-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Засоби особистої гігієни (Мило туал., мило туал.рідке, шампунь, зубна паста, зубна щітка, піна для гоління, гребінці для волосся, мочалка банна )
Засоби особистої гігієни (Мило туал., мило туал.рідке, шампунь, зубна паста, зубна щітка, піна для гоління, гребінці для волосся, мочалка банна )
Торги відмінено
711 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 555.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 555.50 UAH
Період оскарження:
05.02.2024 11:21 - 25.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга до АМКУ
Номер:
245c687cba1a402abf07cd4f3daad530
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-05-004245-a.b4
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 26.04.2024 р. №86/юр/24.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 26.04.2024.pdf.asice.zip 26.04.2024 14:33
- Рішення від 25.03.2024 № 5327.pdf 26.04.2024 14:33
- Скарга від 26.04.2024.doc 26.04.2024 14:33
- sign.p7s 26.04.2024 14:34
- рішення від 30.04.2024 № 7617.pdf 30.04.2024 16:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2024 № 8127.pdf 08.05.2024 12:15
- рішення від 07.05.2024 № 8127.pdf 10.05.2024 16:55
- протокол 37 вик.ріш.АМКУ засоби особ.гігієни.pdf 13.05.2024 16:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.04.2024 14:54
Дата розгляду скарги:
07.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.04.2024 16:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.05.2024 16:55
Дата виконання рішення Замовником:
13.05.2024 16:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порядок денний:
Про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТВГ Український папір» у процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: «Засоби особистої гігієни» по ДК 021:2015 – 33710000-0(Мило туал., мило туал.рідке, шампунь, зубна паста, зубна щітка, піна для гоління, гребінці для волосся, мочалка банна). (протокол від 23.04.2024 № 32)
Номер оголошення: UA-2024-02-05-004245-a
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 07.05.2024 прийнято рішення № 8127-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги ТОВ «ТВГ Український папір» Колегія постановила зобов'язати комунальний заклад «Рівненський психоневрологічний інтернат» Рівненської обласної ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТВГ Український папір»
На підставі зазначеного, керуючись Особливостями та Законом України «Про публічні закупівлі», уповноважена особа
Ухвалила:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТВГ Український папір» у процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: «Засоби особистої гігієни» по ДК 021:2015 – 33710000-0(Мило туал., мило туал.рідке, шампунь, зубна паста, зубна щітка, піна для гоління, гребінці для волосся, мочалка банна). (протокол від 23.04.2024 № 32)
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9588c063b8254018a5865fe82c907056
Заголовок пункту скарги:
Протокол засідання Уповноваженої особи №32 від 23.04.2024 р.
Опис заперечення:
Неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Торгово-Виробнича Група Український папір" - Протокол №32 від 23.04.2024 року.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
З рішеннями Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» не погоджуємось, вважаємо його дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав.
Згідно з Протоколом Замовника пропозиція ТОВ «Торгово-Виробна Група Український папір» була відхилена з наступних підстав:
ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції, вважає відхилення неправомірним та дискримінаційним, виходячи з наступного.
Таблицею Додатку №1 Документації встановлено технічні вимоги до предмету закупівлі, а саме:
Найменування товару Од. вимір. Планова
кількість Характеристика
Мило туалетне DURU шт 3500 Легендарне смугасте Мило DURU зі зволожуючим кремом має чудовий аромат, який залишиться на вашій шкірі надовго, а завдяки спеціальній формулі зі зволожуючим кремом мило ніжно очистить вашу шкіру і не залишить її сухою. Мило має 100% натуральну рослинну основу та дерматологічно протестовано....
Мило рідке туалетне з гліцерином л 1100 Призначене для миття рук. Виготовлено виключно з натуральних компонентів, не сушить шкіру і підходить для чутливої шкіри рук зі зволожуючим ефектом. Завдяки гліцерину пом’якшує шкіру рук не порушуючи її захисних функцій. .Не містить компонентів шкідливих для вашого здоров’я та довкілля. Дерматологічно безпечне.
Шампунь шт 1750 Покращує життєдіяльність волосяних цибулин, активізує ріст волосся
Зміцнює коріння та структуру волосся
Інтенсивно живить, захищає структуру волосся від пошкоджень і пом'якшує їх
Зубна паста шт 2600 Забезпечує захист від карієсу, видаляє потемніння та освіжає дихання.
Властивості зубної пасти забезпечують комплексний догляд за ротовою порожниною. Підходить для щоденного використання.
Спеціальна формула зубної пасти захищає зуби від появи карієсу, видаляє будь-які потемніння з емалі та дарує приємну м'ятну свіжість.
Зубна щітка шт 1500 Зубна щітка має разнорівневі, тоненькі щетинки, що забезпечують ретельне та обережне чищенння навіть кутніх зубів, а наявнісь ребер для очищення язика з іншого боку голівки щітки, дозволить проводити більш комплексні процедури для найкращого ефекту.
Форма ручки має невеликий вигин для комфортнішого користування щіткою та дозволяє проводити чистку з більшого обсягу кутів.
Піна для гоління ARKO Men шт 2000 Піна для гоління ARKO Men Sensitive (Для Чутливої шкіри) зменшує ризик подразнення та печіння шкіри завдяки формулі з Алое Віра та олією лаванди, розробленою спеціально для чоловіків з чутливою шкірою. Система захисту шкіри Skin Shield забезпечує гладке та комфортне гоління. Піна підходить для будь-якого типу шкіри і має приємний аромат.
Гребінці для волосся шт 100 Має простий дизайн і невеликий розмір.
Виготовлена зі щільного ударостійкого пластику.
Зубці розташовані із середньою густиною для комфортного прочісування волосся будь-якої довжини.
Заокруглені краї зубців, які страхують від пошкодження шкіри голови.
Мочалка банна шт 1170 незамінний помічник з догляду за тілом, який забезпечить зручність прийняття душу, ванни та здійснення інших водних процедур. Губка має великопористу текстуру, що дозволяє добре вбирати косметичні миючі засоби. Наявність абразивного шару дозволяє легко видалити з поверхні шкіри навіть сильні забруднення. Мочалка має масажний ефект, завдяки чому дбайливо масажує шкірні покриви, знижує загальну стомлюваність організму, покращує циркуляцію крові та лімфи. Виріб виготовлений з поролону (еластичного пінополіуретану) – безпечного для тіла та здоров'я матеріалу, що не викликає свербіж, почервоніння та інші алергічні реакції.
Також пунктом 4 Додатку №1 Документації встановлено,що у випадку якщо у цьому оголошенні в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цього оголошення будь-які посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні (або еквівалент).
- Учасники можуть пропонувати товар з кращими параметрами, в такому випадку Учасник надає лист в довільній формі з роз’ясненнями, в чому саме полягає покращення якості товару.
Обґрунтування: Замовником могло бути застосовано використання найменувань окремих виробників для того, щоб з метою спрощення процесу підготовки тендерних пропозицій дати учасникам розуміння, які товари цілком задовольняють потреби підприємства.
Скаржник на виконання вищезазначених вимог надав у складі своєї тендерної пропозиції Технічні, якісні та кількісні характеристики по предмету закупівлі № 22 від 27.02.2024 року у файлі з ім’ям «Технічні характеристики.pdf» де зазначив, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, вказані нами у цій тендерній пропозиції, повністю відповідають необхідним Замовнику технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, викладеним Замовником у цьому додатку до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що Скаржник не пропонував до постачання Замовнику товар з кращими параметрами, а в свою чергу запропонував товар з ідентичними характеристиками, що встановлені таблицею Додатку №1 Документації. Більш того, Документація не містить визначення «кращі параметри» відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5327-р/пк-пз від 25.03.2024.
Тобто, Скаржник надав абсолютно всі документи що вимагались Документацією. Якщо Замовнику щось було не зрозумілим, або у Замовника виникли сумніви щодо товару що пропонує Скаржник до постачання, він мав можливість надати Скаржнику 24 години для уточнення чи усунення певних невідповідностей відповідно до пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону «Про публічні закупівлі». В той же час, Замовник проігнорував дану можливість і неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Таким чином, вимоги Документації та були виконані ТОВ «ТВГ Український папір» в повній мірі та належним чином, а відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТВГ Український папір» з даної підстави здійснене Замовником неправомірно та безпідставно.
Просимо зобов’язати Замовника скасувати неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгово-Виробна Група Український папір».
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Згідно з Протоколом Замовника пропозиція ТОВ «Торгово-Виробна Група Український папір» була відхилена з наступних підстав:
ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції, вважає відхилення неправомірним та дискримінаційним, виходячи з наступного.
Таблицею Додатку №1 Документації встановлено технічні вимоги до предмету закупівлі, а саме:
Найменування товару Од. вимір. Планова
кількість Характеристика
Мило туалетне DURU шт 3500 Легендарне смугасте Мило DURU зі зволожуючим кремом має чудовий аромат, який залишиться на вашій шкірі надовго, а завдяки спеціальній формулі зі зволожуючим кремом мило ніжно очистить вашу шкіру і не залишить її сухою. Мило має 100% натуральну рослинну основу та дерматологічно протестовано....
Мило рідке туалетне з гліцерином л 1100 Призначене для миття рук. Виготовлено виключно з натуральних компонентів, не сушить шкіру і підходить для чутливої шкіри рук зі зволожуючим ефектом. Завдяки гліцерину пом’якшує шкіру рук не порушуючи її захисних функцій. .Не містить компонентів шкідливих для вашого здоров’я та довкілля. Дерматологічно безпечне.
Шампунь шт 1750 Покращує життєдіяльність волосяних цибулин, активізує ріст волосся
Зміцнює коріння та структуру волосся
Інтенсивно живить, захищає структуру волосся від пошкоджень і пом'якшує їх
Зубна паста шт 2600 Забезпечує захист від карієсу, видаляє потемніння та освіжає дихання.
Властивості зубної пасти забезпечують комплексний догляд за ротовою порожниною. Підходить для щоденного використання.
Спеціальна формула зубної пасти захищає зуби від появи карієсу, видаляє будь-які потемніння з емалі та дарує приємну м'ятну свіжість.
Зубна щітка шт 1500 Зубна щітка має разнорівневі, тоненькі щетинки, що забезпечують ретельне та обережне чищенння навіть кутніх зубів, а наявнісь ребер для очищення язика з іншого боку голівки щітки, дозволить проводити більш комплексні процедури для найкращого ефекту.
Форма ручки має невеликий вигин для комфортнішого користування щіткою та дозволяє проводити чистку з більшого обсягу кутів.
Піна для гоління ARKO Men шт 2000 Піна для гоління ARKO Men Sensitive (Для Чутливої шкіри) зменшує ризик подразнення та печіння шкіри завдяки формулі з Алое Віра та олією лаванди, розробленою спеціально для чоловіків з чутливою шкірою. Система захисту шкіри Skin Shield забезпечує гладке та комфортне гоління. Піна підходить для будь-якого типу шкіри і має приємний аромат.
Гребінці для волосся шт 100 Має простий дизайн і невеликий розмір.
Виготовлена зі щільного ударостійкого пластику.
Зубці розташовані із середньою густиною для комфортного прочісування волосся будь-якої довжини.
Заокруглені краї зубців, які страхують від пошкодження шкіри голови.
Мочалка банна шт 1170 незамінний помічник з догляду за тілом, який забезпечить зручність прийняття душу, ванни та здійснення інших водних процедур. Губка має великопористу текстуру, що дозволяє добре вбирати косметичні миючі засоби. Наявність абразивного шару дозволяє легко видалити з поверхні шкіри навіть сильні забруднення. Мочалка має масажний ефект, завдяки чому дбайливо масажує шкірні покриви, знижує загальну стомлюваність організму, покращує циркуляцію крові та лімфи. Виріб виготовлений з поролону (еластичного пінополіуретану) – безпечного для тіла та здоров'я матеріалу, що не викликає свербіж, почервоніння та інші алергічні реакції.
Також пунктом 4 Додатку №1 Документації встановлено,що у випадку якщо у цьому оголошенні в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цього оголошення будь-які посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні (або еквівалент).
- Учасники можуть пропонувати товар з кращими параметрами, в такому випадку Учасник надає лист в довільній формі з роз’ясненнями, в чому саме полягає покращення якості товару.
Обґрунтування: Замовником могло бути застосовано використання найменувань окремих виробників для того, щоб з метою спрощення процесу підготовки тендерних пропозицій дати учасникам розуміння, які товари цілком задовольняють потреби підприємства.
Скаржник на виконання вищезазначених вимог надав у складі своєї тендерної пропозиції Технічні, якісні та кількісні характеристики по предмету закупівлі № 22 від 27.02.2024 року у файлі з ім’ям «Технічні характеристики.pdf» де зазначив, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, вказані нами у цій тендерній пропозиції, повністю відповідають необхідним Замовнику технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, викладеним Замовником у цьому додатку до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що Скаржник не пропонував до постачання Замовнику товар з кращими параметрами, а в свою чергу запропонував товар з ідентичними характеристиками, що встановлені таблицею Додатку №1 Документації. Більш того, Документація не містить визначення «кращі параметри» відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5327-р/пк-пз від 25.03.2024.
Тобто, Скаржник надав абсолютно всі документи що вимагались Документацією. Якщо Замовнику щось було не зрозумілим, або у Замовника виникли сумніви щодо товару що пропонує Скаржник до постачання, він мав можливість надати Скаржнику 24 години для уточнення чи усунення певних невідповідностей відповідно до пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону «Про публічні закупівлі». В той же час, Замовник проігнорував дану можливість і неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Таким чином, вимоги Документації та були виконані ТОВ «ТВГ Український папір» в повній мірі та належним чином, а відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТВГ Український папір» з даної підстави здійснене Замовником неправомірно та безпідставно.
Просимо зобов’язати Замовника скасувати неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгово-Виробна Група Український папір».
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 25.03.2024 № 5327.pdf.
-
Опис доказу:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5327-р/пк-пз від 25.03.2024
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 25.03.2024 № 5327.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгово-Виробна Група Український папір».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
b6bc54843a984bc98e45f83abee075c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-05-004245-a.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічні характеристики.pdf 15.03.2024 13:12
- p.pdf 15.03.2024 13:12
- Скарга.doc 15.03.2024 13:12
- sign.p7s 15.03.2024 13:13
- рішення від 18.03.2024 № 4789.pdf 18.03.2024 16:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2024 № 5327.pdf 26.03.2024 13:28
- рішення від 25.03.2024 № 5327.pdf 28.03.2024 15:29
- AnyScanner_04_11_2024.pdf 11.04.2024 17:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.03.2024 13:17
Дата розгляду скарги:
25.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.03.2024 16:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.03.2024 15:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Номер оголошення:UA-2024-02-05-004245-a.
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 25.03.2024 прийнято рішення № 5327-р-/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги ФОП Ступчук Лілії Валеріївни Колегія постановила зобов'язати комунальний заклад «Рівненський психоневрологічний інтернат» Рівненської обласної ради скасувати рішення про визначення ТОВ НВФ «ЮМІК» переможцем закупівлі.
На підставі зазначеного, керуючись Особливостями та Законом України «Про публічні закупівлі», уповноважена особа
Ухвалила:
Скасувати рішення про визначення ТОВ НВФ ЮМІКС” переможцем у процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 337100000-0 - «Засоби особистої гігієни») (протокол від 29.02.2024 № 13)
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a6940c0011b2419695acaf403bbdfa4f
Заголовок пункту скарги:
Порушення пункту 44 Постанови 1178
Опис заперечення:
Відповідно до додатку 1 ТД, частина 2 Технічні характеристики – «Учасники можуть пропонувати товар з кращими параметрами, в такому випадку Учасник надає лист в довільній формі з роз’ясненнями, в чому саме полягає покращення якості товару»
Згідно документом «Технічні характеристики.pdf», який завантажив Учасник ТОВ НВФ "ЮМІКС ВДВ", Учасник пропонує «Мило туалетне Ода» як еквівалент товару «Мило туалетне DURU», та «Піна для гоління ONEMAN» як еквівалент товару «Піна для гоління ARKO Men».
У своїй тендерній пропозиції Учасник не надав документ з роз’ясненнями, в чому саме полягає покращення якості товару.
Відповідно, не надавши такого документа, пропозиція Учасника ТОВ НВФ "ЮМІКС ВДВ" підлягала відхиленню.
Згідно документом «Технічні характеристики.pdf», який завантажив Учасник ТОВ НВФ "ЮМІКС ВДВ", Учасник пропонує «Мило туалетне Ода» як еквівалент товару «Мило туалетне DURU», та «Піна для гоління ONEMAN» як еквівалент товару «Піна для гоління ARKO Men».
У своїй тендерній пропозиції Учасник не надав документ з роз’ясненнями, в чому саме полягає покращення якості товару.
Відповідно, не надавши такого документа, пропозиція Учасника ТОВ НВФ "ЮМІКС ВДВ" підлягала відхиленню.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Порушення умов ТД,
Відповідно до додатку 1 ТД, частина 2 Технічні характеристики – «Учасники можуть пропонувати товар з кращими параметрами, в такому випадку Учасник надає лист в довільній формі з роз’ясненнями, в чому саме полягає покращення якості товару»
Згідно документом «Технічні характеристики.pdf», який завантажив Учасник ТОВ НВФ "ЮМІКС ВДВ", Учасник пропонує «Мило туалетне Ода» як еквівалент товару «Мило туалетне DURU», та «Піна для гоління ONEMAN» як еквівалент товару «Піна для гоління ARKO Men».
У своїй тендерній пропозиції Учасник не надав документ з роз’ясненнями, в чому саме полягає покращення якості товару.
Порушення пункту 44 Постанови 1178, Замовником визначено переможця Учасника, товар якого не відповідає предмету закупівлі.
Відповідно до додатку 1 ТД, частина 2 Технічні характеристики – «Учасники можуть пропонувати товар з кращими параметрами, в такому випадку Учасник надає лист в довільній формі з роз’ясненнями, в чому саме полягає покращення якості товару»
Згідно документом «Технічні характеристики.pdf», який завантажив Учасник ТОВ НВФ "ЮМІКС ВДВ", Учасник пропонує «Мило туалетне Ода» як еквівалент товару «Мило туалетне DURU», та «Піна для гоління ONEMAN» як еквівалент товару «Піна для гоління ARKO Men».
У своїй тендерній пропозиції Учасник не надав документ з роз’ясненнями, в чому саме полягає покращення якості товару.
×
-
Назва доказу:
Технічна пропозиція Учасника
-
Опис доказу:
Документ «Технічні характеристики.pdf» містить інформацію, про Характеристики (4 колонка таблиці), в якому Учасник пропонує до постачання «Мило DURU» та «Піна для гоління ARKO Men», відповідно до якого, не зрозуміло, які саме товари пропонується до постачання.
-
Повʼязаний документ:
Технічні характеристики.pdf
Порушення пункту 44 Постанови 1178, Замовником визначено переможця Учасника, товар якого не відповідає предмету закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Опис доказу:
Протокол №13 від 29 лютого 2023 року передбачає подальше підписання договору за умовами закупівлі.
-
Повʼязаний документ:
p.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення Протокол №13 від 29 лютого 2023 року.
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга
Номер:
15dba2efbbf24f45b013ba57f1c4a84d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-05-004245-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- p.pdf 15.03.2024 12:32
- Технічні характеристики.pdf 15.03.2024 12:32
- Скарга.doc 15.03.2024 12:34
- sign.p7s 15.03.2024 12:35
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
17.03.2024 00:03
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8844853efc944ac1933259675a01cbc8
Заголовок пункту скарги:
Порушення пункту 44 Постанови 1178
Опис заперечення:
Відповідно до додатку 1 ТД, частина 2 Технічні характеристики – «Учасники можуть пропонувати товар з кращими параметрами, в такому випадку Учасник надає лист в довільній формі з роз’ясненнями, в чому саме полягає покращення якості товару»
Згідно документом «Технічні характеристики.pdf», який завантажив Учасник ТОВ НВФ "ЮМІКС ВДВ", Учасник пропонує «Мило туалетне Ода» як еквівалент товару «Мило туалетне DURU», та «Піна для гоління ONEMAN» як еквівалент товару «Піна для гоління ARKO Men».
У своїй тендерній пропозиції Учасник не надав документ з роз’ясненнями, в чому саме полягає покращення якості товару.
Відповідно, не надавши такого документа, пропозиція Учасника ТОВ НВФ "ЮМІКС ВДВ" підлягала відхиленню.
Згідно документом «Технічні характеристики.pdf», який завантажив Учасник ТОВ НВФ "ЮМІКС ВДВ", Учасник пропонує «Мило туалетне Ода» як еквівалент товару «Мило туалетне DURU», та «Піна для гоління ONEMAN» як еквівалент товару «Піна для гоління ARKO Men».
У своїй тендерній пропозиції Учасник не надав документ з роз’ясненнями, в чому саме полягає покращення якості товару.
Відповідно, не надавши такого документа, пропозиція Учасника ТОВ НВФ "ЮМІКС ВДВ" підлягала відхиленню.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Порушення умов ТД,
Відповідно до додатку 1 ТД, частина 2 Технічні характеристики – «Учасники можуть пропонувати товар з кращими параметрами, в такому випадку Учасник надає лист в довільній формі з роз’ясненнями, в чому саме полягає покращення якості товару»
Згідно документом «Технічні характеристики.pdf», який завантажив Учасник ТОВ НВФ "ЮМІКС ВДВ", Учасник пропонує «Мило туалетне Ода» як еквівалент товару «Мило туалетне DURU», та «Піна для гоління ONEMAN» як еквівалент товару «Піна для гоління ARKO Men».
У своїй тендерній пропозиції Учасник не надав документ з роз’ясненнями, в чому саме полягає покращення якості товару.
Порушення пункту 44 Постанови 1178, Замовником визначено переможця Учасника, товар якого не відповідає предмету закупівлі.
Відповідно до додатку 1 ТД, частина 2 Технічні характеристики – «Учасники можуть пропонувати товар з кращими параметрами, в такому випадку Учасник надає лист в довільній формі з роз’ясненнями, в чому саме полягає покращення якості товару»
Згідно документом «Технічні характеристики.pdf», який завантажив Учасник ТОВ НВФ "ЮМІКС ВДВ", Учасник пропонує «Мило туалетне Ода» як еквівалент товару «Мило туалетне DURU», та «Піна для гоління ONEMAN» як еквівалент товару «Піна для гоління ARKO Men».
У своїй тендерній пропозиції Учасник не надав документ з роз’ясненнями, в чому саме полягає покращення якості товару.
×
-
Назва доказу:
Технічна пропозиція Учасника
-
Опис доказу:
Документ «Технічні характеристики.pdf» містить інформацію, про Характеристики (4 колонка таблиці), в якому Учасник пропонує до постачання «Мило DURU» та «Піна для гоління ARKO Men», відповідно до якого, не зрозуміло, які саме товари пропонується до постачання.
-
Повʼязаний документ:
Технічні характеристики.pdf
Порушення пункту 44 Постанови 1178, Замовником визначено переможця Учасника, товар якого не відповідає предмету закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Опис доказу:
Протокол №13 від 29 лютого 2023 року передбачає подальше підписання договору за умовами закупівлі.
-
Повʼязаний документ:
p.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення Протокол №13 від 29 лютого 2023 року.
Вимога
Є відповідь
Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "РІВНЕНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ " РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Номер:
2fb73242339a47cb8aa8ae84eaa1fece
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-05-004245-a.a1
Назва:
Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "РІВНЕНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ " РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Вимога:
Просимо розглянути вимогу та надати відповідь
Пов'язані документи:
Учасник
- КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «РІВНЕНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ UA-2024-02-05-004245-a.docx 04.03.2024 12:50
- ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ.pdf 06.03.2024 09:21
Дата подачі:
04.03.2024 12:50
Вирішення:
На Вашу вимогу від 04.03.2024року повідомляємо наступне:
1. Додатком № 1 до тендерної документації Технічні, якісні та кількісні характеристики по предмету закупівлі «Засоби особистої гігієни» код по ДК 021:2015 – 33710000-0
у таблиці в розділі Характеристика Замовником зазначалися вимоги до предмету закупівлі, а саме:
по позиції №1 «Легендарне смугасте Мило DURU»
по позиції №6 «Піна для гоління ARKO Men Sensitive»
П.4 «Інші вимоги» Додаток № 1 до тендерної документації Замовником зазначалося:
- У випадку якщо у цьому оголошенні в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цього оголошення будь-які посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні (або еквівалент).
ТОВ НВФ «Юмікс ВДВ» в складі своєї пропозиції у Додатку № 3 до тендерної документації колонка №3 (Найменування товару, запропонованого учасником, виробник, країна походження ) надано еквіваленти до зазначених позицій, а саме :
по позиції №1 - Мило туалетне «Ода», ТОВ «Слобожанський миловар»
по позиції №6 - Піна для гоління ONEMAN, ТОВ «Група Айсберг»,
а отже, чітко зазначено, який саме товар пропонується, згідно заявлених технічних характеристик.
2. У своїй пропозиції Учасник ТОВ НВФ «ЮМІКС ВДВ» у файлі «Підтвердження якості.rar» надав висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 23.10.2019року №12.2-18-1/737-18 ( в додатку до висновку п.№7 Гребінець) , яким ідентифікується країна походження запропонованого товару, а саме: «Виробник: Мале приватне підприємство-фірма «МЕД», Україна, 21034,М.Вінниця, вул..Немирівське шосе, 201-А, код за ЄДРПОУ 20112988.
Отже, пропозиція учасника ТОВ НВФ «ЮМІКС ВДВ» повністю задовольняє технічні вимоги до предмета закупівлі, відповідає умовам, визначеним в тендерній документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Номер:
b7ad86033cc9457d8ffeb6ce9f87472d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-05-004245-a.c7
Назва:
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 20.09.2024 р. №181/юр/24.
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 20.09.2024 14:46
- Скарга від 20.09.2024.docx 20.09.2024 14:45
- Скарга від 20.09.2024.pdf.asice.zip 20.09.2024 14:45
- scanlite29.pdf 05.11.2024 16:00
- Рішення від 30.09.2024 № 16015.pdf 02.10.2024 15:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.09.2024 № 16015.pdf 01.10.2024 13:39
- Рішення від 23.09.2024 № 15620.pdf 23.09.2024 15:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.09.2024 15:47
Дата розгляду скарги:
30.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.09.2024 15:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.10.2024 15:48
Дата виконання рішення Замовником:
05.11.2024 16:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 30.09.2024р. прийнято рішення № 16015-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги ТОВ «ТВГ Український папір» Колегія постановила зобов'язати комунальний заклад «Рівненський психоневрологічний інтернат» Рівненської обласної ради скасувати рішення про відміну відкритих торгів «Засоби особистої гігієни» код по ДК021:2015 – 33710000-0.
На підставі зазначеного, керуючись Особливостями та Законом України «Про публічні закупівлі», уповноважена особа
Ухвалила:
Скасувати рішення про відміну відкритих торгів за предметом закупівлі: Засоби особистої гігієни» код по ДК021:2015 – 33710000-0 (протокол від 11.09.2024 № 71)
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
45b92f8671434620baa34f37ed032a8b
Заголовок пункту скарги:
1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
З рішенням Замовника про відміну тендеру не погоджуємось, вважаємо його протиправним, дискримінаційним, прийнятими з грубим порушенням правових норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав.
Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Даною нормою визначено, що замовник може відмінити відкриті торги при неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Однак жодних вимог до таких дій зазначена норма не містить.
Водночас в даному випадку відміна повинна бути аргументовано та документально підтвердженою. Зокрема, замовник в кожному конкретному випадку повинен довести, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Однак, у даному випадку Замовник у Протоколі зазначає «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель», що ставить під сумнів відсутність у Замовника домовленостей із наперед визначеною для нього особою, яка б повинна була бути обраною Переможцем. Замовником вказано лише коментар, що «При скасуванні рішення було встановлено, що в кабінеті замовника відсутній функціонал «скасувати рішення», що не дало технічної можливості скасувати рішення, закупівля автоматично перейшла в статус «кваліфікації наступного учасника». Відповідно наявна необхідність відміни відкритих торгів через технічну неможливість визнати ТОВ «ТВГ Український папір» переможцем закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник у своєму Протоколі фактично лише вказав (процитував) п.п.2 п. 50 Особливостей, але відповідне рішення про відміну торгів по даній закупівлі не підтвердив жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, як наявність доказової бази відповідної відміни, що свідчило б про фактичну необхідність та правомірність дій Замовника.
Не бажаючи визнавати переможцем даного тендеру пропозицію, подану ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір», Замовник ухвалив неправомірне рішення про відміну тендеру.
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник начебто Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8127-р/пк-пз від 07.05.2024 року, виконав і скасував Протокол уповноваженої особи Замовника № 37 від 13.05.2024 року але в той же час уповноважена особа Замовника приймає нове рішення про відміну даної закупівлі новим Протоколом від 11.09.2024р. № 71 з АБСОЛЮТНО ТИХ САМЕ(!!!) ПІДСТАВ.
Скаржнику не зрозуміло, чому Замовник маніпулює Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8127-р/пк-пз від 07.05.2024 року та ухиляється від обов’язку визнати ТОВ «ТВГ Український папір» переможцем закупівлі. Також є не зрозумілим чому всі Замовники мають технічну можливість закінчувати процедури закупівель у відповідності до вимог чинного законодавства України, а саме Комунальний заклад «Рівненський психоневрологічний інтернат» Рівненської обласної ради такої можливості чомусь (!) не має.
Всі ці обставини свідчать тільки про те, що Замовник злісно та неодноразово порушує основні принципи та засади публічних закупівель, вдається до відкритих маніпуляцій Законом та ігнорує Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не бажаючи розбиратись у своїх технічних можливостях.
Вважаємо, що Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відмінив публічну закупівлю, чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону.
Просимо зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-02-05-004245-a.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 601-р/пк-пз від 10.01.2024 та № 15365-р/пк-пз від 26.09.2023р.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Даною нормою визначено, що замовник може відмінити відкриті торги при неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Однак жодних вимог до таких дій зазначена норма не містить.
Водночас в даному випадку відміна повинна бути аргументовано та документально підтвердженою. Зокрема, замовник в кожному конкретному випадку повинен довести, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Однак, у даному випадку Замовник у Протоколі зазначає «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель», що ставить під сумнів відсутність у Замовника домовленостей із наперед визначеною для нього особою, яка б повинна була бути обраною Переможцем. Замовником вказано лише коментар, що «При скасуванні рішення було встановлено, що в кабінеті замовника відсутній функціонал «скасувати рішення», що не дало технічної можливості скасувати рішення, закупівля автоматично перейшла в статус «кваліфікації наступного учасника». Відповідно наявна необхідність відміни відкритих торгів через технічну неможливість визнати ТОВ «ТВГ Український папір» переможцем закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник у своєму Протоколі фактично лише вказав (процитував) п.п.2 п. 50 Особливостей, але відповідне рішення про відміну торгів по даній закупівлі не підтвердив жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, як наявність доказової бази відповідної відміни, що свідчило б про фактичну необхідність та правомірність дій Замовника.
Не бажаючи визнавати переможцем даного тендеру пропозицію, подану ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір», Замовник ухвалив неправомірне рішення про відміну тендеру.
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник начебто Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8127-р/пк-пз від 07.05.2024 року, виконав і скасував Протокол уповноваженої особи Замовника № 37 від 13.05.2024 року але в той же час уповноважена особа Замовника приймає нове рішення про відміну даної закупівлі новим Протоколом від 11.09.2024р. № 71 з АБСОЛЮТНО ТИХ САМЕ(!!!) ПІДСТАВ.
Скаржнику не зрозуміло, чому Замовник маніпулює Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8127-р/пк-пз від 07.05.2024 року та ухиляється від обов’язку визнати ТОВ «ТВГ Український папір» переможцем закупівлі. Також є не зрозумілим чому всі Замовники мають технічну можливість закінчувати процедури закупівель у відповідності до вимог чинного законодавства України, а саме Комунальний заклад «Рівненський психоневрологічний інтернат» Рівненської обласної ради такої можливості чомусь (!) не має.
Всі ці обставини свідчать тільки про те, що Замовник злісно та неодноразово порушує основні принципи та засади публічних закупівель, вдається до відкритих маніпуляцій Законом та ігнорує Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не бажаючи розбиратись у своїх технічних можливостях.
Вважаємо, що Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відмінив публічну закупівлю, чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону.
Просимо зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-02-05-004245-a.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 601-р/пк-пз від 10.01.2024 та № 15365-р/пк-пз від 26.09.2023р.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-02-05-004245-a.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Номер:
70a1537a81fa47d7ac8a19dcac4a188c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-05-004245-a.c6
Назва:
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 03.07.2024 р. №134/юр/24.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 57 вик.ріш.АМКУ.pdf 19.07.2024 15:32
- Відповідь АМКУ від 09.07.2024.pdf 09.07.2024 17:24
- Рішення від 11.07.2024 № 12029.pdf 16.07.2024 14:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.07.2024 № 12029.pdf 12.07.2024 18:31
- Рішення від 05.07.2024 № 11666.pdf 05.07.2024 18:21
- sign.p7s 03.07.2024 11:13
- Скарга від 03.07.2024.docx 03.07.2024 11:13
- Скарга від 03.07.2024.pdf.asice.zip 03.07.2024 11:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.07.2024 15:37
Дата розгляду скарги:
11.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.07.2024 18:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.07.2024 14:41
Дата виконання рішення Замовником:
19.07.2024 15:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 11.07.2024р. прийнято рішення № 12029-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги ТОВ «ТВГ Український папір» Колегія постановила зобов'язати комунальний заклад «Рівненський психоневрологічний інтернат» Рівненської обласної ради скасувати рішення про відміну відкритих торгів «Засоби особистої гігієни» код по ДК021:2015 – 33710000-0.
На підставі зазначеного, керуючись Особливостями та Законом України «Про публічні закупівлі», уповноважена особа
Ухвалила:
Скасувати рішення про відміну відкритих торгів за предметом закупівлі: Засоби особистої гігієни» код по ДК021:2015 – 33710000-0 (протокол від 01.07.2024 № 51)
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
34b3925cf3ef4a71a931d82f91d72d15
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
З рішенням Замовника про відміну тендеру не погоджуємось, вважаємо його протиправним, дискримінаційним, прийнятими з грубим порушенням правових норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав.
Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Даною нормою визначено, що замовник може відмінити відкриті торги при неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Однак жодних вимог до таких дій зазначена норма не містить.
Водночас в даному відміна повинна бути аргументовано та документально підтвердженою. Зокрема, замовник в кожному конкретному випадку повинен довести, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Однак, у даному випадку Замовник у Протоколі зазначає «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель», що ставить під сумнів відсутність у Замовника домовленостей із наперед визначеною для нього особою, яка б повинна була бути обраною Переможцем. Замовником вказано лише коментар, що «При скасуванні рішення було встановлено, що в кабінеті замовника відсутній функціонал «скасувати рішення», що не дало технічної можливості скасувати рішення, закупівля автоматично перейшла в статус «кваліфікації наступного учасника». Відповідно наявна необхідність відміни відкритих торгів через технічну неможливість визнати ТОВ «ТВГ Український папір» переможцем закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник у своєму Протоколі фактично лише вказав (процитував) п.п.2 п. 50 Особливостей, але відповідне рішення про відміну торгів по даній закупівлі не підтвердив жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, як наявність доказової бази відповідної відміни, що свідчило б про фактичну необхідність та правомірність дій Замовника.
Не бажаючи визнавати переможцем даного тендеру пропозицію, подану ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір», Замовник ухвалив неправомірне рішення про відміну тендеру.
Вважаємо, що Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відмінив публічну закупівлю, чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону.
Просимо зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-02-05-004245-a.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 601-р/пк-пз від 10.01.2024 та № 15365-р/пк-пз від 26.09.2023р.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Даною нормою визначено, що замовник може відмінити відкриті торги при неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Однак жодних вимог до таких дій зазначена норма не містить.
Водночас в даному відміна повинна бути аргументовано та документально підтвердженою. Зокрема, замовник в кожному конкретному випадку повинен довести, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Однак, у даному випадку Замовник у Протоколі зазначає «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель», що ставить під сумнів відсутність у Замовника домовленостей із наперед визначеною для нього особою, яка б повинна була бути обраною Переможцем. Замовником вказано лише коментар, що «При скасуванні рішення було встановлено, що в кабінеті замовника відсутній функціонал «скасувати рішення», що не дало технічної можливості скасувати рішення, закупівля автоматично перейшла в статус «кваліфікації наступного учасника». Відповідно наявна необхідність відміни відкритих торгів через технічну неможливість визнати ТОВ «ТВГ Український папір» переможцем закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник у своєму Протоколі фактично лише вказав (процитував) п.п.2 п. 50 Особливостей, але відповідне рішення про відміну торгів по даній закупівлі не підтвердив жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, як наявність доказової бази відповідної відміни, що свідчило б про фактичну необхідність та правомірність дій Замовника.
Не бажаючи визнавати переможцем даного тендеру пропозицію, подану ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір», Замовник ухвалив неправомірне рішення про відміну тендеру.
Вважаємо, що Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відмінив публічну закупівлю, чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону.
Просимо зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-02-05-004245-a.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 601-р/пк-пз від 10.01.2024 та № 15365-р/пк-пз від 26.09.2023р.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-02-05-004245-a.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга до АМКУ
Номер:
5a1dffed4ee6452c9ccbe966c23092d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-05-004245-a.c5
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 21.05.2024 р. №109/юр/24.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- інформація про резолютивну частину рішення від 30.05.2024 № 9525.pdf 31.05.2024 12:05
- рішення від 23.05.2024 № 9035.pdf 23.05.2024 14:59
- рішення від 30.05.2024 № 9525.pdf 04.06.2024 11:11
- scanlite1032.pdf 06.06.2024 18:24
- Скарга від 21.05.2024.doc 21.05.2024 14:00
- Скарга від 21.05.2024.pdf.asice.zip 21.05.2024 14:00
- sign.p7s 21.05.2024 14:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.05.2024 14:21
Дата розгляду скарги:
30.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.05.2024 15:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.06.2024 11:12
Дата виконання рішення Замовником:
06.06.2024 18:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Ухвалила:
Скасувати рішення про відміну відкритих торгів за предметом закупівлі: Засоби особистої гігієни» код по ДК021:2015 – 33710000-0 (протокол від 20.05.2024 № 41)
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4c1d93161f7e4bf59187e7d66947a84f
Заголовок пункту скарги:
Протокол №41 від 20.05.2024 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою.
Опис заперечення:
Неправомірне рішення про відміну торгів - Протокол №41 від 20.05.2024 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
З рішенням Замовника про відміну тендеру не погоджуємось, вважаємо його протиправним, дискримінаційним, прийнятими з грубим порушенням правових норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав.
Згідно з підпунктом 1 пункту 47 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Даною нормою визначено, що замовник може відмінити відкриті торги при відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Однак жодних вимог до таких дій зазначена норма не містить.
Водночас в даному випадку можна припустити, що така відміна повинна бути аргументовано та документально підтвердженою. Зокрема, замовник в кожному конкретному випадку повинен довести, що в подальшому такі торги, роботи чи послуги йому не будуть потрібні.
Як свідчить практика органу оскарження у сфері закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Рішення № 7079-р/пк-пз від 01.12.2022, оголошення №UA-2022-11-03-003307-a, Рішення №7004-р/пк-пз від 29.11.2022, оголошення №UA-2022-11-04-012501-a, відміна процедури закупівлі з підстав відсутності потреби у подальшій закупівлі повинна бути обґрунтованою.
З огляду на зазначені рішення Колегії визначальним при відміні відкритих торгів є належне обґрунтування відміни, що повинно бути обов’язково документально підтвердженим.
Даної позиції дотримується суд, як було в наступній Постанові Шостого апеляційного адміністративного суду по справі № 640/16449/21 від 21.01.2022: необхідно звернути увагу, що з матеріалів справи вбачається, що на веб-порталі Уповноваженого органу був розміщений, зокрема, лист, від 05.05.2021 №20-29/02-7550-пз, згідно з яким Колегією було зобов’язано замовника надати пояснення по суті Скарги.
У свою чергу, замовник, шляхом завантаження на веб-порталі Уповноваженого органу листа було надано відповідні пояснення по суті скарги, з аналізу яких вбачається відсутність будь-якого обґрунтування відсутності у замовника подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Окрім цього, Касаційний адміністративний суд Верховного Суду України у справі №640/23977/21 від 01.09.2022 зазначив наступне: аналіз наведеної правової норми свідчить, що у замовника наявна можливість відмінити тендер у разі відсутності потреби подальшої закупівлі предмету закупівлі, але ця можливість не може бути необґрунтовано дискреційною.
Тобто, замовник повинен в кожному конкретному випадку документально обґрунтувати відміну закупівлі у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, що підтверджується практикою Колегії та суду.
Однак, уданому випадку Замовник у Протоколі зазначає лише, що подальша потреба в Закупівлі в нього відсутня, що ставить під сумнів відсутність у Замовника домовленостей із наперед визначеною для нього особою, яка б повинна була бути обраною Переможцем.
Не бажаючи визнавати переможцем даного тендеру пропозицію, подану ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір», Замовник ухвалив неправомірне рішення про відміну тендеру.
Вважаємо, що Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відмінив публічну закупівлю, чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону.
Просимо зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-02-05-004245-a.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6217-р/пк-пз від 09.05.2023.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Згідно з підпунктом 1 пункту 47 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Даною нормою визначено, що замовник може відмінити відкриті торги при відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Однак жодних вимог до таких дій зазначена норма не містить.
Водночас в даному випадку можна припустити, що така відміна повинна бути аргументовано та документально підтвердженою. Зокрема, замовник в кожному конкретному випадку повинен довести, що в подальшому такі торги, роботи чи послуги йому не будуть потрібні.
Як свідчить практика органу оскарження у сфері закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Рішення № 7079-р/пк-пз від 01.12.2022, оголошення №UA-2022-11-03-003307-a, Рішення №7004-р/пк-пз від 29.11.2022, оголошення №UA-2022-11-04-012501-a, відміна процедури закупівлі з підстав відсутності потреби у подальшій закупівлі повинна бути обґрунтованою.
З огляду на зазначені рішення Колегії визначальним при відміні відкритих торгів є належне обґрунтування відміни, що повинно бути обов’язково документально підтвердженим.
Даної позиції дотримується суд, як було в наступній Постанові Шостого апеляційного адміністративного суду по справі № 640/16449/21 від 21.01.2022: необхідно звернути увагу, що з матеріалів справи вбачається, що на веб-порталі Уповноваженого органу був розміщений, зокрема, лист, від 05.05.2021 №20-29/02-7550-пз, згідно з яким Колегією було зобов’язано замовника надати пояснення по суті Скарги.
У свою чергу, замовник, шляхом завантаження на веб-порталі Уповноваженого органу листа було надано відповідні пояснення по суті скарги, з аналізу яких вбачається відсутність будь-якого обґрунтування відсутності у замовника подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Окрім цього, Касаційний адміністративний суд Верховного Суду України у справі №640/23977/21 від 01.09.2022 зазначив наступне: аналіз наведеної правової норми свідчить, що у замовника наявна можливість відмінити тендер у разі відсутності потреби подальшої закупівлі предмету закупівлі, але ця можливість не може бути необґрунтовано дискреційною.
Тобто, замовник повинен в кожному конкретному випадку документально обґрунтувати відміну закупівлі у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, що підтверджується практикою Колегії та суду.
Однак, уданому випадку Замовник у Протоколі зазначає лише, що подальша потреба в Закупівлі в нього відсутня, що ставить під сумнів відсутність у Замовника домовленостей із наперед визначеною для нього особою, яка б повинна була бути обраною Переможцем.
Не бажаючи визнавати переможцем даного тендеру пропозицію, подану ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір», Замовник ухвалив неправомірне рішення про відміну тендеру.
Вважаємо, що Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відмінив публічну закупівлю, чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону.
Просимо зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-02-05-004245-a.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6217-р/пк-пз від 09.05.2023.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-02-05-004245-a.