-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Витяжна рама, медичне функціональне ліжко ДК 021:2015 - 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023: 34873 - Меблі для лікарень механічні; 34873 - Меблі для лікарень механічні)
Завершена
175 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 750.00 UAH
Період оскарження:
02.02.2024 15:42 - 07.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА щодо скасування рішення про відхилення пропозиції
Номер:
3820979db41a496097f855f5b97ebb0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-02-012096-a.c1
Назва:
ВИМОГА щодо скасування рішення про відхилення пропозиції
Вимога:
«02» лютого 2024 р. Комунальним некомерційним підприємством «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» (надалі – Замовник), було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) на закупівлю товару: Витяжна рама, медичне функціональне ліжко ДК 021:2015 - 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023: 34873 - Меблі для лікарень механічні; 34873 - Меблі для лікарень механічні), номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі) UA-2024-02-02-012096-a.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу та тендерної документації Замовника (надалі – Документація), кінцевий строк подання тендерних пропозицій (надалі – Пропозиція(ї)) – 10 лютого 2024 р.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" Остаточна пропозиція 159 835,85 UAH з ПДВ
2. ТОВ СТАТУС МЕДЛАБ Остаточна пропозиція 171 735,00 UAH з ПДВ
Згідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу – розкриття Пропозицій відбулось «12» лютого 2024 р.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником було відхилено Пропозицію Скаржника (Протокол уповноваженої особи б/н від 14 лютого 2024р.) та опубліковано файл Протокол відхилення від 14.02.2024. PDF.PDF «14» лютого 2024 р. (надалі – Протокол відхилення).
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його Пропозиції, обґрунтовуючи це наступним:
1. Відповідно до Протоколу відхилення, тендерна пропозиція Скаржника була відхилена згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
2. Підставою відхилення, згідно протоколу уповноваженої особи, була нібито невідповідність запропонованого Скаржником товару, що в свою чергу не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації, та згідно з твердженням уповноваженої особи, в поданих документах тендерної пропозиції Скаржника, а саме таблиць медико-технічних вимог та технічних документів виробника обладнання, виявлено, що заявлена відповідність медико-технічним вимогам не відповідає дійсності, зокрема інформація у файлі «Паспорт Ліжко медичне КС3.100», наданого Скаржником в складі тендерної пропозиції – не відповідає зазначеній інформації на аналогічний товар на сайті виробника за посиланнями: https://amed.ua/ks3100-krovat-mediczinskaya-funkczionalnaya-lzhm-12/ та https://amed.ua/ks3101-krovat-mediczinskaya-funkczionalnaya-lzhm-12/ (більш детальна інформація зазначена у файлі Вимоги).
3. Згідно вимог тендерної документації Замовника, а саме Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі», Скаржник надав заповнену таблицю відповідності (Вих. № 2302 від 09.02.2024 р. файл «Технічна частина.pdf»), з відповідними посиланнями на сторінки технічної документації. Крім того, в складі пропозиції Скаржником було надано всі інші підтверджуючі документи відповідності технічним характеристикам запропонованого Товару, які вимагалися в тендерній документації Замовника, згідно вимог технічної специфікації Додатку 2 до тендерної документації (файл «Технічна частина.pdf»).
4. Відповідно до абз. 2 підп. 1 п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Тому у разі, якщо є підстави вважати, що учасник надав неправдиву інформацію, Замовник, відповідно до абз. 1 п. 42 Особливостей, має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовник може звернутися до третіх осіб (органи державної влади установи, організації), що володіють необхідною інформацією, за її підтвердженням, отже, інформація з сайту виробника не являється таким підтвердженням.
Окремо звертаємо увагу Замовника, що відхилити пропозицію Скаржника можливо лише після отримання підтвердної відповіді від третіх осіб.
Враховуючи вищевикладене, Скаржником було підтверджено відповідність пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо оголошення про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі у спосіб, що встановлений Замовником, тому Скаржник не може погодитися з таким рішенням і вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси.
ПРОСИМО:
1. Прийняти цю Вимогу до розгляду.
2. Усунути порушення проведення процедури закупівлі шляхом скасування рішення про відхилення Тендерної пропозиції Скаржника.
3. Провести повторну та неупереджену оцінку Тендерної пропозиції Скаржника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2024-02-02-012096-a.pdf 14.02.2024 17:03
Дата подачі:
14.02.2024 17:03
Вирішення:
Шановний учаснику!
Висловлюємо вдячність за проявлений інтерес та участь у даній процедурі закупівлі.
Уповноваженою особою Замовника уважно розглянуто Вашу вимогу №UA-2024-02-02-012096-a.c1, за результатами її розгляду повідомляємо наступне.
З огляду на зміст вимоги, Ваша компанія не погоджується з рішенням Замовника про відхилення Вашої Пропозиції, обґрунтовуючи це наступним:
«1. Відповідно до Протоколу відхилення, тендерна пропозиція була відхилена згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
2. Підставою відхилення, згідно протоколу уповноваженої особи, була нібито невідповідність запропонованого Скаржником товару, що в свою чергу не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації, та згідно з твердженням уповноваженої особи, в поданих документах тендерної пропозиції Скаржника, а саме таблиць медико-технічних вимог та технічних документів виробника обладнання, виявлено, що заявлена відповідність медико-технічним вимогам не відповідає дійсності, зокрема інформація у файлі «Паспорт Ліжко медичне КС3.100», наданого Скаржником в складі тендерної пропозиції – не відповідає зазначеній інформації на аналогічний товар на сайті виробника за посиланнями: https://amed.ua/ks3100-krovat-mediczinskaya-funkczionalnaya-lzhm-12/ та https://amed.ua/ks3101-krovat-mediczinskaya-funkczionalnaya-lzhm-12/.
3. Згідно вимог тендерної документації Замовника, а саме Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі», Скаржник надав заповнену таблицю відповідності (Вих. № 2302 від 09.02.2024 р. файл «Технічна частина.pdf»), з відповідними посиланнями на сторінки технічної документації. Крім того, в складі пропозиції Скаржником було надано всі інші підтверджуючі документи відповідності технічним характеристикам запропонованого Товару, які вимагалися в тендерній документації Замовника, згідно вимог технічної специфікації Додатку 2 до тендерної документації (файл «Технічна частина.pdf»).
4. Відповідно до абз. 2 підп. 1 п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Тому у разі, якщо є підстави вважати, що учасник надав неправдиву інформацію, Замовник, відповідно до абз. 1 п. 42 Особливостей, має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовник може звернутися до третіх осіб (органи державної влади установи, організації), що володіють необхідною інформацією, за її підтвердженням, отже, інформація з сайту виробника не являється таким підтвердженням».
Проте, відповідно до п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами, далі – Особливості) Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, керуючись вищезазначеною нормою, Замовник має право за вимогою Учасника надавати інформацію щодо причин відхилення саме Учаснику, тендерна пропозиція якого була відхилена і виключно щодо причин невідповідності саме його тендерної пропозиції.
Виходячи зі змісту п. 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Однак, Ваша вимога не відповідає за змістом п. 54 Особливостей та подана з пропущенням визначених строків.
Таким чином, Особливості не містить норми, відповідно до якої Замовник може прийняти рішення щодо скасування рішення про відхилення пропозиції за результатами розгляду вимоги Учасника, тендерну пропозицію якого було відхилено.
Враховуючи викладене, Замовник залишає Вашу вимогу без задоволення.
В свою чергу, зазначаємо, що порядок оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника у процедурі закупівлі визначений статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 55-67 Особливостей, якими передбачено подання скарги суб'єктом оскарження до органу оскарження – постійно діючої комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги:
Відхилено