-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бензин А-95, Дизельне паливо
Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою). Пропозиції подаються українською мовою. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Завершена
463 322.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 350.00 UAH
Період оскарження:
02.02.2024 15:55 - 22.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення Замовником законодавства
Номер:
d55e9b7af88145c5ac2fd7a7bc3d3455
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-02-012594-a.a2
Назва:
Порушення Замовником законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику! В пункті 4 Додатку 2 до тендерної документації визначено вимогу щодо надання учасниками:
"Довідка про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/ Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». "
Учасником ТОВ "В.І.П.ПЛЮС" не надано зазначеного документу у складі його пропозиції.
За таких обставин, пропозиція не відповідала вимогам документації та підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2024 18:22
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що в складі пропозиції ТОВ "В,І,П, Плюс" подано файл "УСТ ДОК щодо витягу з держреєстру". Враховуючи вищенаведене Замовник не має підстав відхиляти пропозицію.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА
Номер:
4dc118665e34450b8b37d595f37e797a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-02-012594-a.b1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити.
2. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СТАРОСАМБІРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-02-02-012594-a за предметом закупівлі: Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Дизельне паливо) (09130000-9) (ДК 021:2015).
Пов'язані документи:
Учасник
- місцезнаходження АЗС за межами міста Старий Самбір.png 06.02.2024 15:35
- Договір.pdf 06.02.2024 15:35
- скарга у текстовому форматі.docx 06.02.2024 15:35
- СКАРГА 06.02.24 1.pdf 06.02.2024 15:35
- sign.p7s 06.02.2024 15:36
- Рішення від 08.02.2024 № 2447.pdf 08.02.2024 17:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.02.2024 № 2942.pdf 16.02.2024 13:50
- Рішення від 15.02.2024 № 2942.pdf 19.02.2024 18:03
- Рішення від 31.08.2023 № 13848.pdf 12.02.2024 17:59
- довідка міськради.pdf 12.02.2024 17:59
- Пояснення АМКУ.pdf 12.02.2024 17:59
- пояснення в АМКУ (2).doc 12.02.2024 17:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.02.2024 15:56
Дата розгляду скарги:
15.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.02.2024 17:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.02.2024 18:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано.
Пункт скарги
Номер:
91d379c6b5f04593880134f9d902a527
Заголовок пункту скарги:
дискримінаційну умову щодо місцезнаходження АЗС САМЕ на території міста Старий Самбір Самбірського району Львівської області
Опис заперечення:
вимога згідно Технічного завдання викладеного у тендерній документації Замовника наступного змісту "Заправка на АЗС постачальника по відомостях на АЗС Постачальника (надати довідку про наявність АЗС на території м. Старий Самбір Самбірського району Львівської області (вказати місцезнаходження і графік роботи). Також необхідно вказати чи зазначені АЗС є власними чи орендованими та надати підтверджуючі документи на право використання АЗС(документи про право власності або договори оренди/співпраці) чинні до 31.12.2024р."
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Дискримінаційна умова тендерної документації що суперечить ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п. 29 Особливостей
Опис суті пункту скарги:
1.1. Щодо наявності АЗС на території міста Старий Самбір Самбірского району Львівської області:
Вимагаючи від учасників наявність АЗС САМЕ на території міста Старий Самбір Самбірського району Львівської області, - - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Зазначена вимога тендерної документації обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати відпуск палива з партнерської мережі АЗС CHIPO, яка знаходиться за адресою:
Львівська область, Самбірський район, смт. Бачина, вул. Савицького, 25, на відстані не більше 3 км від міста Старий Самбір Самбірського району Львівської області.
У випадку, якщо Замовником буде збільшено відстань до 3 км від місцезнаходження Замовника до АЗС та виключено дискримінаційну умови щодо наявності АЗС САМЕ у м. Старий Самбір Самбірського району Львівської області – буде збільшено коло учасників, крім одного, та додержано принцип добросовісної конкуренції серед учасників, який закріплено у ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Замовник встановлює обмеження відповідною дискримінаційною умовою щодо місцезнаходження АЗС «на території м. Старий Самбір Самбірського району Львівської області (вказати місцезнаходження і графік роботи)», оскільки виконати зазначену вимогу зможу виключно один суб’єкт господарювання, що унеможливлює додержання принципу конкуренції у відповідній процедурі закупівлі. Для ознайомлення з зазначеною інформацією надаємо скрин з гугл-карти, де відображено факти наявності виключно 1 АЗС на території міста Старий Самбір, Самбірського району Львівської області.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особлливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимагаючи від учасників наявність АЗС САМЕ на території міста Старий Самбір Самбірського району Львівської області, - - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Зазначена вимога тендерної документації обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати відпуск палива з партнерської мережі АЗС CHIPO, яка знаходиться за адресою:
Львівська область, Самбірський район, смт. Бачина, вул. Савицького, 25, на відстані не більше 3 км від міста Старий Самбір Самбірського району Львівської області.
У випадку, якщо Замовником буде збільшено відстань до 3 км від місцезнаходження Замовника до АЗС та виключено дискримінаційну умови щодо наявності АЗС САМЕ у м. Старий Самбір Самбірського району Львівської області – буде збільшено коло учасників, крім одного, та додержано принцип добросовісної конкуренції серед учасників, який закріплено у ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Замовник встановлює обмеження відповідною дискримінаційною умовою щодо місцезнаходження АЗС «на території м. Старий Самбір Самбірського району Львівської області (вказати місцезнаходження і графік роботи)», оскільки виконати зазначену вимогу зможу виключно один суб’єкт господарювання, що унеможливлює додержання принципу конкуренції у відповідній процедурі закупівлі. Для ознайомлення з зазначеною інформацією надаємо скрин з гугл-карти, де відображено факти наявності виключно 1 АЗС на території міста Старий Самбір, Самбірського району Львівської області.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особлливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
×
-
Назва доказу:
скрин з карти гугл щодо місцезнаходження АЗС за межами міста СТарий Самбір
-
Опис доказу:
У випадку, якщо Замовником буде збільшено відстань до 3 км від місцезнаходження Замовника до АЗС та виключено дискримінаційну умови щодо наявності АЗС САМЕ у м. Старий Самбір Самбірського району Львівської області – буде збільшено коло учасників, крім одного, та додержано принцип добросовісної конкуренції серед учасників, який закріплено у ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Скаржник надає до розгляду комісії скрин з google Карти, з позначеною відстанню від місцезнаходження Замовника (82000, Львівська область, м. Старий Самбір, вул. Л.Галицького, 40) до АЗС CHIPO (ЛЬВІВСЬКА ОБЛ., CМТ. БАЧИНА, ВУЛ. САВИЦЬКОГО, 25 (АЗС № 18)), що становить 2,5 км. Також з відповідною інформацією можливо ознайомитись за посиланням: https://www.google.com/maps/dir/49.4440021,23.0018679/%D0%90%D0%97%D0%A1+Chipo,+%D0%9D13,+%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0+%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C/@49.4455414,22.9988329,15.25z/data=!4m9!4m8!1m0!1m5!1m1!1s0x473bbd3833649cbd:0xa5fb656c37f18795!2m2!1d23.0209234!2d49.4534464!3e0?entry=ttu .
-
Повʼязаний документ:
місцезнаходження АЗС за межами міста Старий Самбір.png
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СТАРОСАМБІРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-02-02-012594-a за предметом закупівлі: Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Дизельне паливо) (09130000-9) (ДК 021:2015).
Номер:
2182e0f46e594bd88e769b75d300dd68
Заголовок пункту скарги:
наявність АЗС у праві власності/оренді та надання підтвердуючих документів на право використання
Опис заперечення:
встановлена дискримінаційна вимога у Технічному завданні викладеному у тендерній документації Замовника наступного змісту: «Заправка на АЗС постачальника по відомостях на АЗС Постачальника (надати довідку про наявність АЗС на території м. Старий Самбір Самбірського району Львівської області (вказати місцезнаходження і графік роботи). Також необхідно вказати чи зазначені АЗС є власними чи орендованими та надати підтверджуючі документи на право використання АЗС(документи про право власності або договори оренди/співпраці) чинні до 31.12.2024р.» - в частині наявності АЗС у праві власності/оренді та надання підтвердуючих документів на право використання
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Дискримінаційна умова тендерної документації що суперечить ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п. 29 Особливостей
Опис суті пункту скарги:
1.2. Щодо наявності АЗС виключно у праві власності або оренди та документального підтвердження цієї інформації з боку учасника:
Вимагаючи від учасників наявність «АЗС є власними чи орендованими та надати підтверджуючі документи на право використання АЗС(документи про право власності або договори оренди/співпраці)» - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві власності/оренді, що підтверджується документами на право використання АЗС (тобто користування) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників», оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають АЗС у м. Старий Самбір Самбірського району Львівської області у праві власності/користуванні.
В галузі майнового права «власник», «орендар» та «користувач» має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Для здійснення постачання палива Замовником, компанія Скаржника має партнерські відносини з ТОВ «СНІРО-ОЙЛ» на підставі Партнерського договору №1249 ТЛ-2809 від 28.09.2023 року, копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги).
зазначений вище партнерський договір з ТОВ «СНІРО-ОЙЛ» надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (скретч-карт), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Вимагаючи від учасників наявність «АЗС є власними чи орендованими та надати підтверджуючі документи на право використання АЗС(документи про право власності або договори оренди/співпраці)» - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві власності/оренді, що підтверджується документами на право використання АЗС (тобто користування) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників», оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають АЗС у м. Старий Самбір Самбірського району Львівської області у праві власності/користуванні.
В галузі майнового права «власник», «орендар» та «користувач» має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Для здійснення постачання палива Замовником, компанія Скаржника має партнерські відносини з ТОВ «СНІРО-ОЙЛ» на підставі Партнерського договору №1249 ТЛ-2809 від 28.09.2023 року, копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги).
зазначений вище партнерський договір з ТОВ «СНІРО-ОЙЛ» надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (скретч-карт), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Опис доказу:
Партнерського договору №1249 ТЛ-2809 від 28.09.2023 року, копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги). Зазначений партнерський договір з ТОВ «СНІРО-ОЙЛ» надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (скретч-карт), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. При цьому зазначена АЗС Партнера не знаходиться в власності або оренді у Скаржника.
-
Повʼязаний документ:
Договір.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СТАРОСАМБІРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-02-02-012594-a за предметом закупівлі: Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Дизельне паливо) (09130000-9) (ДК 021:2015).