• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясопродукти

Завершена

346 563.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 465.63 UAH
Період оскарження: 02.02.2024 19:10 - 12.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо технічного завдання

Номер: 16561b0ca322450cbdf2dfc43d57187d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-02-014209-a.a1
Назва: Вимога щодо технічного завдання
Вимога:
Шановний Замовнику! В технічних вимогах тендерної документації вказано, що М’ясо курки тушковане у власному соку с/б повинне відповідати вимогам ДСТУ 7681:2015 (Консерви м’ясні. М’ЯСО ПТИЦІ У ВЛАСНОМУ СОКУ. Загальні технічні умови). Фасоване у скляні банки по 0,500 г., яке відповідає характеру товару і захищає від пошкоджень під час транспортування (доставки). Не допускаються до приймання банки з наявністю іржі на кришках і з ознаками плісняви. По-перше: Замовник напевно мав на увазі банки 0,500 кг. По-друге: згідно ДСТУ 7681:2015, а саме Розділу 9, п.9.2., сировину фасують у банки металеві – згідно з ГОСТ 5981 круглі: №3, №8, №9, №12; прямокутні: №6, №63; у скляні банки з обкатаним вінцем горловини – згідно з ДСТУ ГОСТ 5717.2 та ГОСТ 5717 типу СКО: І-82-500, І-82-650; у банки з кришками без ключа та з ключем або інші банки аналогічної якості та місткості вітчизняного або закордонного виробництва – згідно з чинними нормативними документами, або за наявності висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я. в п. 9.3 ДСТУ 7681:2015 вказано, що маса нетто консервів у металевих круглих банках має бути: №3 – 250 г, №8 – 325 г, №9 – 350 г, №12 – 500 г, №12 – 525 г,; у металевих прямокутних банках: №6 – 240 г. №63 – 500 г; у скляних банках типу СКО: І-82-500 – 500 г, І-82-650 – 650г. Вимога Замовника фасувати продукцію лише в скляні банки є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує коло учасників. Просимо внести зміни щодо даної вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 09.02.2024 Роз’яснення Замовника Доброго дня! Дякуємо за виявлений інтерес до нашої закупівлі. Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення Замовником надається наступна інформація. Тендерна документація Замовника торгів розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі-Закон), наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про зат-вердження примірної тендерної документації», з урахуванням Особливостей здій-нення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверд-жених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості). Відповідно до п.3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації повинно бути зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Частиною 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», на Замовника прямо покладається обов’язок визначати у технічній специфікації опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробниц-тва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Пунктом 33 ч. 1 Закону визначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливо-сті проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Тобто, Закон надає право Замовнику ставити вимогу до пакування товару. У цій закупівлі Замовник виставив вимогу про пакування товару саме у скляній банці, оскільки тільки у скляних банках можна візуально визначити пропорції м’яса і жиру та, відповідно, і якість товару, який закуповується. Моніторинг цін на предмет закупівлі показав, що рівень цін на товар у металевих банках значно вищий, ніж у скляних банках, і Замовник не зможе отримати необхідну кількість товару на запропоновану суму коштів без втрати якості товару. При цьому, Замовник вважає за необхідне вказати, що конкретизація вимог до предмета закупівлі жодним чином не свідчить про обмеження конкуренції, а спрямована виключно на закупівлю якісного товару та ефективне використання бюджетних коштів. Натомість, при відсутності чітких характеристик необхідного товару, зростає ризик поставки товару низької якості, без потрібних Замовнику якісних характеристик за ціною, яка може бути значно вища. Тобто, неможливо ефективно здійснити закупівлю без визначення мінімальних необхідних Замовнику характеристик предмету закупівля, наприклад консерви м’яса курки тушкованої у власному соку у скляній банці тощо. Предметом закупівлі є товар, який виробляється десятками різних виробників, тобто жодного обмеження конкуренції в даному випадку немає. Кожен учасник вправі пропонувати товар, що відповідає вимогам Замовника, або є кращим за (технічними) якісними характеристи-ками. Усі запропоновані пропозиції будуть розглядатись Замовником у відповідності до вимог чинного законодавства та тендерної документації. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначалися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Звертаємо увагу, що дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. У цій закупівлі Замовником ставиться вимога щодо виду пакування товару (у скляну банку), яке може здійснюватись будь-яким виробником на території України, а тому ця вимога не є дискримінаційною. Таким чином, Замовник, з метою ефективного використання бюджетних коштів, в межах номенклатури та з урахуванням вимог до товару, вносить характеристики товару, що дозволять забезпечити потреби закладу соціальних послуг у відповідності із законодавством, що регулює процедури державних (публічних) закупівель. Отже на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що технічні вимоги тендерної документації стосуються всіх учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встанови-ти вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Замовник зацікавлений у закупівлі якісного товару за розумну ціну, тому Замовник не вноситиме зміни до технічних вимог тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі та його подорожчання. Враховуючи вищезазначене, Ваша вимога не підлягає задоволенню. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Відхилено