарантійних зобов’язань протягом гарантійного терміну товару (обладнання), Сертифікат на Систему управління якістю (ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) «Системи управлiння якiстю. Вимоги») повинен містити код ДКПП 33.13, та код ДКПП 33.14 (стосовно ремонтування електронного, оптичного й електричного устаткування); - оригінал/копію Сертифіката на Систему управління інформаційною безпекою, що відповідає вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» виданого Учаснику, та чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - оригінал/копію Сертифіката на Систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданого Учаснику, та чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, а також для підтвердження акредитації органу, який видав учаснику цей сертифікат, надати чинний на дату подання тендерної пропозиції учасника Атестат про акредитацію, що виданий НААУ (Національне агентство з акредитації України);» Дані вимоги стосуються лише Учасника, і жодним чином не Виробника продукції, що вже є суперечністю в тендерній документації, так як вказано саме «Про виробника та постачальника». Просимо надати обґрунтування щодо даної вимоги надання документів, а саме доцільності сертифікатів ISO, оскільки надання такої кількості документів жодним чином не підтверджують якість обладнання, що буде пропонуватись для поставки. Дані сертифікати лише створюють дискримінаційні умови для потенційних Учасників, оскільки при відсутності одного з перелічених сертифікатів, термін здобуття такого сертифікату складає 30 календарних днів, що в свою чергу не дає можливості прийняти участь в закупівлі. Сертифікат на систему менеджменту ISO 14001 – це основні правила, яким організація може слідувати для підвищення ефективності своєї системи екологічного менеджменту. Зокрема, сертифікована система екологічного менеджменту дозволяє більш раціонально використовувати природні ресурси, мінімізувати збитки і витрати. Про які ресурси може йти мова, якщо переважна більшість Учасників не є виробниками, а лише представниками або дистриб’юторами. Даний сертифікат доцільно вимагати у Виробника, оскільки в першу чергу відповідальність за чисту екологію несе Виробник, враховуючи всі можливі впливи його продукції на навколишнє середовище на стадії виробництва. Сертифікат ДСТУ ISO/IEC 27001:2023: які дані має захищати Учасник, згідно цієї публічної закупівлі, якщо сертифікат передбачає дотримання вимог щодо забезпечення конфіденційності інформації? Якщо в даному випадку має місце конфіденційність, то чому закупівля оголошена у формі відкритих торгів? Також просимо обґрунтувати, чому саме даний сертифікат, а не ДСТУ ISO/IEC 27002:2023 (ISO/IEC 27002:2022, IDT) Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Засоби контролювання інформаційної безпеки, або ДСТУ ISO/IEC 27005:2023 (ISO/IEC 27005:2022, IDT) Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Настанова керування ризиками інформаційної безпеки?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник встановлює критерії щодо відповідності учасника вимогам тендерної документації. Вимоги щодо надання сертифікатів ІSО стосуються саме Учасника процедури закупівлі, а не виробника товару. Що до непорозуміння, або не правильного тлумачення документів виробника та постачальника будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ПОСТАВКА

Номер: f60790e144724ed2a28881e83641913e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-05-005717-a.c1
Назва: ПОСТАВКА
Вимога:
Шановний Замовнику! В тендерній документації вказано наступне: «4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Партіями за замовленям». В Додатку 5 «Проєкт договору» вказано наступне: «5.1. Постачальник зобов’язується передати Покупцю товари в кількості, строки та в місці поставки, а саме –партіями за заявками Покупця». В додатку 3 «ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ, ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» вказано наступне: «Строк поставки: партіями за заяками». Просимо Вас конкретизувати, яка кількість детекторів має бути в партії та термін поставки вказаної кількості обладнання згідно заявки в календарних днях. Просимо Вас також взяти до уваги той факт, що виробництво вказаної кількості обладнання потребує щонайменше 30 календарних днів+орієнтовно 30 календарних днів, щоб доставити товар в Україну.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Дякуємо за своєчасне надання інформації. Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної Документації.
Статус вимоги: Задоволено