-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 – (Бензин А-95, Дизельне паливо (скретч-картки та/або талони)
Завершена
1 849 122.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 246.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 246.00 UAH
Період оскарження:
02.02.2024 15:15 - 07.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірну дискваліфікацію
Номер:
3bb8b205ffbc4901beb4fb85cb711f2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-02-011377-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірну дискваліфікацію
Скарга:
Замовник прийняв неправомірне та безпідставне рішення про визнання пропозиції ТОВ «Укрнафта-Постач» такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, в наслідок чого незаконно відхилив тендерну пропозицію, подану ТОВ «Укрнафта-Постач».
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерна документація паливо 2024 ГД.docx 16.02.2024 14:36
- Протокол 7 24.pdf 16.02.2024 14:36
- 10. Гарантійний лист довкілля.pdf 16.02.2024 14:36
- 6. Довідка п. 47.pdf 16.02.2024 14:36
- sign.p7s 16.02.2024 15:22
- відповідь скарга ГД 19.02.2024 15:08
- відповідь скарга ГД1 19.02.2024 15:13
- рішення від 21.02.2024 № 3271.pdf 21.02.2024 16:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.02.2024 № 3864.pdf 01.03.2024 13:28
- рішення від 29.02.2024 № 3864.pdf 05.03.2024 11:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2024 12:14
Дата розгляду скарги:
29.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.02.2024 16:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.03.2024 11:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3864-р/пкпз від 29.02.2024р. ознайомлені та погоджуємось.
Пункт скарги
Номер:
bd0a8177f13747f1bae070009d084135
Заголовок пункту скарги:
Підстави для відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», зазначені Замовником, не відповідають дійсності. Відхилення пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», є безпідставним та протизаконним.
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Спеціалізоване комунальне підприємство «Запорізька ритуальна служба».
Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрнафта-Постач»; 04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480.
Опис заперечення:
Відповідно до змісту Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою з процедур закупівель від 14.02.2024 № 7, оприлюдненого на сторінці закупівлі UA-2024-02-02-011377-a (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-02-011377-a), підставою для відхилення пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», є виявлені Замовником «порушення»:
«у складі своєї пропозиції Учасник не надав статутні документи»;
«у складі своєї пропозиції Учасник не надав довідку про відсутність підстав, визначених у абзаці чотирнадцятому пункті 47 Особливостей»;
«у складі своєї пропозиції Учасник не надав гарантійний лист в довільній формі щодо зобов’язань учасника дотримуватись заходів із захисту довкілля»;
«у складі своєї пропозиції Учасник не надав згоду з проектом договору».
Насправді ж, жодне із зазначених «порушень» не порушує жодних вимог законодавства щодо здійснення публічних закупівель, а також не суперечить умовам тендерної документації.
«у складі своєї пропозиції Учасник не надав статутні документи»;
«у складі своєї пропозиції Учасник не надав довідку про відсутність підстав, визначених у абзаці чотирнадцятому пункті 47 Особливостей»;
«у складі своєї пропозиції Учасник не надав гарантійний лист в довільній формі щодо зобов’язань учасника дотримуватись заходів із захисту довкілля»;
«у складі своєї пропозиції Учасник не надав згоду з проектом договору».
Насправді ж, жодне із зазначених «порушень» не порушує жодних вимог законодавства щодо здійснення публічних закупівель, а також не суперечить умовам тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
У Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою з процедур закупівель від 14.02.2024 № 7, підставою для відхилення пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», є виявлені Замовником «порушення», зокрема, «у складі своєї пропозиції Учасник не надав згоду з проектом договору».
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-02-02-011377-a не містить умов, згідно з якими учасник повинен надати у складі його тендерної пропозиції, «згоду з проектом договору».
Більше того, у підпункті 8 пункту 2 Розділу 5 тендерної документації щодо закупівлі UA-2024-02-02-011377-a зазначено, що «Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації».
Отже, подавши тендерну пропозицію, ТОВ «Укрнафта-Постач» вважається таким, що згодне з проєктом договору про закупівлю, і жодних додаткових документів для підтвердження цього факту, у складі тендерної пропозиції надавати не мало.
Враховуючи наведене, відхилення з цієї підстави пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», суперечить вимогам статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимогам пункту 44 Особливостей, є безпідставним та протизаконним.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
ТОВ «Укрнафта-Постач» здійснює господарську діяльність, суворо дотримуючись вимог законодавства України та має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі поставити Замовнику товар, що є предметом закупівлі.
Разом з цим, Замовник вчинив дії та прийняв рішення, яким незаконно позбавив ТОВ «Укрнафта-Постач» можливості перемогти у Процедурі закупівлі.
Такі дії та рішення Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
В наслідок зазначених дій та рішень Замовника, порушено право ТОВ «Укрнафта-Постач» на участь у Процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця Процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок прийняття Замовником зазначених рішень, ТОВ «Укрнафта-Постач» незаконно позбавлено можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «Укрнафта-Постач», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі.
У Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою з процедур закупівель від 14.02.2024 № 7, підставою для відхилення пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», є виявлені Замовником «порушення», зокрема, «у складі своєї пропозиції Учасник не надав гарантійний лист в довільній формі щодо зобов’язань учасника дотримуватись заходів із захисту довкілля».
Зазначене твердження Замовника не відповідає дійсності та є неправдивим.
У складі пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», надано в тому числі, Гарантійний лист від 07.02.2024 № 07/02/24/5, у якому, зокрема, зазначено: «Цим листом ТОВ «Укрнафта-Постач» підтверджує та гарантує, що ТОВ «Укрнафта-Постач» зобов’язується дотримуватись заходів із захисту довкілля».
Отже, гарантійний лист в довільній формі щодо зобов’язань учасника дотримуватись заходів із захисту довкілля наданий у складі пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач».
Враховуючи наведене, відхилення з цієї підстави пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», суперечить вимогам статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимогам пункту 44 Особливостей, є безпідставним та протизаконним.
У Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою з процедур закупівель від 14.02.2024 № 7, підставою для відхилення пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», є виявлені Замовником «порушення», зокрема, «у складі своєї пропозиції Учасник не надав довідку про відсутність підстав, визначених у абзаці чотирнадцятому пункті 47 Особливостей».
Зазначене твердження Замовника не відповідає дійсності та є неправдивим.
У складі пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», надано в тому числі, Довідку про відсутність підстав для відмови ТОВ «Укрнафта-Постач» в участі у процедурі закупівлі від 07.02.2024 № 07/02/24/3, у якій, зокрема, зазначено: «11) ТОВ «Укрнафта-Постач» не перебуває в обставинах, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, які передбачають не виконання ним своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником (Спеціалізованим комунальним підприємством «Запорізька ритуальна служба»), що призвело б до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору».
Отже, довідка про відсутність підстав, визначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, надана у складі пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач».
Враховуючи наведене, відхилення з цієї підстави пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», суперечить вимогам статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимогам пункту 44 Особливостей, є безпідставним та протизаконним.
У Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою з процедур закупівель від 14.02.2024 № 7, підставою для відхилення пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», є виявлені Замовником «порушення», зокрема, «у складі своєї пропозиції Учасник не надав статутні документи».
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-02-02-011377-a не містить умов, згідно з якими учасник повинен надати у складі його тендерної пропозиції, свої статутні документи. Отже, учасники цієї закупівлі. в т.ч., ТОВ «Укрнафта-Постач», не були зобов’язані надавати у складі своєї пропозиції Учасник статутні документи.
Враховуючи наведене, відхилення з цієї підстави пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», суперечить вимогам статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимогам пункту 44 Особливостей, є безпідставним та протизаконним.
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-02-02-011377-a не містить умов, згідно з якими учасник повинен надати у складі його тендерної пропозиції, «згоду з проектом договору».
Більше того, у підпункті 8 пункту 2 Розділу 5 тендерної документації щодо закупівлі UA-2024-02-02-011377-a зазначено, що «Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації».
Отже, подавши тендерну пропозицію, ТОВ «Укрнафта-Постач» вважається таким, що згодне з проєктом договору про закупівлю, і жодних додаткових документів для підтвердження цього факту, у складі тендерної пропозиції надавати не мало.
Враховуючи наведене, відхилення з цієї підстави пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», суперечить вимогам статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимогам пункту 44 Особливостей, є безпідставним та протизаконним.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
ТОВ «Укрнафта-Постач» здійснює господарську діяльність, суворо дотримуючись вимог законодавства України та має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі поставити Замовнику товар, що є предметом закупівлі.
Разом з цим, Замовник вчинив дії та прийняв рішення, яким незаконно позбавив ТОВ «Укрнафта-Постач» можливості перемогти у Процедурі закупівлі.
Такі дії та рішення Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
В наслідок зазначених дій та рішень Замовника, порушено право ТОВ «Укрнафта-Постач» на участь у Процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця Процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок прийняття Замовником зазначених рішень, ТОВ «Укрнафта-Постач» незаконно позбавлено можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «Укрнафта-Постач», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-02-02-011377-a, затверджена Рішенням уповноваженої особи (Богдан Логвиненко) протокол № 4 від 02.02.2024, розміщена на сайті «Прозорро» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-02-011377-a (файл «Тендерна документація паливо 2024 ГД.docx»).
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-02-02-011377-a не містить умов, згідно з якими учасник повинен надати у складі його тендерної пропозиції, «згоду з проектом договору».
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація паливо 2024 ГД.docx
У Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою з процедур закупівель від 14.02.2024 № 7, підставою для відхилення пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», є виявлені Замовником «порушення», зокрема, «у складі своєї пропозиції Учасник не надав гарантійний лист в довільній формі щодо зобов’язань учасника дотримуватись заходів із захисту довкілля».
Зазначене твердження Замовника не відповідає дійсності та є неправдивим.
У складі пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», надано в тому числі, Гарантійний лист від 07.02.2024 № 07/02/24/5, у якому, зокрема, зазначено: «Цим листом ТОВ «Укрнафта-Постач» підтверджує та гарантує, що ТОВ «Укрнафта-Постач» зобов’язується дотримуватись заходів із захисту довкілля».
Отже, гарантійний лист в довільній формі щодо зобов’язань учасника дотримуватись заходів із захисту довкілля наданий у складі пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач».
Враховуючи наведене, відхилення з цієї підстави пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», суперечить вимогам статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимогам пункту 44 Особливостей, є безпідставним та протизаконним.
×
-
Назва доказу:
Гарантійний лист від 07.02.2024 № 07/02/24/5, наданий у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач» (файл «10. Гарантійний лист довкілля.pdf»).
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», надано гарантійний лист в довільній формі щодо зобов’язань учасника дотримуватись заходів із захисту довкілля.
-
Повʼязаний документ:
10. Гарантійний лист довкілля.pdf
У Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою з процедур закупівель від 14.02.2024 № 7, підставою для відхилення пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», є виявлені Замовником «порушення», зокрема, «у складі своєї пропозиції Учасник не надав довідку про відсутність підстав, визначених у абзаці чотирнадцятому пункті 47 Особливостей».
Зазначене твердження Замовника не відповідає дійсності та є неправдивим.
У складі пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», надано в тому числі, Довідку про відсутність підстав для відмови ТОВ «Укрнафта-Постач» в участі у процедурі закупівлі від 07.02.2024 № 07/02/24/3, у якій, зокрема, зазначено: «11) ТОВ «Укрнафта-Постач» не перебуває в обставинах, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, які передбачають не виконання ним своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником (Спеціалізованим комунальним підприємством «Запорізька ритуальна служба»), що призвело б до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору».
Отже, довідка про відсутність підстав, визначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, надана у складі пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач».
Враховуючи наведене, відхилення з цієї підстави пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», суперечить вимогам статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимогам пункту 44 Особливостей, є безпідставним та протизаконним.
×
-
Назва доказу:
Довідка про відсутність підстав для відмови ТОВ «Укрнафта-Постач» в участі у процедурі закупівлі від 07.02.2024 № 07/02/24/3, надана у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач» (файл «6. Довідка п. 47.pdf»).
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», надано довідку про відсутність підстав, визначених у абзаці чотирнадцятому пункті 47 Особливостей.
-
Повʼязаний документ:
6. Довідка п. 47.pdf
У Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою з процедур закупівель від 14.02.2024 № 7, підставою для відхилення пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», є виявлені Замовником «порушення», зокрема, «у складі своєї пропозиції Учасник не надав статутні документи».
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-02-02-011377-a не містить умов, згідно з якими учасник повинен надати у складі його тендерної пропозиції, свої статутні документи. Отже, учасники цієї закупівлі. в т.ч., ТОВ «Укрнафта-Постач», не були зобов’язані надавати у складі своєї пропозиції Учасник статутні документи.
Враховуючи наведене, відхилення з цієї підстави пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», суперечить вимогам статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимогам пункту 44 Особливостей, є безпідставним та протизаконним.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-02-02-011377-a, затверджена Рішенням уповноваженої особи (Богдан Логвиненко) протокол № 4 від 02.02.2024, розміщена на сайті «Прозорро» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-02-011377-a (файл «Тендерна документація паливо 2024 ГД.docx»).
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-02-02-011377-a не містить умов, згідно з якими учасник повинен надати у складі його тендерної пропозиції, свої статутні документи.
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація паливо 2024 ГД.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати зафіксоване у Протоколі від 14.02.2024 № 7 рішення про визнання пропозиції ТОВ «Укрнафта-Постач» такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач». Виконання зазначеної вимоги призведе до скасування незаконних рішень Замовника та створить підстави для поновлення порушених під час здійснення Процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «Укрнафта-Постач», наведених вище.
Вимога
Є відповідь
безпідставна дискваліфікація
Номер:
53569953d47a488aac5eedb1be54454f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-02-011377-a.a1
Назва:
безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №8 від 14.02.2024р. Уповноваженою особою з процедур закупівель КП Спеціалізоване комунальне підприємство "Запорізька ритуальна служба" у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-02-02-011377-a на закупівлю Нафта і дистиляти – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 – (Бензин А-95, Дизельне паливо (скретч-картки та/або талони) була відхилена пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «БІЗНЕС ФАКТОР КОМПАНІ». Причиною відхилення уповноваженою особою замовника було вказано наступне: «Визнати тендерну пропозицію ТОВ «БІЗНЕС ФАКТОР КОМПАНІ» такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі 09130000-9 – (Бензин А-95, Дизельне паливо (скретч-картки та/або талони) за ідентифікатором UA-2024-02-02-011377-a».
Замовником були зазначені наступні, на його суб’єктивну і упереджену думку, порушення:
1. «У складі своєї пропозиції Учасник надав лише довідку про відсутність підстав , визначених у абзаці чотирнадцятому пункті 47 Особливостей. Відсутність інших підстав зазначених в пункті 47 Особливостей, запитуваних Замовником , Учасник не надав.»
Згідно з вимогами Додатку 2 тендерної документації вимагалось:
«Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.»
На виконання даних вимог тендерної документації Учасником було надано Довідку: «Довідка (абзац 14 пункту 47)» та під час подання закупівлі було проведене самостійне декларування відсутності інших підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, таким чином учасником була повністю виконана ця умова тендерної документації та ніякого порушення з боку учасника не було.
2. Другим порушенням замовником було зазначене наступне:
В першому реченні абзацу четвертого, після таблиці «Обсяг закупівлі (специфікація):» Додатку №3 до тендерної документації замовником зазначено: «Термін дії скретч-карток та/або талонів на дизельне паливо та на бензин А-95 - 1 рік з моменту передачі Замовнику. Учасник , відповідно до письмової заявки Замовника, у разі необхідності (обмін бланків старого зразку на бланки нового зразку, закінчення терміну дії, тощо) забезпечує протягом 7 (семи) робочих днів безкоштовний обмін скретч карток (або еквіваленту) рівнозначного номіналу без врахування коливання ціни , як протягом дії Договору так і впродовж не менше одного року та більше з дня постачання скретч-карток (або еквіваленту). У разі відмови АЗС у відпуску пального за наданими талонами та/або скретч-картками Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 50 тис. грн. за кожен випадок.»
В останньому реченні абзацу другого «Гарантійного листа», наданого Учасником у складі своєї пропозиції , зазначено: «Строк дії талонів складає 1 рік» ,
що суперечить вимогам, зазначених Замовником (Термін дії скретч-карток та/або талонів на дизельне паливо та на бензин А-95 - 1 рік з моменту передачі Замовнику)».
На виконання вимог тендерної документації які містились у Додатку 3, а саме: «Термін дії скретч-карток та/або талонів на дизельне паливо та на бензин А-95 - 1 рік з моменту передачі Замовнику. Учасник, відповідно до письмової заявки Замовника, у разі необхідності (обмін бланків старого зразку на бланки нового зразку, закінчення терміну дії, тощо) забезпечує протягом 7 (семи) робочих днів безкоштовний обмін скретч-карток (або еквіваленту) рівнозначного номіналу без врахування коливання ціни, як протягом дії Договору так і впродовж не менше одного року та більше з дня постачання скретч-карток (або еквіваленту). У разі відмови АЗС у відпуску пального за наданими талонами та/або скретч-картками Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 50 тис. грн. за кожен випадок.» Учасником було надано наступні документи:
«Гарант. лист погодження з тех. Вимогами» та «Гаран. лист емітента», в вище згаданих документах Учасник погодився та гарантував виконання УСІХ вимог Додатку № 3 до тендерної документації. «Технічна частина. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», втому числі зі строком дії талонів. Також слід зазначити, що в умовах тендерної документації взагалі відсутня вимога щодо документального підтверження даної вимоги стосовно строку дії талонів, тому взагалі не може розглядатись як причина для дискваліфікації.
3. Наступною причиною для дискваліфікації Замовник вказав наступне: «В абзаці п'ятому, після таблиці «Обсяг закупівлі (специфікація):» Додатку №3 до тендерної документації замовником зазначено:
«Учасник повинен надати в складі пропозиції інформаційну довідку про наявність у нього власних та/або орендованих та/або партнерських АЗС у м. Запоріжжя , не більше 5 км від адреси Замовника- м. Запоріжжя, вул. Солідарності , 104.»
У складі своєї пропозиції Учасник надав довідку про наявність АЗС ум. Запоріжжя , не більше 5 км від адреси Замовника - м. Запоріжжя , вул. Солідарності , 104, в той же час , Учасником не надано документів , що підтверджують власність АЗС або партнерських договорів або договорів оренди , що не дає можливості Замовнику переконатися в дійсності інформації , наданій Учасником в вищезазначеній довідці.»
На виконання вимог тендерної документації згідно з Додатком 3 ««Учасник повинен надати в складі пропозиції інформаційну довідку про наявність у нього власних та/або орендованих та/або партнерських АЗС у м. Запоріжжя , не більше 5 км від адреси Замовника- м. Запоріжжя, вул. Солідарності , 104.» Учасником була надана інформаційна довідка з зазначеною інформацією під назвою «Довідка наявність АЗС до 5 км», що і вимагалось умовами тендерної документації. Та якщо ця інформація була так необхідна Замовнику, то він мав змогу її отримати у файлі «Ліцензії Бізнес фактор компані на роздрібну торгівлю», який містить інформацію стосовно того, що ТОВ «БІЗНЕС ФАКТОР КОМПАНІ» пропонує свою власну мережу АЗС та має ліцензії на роздрібну торгівлю на кожну АЗС. Умовами тендерної документації не вимагалось документально підтвердити власність АЗС або надати партнерські договори, або договори оренди, тому Замовник не мав ніяких підстав для дискваліфікації з цієї підстави.
Згідно Додатку З Технічна специфікація «Для підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним вимогам до предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
- копії скретч-карток та/або талонів, які пропонуються учасником
- Учасник повинен надати в складі пропозиції гарантійний лист від емітента скретч-карток та/або талонів на дизельне паливо та бензин А-95 виданий на ім’я Замовника, який повинен містити інформацію про готовність цілодобового відпуску пального з АЗС в автомобілі Замовника, відстань від кожної АЗС до адреси Замовника, відповідність предмету закупівлі діючим державним стандартам (зазначити інформацію про сертифікат відповідності), строк дії скретч-карток та/або талонів.
-паспорт якості (копія або оригінал) з датою відбору проб не раніше 2023 року;
- копія /або оригінал сертифікату відповідності, у разі якщо діючим законодавством України передбачений.»
На виконання цих вимог Учасником було надано наступні документи:
Файл «зразки талонів»;
Файл «гарант. лист емітента»;
Файл «Паспорта, сертифікати ДТ, А95»
Таким чином Учасником було надано всі документи, які вимагались Замовником Згідно Додатку 3 «Технічна частина».
Згідно Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі по тексту – «Постанова»)
«44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
{Абзац восьмий підпункту 1 пункту 44 в редакції Постанови КМ № 131 від 09.02.2024}
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону»
Зважаючи на вище викладене у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника та всі вказані Замовником порушення є надуманими та такими, що не відповідають дійсності та порушують права Учасника на неупереджене ставлення та прозору конкуренцію.
У зв’язку з вище викладеним, вимагаємо:
1. поновити порушені законні права ТОВ «БІЗНЕС ФАКТОР КОМПАНІ» та скасувати незаконне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «БІЗНЕС ФАКТОР КОМПАНІ»;
2. скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №9 від 14.02.2024р. про визначення переможцем процедури ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП».
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Ритуальна служба UA-2024-02-02-011377-a.docx 16.02.2024 09:50
- відповідь на скаргу ГД 19.02.2024 14:06
- відповідь скарга 19022024 ГД 19.02.2024 14:06
Дата подачі:
16.02.2024 09:50
Вирішення:
Ознайомившись зі скаргою ТОВ "БІЗНЕС ФАКТОР КОМПАНІ" (далі – Учасник) за результатами оголошення СКП «Запорізька ритуальна служба» (далі – Замовник) UA-2024-02-02-011377-a на закупівлю «Нафта і дистиляти – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 – (Бензин А-95, Дизельне паливо (скретч-картки та/або талони)», Замовник повідомляє про наступне:
1. Щодо оскарження стосовно порушення 1, зазначеного Замовником в Протоколі №8 від 14.02.2024р., Учасником в скарзі зазначено наступне:
«Згідно з вимогами Додатку 2 тендерної документації вимагалось:
«Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.»
На виконання даних вимог тендерної документації Учасником було надано Довідку: «Довідка (абзац 14 пункту 47)» та під час подання закупівлі було проведене самостійне декларування відсутності інших підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, таким чином учасником була повністю виконана ця умова тендерної документації та ніякого порушення з боку учасника не було.».
Замовник погоджується з оскарженням стосовно порушення 1.
2. Щодо оскарження стосовно порушення 2, зазначеного Замовником в Протоколі №8 від 14.02.2024р., Учасником в скарзі зазначено наступне:
«На виконання вимог тендерної документації які містились у Додатку 3, а саме: «Термін дії скретч-карток та/або талонів на дизельне паливо та на бензин А-95 - 1 рік з моменту передачі Замовнику. Учасник, відповідно до письмової заявки Замовника, у разі необхідності (обмін бланків старого зразку на бланки нового зразку, закінчення терміну дії, тощо) забезпечує протягом 7 (семи) робочих днів безкоштовний обмін скретч-карток (або еквіваленту) рівнозначного номіналу без врахування коливання ціни, як протягом дії Договору так і впродовж не менше одного року та більше з дня постачання скретч-карток (або еквіваленту). У разі відмови АЗС у відпуску пального за наданими талонами та/або скретч-картками Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 50 тис. грн. за кожен випадок.» Учасником було надано наступні документи:
«Гарант. лист погодження з тех. Вимогами» та «Гаран. лист емітента», в вище згаданих документах Учасник погодився та гарантував виконання УСІХ вимог Додатку № 3 до тендерної документації. «Технічна частина. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», втому числі зі строком дії талонів. Також слід зазначити, що в умовах тендерної документації взагалі відсутня вимога щодо документального підтверження даної вимоги стосовно строку дії талонів, тому взагалі не може розглядатись як причина для дискваліфікації.».
Учасник дійсно надав документ під назвою «Гарант. лист погодження з тех. Вимогами», в якому Учасник погоджується з вимогами про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі щодо якого надана пропозиція, викладеними у Додатку №3 тендерної документації, в тому числі з вимогою Замовника стосовно терміну дії скретч-карток та/або талонів на дизельне паливо та на бензин А-95, а саме - 1 рік з моменту передачі Замовнику. В той же час, Учасником надано документ під назвою «Гаран. лист емітента», в останньому реченні абзацу другого якого, зазначено: «Строк дії талонів складає 1 рік», що суперечить інформації, зазначеній в «Гарант. лист погодження з тех. Вимогами», наданого Учасником та вимогам, зазначених Замовником у Додатку №3 тендерної документації.
Стосовно зауваження Учасника «Також слід зазначити, що в умовах тендерної документації взагалі відсутня вимога щодо документального підтверження даної вимоги стосовно строку дії талонів, тому взагалі не може розглядатись як причина для дискваліфікації.».
В умовах тендерної документації дійсно відсутня вимога щодо документального підтвердження даної вимоги, в той же час, в «Гаран. лист емітента» Учасник самостійно зазначив термін дії талонів. Також, вимога Замовника стосовно терміну дії скретч-карток та/або талонів сама по собі і є ВИМОГА, зазначена у Додатку №3 тендерної документації, та невідповідність документів, наданих Учасником, даній вимозі є правомірною підставою для дискваліфікації.
Таким чином, Замовник не погоджується з оскарженням стосовно порушення 2.
3. Щодо оскарження стосовно порушення 3, зазначеного Замовником в Протоколі №8 від 14.02.2024р., Учасником в скарзі зазначено наступне:
«На виконання вимог тендерної документації згідно з Додатком 3 ««Учасник повинен надати в складі пропозиції інформаційну довідку про наявність у нього власних та/або орендованих та/або партнерських АЗС у м. Запоріжжя , не більше 5 км від адреси Замовника- м. Запоріжжя, вул. Солідарності , 104.» Учасником була надана інформаційна довідка з зазначеною інформацією під назвою «Довідка наявність АЗС до 5 км», що і вимагалось умовами тендерної документації. Та якщо ця інформація була так необхідна Замовнику, то він мав змогу її отримати у файлі «Ліцензії Бізнес фактор компані на роздрібну торгівлю», який містить інформацію стосовно того, що ТОВ «БІЗНЕС ФАКТОР КОМПАНІ» пропонує свою власну мережу АЗС та має ліцензії на роздрібну торгівлю на кожну АЗС. Умовами тендерної документації не вимагалось документально підтвердити власність АЗС або надати партнерські договори, або договори оренди, тому Замовник не мав ніяких підстав для дискваліфікації з цієї підстави.
Згідно Додатку З Технічна специфікація «Для підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним вимогам до предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
- копії скретч-карток та/або талонів, які пропонуються учасником
- Учасник повинен надати в складі пропозиції гарантійний лист від емітента скретч-карток та/або талонів на дизельне паливо та бензин А-95 виданий на ім’я Замовника, який повинен містити інформацію про готовність цілодобового відпуску пального з АЗС в автомобілі Замовника, відстань від кожної АЗС до адреси Замовника, відповідність предмету закупівлі діючим державним стандартам (зазначити інформацію про сертифікат відповідності), строк дії скретч-карток та/або талонів.
-паспорт якості (копія або оригінал) з датою відбору проб не раніше 2023 року;
- копія /або оригінал сертифікату відповідності, у разі якщо діючим законодавством України передбачений.»
На виконання цих вимог Учасником було надано наступні документи:
- Файл «зразки талонів»;
- Файл «гарант. лист емітента»;
- Файл «Паспорта, сертифікати ДТ, А95»
Таким чином Учасником було надано всі документи, які вимагались Замовником Згідно Додатку 3 «Технічна частина».
Інформаційна довідка під назвою «Довідка наявність АЗС до 5 км», надана Учасником у складі своєї пропозиції, не містить інформацію про тип користування АЗС (власне та/або орендоване та/або партнерське), що є вимогою даної інформаційної довідки, а також документів, що підтверджують тип користування.
Стосовно інформації, наданої Учасником в документі під назвою «Ліцензії Бізнес фактор компані на роздрібну торгівлю»:
Ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним (переоформлення), реєстраційний номер: 08250314201900227, дата реєстрації: 20.10.2022, термін дії – до 01.07.2024;
Ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним (переоформлення), реєстраційний номер: 08270314201900229, дата реєстрації: 20.10.2022, термін дії – до 01.07.2024;
Ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним (переоформлення), реєстраційний номер: 04290314201900404, дата реєстрації: 14.10.2022, термін дії – до 03.07.2024;
Ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним (переоформлення), реєстраційний номер: 08270314201900212, дата реєстрації: 21.06.2023, термін дії – до 01.07.2024;
Ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним (переоформлення), реєстраційний номер: 08280314201900216, дата реєстрації: 21.06.2023, термін дії – до 01.07.2024;
Ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним (переоформлення), реєстраційний номер: 08270314201900229, дата реєстрації: 20.10.2022, термін дії – до 01.07.2024;
Ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним (переоформлення), реєстраційний номер: 08300314201900205, дата реєстрації: 20.10.2022, термін дії – до 01.07.2024;
Ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним (переоформлення), реєстраційний номер: 08260314201900224, дата реєстрації: 20.10.2022, термін дії – до 01.07.2024;
Таким чином, термін дії будь-якої з ліцензій, наданих Учасником в документі під назвою «Ліцензії Бізнес фактор компані на роздрібну торгівлю» в складі своєї пропозиції, закінчується не пізніше 03.07.2024р., що не дає ніяких гарантій продовження терміну дії ліцензій, що, в свою чергу, не дає ніяких гарантій можливості виконання Учасником своїх зобов’язань за договором навіть до кінця 2024р.
Таким чином, Замовник не погоджується з оскарженням стосовно порушення 3.
У зв’язку з вище викладеним Замовник вважає тендерну пропозицію ТОВ "БІЗНЕС ФАКТОР КОМПАНІ" такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації закупівлі «Нафта і дистиляти – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 – (Бензин А-95, Дизельне паливо (скретч-картки та/або талони)» за ідентифікатором UA-2024-02-02-011377-a.
Статус вимоги:
Відхилено