• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ПВРЗ-24Т_032_ВО: Рукав Р17Б

Торги не відбулися

294 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 470.00 UAH
Період оскарження: 05.02.2024 11:17 - 10.02.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Обгрунтування низької ціни у закупівлі до зросту ціни на вантажні вагони.

Номер: 5a698931f11247d19a30958bbf1417a7
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-05-004031-a.a1
Назва: Обгрунтування низької ціни у закупівлі до зросту ціни на вантажні вагони.
Вимога:
Наше підприємство національний виробник автогалімівного обладнання. В останні роки стикаємось із викликами, пов'язаними з підвищенням цін на сировину, матеріали та енергоносії. Ці фактори негативно позначаються на виробничих витратах та призводять до необхідності підвищення цін на готову продукцію. Наприкінці 2023 року та січні 2024 року спостерігається стійке зростання цін на метали, такі як сталь та чавун, які є основними компонентами гальмівного обладнання вантажних вагонів. Наприклад, згідно з даними Міжнародного валютного фонду (МВФ), ціни на сталь зросли на 10% у 2023 році та очікується подальше зростання на 8% у 2024 році, а на чавун 18,7%. Це призводить до підвищення витрат за виробництво автогальмівного обладнання. Крім сировини, важливі компоненти автогальмівного обладнання, такі як гума та виливки, також схильні до зростання цін. Наприклад, ціни на гуму збільшилися на 17% у 2023 році, а очікується подальше зростання на 15% у 2024 році. Крім того, ціни на виливки та інші матеріали також зростають через підвищений попит та інфляцію. Енергоносії, такі як електрика та паливо, використовуються в процесі виробництва гальмівного обладнання, а також для його транспортування. Зростання цін на енергоносії негативно впливає на виробничі витрати. Ціна на перевезення зростає та не знижується. Перевізники скаржаться на великий зріст цін на комплектуючи та запасні частини (для обслуговування та ремонту автотранспортного засобу). Вище наведене обґрунтовує зріст цін на автогальмівне обладнання. Наше підприємство вважає, що ціна зазначена у закупівлі не покриває витрати на виробництво у 2024 році. Переслідуючи мету раціонального використання та збереження фінансових ресурсів АТ «Укрзалізниця», філія «ПВРЗ» наразі може залишитися без учасників по даній закупівлі, що поведе за собою зрив планів побудови вантажних вагонів з усіма наслідками. Наполегливо просимо переглянути ціну закупівлі компонентів автогальмівного обладнання для рухомого складу залізниці у бік звищення та проведенням моніторінгу цін. Для довідок: ціна на вантажні вагони значно збільшилась порівняно з попередніми роками.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі № 23116611 розміщеного на електронному майданчику https://smarttender (UA-2024-02-05-004031-a) 34630000-2 (Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху). З метою раціонального використання та збереження фінансових ресурсів АТ «Укрзалізниця», філія «ПВРЗ» наразі не може змінити очікувану вартість по даній закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.02.2024 23:01