-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Труба та з’єднувальні деталі з поліпропілену (матеріали для тепломережі) код ДК 021:2015:44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Торги не відбулися
340 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 400.00 UAH
Період оскарження:
02.02.2024 15:06 - 07.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
f2c638694d7b4703b2291655820bbe99
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-02-011046-a.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.6. Статут ЕНЖИН АП, ТОВ.pdf 08.03.2024 13:20
- Сертифікат відповідності.pdf 08.03.2024 13:20
- Сертификат ппр.pdf 08.03.2024 13:20
- ДСТУ Б В.2.7-144 2007.pdf 08.03.2024 13:20
- Скарга КП ЖИТЛОВО - ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОНТОРА БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.pdf 08.03.2024 13:20
- sign.p7s 08.03.2024 13:21
- рішення від 12.03.2024 № 4457.pdf 12.03.2024 15:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.03.2024 № 5167.pdf 22.03.2024 15:49
- рішення від 21.03.2024 № 5167.pdf 26.03.2024 15:46
- Протокол 60.pdf 08.04.2024 14:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.03.2024 14:03
Дата розгляду скарги:
21.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.03.2024 15:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.03.2024 15:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано. Протокол про визнання переможцем закупівлі ТОВ "Енжин Ап" скасовано.
Пункт скарги
Номер:
86e1278c7bcc41aca4b0df40c5dc129f
Заголовок пункту скарги:
Визначення переможцем учасника ТОВ "Енжин Ап" з порушенням чинного законодавства України
Опис заперечення:
1. Відповідно до пункту 1 пп.7 розділу ІІІ Документації відсутній статут у повному обсязі із змінами (у разі наявності таких змін).
2.Відповідно до вимог зазначених у Замовником було встановлено умову зазначену в Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 4. відсутній сертифікат (паспорт) якості виробника або сертифікат відповідності, який підтверджує якість товару і відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-144:2007 (EN ISO 15874-2:2003,MOD)
2.Відповідно до вимог зазначених у Замовником було встановлено умову зазначену в Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 4. відсутній сертифікат (паспорт) якості виробника або сертифікат відповідності, який підтверджує якість товару і відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-144:2007 (EN ISO 15874-2:2003,MOD)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1) П.18 ст. 1 Закону визначено, що переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі;
2)Відповідно до абзацу 2 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
2)Відповідно до абзацу 2 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
×
-
Назва доказу:
ДСТУ Б В.2.7-144:2007 (EN ISO 15874-2:2003,MOD)
-
Опис доказу:
В ДСТУ Б В.2.7-144:2007 (EN ISO 15874-2:2003,MOD) відсутня будь-яка інформація щодо труб поліпропіленових армованих скловолокном.
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ Б В.2.7-144 2007.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат якості
-
Опис доказу:
Сертифікат якості, підтверджує що запропонована Учасником труба армована зі скловолокном PN25, що зокрема є предметом закупівлі не відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-144:2007 (EN ISO 15874-2:2003,MOD)
-
Повʼязаний документ:
Сертификат ппр.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності (файл Сертифікат відповідності.pdf)
-
Опис доказу:
Сертифікат відповідності підтверджує, що згідного даного сертифікату виробник ТОВ «ФІН-ТРЕЙД СЕРВІС» код ЄДРПОУ 35559628 виготовляє виключно труби поліпропіленові не армовані, що відповідають ДСТУ Б В.2.7-144:2007 (EN ISO 15874-2:2003,MOD), тобто виробник не виготовляє труби армовані зі скловолокном PN25
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат відповідності.pdf
-
-
Назва доказу:
статут ТОВ "Енжин Ап", затверджений рішенням від 26.12.2022 № 26/12
-
Опис доказу:
У пропозиції завантажений статут ТОВ "Енжин Ап", затверджений рішенням від 26.12.2022 № 26/12 що не в останній редакції.
-
Повʼязаний документ:
1.6. Статут ЕНЖИН АП, ТОВ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скасувати рішення про визначення переможцем учасника ТОВ "Енжин Ап".
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
9cb65e0179004140926702a72296338f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-02-011046-a.c2
Назва:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Оскаржується прийняте у Протоколі № 40 від 14.02.2024 рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "Енжин Ап"
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА АМКУ АП.docx 19.02.2024 09:53
- 1.8. ОПИС ЕНЖИН АП.pdf 19.02.2024 09:53
- UA.PS.23-0569 ТОВ ФТС, труби ППР, 22.21.pdf 19.02.2024 09:53
- Сертификат ппр.pdf 19.02.2024 09:53
- sign.p7s 19.02.2024 09:58
- рішення від 21.02.2024 № 3245.pdf 21.02.2024 17:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.02.2024 № 3733.pdf 29.02.2024 12:49
- рішення від 28.02.2024 № 3733.pdf 04.03.2024 13:05
- Пояснення.docx 23.02.2024 22:49
- Пояснення.docx.p7s 23.02.2024 22:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2024 10:56
Дата розгляду скарги:
28.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.02.2024 17:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.03.2024 13:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано. Протоколи про визнання переможцем закупівлі ТОВ "СТАТУС ПАЙП" та про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕНДЖИН АП" скасовані
Пункт скарги
Номер:
cc91713c204c44f28378e2c635ccdb68
Заголовок пункту скарги:
щодо відхилення пропозиції ТОВ "Енжин Ап"
Опис заперечення:
ТОВ «Енжин Ап» не погоджується із прийнятим у Протоколі № 40 від 14.02.2024 рішенням Замовника про відхилення його пропозиції, вважає його таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, а також таким, що прийняте із порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону: максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Деталі обгрунтування в доданих документах
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення прийняте 14.02.2024, Протоколом № 40 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника, за яким відхилено пропозицію учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Енжин Ап" (Остаточна пропозиція - 279 001,56 грн з ПДВ).
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на рішення щодо відхилення ТОВ "Енжин Ап"
Номер:
651fe8f516c04482bf10b6c834558327
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-02-011046-a.c1
Назва:
Скарга на рішення щодо відхилення ТОВ "Енжин Ап"
Скарга:
Скарга на рішення прийняте 14.02.2024, Протоколом № 40 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника, за яким відхилено пропозицію учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Енжин Ап"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
19.02.2024 09:47
Пункт скарги
Номер:
f46b7bd0a8c64e18ad601f6a4ff574f4
Заголовок пункту скарги:
щодо відхилення пропозиції ТОВ "Енжин Ап"
Опис заперечення:
ТОВ «Енжин Ап» не погоджується із прийнятим у Протоколі № 40 від 14.02.2024 рішенням Замовника про відхилення його пропозиції, вважає його таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, а також таким, що прийняте із порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону: максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
ТОВ «Енжин Ап» не погоджується із прийнятим у Протоколі рішенням Замовника, вважає його таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, а також таким, що прийняте із порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон): максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, зважаючи на наступне.
1. Щодо сертифікату якості.
Замовник зазначив у Протоколі: «Замовник встановив вимоги до предмета закупівлі у пункті 5 Додатку 3 до тендерної документації, зокрема, «По позиції 1 - 5 для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам у своїй тендерній пропозиції учасник повинен надати копію документу, який підтверджує витримку робочої температури від +90 до +120, а саме сертифікат (паспорт) якості виробника або сертифікат відповідності.»
Інформація та документи, які учасник подав у складі тендерної пропозиції, не відповідають вимогам пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації, а саме :
1)На вимогу зазначено в Додатку 3 пункт 5 учасник надав довідку під назвою «Сертифікат якості». Даний документ жодним чином не підтверджує якість запропонованого товару, оскільки не містить жодного посилання на будь-який нормативно-технічний акт, національний або міжнародний стандарт, таким чином Замовник не може ідентифікувати якому стандарту відповідає запропонований товар та якої він якості. Отже наданий документ не підтверджує витримку запропонованого учасником товару робочої температури від +90 до +120.».
Відповідно до вимог Додатку 3 Тендерної документації: «По позиції 1 – 5 для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам у своїй тендерній пропозиції учасник повинен надати копію документу, який підтверджує витримку робочої температури від +90 до +120, а саме сертифікат (паспорт) якості виробника або сертифікат відповідності.».
Скаржником у складі пропозиції було надано Сертифікат якості (файл Сертификат ппр.pdf) по позиції 1-5, який виданий виробником запропонованого товару, а саме ТОВ «ФІН-ТРЕЙД СЕРВІС» та в якому по кожній позиції зазначено і підтверджено витримку робочої температури від +90 до +120.
Жодних додаткових умов щодо форми сертифікату якості Замовником в Тендерній документації встановлено не було, у тому числі що вказаний документ мав би містити посилання на будь-який нормативно-технічний акт, національний або міжнародний стандарт.
Документ, що наданий Скаржником повністю відповідає вимогам Тендерної документації, а товар що пропонується за своїми технічними характеристиками є ідентичним тому, що вимагає Замовник.
Враховуючи зазначене вище, Замовник неправомірно відхилив ТОВ «Енжин Ап» вказавши на відсутність у його тендерній пропозиції сертифікату якості, який підтверджує витримку робочої температури від +90 до +120, а отже, його рішення є таким, що порушує законні права та інтереси ТОВ «Енжин Ап» і повинно бути скасоване.
2. Щодо надання сертифікату відповідності.
Замовник зазначив у Протоколі: «2) Наданий учасником сертифікат відповідності (файл UA.PS.23-0569 ТОВ ФТС, труби ППР, 22.21 .pdf) не містить інформації, що запропонована поліпропіленова труба 110 армована скловолокном, таким чином не підтверджена відповідність запропонованого товару технічним характеристикам Замовника.».
Відповідно до вимог Тендерної документації: «Для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам учасник повинен надати копію документу, який підтверджує якість товару і відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-144:2007 (EN ISO 15874-2:2003,MOD), а саме сертифікатом (паспортом) якості виробника або сертифікатом відповідності.».
Також, згідно з Тендерною документацією: «По позиції 1 – 5 для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам у своїй тендерній пропозиції учасник повинен надати копію документу, який підтверджує витримку робочої температури від +90 до +120, а саме сертифікат (паспорт) якості виробника або сертифікат відповідності.».
На виконання вказаних вимог Скаржник у складі пропозиції надав Сертифікат якості (файл Сертификат ппр.pdf) та Сертифікат відповідності (файл UA.PS.23-0569 ТОВ ФТС, труби ППР, 22.21.pdf).
У Сертифікаті якості зазначені технічні характеристики по товару «Труба поліпропіленова 110», що повністю відповідають вимогам Замовникам, а саме запропонована поліпропіленова труба 110 армована скловолокном.
Так само і сертифікат відповідності (файл UA.PS.23-0569 ТОВ ФТС, труби ППР, 22.21.pdf) підтверджує якість товару і відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-144:2007 (EN ISO 15874-2:2003,MOD), оскільки в ньому зазначено, що товар, який є об’єктом сертифікації, а саме «Труби поліпропіленові (ППР) та зєднувальні деталі до них для будівництва мереж холодного та гарячого водопостачання та опалення номінальним діаметром до 160 мм», відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-144:2007 (EN ISO 15874-2:2003,MOD) та ДСТУ Б В.2.5-18-2001.
Враховуючи зазначене вище, підстава що зазначена Замовником, як одна із причин відхилення пропозиції, а саме: «сертифікат відповідності (файл UA.PS.23-0569 ТОВ ФТС, труби ППР, 22.21 .pdf) не містить інформації, що запропонована поліпропіленова труба 110 армована скловолокном, таким чином не підтверджена відповідність запропонованого товару технічним характеристикам Замовника», є безпідставною, а тому, пропозиція учасника ТОВ «Енжин Ап» не може бути відхилена Замовником і рішення прийняте таким Протоколом має бути скасоване.
3. Щодо надання Статуту.
Замовник зазначив у Протоколі: «Також замовником виявлено , що учасник надав Статут від 26.12.2022р., але якщо по опису перейти в ЄДР, то там завантажений Статут від 29.12.2022р. Тобто учасник надав Статут не в останній редакції.».
Відповідно до вимог Тендерної документації учасник мав надати: «Статут учасника (положення, установчий договір або інший документ, який його замінює) у повному обсязі із змінами (у разі наявності таких змін) (якщо учасник здійснює діяльність відповідно до статуту).
У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію документа щодо рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи).
У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.».
По-перше, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (п. 43 Особливостей).
Вимога надання Статуту учасниками не відноситься до випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, що свідчить про те що Замовник мав у випадку виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а Скаржник в свою чергу завантажити відповідний документ у останній редакції.
По-друге, Скаржником у складі пропозиції надано було Опис документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань "Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі власного установчого документа або модельного статуту" від 30.12.2022 в якому зазначено код доступу за яким можливо завантажити Статут в останній редакції, що і зробив Замовник та підтвердив це у своєму Протоколі.
Враховуючи зазначене вище, Замовник безпідставно відхилив пропозицію ТОВ «Енжин Ап». Зважаючи на вказане вище, пропозиція учасника ТОВ «Енжин Ап» не може бути відхилена Замовником.
Згідно вимог п. 3. Постанови Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі за текстом - Особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України «Про Антимонопольний комітет України». Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Повноваження, порядок утворення та функціонування Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлюються відповідно до цього Закону та Закону України «Про Антимонопольний комітет України».
Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Київ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається шляхом заповнення електронної форми. При цьому ризики настання негативних наслідків, пов’язаних з наданням суб’єктом оскарження неточної або недостовірної інформації шляхом заповнення електронної форми, несе суб’єкт оскарження.
Керуючись вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема, але не виключно положенням ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення прийняте 14.02.2024, Протоколом № 40 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника, за яким відхилено пропозицію учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Енжин Ап" (Остаточна пропозиція - 279 001,56 грн з ПДВ).
Додатки:
1. Сертифікат якості
2. Сертифікат відповідності
3. Опис документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань "Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі власного установчого документа або модельного статуту".
ТОВ «Енжин Ап» не погоджується із прийнятим у Протоколі рішенням Замовника, вважає його таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, а також таким, що прийняте із порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон): максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, зважаючи на наступне.
1. Щодо сертифікату якості.
Замовник зазначив у Протоколі: «Замовник встановив вимоги до предмета закупівлі у пункті 5 Додатку 3 до тендерної документації, зокрема, «По позиції 1 - 5 для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам у своїй тендерній пропозиції учасник повинен надати копію документу, який підтверджує витримку робочої температури від +90 до +120, а саме сертифікат (паспорт) якості виробника або сертифікат відповідності.»
Інформація та документи, які учасник подав у складі тендерної пропозиції, не відповідають вимогам пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації, а саме :
1)На вимогу зазначено в Додатку 3 пункт 5 учасник надав довідку під назвою «Сертифікат якості». Даний документ жодним чином не підтверджує якість запропонованого товару, оскільки не містить жодного посилання на будь-який нормативно-технічний акт, національний або міжнародний стандарт, таким чином Замовник не може ідентифікувати якому стандарту відповідає запропонований товар та якої він якості. Отже наданий документ не підтверджує витримку запропонованого учасником товару робочої температури від +90 до +120.».
Відповідно до вимог Додатку 3 Тендерної документації: «По позиції 1 – 5 для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам у своїй тендерній пропозиції учасник повинен надати копію документу, який підтверджує витримку робочої температури від +90 до +120, а саме сертифікат (паспорт) якості виробника або сертифікат відповідності.».
Скаржником у складі пропозиції було надано Сертифікат якості (файл Сертификат ппр.pdf) по позиції 1-5, який виданий виробником запропонованого товару, а саме ТОВ «ФІН-ТРЕЙД СЕРВІС» та в якому по кожній позиції зазначено і підтверджено витримку робочої температури від +90 до +120.
Жодних додаткових умов щодо форми сертифікату якості Замовником в Тендерній документації встановлено не було, у тому числі що вказаний документ мав би містити посилання на будь-який нормативно-технічний акт, національний або міжнародний стандарт.
Документ, що наданий Скаржником повністю відповідає вимогам Тендерної документації, а товар що пропонується за своїми технічними характеристиками є ідентичним тому, що вимагає Замовник.
Враховуючи зазначене вище, Замовник неправомірно відхилив ТОВ «Енжин Ап» вказавши на відсутність у його тендерній пропозиції сертифікату якості, який підтверджує витримку робочої температури від +90 до +120, а отже, його рішення є таким, що порушує законні права та інтереси ТОВ «Енжин Ап» і повинно бути скасоване.
2. Щодо надання сертифікату відповідності.
Замовник зазначив у Протоколі: «2) Наданий учасником сертифікат відповідності (файл UA.PS.23-0569 ТОВ ФТС, труби ППР, 22.21 .pdf) не містить інформації, що запропонована поліпропіленова труба 110 армована скловолокном, таким чином не підтверджена відповідність запропонованого товару технічним характеристикам Замовника.».
Відповідно до вимог Тендерної документації: «Для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам учасник повинен надати копію документу, який підтверджує якість товару і відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-144:2007 (EN ISO 15874-2:2003,MOD), а саме сертифікатом (паспортом) якості виробника або сертифікатом відповідності.».
Також, згідно з Тендерною документацією: «По позиції 1 – 5 для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам у своїй тендерній пропозиції учасник повинен надати копію документу, який підтверджує витримку робочої температури від +90 до +120, а саме сертифікат (паспорт) якості виробника або сертифікат відповідності.».
На виконання вказаних вимог Скаржник у складі пропозиції надав Сертифікат якості (файл Сертификат ппр.pdf) та Сертифікат відповідності (файл UA.PS.23-0569 ТОВ ФТС, труби ППР, 22.21.pdf).
У Сертифікаті якості зазначені технічні характеристики по товару «Труба поліпропіленова 110», що повністю відповідають вимогам Замовникам, а саме запропонована поліпропіленова труба 110 армована скловолокном.
Так само і сертифікат відповідності (файл UA.PS.23-0569 ТОВ ФТС, труби ППР, 22.21.pdf) підтверджує якість товару і відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-144:2007 (EN ISO 15874-2:2003,MOD), оскільки в ньому зазначено, що товар, який є об’єктом сертифікації, а саме «Труби поліпропіленові (ППР) та зєднувальні деталі до них для будівництва мереж холодного та гарячого водопостачання та опалення номінальним діаметром до 160 мм», відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-144:2007 (EN ISO 15874-2:2003,MOD) та ДСТУ Б В.2.5-18-2001.
Враховуючи зазначене вище, підстава що зазначена Замовником, як одна із причин відхилення пропозиції, а саме: «сертифікат відповідності (файл UA.PS.23-0569 ТОВ ФТС, труби ППР, 22.21 .pdf) не містить інформації, що запропонована поліпропіленова труба 110 армована скловолокном, таким чином не підтверджена відповідність запропонованого товару технічним характеристикам Замовника», є безпідставною, а тому, пропозиція учасника ТОВ «Енжин Ап» не може бути відхилена Замовником і рішення прийняте таким Протоколом має бути скасоване.
3. Щодо надання Статуту.
Замовник зазначив у Протоколі: «Також замовником виявлено , що учасник надав Статут від 26.12.2022р., але якщо по опису перейти в ЄДР, то там завантажений Статут від 29.12.2022р. Тобто учасник надав Статут не в останній редакції.».
Відповідно до вимог Тендерної документації учасник мав надати: «Статут учасника (положення, установчий договір або інший документ, який його замінює) у повному обсязі із змінами (у разі наявності таких змін) (якщо учасник здійснює діяльність відповідно до статуту).
У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію документа щодо рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи).
У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.».
По-перше, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (п. 43 Особливостей).
Вимога надання Статуту учасниками не відноситься до випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, що свідчить про те що Замовник мав у випадку виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а Скаржник в свою чергу завантажити відповідний документ у останній редакції.
По-друге, Скаржником у складі пропозиції надано було Опис документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань "Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі власного установчого документа або модельного статуту" від 30.12.2022 в якому зазначено код доступу за яким можливо завантажити Статут в останній редакції, що і зробив Замовник та підтвердив це у своєму Протоколі.
Враховуючи зазначене вище, Замовник безпідставно відхилив пропозицію ТОВ «Енжин Ап». Зважаючи на вказане вище, пропозиція учасника ТОВ «Енжин Ап» не може бути відхилена Замовником.
Згідно вимог п. 3. Постанови Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі за текстом - Особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України «Про Антимонопольний комітет України». Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Повноваження, порядок утворення та функціонування Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлюються відповідно до цього Закону та Закону України «Про Антимонопольний комітет України».
Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Київ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається шляхом заповнення електронної форми. При цьому ризики настання негативних наслідків, пов’язаних з наданням суб’єктом оскарження неточної або недостовірної інформації шляхом заповнення електронної форми, несе суб’єкт оскарження.
Керуючись вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема, але не виключно положенням ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення прийняте 14.02.2024, Протоколом № 40 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника, за яким відхилено пропозицію учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Енжин Ап" (Остаточна пропозиція - 279 001,56 грн з ПДВ).
Додатки:
1. Сертифікат якості
2. Сертифікат відповідності
3. Опис документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань "Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі власного установчого документа або модельного статуту".
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Деталі обгрунтування в доданих документах
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення прийняте 14.02.2024, Протоколом № 40 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника, за яким відхилено пропозицію учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Енжин Ап" (Остаточна пропозиція - 279 001,56 грн з ПДВ).