• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Прибирання службових приміщень та прибудинкової території

Завершена

1 450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 02.02.2024 15:34 - 07.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: a6b54a9f55b24c2fa4f5d31323ee8fee
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-02-011917-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.03.2024 16:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.04.2024 15:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення замовника стосовно визначення ТОВ "ІНВАЙТ" переможцем
Автор: ТОВ "КЛІН ТОН", Світлана Рябцун +380731020206 klin_ton@ukr.net

Пункт скарги

Номер: e2259836e38245dda5e9bd405d08f79f
Заголовок пункту скарги: Відповідно до Протоколу № 5/24 від 11 березня 2024 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою (далі – Протокол), Замовник визначає переможцем відкритих торгів з особливостями UA-2024-02-02-011917-a Прибирання службових приміщень Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та прибудинкової території з предметом закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 90910000-9 - послуги з прибирання учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВАЙТ" ЄДРПОУ 37701437 (Протокол додаємо як доказ). Скаржник не погоджується з даним рішенням, вважаємо рішення Замовника щодо визнання ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ "І Н В А Й Т" незаконним та таким, що порушує ст. 5 Закону та вимоги п. 41 Особливостей.
Опис заперечення:
Протокол № 5/24 від 11 березня 2024 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-02-011917-a. Товариство з обмеженою відповідальністю "КЛІН ТОН" (надалі – Скаржник) виявив бажання та взяв участь у відповідному тендері.
Тендерна документація замовника розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості).

І. Щодо визнання Переможцем закупівлі ТОВ "І Н В А Й Т"

Відповідно до Протоколу № 5/24 від 11 березня 2024 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою (далі – Протокол), Замовник визначає переможцем відкритих торгів з особливостями UA-2024-02-02-011917-a Прибирання службових приміщень Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та прибудинкової території з предметом закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 90910000-9 - послуги з прибирання учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВАЙТ" ЄДРПОУ 37701437 (Протокол додаємо як доказ).
Скаржник не погоджується з даним рішенням, вважаємо рішення Замовника щодо визнання ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ "І Н В А Й Т" незаконним та таким, що порушує ст. 5 Закону та вимоги п. 41 Особливостей з наступних підстав.

Підстави для оскарження:

1. Вимоги ТД:

«На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції згоду на обробку персональних даних від усіх осіб, відомості про яких містяться в документах, що надані в складі тендерної пропозиції.» (пункт 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД (сторінка 8)).

ТОВ "І Н В А Й Т", незважаючи на те, що надав персональні дані згідно документів (звітність) за №№2.5., 2.6., 2.7. (надаємо як доказ), а саме надав прізвище, ім’я, по батькові ряду працівників та реєстраційний номер облікової картки платника податків щодо даних працівників (Безнос Людмила Миколаївна, Биковських Марина Ардольдівна, Лебедєва Раїса Миколаївна, Майоренко Галина Іванівна, Міхеліс Ірина Петрів, інші), згоду на обробку персональних даних від усіх осіб, відомості про яких містяться в документах Переможець не надав.


Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Посилання на законодавство: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2297-17#Text . Прізвище, ім’я, по батькові працівників та реєстраційний номер облікової картки платника податків Скаржник вважає, що однозначно відносяться до персональних даних.
Відповідно пункту 43 Постанови, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
По даній підставі Замовник не надав повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а отже порушив норми Особливостей.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможцем пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВАЙТ".


Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: c8585f225bdc4dc784f2615892caa10d
Заголовок пункту скарги: Відповідно до Протоколу № 5/24 від 11 березня 2024 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою (далі – Протокол), Замовник визначає переможцем відкритих торгів з особливостями UA-2024-02-02-011917-a Прибирання службових приміщень Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та прибудинкової території з предметом закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 90910000-9 - послуги з прибирання учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВАЙТ" ЄДРПОУ 37701437 (Протокол додаємо як доказ). Скаржник не погоджується з даним рішенням, вважаємо рішення Замовника щодо визнання ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ "І Н В А Й Т" незаконним та таким, що порушує ст. 5 Закону та вимоги п. 41 Особливостей.
Опис заперечення: Протокол № 5/24 від 11 березня 2024 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 2. Вимоги ТД:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/ відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. Відповідні документи подаються шляхом завантаження до електронної системи, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
1) інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації;
2) інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей згідно пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації;
3) інформація щодо відповідності запропонованих учасником послуг технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації…» (пункт 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД).
Відповідно до Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору просилося надати:
«5.2.8. Довідку в довільній формі про виконання Учасником двох аналогічних договорів за період 2022-2023 років, із зазначенням інформації про виконання аналогічного договору, повного найменування контрагента, з якими було укладено договір, його місцезнаходження, коду ЄДРПОУ, телефону; контактної особи з боку контрагента, контактного телефону; e-mail; періоду виконання договору; обсягів наданих послуг; предмету договору.
Під аналогічним договором необхідно розуміти договір з надання послуг з прибирання (код 90910000-9) оприлюднений в системі електронних закупівель «Прозорро» виконання якого в повному обсязі завершено Учасником (надати довідку в довільній формі з зазначенням номеру оголошення закупівлі).
5.2.9. В разі відсутності аналогічних договорів зазначених у підпункті 5.2.8. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації в системі електронних закупівель «Прозорро», Учасник має надати:
- копії договорів з усіма додатками, зброшуровані, пронумеровані та скріплені печаткою Замовника на зворотній стороні зброшурованого документа, або з печаткою Замовника на кожній сторінці;
- відгуки, в яких вказати: номер договору, предмет та суму договору, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором, відсутності претензій контрагента стосовно якості, кількості та строків надання послуг;
- копії актів наданих послуг договорів вказаних у п.5.2.8;
- документальне підтвердження надходження коштів Виконавцю за надані послуги згідно договорів вказаних у п. 5.2.8.
Договір має бути повністю виконаним.»

ТОВ «ІНВАЙТ» було надано вимогу Замовником про усунення порушення, а саме:
Створено: 21.02.24, 16:23
Діє до: 22.02.24, 16:22
Опис:
Шановний учаснику! Вимагаємо усунути невідповідності в документі «3. Довідка про аналогічні договори.pdf» стосовно виконання Учасником двох аналогічних договорів за період 2022-2023 років, із зазначенням інформації про виконання аналогічного договору, повного найменування контрагента, з якими було укладено договір, його місцезнаходження, коду ЄДРПОУ, телефону; контактної особи з боку контрагента, контактного телефону; e-mail; періоду виконання договору; обсягів наданих послуг; предмету договору. В разі відсутності аналогічних договорів зазначених у підпункті 5.2.8. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації в системі електронних закупівель «Прозорро», Учасник має надати: - копії договорів з усіма додатками, зброшуровані, пронумеровані та скріплені печаткою Замовника на зворотній стороні зброшурованого документа, або з печаткою Замовника на кожній сторінці; - відгуки, в яких вказати: номер договору, предмет та суму договору, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором, відсутності претензій контрагента стосовно якості, кількості та строків надання послуг; - копії актів наданих послуг договорів вказаних у п.5.2.8; - документальне підтвердження надходження коштів Виконавцю за надані послуги згідно договорів вказаних у п. 5.2.8.
22 лют. 13:00 ТОВ «ІНВАЙТ» завантажив документи за №№1, 1.1.-1.8.

Вважаємо, що Учасник не виправив порушення згідно вимоги про усунення порушення, яка була створена Замовником 21.02.24, 16:23, з наступних причин.
«Під аналогічним договором необхідно розуміти договір з надання послуг з прибирання (код 90910000-9) оприлюднений в системі електронних закупівель «Прозорро» виконання якого в повному обсязі завершено Учасником (надати довідку в довільній формі з зазначенням номеру оголошення закупівлі)».
Згідно довідки 1.3. вказано ідентифікатор закупівлі згідно вищезазначеної вимоги: UA-2023-07-11-011963-a. Дана закупівля проводилась без використання електронної системи, за результатами даної закупівлі був опублікований звіт, АЛЕ не було оприлюднено самого аналогічного договору в системі електронних закупівель, згідно вимог ТД, статус договору на майданчику Активний, Сума фактичної оплати по договору відсутня, посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-11-011963-a.

Відповідно вважаємо, що вимога Переможцем не виконана і порушення не усунуто:
- договір з надання послуг з прибирання (код 90910000-9) не оприлюднений в системі електронних закупівель «Прозорро»
- виконання договору повному обсязі завершено Учасником – не підтверджено.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тендерна пропозиція Переможця ТОВ «ІНВАЙТ» підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможцем пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВАЙТ".

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: be14ae649dbc4d858c7e78459d64f2d8
Заголовок пункту скарги: Відповідно до Протоколу № 5/24 від 11 березня 2024 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою (далі – Протокол), Замовник визначає переможцем відкритих торгів з особливостями UA-2024-02-02-011917-a Прибирання службових приміщень Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та прибудинкової території з предметом закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 90910000-9 - послуги з прибирання учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВАЙТ" ЄДРПОУ 37701437 (Протокол додаємо як доказ). Скаржник не погоджується з даним рішенням, вважаємо рішення Замовника щодо визнання ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ "І Н В А Й Т" незаконним та таким, що порушує ст. 5 Закону та вимоги п. 41 Особливостей.
Опис заперечення: Протокол № 5/24 від 11 березня 2024 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: 3. Просилося ТД:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/ відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. Відповідні документи подаються шляхом завантаження до електронної системи, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
4. інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації;
5. інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей згідно пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації;
6. інформація щодо відповідності запропонованих учасником послуг технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації…» (пункт 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД)…».
В Додатку № 2 до ТД ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (далі – ТЗ), в Примітках до калькуляції (Таблиця 4) зазначено, що зміст калькуляції повинен відповідати вимогам технічного завдання. Окрім того в Таблиці 1, Графіку виконання прибирання будівлі за адресою: м. Київ, бульв. Т.Шевченка,26/4, Графіку виконання прибирання будівлі за адресами: м. Київ, вул. Щербаківського, 49, вул. Довженка,14-б, вул. Є.Чикаленка, 9-б, вул.О.Теліги,43 ТЗ вказано, що має бути проведена дезінфекція (ТД додаємо як доказ).






Відповідно до док. 20, наданого ТОВ «ІНВАЙТ» у складі пропозиції, бачимо заповнену Таблицю 4. У статті витрат згідно даної Таблиці 4 відсутній дезінфікуючий засіб та взагалі не зазначено назви засобів згідно вимог ТЗ (документ № 20 Інформація про тех. характеристики додаю як доказ):


Окрім того в ТЗ передбачено прибирання поверхонь на висоті понад 1,3 м.- 8 187,9 м 2, що відноситься до робіт, які виконуються на висоті згідно постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», далі – постанова, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, які також Переможець не включив в Таблицю.
Відповідно вважаємо, що тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не підпадає під невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та має бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможцем пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВАЙТ".
Зазначаємо також, що пропозиція ТОВ «ІНВАЙТ» була визначена найбільш економічно вигідною і відповідно акцептованою у тому числі завдяки тому, що Переможець не зазначив в Таблиці 4 всі вимоги ТЗ, в тому числі щодо наявності дезінфікуючого засобу та оплату робіт на висоті, що є також порушенням.

ОТЖЕ!

Неправомірно визначивши Переможця Процедури закупівлі, Замовник порушив норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одних із основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме:
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них.

Наявність порушених прав обґрунтовується також тим фактом, що Скаржник взяв участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через незаконні дії Замовника при визначенні Переможця, Скаржник вважає порушеними свої майнові, професійні та економічні права та інтереси, охоронювані Законом.

Гарантоване порушення закону зі сторони Замовника!

Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможцем пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВАЙТ" .
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.

Враховуючи наведену вище інформацію, за баченням Скаржника, наявні підстави для задоволення Скарги.

Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», Особливостями та Конституцією України,

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга щодо нашої дискваліфікації

Номер: 9f963aef1600433faa22ffedede0f33a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-02-011917-a.b2
Назва: Скарга щодо нашої дискваліфікації
Скарга:
Детально в додатках
Дата розгляду скарги: 05.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.02.2024 17:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.03.2024 14:00
Автор: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Юрій Бондаренко +380502425293 servislendbond1@gmail.com

Пункт скарги

Номер: da41355902fc4e778ac7e0038aef8970
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПОГ "Сервіс Ленд"
Опис заперечення: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №4/24 від 16.02.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги: У зв’язку з відсутністю вимог у тендерній документації щодо порядку оформлення наказів про прийняття на роботу працівників Замовником було неправомірно відхилено нашу тендерну пропозицію з наведеної вище підстави. ПОГ «СЕРВІС ЛЕНД» не порушило умови тендерної документації в цій частині, у зв’язку з чим рішення Замовника є неправомірним.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 9966b284612843b2b100d50a09291ed5
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПОГ "Сервіс Ленд"
Опис заперечення: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №4/24 від 16.02.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» з 1 січня 2024 року мінімальна заробітна плата встановлена у розмірі 7100 гривень, а з 1 квітня - 8000 гривень.
При умові визначеної нами повної ставки окладу в розмірі 8 875,00 грн., що є вище мінімально визначеної Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік», заробітна плата одного двірника складає 7 100,00 грн. – 0,8 ставки, що задовольняє усі вимоги тендерної документації в цій частині.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Відхилено

вимога звітність за 2023 рік

Номер: 3ed4a288ca6a48f694d0fe6042907c25
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-02-011917-a.a1
Назва: вимога звітність за 2023 рік
Вимога:
Шановний Замовнику. У ТД присутня наступна вимога. "Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю 5.2.10. «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний період (за 2023 рік) з відміткою органу статистики або з квитанцією про прийняття їх до обліку уповноваженим органом та з документом, яким їх затверджено (для учасників-юридичних осіб), або Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва або Фінансова звітність мікропідприємства за останній звітний період (за 2023 рік) з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом та з документом, яким її затверджено (для учасників-суб’єктів малого підприємництва)..." Вважаємо її неправомірною, адже відповідно до податкового чинного законодавства та бухгалтерського обліку строки для подання вищезазначеної звітності до 29 лютого включно. Відповідно просимо внести зміни до тендерної документації та коректно прописати вимогу. Дякую.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до п.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право встановити в якості кваліфікаційного критерія для учасників - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Стосовно кваліфікаційного критерія, визначеного п.5.2.10 тендерної документації роз’яснюємо, що достатнім для Учасників буде подання фінансової звітності за останній звітній період 2023 року, за яким, на момент подачі тендерної пропозиції Учасником, завершився період подання звітності до відповідних уповноважених органів.
Статус вимоги: Відхилено