• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги системного адміністрування і технічної підтримки комп'ютерного обладнання та обладнання локальних комп'ютерних мереж)

Торги не відбулися

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження: 05.02.2024 11:58 - 16.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірні дії замовника

Номер: 556f1744fb5f4962b0db53e896347f85
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-05-003993-a.b1
Назва: Скарга на неправомірні дії замовника
Скарга:
№ 1 від 02.03.2024 року До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Суб’єкт оскарження: ФОП НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА код ЄДРПОУ: 3157408407 Адреса: 79491, ЛЬВІВСЬКА область, смт БРЮХОВИЧІ, вулиця БУРШТИНОВА, будинок 4, квартира 15 Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "6-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" код ЄДРПОУ: 01996674 Адреса: 79038, ЛЬВІВСЬКА область, місто ЛЬВІВ, вулиця МЕДОВОЇ ПЕЧЕРИ, будинок 1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-05-003993-a СКАРГА Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-05-003993-a, ФОП НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА (надалі за текстом –Скаржник) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подала свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було – Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги системного адміністрування і технічної підтримки комп'ютерного обладнання та обладнання локальних комп'ютерних мереж), що зазначено у оголошенні. За результатами розгляду пропозиції Скаржника, вона була відхилена. Підставами для відхилення зазначено наступні – «…Відповідно до п. 43. Особливосей: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. При розгляді тендерної пропозиції учасника замовником було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Керуючись нормами п. 43 Особливостей 22.02.2024 року в електронній системі було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У визначений Особливостями строк Учасник не було виправлено окремі невідповідності, зокрема: За умовами п. 1 Додатку No 1 до тендерної документації учасник має надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження наявності дипломованого інженера – системотехніка (не менше одного), шляхом подання в складі тендерної пропозиції копії(й) диплому(ів) про вищу освіту та/або копії(й) відповідних кваліфікаційних сертифікатів з надання документів про працевлаштування у учасника чи договір цивільно-правового характеру. В складі тендерної пропозиції учасника відсутнє підтвердження наявності фахівця, щодо якого вказана вищеописана вимога. Крім того, договори, підтверджуючі співпрацю учасника та заявлених ним працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відомості про яких подано у довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» б/н б/д, втратили чинність 31.12.2023 року, документ щодо продовження їх дії у пропозиції відсутній. Учасником не подано документального підтвердження факту чинності договорів цивільно-правового характеру щодо усіх працівників щодо співпраці з якими ним заявлено відомості у довідці No б/н б/д «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Таким чином, учасником не подано належного документального підтвердження відповідності вимогам пп. 1.2. п. 1 Додатку No 1 до тендерної документації. Враховуючи викладене, Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції…» 1.1. Відповідно до пп.1. п. 3.1. розділу 3 тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Розділом 1 Додатком №1 до цієї тендерної документації). Відповідно до пп. 1. п. 1.1 та п 1.2. розділу 1 додатку 1 тендерної документації: Учасник в складі тендерної пропозиції подає довідку з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці «А» Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця А Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника. Посада/ спеціальність Постійний/тимчасовий працівник/за договором цивільно–правового характеру (дата, № договору) Стаж роботи за спеціальністю Надати документальне підтвердження наявності дипломованого інженера – системотехніка (не менше одного), шляхом подання в складі тендерної пропозиції копії(й) диплому(ів) про вищу освіту та/або копії(й) відповідних кваліфікаційних сертифікатів з надання документів про працевлаштування у учасника чи договір цивільно-правового характеру. За таких умов, в довідці достатньо було вказати одного дипломованого інженера системотехніка та надати на нього документи про освіту та працевлаштування. Жодних інших вимог, стосовно обовʼязкового надання документів на інших працівників, які зазначені в довідці або на всіх працівників, вимогами тендерної документації не було встановлено. До кінцевого строку подання тендерних пропозиції, на підтвердження вказаної вимоги, Скаржником було надано наступні документи: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід б/н б/д (файл «кадрові ресурси фоп»), в якій не було вказано дипломованого інженера – системотехніка і відповідно не було надано документи про освіту та працевлаштування на такого працівника. Додатково, на власний розсуд, в довідці було вказано інших працівників та надано документи про їх працевлаштування (диплом ВК №41910053 (файл «Гой»), диплом ВК №43967007 (файл «Диплом Ярема»), цивільно-правовий договір № 6 від 20 листопада 2023 року (файл «ЦПХ Гой») та цивільно-правовий договір № 5 від 23 серпня 2023 року (файл «ЦПХ Ярема»)). 21.02.2024 року замовником було опубліковано вимогу про усунення невідповідностей до 22.02.24, 22:50. Відповідно до п.1.1 такої вимоги: За умовами п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник має надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження наявності дипломованого інженера – системотехніка (не менше одного), шляхом подання в складі тендерної пропозиції копії(й) диплому(ів) про вищу освіту та/або копії(й) відповідних кваліфікаційних сертифікатів з надання документів про працевлаштування у учасника чи договір цивільно-правового характеру. В складі тендерної пропозиції учасника відсутнє підтвердження наявності фахівця, щодо якого вказана вищеописана вимога. Крім того, договори, підтверджуючі співпрацю учасника та заявлених ним працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відомості про яких подано у довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» б/н б/д, втратили чинність 31.12.2023 року, документ щодо продовження їх дії у пропозиції відсутній. На виконання вказаної вимоги, було надано наступні документи: довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід б/н б/д (файл «кадрові ресурси фоп», в якій наявна інформація про дипломованого інженера – системотехніка, а саме про Кухара Євгена Зеновійовича. На підтвердження було надано цивільно-правовий договір №2 від 03.01.2021 року (файл «ЦПХ Кухар») та диплом КВ №017554 (файл «диплом Кухар»). Вказані документи в повному обсязі відповідають вимогам тендерної документації. Наголошуємо, що умовами пп. 1 п. 7 розділу 1 тендерної документації встановлено, що Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. Враховуючи вищенаведене, Замовник не повинен був звертатися з вимогою про усунення порушення стосовно надання документів та інформації, які були надані учасником на власний розсуд, зокрема стосовно документів, що підтверджують пролонгацію договорів на працівників Ярему Я.П. та Гой С.Б., тому не надання таких документів не може бути підставою для відхилення. Отже, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою. 2. Тендерна пропозиція Учасника – ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄРЬОМІН ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ (надалі за текстом – ФОП ЄРЬОМІН В.С.), була прийнята Замовником, ФОП ЄРЬОМІН В.С. було визначено переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме: 2.1. Відповідно до пп.1. п. 3.1. розділу 3 тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Розділом 1 Додатком №1 до цієї тендерної документації). Відповідно до п.2.1. та 2.2. п.2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації: Учасник в складі тендерної пропозиції подає довідку з інформацією про наявність досвіду безперервного виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом попередніх трьох календарних років (2021-2023 роки) відповідно до форми Таблиці «Б». Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця «Б» Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № з/п Назва та адреса організації з якою укладено договір/номер договору та дата укладення Предмет договору/найменування об’єкта Ціна договору Стан виконання договору, %/вартість виконаних робіт 1 2 3 4 5 1 Копії аналогічних договорів відповідно до п. 3.1. (не менше двох). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою предметом закупівлі якого є послуги системного адміністрування і технічної підтримки комп'ютерного обладнання та обладнання локальних комп'ютерних мереж, або аналогічні послуги за кодом ДК 021:2015. На виконання вказаних вимог та вимоги про усунення невідповідностей до 28 лютого 2024 22:14 учасником було надано наступні документи: довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (файл «Довідка про аналогічні договори», договір № 11/1 від 11.02.2021 року, договір № 11 від 26.01.2022 року, договір № 33 від 07.02.2023 року, які не відповідають вимогам замовника, з огляду на наступне: По-перше, в довідці вказано 3 договори які не підтверджують досвід безперервного виконання договору протягом попередніх трьох календарних років (2021-2023 роки), оскільки, підтверджують лише частково проміжки в цьому періоді, а саме договір № 11/1 від 11.02.2021 року з 11.02.2021 по 31.12.2021 Не підтверджено період з 01.01.2021 по. 11.02.2021 договір № 11 від 26.01.2022 року з 26. 01.2022 по 31.12.2022 Не підтверджено період з 01.01.2022 по 26.01.2022 договір № 33 від 07.02.2023 року з 07.02.2023 по 31.12.023 Не підтверджено період з 01.01.2023 по 07.02.2023 Таким чином, жоден з договорів або в сукупності не підтверджують безперервне виконання аналогічного договору. Більше того, таких договір повинно бути не менше двох. По-друге, надані аналогічні договори не містять всіх невідʼємних частин до них, а саме: Відповідно до п 8.3. договору № 11/1 від 11.02.2021 року: Всі документи, на підставі яких виконується договір, є його невідʼємною частиною і повинні бути підписані обома сторонами. Вказаний договір також містить наступні пункти: 3.2.8. Приймати від замовника чи передавати Замовнику в користування обладнання відповідно до Актів прийому-передачі. 3.3.1. Підписувати акти виконаних робіт наданих Виконавцем згідно цього договору 4.4. Виконавець до 5-го числа поточного місяця надає Замовнику Рахунок та Акти виконаних робіт за послуги, що були надані в попередньому місяці. 4.6. Замовник до 20-го числа повертає Виконавцю підписаний примірник Акту виконаних робіт. 8.5. Після припинення дії цього Договору обладнання, передане в користування іншій стороні повертається власнику, відповідно до Актів прийому-передачі. Відповідно до даних, що розміщені в електронній системі закупівель договір виконано та опубліковано звіт про виконання договору, а отже учаснику в складі пропозиції до договору потрібно було надати всі невідʼємні частини до договору, зокрема всі документи, на підставі яких виконувався договір. Відповідно до п 8.4. договору № 11 від 26.01.2022 року: Всі документи, на підставі яких виконується договір, є його невідʼємною частиною і повинні бути підписані обома сторонами. Вказаний договір також містить наступні пункти: 3.2.9. Приймати від замовника чи передавати Замовнику в користування обладнання відповідно до Актів прийому-передачі. 3.3.1. Підписувати акти виконаних робіт наданих Виконавцем згідно цього договору 3.4.4. Приймати від виконавця чи передавати Виконавцю в користування обладнання відповідно до Актів прийому-передачі. 4.4. Виконавець до 5-го числа поточного місяця надає Замовнику Рахунок та Акти виконаних робіт за послуги, що були надані в попередньому місяці. 4.6. Замовник до 20-го числа повертає Виконавцю підписаний примірник Акту виконаних робіт. 8.6. Після припинення дії цього Договору обладнання, передане в користування іншій стороні повертається власнику, відповідно до Актів прийому-передачі. Відповідно до даних, що розміщені в електронній системі закупівель договір виконано та опубліковано звіт про виконання договору, а отже учаснику в складі пропозиції до договору потрібно було надати всі невідʼємні частини до договору, зокрема всі документи, на підставі яких виконувався договір. Відповідно до п 7.4. договору № 33 від 07.02.2023 року: Всі документи, на підставі яких виконується договір, є його невідʼємною частиною і повинні бути підписані обома сторонами. Вказаний договір також містить наступні пункти: 2.12.9. Приймати від замовника чи передавати Замовнику в користування обладнання відповідно до Актів прийому-передачі. 2.13.1. Підписувати акти виконаних робіт наданих Виконавцем згідно цього договору 2.14.4. Приймати від виконавця чи передавати Виконавцю в користування обладнання відповідно до Актів прийому-передачі. 3.4. Виконавець до 5-го числа поточного місяця надає Замовнику Рахунок та Акти виконаних робіт за послуги, що були надані в попередньому місяці. 3.6. Замовник до 20-го числа повертає Виконавцю підписаний примірник Акту виконаних робіт. Відповідно до даних, що розміщені в електронній системі закупівель договір виконано та опубліковано звіт про виконання договору, а отже учаснику в складі пропозиції до договору потрібно було надати всі невідʼємні частини до договору, зокрема всі документи, на підставі яких виконувався договір. Враховуючи вищенаведене учасник не надав в складі пропозиції не менше двох аналогічних договорів, які підтверджують досвід безперервного виконання договору протягом попередніх трьох календарних років (2021-2023 роки), а надані договори не містять всі невідʼємні частини до них. Отже, ФОП ЄРЬОМІН В.С. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Протокол від 26.02.2024 року на 2 арк.; 2. Протокол від 29.02.2024 року на 2 арк. Висловлюю своє бажання бути присутньою на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув мою пропозицію та порушив моє право на добросовісну конкуренцію, адже моя пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Окрім цього, Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ФОП ЄРЬОМІН В.С., не звернув увагу на відсутність необхідних документів та, в супереч власних вимог, визначив переможцем ФОП ЄРЬОМІН В.С., хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив моє право на добросовісну та справедливу конкуренцію. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення моєї пропозиції та неправомірного визначення переможцем ФОП ЄРЬОМІН В.С., що в свою чергу призвело до порушення моїх майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що я є Учасницею відповідної процедури та реально претендуємо на визнання моєї пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того я є реальною учасницею відповідного ринку, що підтверджується документами у складі моєї пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП НЕВЕСТЮК МАРІЇ ДМИТРІВНИ. 3. Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможцем ФОП ЄРЬОМІНА ВОЛОДИМИРА СЕРГІЙОВИЧА та повідомлення про намір укласти договір з ФОП ЄРЬОМІНИМ ВОЛОДИМИРОМ СЕРГІЙОВИЧЕМ. 4. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником. Додатки: 1. Копія протоколу від 26.02.2024 року на 2 арк.; 2. Копія протоколу від 29.02.2024 року на 2 арк. З повагою, ФОП НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА ____________________
Дата розгляду скарги: 14.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.03.2024 16:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.03.2024 15:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення органу оскарження виконано
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА, Невестюк Марія Дмитрівна 380689900299 SALES@POLIGRAF.IN.UA

Пункт скарги

Номер: 275b433e922a49998f3a99b26f075842
Заголовок пункту скарги: Рішення про дискваліфікацію
Опис заперечення: Протокол від 26.02.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: 1.1. Відповідно до пп.1. п. 3.1. розділу 3 тендерної документації:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Розділом 1 Додатком №1 до цієї тендерної документації).
Відповідно до пп. 1. п. 1.1 та п 1.2. розділу 1 додатку 1 тендерної документації:
Учасник в складі тендерної пропозиції подає довідку з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці «А»
Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю)
Учасник не повинен відступати від даної форми
Таблиця А
Довідка
про наявність працівників відповідної кваліфікації,
які мають необхідні знання та досвід

з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника. Посада/
спеціальність Постійний/тимчасовий працівник/за договором цивільно–правового характеру
(дата, № договору) Стаж
роботи за спеціальністю

Надати документальне підтвердження наявності дипломованого інженера – системотехніка (не менше одного), шляхом подання в складі тендерної пропозиції копії(й) диплому(ів) про вищу освіту та/або копії(й) відповідних кваліфікаційних сертифікатів з надання документів про працевлаштування у учасника чи договір цивільно-правового характеру.

За таких умов, в довідці достатньо було вказати одного дипломованого інженера системотехніка та надати на нього документи про освіту та працевлаштування.
Жодних інших вимог, стосовно обов?язкового надання документів на інших працівників, які зазначені в довідці або на всіх працівників, вимогами тендерної документації не було встановлено.

До кінцевого строку подання тендерних пропозиції, на підтвердження вказаної вимоги, Скаржником було надано наступні документи: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід б/н б/д (файл «кадрові ресурси фоп»), в якій не було вказано дипломованого інженера – системотехніка і відповідно не було надано документи про освіту та працевлаштування на такого працівника.
Додатково, на власний розсуд, в довідці було вказано інших працівників та надано документи про їх працевлаштування (диплом ВК №41910053 (файл «Гой»), диплом ВК №43967007 (файл «Диплом Ярема»), цивільно-правовий договір № 6 від 20 листопада 2023 року (файл «ЦПХ Гой») та цивільно-правовий договір № 5 від 23 серпня 2023 року (файл «ЦПХ Ярема»)).

21.02.2024 року замовником було опубліковано вимогу про усунення невідповідностей до 22.02.24, 22:50.
Відповідно до п.1.1 такої вимоги:
За умовами п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник має надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження наявності дипломованого інженера – системотехніка (не менше одного), шляхом подання в складі тендерної пропозиції копії(й) диплому(ів) про вищу освіту та/або копії(й) відповідних кваліфікаційних сертифікатів з надання документів про працевлаштування у учасника чи договір цивільно-правового характеру. В складі тендерної пропозиції учасника відсутнє підтвердження наявності фахівця, щодо якого вказана вищеописана вимога. Крім того, договори, підтверджуючі співпрацю учасника та заявлених ним працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відомості про яких подано у довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» б/н б/д, втратили чинність 31.12.2023 року, документ щодо продовження їх дії у пропозиції відсутній.
На виконання вказаної вимоги, було надано наступні документи: довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід б/н б/д (файл «кадрові ресурси фоп», в якій наявна інформація про дипломованого інженера – системотехніка, а саме про Кухара Євгена Зеновійовича. На підтвердження було надано цивільно-правовий договір №2 від 03.01.2021 року (файл «ЦПХ Кухар») та диплом КВ №017554 (файл «диплом Кухар»). Вказані документи в повному обсязі відповідають вимогам тендерної документації.
Наголошуємо, що умовами пп. 1 п. 7 розділу 1 тендерної документації встановлено, що Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Враховуючи вищенаведене, Замовник не повинен був звертатися з вимогою про усунення порушення стосовно надання документів та інформації, які були надані учасником на власний розсуд, зокрема стосовно документів, що підтверджують пролонгацію договорів на працівників Ярему Я.П. та Гой С.Б., тому не надання таких документів не може бути підставою для відхилення.

Отже, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: fd90d21caef84149909d166fcdb2183d
Заголовок пункту скарги: Рішення про визначення переможця
Опис заперечення: Протокол від 29.02.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: Тендерна пропозиція Учасника – ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄРЬОМІН ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ (надалі за текстом – ФОП ЄРЬОМІН В.С.), була прийнята Замовником, ФОП ЄРЬОМІН В.С. було визначено переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме:

2.1. Відповідно до пп.1. п. 3.1. розділу 3 тендерної документації:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Розділом 1 Додатком №1 до цієї тендерної документації).
Відповідно до п.2.1. та 2.2. п.2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації:
Учасник в складі тендерної пропозиції подає довідку з інформацією про наявність досвіду безперервного виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом попередніх трьох календарних років (2021-2023 роки) відповідно до форми Таблиці «Б».
Подається у наведеному нижче вигляді,
на фірмовому бланку учасника (за наявністю)
Учасник не повинен відступати від даної форми
Таблиця «Б»
Довідка
про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
№ з/п Назва та адреса організації з якою укладено договір/номер договору та дата укладення Предмет договору/найменування об’єкта Ціна договору Стан виконання договору, %/вартість виконаних робіт
1 2 3 4 5
1
Копії аналогічних договорів відповідно до п. 3.1. (не менше двох). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою предметом закупівлі якого є послуги системного адміністрування і технічної підтримки комп'ютерного обладнання та обладнання локальних комп'ютерних мереж, або аналогічні послуги за кодом ДК 021:2015.

На виконання вказаних вимог та вимоги про усунення невідповідностей до 28 лютого 2024 22:14 учасником було надано наступні документи: довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (файл «Довідка про аналогічні договори», договір № 11/1 від 11.02.2021 року, договір № 11 від 26.01.2022 року, договір № 33 від 07.02.2023 року, які не відповідають вимогам замовника, з огляду на наступне:

По-перше, в довідці вказано 3 договори які не підтверджують досвід безперервного виконання договору протягом попередніх трьох календарних років (2021-2023 роки), оскільки, підтверджують лише частково проміжки в цьому періоді, а саме

договір № 11/1 від 11.02.2021 року з 11.02.2021 по 31.12.2021
Не підтверджено період з 01.01.2021 по. 11.02.2021

договір № 11 від 26.01.2022 року з 26. 01.2022 по 31.12.2022
Не підтверджено період з 01.01.2022 по 26.01.2022

договір № 33 від 07.02.2023 року з 07.02.2023 по 31.12.023
Не підтверджено період з 01.01.2023 по 07.02.2023


Таким чином, жоден з договорів або в сукупності не підтверджують безперервне виконання аналогічного договору. Більше того, таких договір повинно бути не менше двох.

По-друге, надані аналогічні договори не містять всіх невід?ємних частин до них, а саме:

Відповідно до п 8.3. договору № 11/1 від 11.02.2021 року:
Всі документи, на підставі яких виконується договір, є його невід?ємною частиною і повинні бути підписані обома сторонами.
Вказаний договір також містить наступні пункти:
3.2.8. Приймати від замовника чи передавати Замовнику в користування обладнання відповідно до Актів прийому-передачі.
3.3.1. Підписувати акти виконаних робіт наданих Виконавцем згідно цього договору
4.4. Виконавець до 5-го числа поточного місяця надає Замовнику Рахунок та Акти виконаних робіт за послуги, що були надані в попередньому місяці.
4.6. Замовник до 20-го числа повертає Виконавцю підписаний примірник Акту виконаних робіт.
8.5. Після припинення дії цього Договору обладнання, передане в користування іншій стороні повертається власнику, відповідно до Актів прийому-передачі.
Відповідно до даних, що розміщені в електронній системі закупівель договір виконано та опубліковано звіт про виконання договору, а отже учаснику в складі пропозиції до договору потрібно було надати всі невід?ємні частини до договору, зокрема всі документи, на підставі яких виконувався договір.

Відповідно до п 8.4. договору № 11 від 26.01.2022 року:
Всі документи, на підставі яких виконується договір, є його невід?ємною частиною і повинні бути підписані обома сторонами.
Вказаний договір також містить наступні пункти:
3.2.9. Приймати від замовника чи передавати Замовнику в користування обладнання відповідно до Актів прийому-передачі.
3.3.1. Підписувати акти виконаних робіт наданих Виконавцем згідно цього договору
3.4.4. Приймати від виконавця чи передавати Виконавцю в користування обладнання відповідно до Актів прийому-передачі.
4.4. Виконавець до 5-го числа поточного місяця надає Замовнику Рахунок та Акти виконаних робіт за послуги, що були надані в попередньому місяці.
4.6. Замовник до 20-го числа повертає Виконавцю підписаний примірник Акту виконаних робіт.
8.6. Після припинення дії цього Договору обладнання, передане в користування іншій стороні повертається власнику, відповідно до Актів прийому-передачі.
Відповідно до даних, що розміщені в електронній системі закупівель договір виконано та опубліковано звіт про виконання договору, а отже учаснику в складі пропозиції до договору потрібно було надати всі невід?ємні частини до договору, зокрема всі документи, на підставі яких виконувався договір.

Відповідно до п 7.4. договору № 33 від 07.02.2023 року:
Всі документи, на підставі яких виконується договір, є його невід?ємною частиною і повинні бути підписані обома сторонами.
Вказаний договір також містить наступні пункти:
2.12.9. Приймати від замовника чи передавати Замовнику в користування обладнання відповідно до Актів прийому-передачі.
2.13.1. Підписувати акти виконаних робіт наданих Виконавцем згідно цього договору
2.14.4. Приймати від виконавця чи передавати Виконавцю в користування обладнання відповідно до Актів прийому-передачі.
3.4. Виконавець до 5-го числа поточного місяця надає Замовнику Рахунок та Акти виконаних робіт за послуги, що були надані в попередньому місяці.
3.6. Замовник до 20-го числа повертає Виконавцю підписаний примірник Акту виконаних робіт.
Відповідно до даних, що розміщені в електронній системі закупівель договір виконано та опубліковано звіт про виконання договору, а отже учаснику в складі пропозиції до договору потрібно було надати всі невід?ємні частини до договору, зокрема всі документи, на підставі яких виконувався договір.

Враховуючи вищенаведене учасник не надав в складі пропозиції не менше двох аналогічних договорів, які підтверджують досвід безперервного виконання договору протягом попередніх трьох календарних років (2021-2023 роки), а надані договори не містять всі невід?ємні частини до них.
Отже, ФОП ЄРЬОМІН В.С. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол від 26.02.2024 року на 2 арк.;
2. Протокол від 29.02.2024 року на 2 арк.

Висловлюю своє бажання бути присутньою на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув мою пропозицію та порушив моє право на добросовісну конкуренцію, адже моя пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Окрім цього, Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ФОП ЄРЬОМІН В.С., не звернув увагу на відсутність необхідних документів та, в супереч власних вимог, визначив переможцем ФОП ЄРЬОМІН В.С., хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив моє право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення моєї пропозиції та неправомірного визначення переможцем ФОП ЄРЬОМІН В.С., що в свою чергу призвело до порушення моїх майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що я є Учасницею відповідної процедури та реально претендуємо на визнання моєї пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того я є реальною учасницею відповідного ринку, що підтверджується документами у складі моєї пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на відміну процедури закупівлі

Номер: e07d34cba86244fab7cbd9549e04e595
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-05-003993-a.a2
Назва: Скарга на відміну процедури закупівлі
Скарга:
До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "6-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" код ЄДРПОУ: 01996674 Адреса: 79038, ЛЬВІВСЬКА область, місто ЛЬВІВ, вулиця МЕДОВОЇ ПЕЧЕРИ, будинок 1 Суб’єкт оскарження: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА код ЄДРПОУ 3157408407 Адреса: 79491, м. Львів, смт. Брюховичі, вул. Макаренка 13а, кв.16 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-05-003993-a СКАРГА Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-05-003993-a, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА (надалі за текстом – Скаржник) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подала свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою, що зазначено у оголошенні та тендерній документації. За результатами аукціону мною було надано найкращу пропозицію, з урахуванням відхилення першого учасника. Втім для ухилення від укладання зі мною договору замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру з наступним обґрунтуванням - «…05 лютого 2024 року Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги системного адміністрування і технічної підтримки комп'ютерного обладнання та обладнання локальних комп'ютерних мереж), ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-05-003993-a. На участь у закупівлі було подано дві пропозиції, за результатами аукціону, що відбувся 20 лютого 2024 року найбільш економічно вигідною було визначено пропозицію ФОП НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА, яку за рішення від 26.02.2024 року було відхилено, Пропозицію ФОП ЄРЬОМІН ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ, що є наступною після відхиленої, 29 лютого 2024 року було визначено переможцем. Однак, 05 березня 2024 року в електронніій системі закупівель було оприлюднено скаргу UA-2024-02-05-003993-a.b1 від ФОП НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА. Розгляд скарги було призначено на 14 березня 2024 року, рішенням No4724-р/пк-пз від 14.03.2024 Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ФОП Невестюк Марії Дмитрівни від 03 березня 2024 No UA-2024-02- 05-003993-a.b1поставила: зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство "6-а міська поліклініка м.Львова" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Невестюк Марії Дмитрівни та рішення про визначення ФОП Єрьоміна Володимира Сергійовича переможцем за процедурою закупівлі — "Код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги системного адміністрування і технічної підтримки комп'ютерного обладнання та обладнання локальних комп'ютерних мереж)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за No UA-2024-02-05-003993-a. Повний текст рішення органу оскарження було оприлюднено 19 березня 2024 року. У строки, визначені чинним законодавством Замовник його виконав. Зважаючи на великий проміжок часу, який минув від моменту формування очікуваної вартості та потреби на вище вказану закупівлю, та виникнення обставин що унеможливили підписання договори у строки, попередньо розраховані Замовником, потреба в закупівлі послуг, що є предметом відкритих торгів Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги системного адміністрування і технічної підтримки комп'ютерного обладнання та обладнання локальних комп'ютерних мереж), ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-05-003993-a, є не зовсім актуальною та доцільною на тих умовах, що прописані в тендерній документації даної закупівлі. Крім того, адміністрацією закладу отримано Службову записку від 19.04.2024 року, в якій виокремлено перелік зауважень до вимог документації, які виникли в процесі проведення закупівлі, зокрема: при плануванні бюджету, повна вартість договору розраховувалась з розрахунку на дванадцять календарних місяців, термін дії договору до 31 грудня 2024року. Враховуючи, що до моменту заключення договору, пройшло досить багато часу, прошу переглянути вартість договору пропорційно до кількості місяців, що залишилась до 31 грудня 2024року. Також у договорі не передбачено максимальну вартість послуг з розрахунку на один календарний місяць. У переліку послуг передбаченому Додатком 1 до договору відсутні роботи пов’язані з підтримкою серверної інфраструктури, лабораторної інформаційної системи, веб-сайту, ІР-телефонії та мобільного зв’язку, систем контролю доступу. У додатку 2 графік прийому та обробки заявок не відповідає графіку роботи закладу. Для забезпечення максимально швидкого усунення проблем у роботі ІТ-інфраструктури – переглянути строки, що відводяться на виконання заявки у додатку 3 в сторону їх зменшення. Отже, для раціонального та ефективного використання коштів та із врахуванням змін потреби Замовника, беручи до уваги вищевказане, а також те, що відсутня подальша потреба в закупівлі товару саме із технічними та якісними характеристиками, що були встановлені в тендерній документації до Закупівлі, доцільно відмінити закупівлю. За п. 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі…» Також у системі закупівель зазначено – «Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Коментар щодо відміни: Для раціонального та ефективного використання коштів та із врахуванням змін потреби Замовника, беручи до уваги вищевказане, а також те, що відсутня подальша потреба в закупівлі товару саме із технічними та якісними характеристиками, що були встановлені в тендерній документації до Закупівлі, доцільно відмінити закупівлю. Вважаю це рішення безпідставним та таким, що порушує мої права. Зазначаю, що мною надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю. Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник відміняє тендер у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Відповідно до пп. 1 п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р.: Замовник відміняє відкриті торги у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Зазначаю, що на мою думку замовник у власному рішенні та у інформації з порталу про відміну процедури так і не обґрунтував відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Як бачимо з протоколу про відміну процедури закупівлі, у замовника актуальна та наявна потреба в закупівлі товарів, робіт чи послуг, проте на інших умовах, що прописані в тендерній документації та з іншими технічними та якісними характеристиками, ніж ті, що були встановлені в тендерній документації. Твердження замовника, що «пройшло досить багато часу», в тому числі повʼязано з його діями, рішеннями та бездіяльністю. Наголошую, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону в тому числі визначає доцільність умов, що прописані в тендерній документації даної закупівлі, умови проекту договору та визначає технічну специфікацію, а також умови які в ній повинні міститися. Відповідно п. 54 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року: Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Таким чином, у замовника була можливість внести зміни до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій учасниками, проте він цього не зробив. Відмова у вказаній скарзі може призвести до зловживання своїх прав замовником, так як у разі небажання підписувати договір з переможцем процедури закупівлі замовник знову може відмінити процедуру закупівлі за «надуманої» підстави. В зв’язку з вищевикладеним, вважаю, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Протокольне рішення № 7225/1/8 від 03.05.2024 року Висловлюю своє бажання бути присутньою на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. запобігання корупційним діям і зловживанням; 3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаю, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення моїх майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що я є Учасником відповідної процедури та реально претендую на укладення договору з Замовником, крім того я є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі моєї пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.5, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою, номер оголошення UA-2024-02-05-003993-a. Додатки: 1. Копія протокольного рішення № 7225/1/8 від 03.05.2024 року на 3 арк. З повагою, ФОП НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА _________________
Дата розгляду скарги: 20.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.05.2024 19:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.05.2024 13:16
Дата виконання рішення Замовником: 23.05.2024 14:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення органу оскарження виконано
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА, Невестюк Марія Дмитрівна 380689900299 SALES@POLIGRAF.IN.UA

Пункт скарги

Номер: 9d6902427e794b38aa9129622cd91666
Заголовок пункту скарги: Рішення про відміну процедури закупівлі
Опис заперечення: Протокольне рішення № 7225/1/8 від 03.05.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Відміна торгів
Тип порушення: Відміна торгів
Опис суті пункту скарги: Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-05-003993-a, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА (надалі за текстом – Скаржник) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подала свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою, що зазначено у оголошенні та тендерній документації.
За результатами аукціону мною було надано найкращу пропозицію, з урахуванням відхилення першого учасника.
Втім для ухилення від укладання зі мною договору замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру з наступним обґрунтуванням -
«…05 лютого 2024 року Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги системного адміністрування і технічної підтримки комп'ютерного обладнання та обладнання локальних комп'ютерних мереж), ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-05-003993-a.
На участь у закупівлі було подано дві пропозиції, за результатами аукціону, що відбувся 20 лютого 2024 року найбільш економічно вигідною було визначено пропозицію ФОП НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА, яку за рішення від 26.02.2024 року було відхилено, Пропозицію ФОП ЄРЬОМІН ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ, що є наступною після відхиленої, 29 лютого 2024 року було визначено переможцем. Однак, 05 березня 2024 року в електронніій системі закупівель було оприлюднено скаргу UA-2024-02-05-003993-a.b1 від ФОП НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА. Розгляд скарги було призначено на 14 березня 2024 року, рішенням No4724-р/пк-пз від 14.03.2024 Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ФОП Невестюк Марії Дмитрівни від 03 березня 2024 No UA-2024-02- 05-003993-a.b1поставила: зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство "6-а міська поліклініка м.Львова" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Невестюк Марії Дмитрівни та рішення про визначення ФОП Єрьоміна Володимира Сергійовича переможцем за процедурою закупівлі — "Код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги системного адміністрування і технічної підтримки комп'ютерного обладнання та обладнання локальних комп'ютерних мереж)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за No UA-2024-02-05-003993-a. Повний текст рішення органу оскарження було оприлюднено 19 березня 2024 року. У строки, визначені чинним законодавством Замовник його виконав.
Зважаючи на великий проміжок часу, який минув від моменту формування очікуваної вартості та потреби на вище вказану закупівлю, та виникнення обставин що унеможливили підписання договори у строки, попередньо розраховані Замовником, потреба в закупівлі послуг, що є предметом відкритих торгів Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги системного адміністрування і технічної підтримки комп'ютерного обладнання та обладнання локальних комп'ютерних мереж), ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-05-003993-a, є не зовсім актуальною та доцільною на тих умовах, що прописані в тендерній документації даної закупівлі.
Крім того, адміністрацією закладу отримано Службову записку від 19.04.2024 року, в якій виокремлено перелік зауважень до вимог документації, які виникли в процесі проведення закупівлі, зокрема: при плануванні бюджету, повна вартість договору розраховувалась з розрахунку на дванадцять календарних місяців, термін дії договору до 31 грудня 2024року. Враховуючи, що до моменту заключення договору, пройшло досить багато часу, прошу переглянути вартість договору пропорційно до кількості місяців, що залишилась до 31 грудня 2024року. Також у договорі не передбачено максимальну вартість послуг з розрахунку на один календарний місяць. У переліку послуг передбаченому Додатком 1 до договору відсутні роботи пов’язані з підтримкою серверної інфраструктури, лабораторної інформаційної системи, веб-сайту, ІР-телефонії та мобільного зв’язку, систем контролю доступу. У додатку 2 графік прийому та обробки заявок не відповідає графіку роботи закладу. Для забезпечення максимально швидкого усунення проблем у роботі ІТ-інфраструктури – переглянути строки, що відводяться на виконання заявки у додатку 3 в сторону їх зменшення.
Отже, для раціонального та ефективного використання коштів та із врахуванням змін потреби Замовника, беручи до уваги вищевказане, а також те, що відсутня подальша потреба в закупівлі товару саме із технічними та якісними характеристиками, що були встановлені в тендерній документації до Закупівлі, доцільно відмінити закупівлю.
За п. 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі…»
Також у системі закупівель зазначено –
«Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Коментар щодо відміни: Для раціонального та ефективного використання коштів та із врахуванням змін потреби Замовника, беручи до уваги вищевказане, а також те, що відсутня подальша потреба в закупівлі товару саме із технічними та якісними характеристиками, що були встановлені в тендерній документації до Закупівлі, доцільно відмінити закупівлю.

Вважаю це рішення безпідставним та таким, що порушує мої права.
Зазначаю, що мною надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Замовник відміняє тендер у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до пп. 1 п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р.:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.

Зазначаю, що на мою думку замовник у власному рішенні та у інформації з порталу про відміну процедури так і не обґрунтував відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Як бачимо з протоколу про відміну процедури закупівлі, у замовника актуальна та наявна потреба в закупівлі товарів, робіт чи послуг, проте на інших умовах, що прописані в тендерній документації та з іншими технічними та якісними характеристиками, ніж ті, що були встановлені в тендерній документації.
Твердження замовника, що «пройшло досить багато часу», в тому числі пов?язано з його діями, рішеннями та бездіяльністю.
Наголошую, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону в тому числі визначає доцільність умов, що прописані в тендерній документації даної закупівлі, умови проекту договору та визначає технічну специфікацію, а також умови які в ній повинні міститися.
Відповідно п. 54 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року:
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Таким чином, у замовника була можливість внести зміни до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій учасниками, проте він цього не зробив.
Відмова у вказаній скарзі може призвести до зловживання своїх прав замовником, так як у разі небажання підписувати договір з переможцем процедури закупівлі замовник знову може відмінити процедуру закупівлі за «надуманої» підстави.
В зв’язку з вищевикладеним, вважаю, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокольне рішення № 7225/1/8 від 03.05.2024 року

Висловлюю своє бажання бути присутньою на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаю, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення моїх майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що я є Учасником відповідної процедури та реально претендую на укладення договору з Замовником, крім того я є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі моєї пропозиції.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)