-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)
Завершена
2 500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Період оскарження:
02.02.2024 14:58 - 09.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
692845d438ef4508a468432638f3e6ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-02-010747-a.a1
Назва:
Скарга ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 3. 13-1.тендерна пропозиція.pdf 19.02.2024 21:55
- 5. Про удосконалення організації лі... _ від 29.10.2013 № 931.pdf 19.02.2024 21:55
- 4. свідоцтво платника ЄП (1).pdf 19.02.2024 21:55
- Скарга Тернопіль UA-2024-02-02-010747-a.pdf.asice.zip 19.02.2024 21:55
- 1. оскаржуваний протокол УО.PDF 19.02.2024 21:55
- 2. 15. варіант меню.pdf 19.02.2024 21:55
- sign.p7s 19.02.2024 21:57
- рішення від 21.02.2024 № 3272.pdf 21.02.2024 16:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.02.2024 № 3758.pdf 29.02.2024 12:25
- рішення від 28.02.2024 № 3758.pdf 04.03.2024 14:12
- Пояснення щодо скарги 23.02.2024 11:45
- Пояснення щодо скарги 23.02.2024 11:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2024 22:44
Дата розгляду скарги:
28.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.02.2024 16:44
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.03.2024 14:13
Пункт скарги
Номер:
208a30be826640ff9315d95223ba0f62
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне визнання ФОП Гуляк Неоніли Юліанівни переможцем процедури відкритих торгів з особливостями UA-2024-02-02-010747-a
Опис заперечення:
Оскаржується рішення про визнання ФОП Гуляк Неоніли Юліанівни переможцем процедури відкритих торгів з особливостями UA-2024-02-02-010747-a та рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Гуляк Неонілою Юліанівною за результатами цих торгів, що оформлене протоколом прийняття рішення уповноваженою особою № 1 від 14.02.2024.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
3. Переможець ФОП Гуляк Н.Ю. не має права укладати договір із замовником
Відповідно до пункту 8 таблиці 2 додатка 1 до ТД кожен учасник повинен надати заповнену форму «тендерна пропозиція», що є додатком 5 до ТД.
Відповідно до форми «тендерна пропозиція», яка є додатком 5 до ТД, учасник зобов’язується укласти договір про закупівлю у терміни, встановлені Особливостями.
Переможець ФОП Гуляк Н.Ю. подала тендерну пропозицію за формою в додатку 5 до ТД – у файлі «13-1.тендерна пропозиція», згідно з якою зобов’язалася укласти договір про закупівлю у терміни, встановлені Особливостями. Однак, це не відповідає дійсності.
Так, у складі тендерної пропозиції ФОП Гуляк Н.Ю. подано також свідоцтво про реєстрацію платником єдиного податку 2 групи за ставкою 20% розміру мінімальної заробітної плати.
Відповідно підпункту 2 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України Суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку: …друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв: не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб; обсяг доходу не перевищує 834 розміри мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
Таким чином, платник єдиного податку 2 групи може надавати послуги лише іншим платникам єдиного податку або населенню. Однак, замовник цієї закупівлі не належить до платників єдиного податку, про що свідчать відомості з Реєстру платників єдиного податку (див скрин нижче).
Статус переможця як платника єдиного податку 2 групи підтверджується також актуальними даними з Реєстру платників єдиного податку.
Таким чином, в дійсності переможець ФОП Гуляк Н.Ю. не зможе укласти договір із замовником в установлений строк, бо її податковий статус виключає можливість вчинення такого правочину.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Таким чином, замовник в рамках розгляду тендерної пропозиції ФОП Гуляк Н.Ю. мав звернутися до органу податкової служби через відповідний кабінет платника податків та отримавши інформацію про податковий статус ФОП Гуляк Н.Ю. як платника єдиного податку 2 групи – мав відхилити цю пропозицію та перейти до розгляду пропозиції скаржника.
2. Невідповідність пропозиції переможця умова тендерної документації
(меню не відповідає вимогам наказу МОЗ від 29.10.2013 № 931)
Відповідно до умов пункту 14 додатка 2 до ТД для підтвердження відповідності послуг вимогам тендерної документації, Учасники у тендерній пропозиції повинні надати один варіант меню з розрахунку на 7 (сім) днів для стаціонарних пацієнтів з триразовим харчуванням (сніданок, обід, вечеря). При цьому форма примірного меню наведена наприкінці додатка 2 до ТД та включає інформацію про ціну в гривнях кожного продукту.
Відповідно до пункту 3 додатка 2 до ТД зразкове 7-денне циклічне меню з трьох-разовим харчуванням повинно бути розроблено відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». Замовлення послуг здійснюється Замовником потижнево. Учасник надсилає проект 7-денного меню Замовнику протягом середи тижня, що передує тижню замовлення. Замовник надсилає у четвер тижня, що передує тижню замовлення погодження або зауваження до надісланого Виконавцем проекту 7-денного меню.
Однак, надане переможцем меню не відповідає положенням наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні», а саме:
- відсутні страви з риби, відсутнє молоко, м'який сир, кефір, сметана, включення яких є обов’язковим відповідно до Норм харчування на одного хворого на день у загальних відділеннях (терапевтичні, хірургічні відділення), що є додатком 2 до вказаного наказу МОЗ;
- використовуються крупи, які не зазначені у згаданому наказі МОЗ, такі як - "Каша пшенична з підливою", "Каша кукурудз. з підливкою", "Каша ячмінна з підливкою" - тобто ці крупи не можна використовувати, тим паче як гарнірні.
Таким чином, запропоноване переможцем меню не відповідає вимогам пункту 3 додатка до ТД, а відтак замовник повинен був відхилити пропозицію ФОП Гуляк Н.Ю. і перейти до розгляду пропозиції скаржника.
1. Невідповідність пропозиції переможця умова тендерної документації
(меню без цін)
Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Тобто, переможцем може бути лише той учасник, пропозиція якого повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до умов пункту 14 додатка 2 до ТД для підтвердження відповідності послуг вимогам тендерної документації, Учасники у тендерній пропозиції повинні надати один варіант меню з розрахунку на 7 (сім) днів для стаціонарних пацієнтів з триразовим харчуванням (сніданок, обід, вечеря). При цьому форма примірного меню наведена наприкінці додатка 2 до ТД та включає інформацію про ціну в гривнях кожного продукту.
Однак, меню, надане переможцем у файлі «15.варіант меню», не містить цін.
Таким чином, пропозиція переможця не відповідає умовам тендерної документації. При цьому відповідно до абзаців 1-2 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, меню без цін є помилкою, яка не може бути виправлена протягом 24 годин, а відтак замовник мав відхилити пропозицію ФОП Гуляк Н.Ю. і перейти до розгляду пропозиції скаржника.
Відповідно до пункту 8 таблиці 2 додатка 1 до ТД кожен учасник повинен надати заповнену форму «тендерна пропозиція», що є додатком 5 до ТД.
Відповідно до форми «тендерна пропозиція», яка є додатком 5 до ТД, учасник зобов’язується укласти договір про закупівлю у терміни, встановлені Особливостями.
Переможець ФОП Гуляк Н.Ю. подала тендерну пропозицію за формою в додатку 5 до ТД – у файлі «13-1.тендерна пропозиція», згідно з якою зобов’язалася укласти договір про закупівлю у терміни, встановлені Особливостями. Однак, це не відповідає дійсності.
Так, у складі тендерної пропозиції ФОП Гуляк Н.Ю. подано також свідоцтво про реєстрацію платником єдиного податку 2 групи за ставкою 20% розміру мінімальної заробітної плати.
Відповідно підпункту 2 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України Суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку: …друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв: не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб; обсяг доходу не перевищує 834 розміри мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
Таким чином, платник єдиного податку 2 групи може надавати послуги лише іншим платникам єдиного податку або населенню. Однак, замовник цієї закупівлі не належить до платників єдиного податку, про що свідчать відомості з Реєстру платників єдиного податку (див скрин нижче).
Статус переможця як платника єдиного податку 2 групи підтверджується також актуальними даними з Реєстру платників єдиного податку.
Таким чином, в дійсності переможець ФОП Гуляк Н.Ю. не зможе укласти договір із замовником в установлений строк, бо її податковий статус виключає можливість вчинення такого правочину.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Таким чином, замовник в рамках розгляду тендерної пропозиції ФОП Гуляк Н.Ю. мав звернутися до органу податкової служби через відповідний кабінет платника податків та отримавши інформацію про податковий статус ФОП Гуляк Н.Ю. як платника єдиного податку 2 групи – мав відхилити цю пропозицію та перейти до розгляду пропозиції скаржника.
×
-
Назва доказу:
Свідоцтво про реєстрацію платником єдиного податку 2 групи, що надане переможцем.
-
Опис доказу:
неможливість укладення договору про закупівлю в устанволений строк, по це суперечить податковому статусу переможця
-
Повʼязаний документ:
4. свідоцтво платника ЄП (1).pdf
-
-
Назва доказу:
3. Тендерна пропозиція, надана переможцем у файлі «13-1.тендерна пропозиція».
-
Опис доказу:
надання неправдивої інформації щодо можливості укладення договору про закупівлю в установлений строк
-
Повʼязаний документ:
3. 13-1.тендерна пропозиція.pdf
2. Невідповідність пропозиції переможця умова тендерної документації
(меню не відповідає вимогам наказу МОЗ від 29.10.2013 № 931)
Відповідно до умов пункту 14 додатка 2 до ТД для підтвердження відповідності послуг вимогам тендерної документації, Учасники у тендерній пропозиції повинні надати один варіант меню з розрахунку на 7 (сім) днів для стаціонарних пацієнтів з триразовим харчуванням (сніданок, обід, вечеря). При цьому форма примірного меню наведена наприкінці додатка 2 до ТД та включає інформацію про ціну в гривнях кожного продукту.
Відповідно до пункту 3 додатка 2 до ТД зразкове 7-денне циклічне меню з трьох-разовим харчуванням повинно бути розроблено відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». Замовлення послуг здійснюється Замовником потижнево. Учасник надсилає проект 7-денного меню Замовнику протягом середи тижня, що передує тижню замовлення. Замовник надсилає у четвер тижня, що передує тижню замовлення погодження або зауваження до надісланого Виконавцем проекту 7-денного меню.
Однак, надане переможцем меню не відповідає положенням наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні», а саме:
- відсутні страви з риби, відсутнє молоко, м'який сир, кефір, сметана, включення яких є обов’язковим відповідно до Норм харчування на одного хворого на день у загальних відділеннях (терапевтичні, хірургічні відділення), що є додатком 2 до вказаного наказу МОЗ;
- використовуються крупи, які не зазначені у згаданому наказі МОЗ, такі як - "Каша пшенична з підливою", "Каша кукурудз. з підливкою", "Каша ячмінна з підливкою" - тобто ці крупи не можна використовувати, тим паче як гарнірні.
Таким чином, запропоноване переможцем меню не відповідає вимогам пункту 3 додатка до ТД, а відтак замовник повинен був відхилити пропозицію ФОП Гуляк Н.Ю. і перейти до розгляду пропозиції скаржника.
×
-
Назва доказу:
5. Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні»
-
Опис доказу:
надане переможцем меню не відповідає положенням наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні»
-
Повʼязаний документ:
5. Про удосконалення організації лі... _ від 29.10.2013 № 931.pdf
-
-
Назва доказу:
меню, надане переможцем у файлі «15.варіант меню».
-
Опис доказу:
надане переможцем меню не відповідає положенням наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні»
-
Повʼязаний документ:
2. 15. варіант меню.pdf
1. Невідповідність пропозиції переможця умова тендерної документації
(меню без цін)
Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Тобто, переможцем може бути лише той учасник, пропозиція якого повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до умов пункту 14 додатка 2 до ТД для підтвердження відповідності послуг вимогам тендерної документації, Учасники у тендерній пропозиції повинні надати один варіант меню з розрахунку на 7 (сім) днів для стаціонарних пацієнтів з триразовим харчуванням (сніданок, обід, вечеря). При цьому форма примірного меню наведена наприкінці додатка 2 до ТД та включає інформацію про ціну в гривнях кожного продукту.
Однак, меню, надане переможцем у файлі «15.варіант меню», не містить цін.
Таким чином, пропозиція переможця не відповідає умовам тендерної документації. При цьому відповідно до абзаців 1-2 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, меню без цін є помилкою, яка не може бути виправлена протягом 24 годин, а відтак замовник мав відхилити пропозицію ФОП Гуляк Н.Ю. і перейти до розгляду пропозиції скаржника.
×
-
Назва доказу:
Меню, надане переможцем у файлі «15.варіант меню».
-
Опис доказу:
доказ підтверджує, що в порушення пункту 14 додатка 2 до ТД меню, надане переможцем у файлі «15.варіант меню», не містить цін.
-
Повʼязаний документ:
2. 15. варіант меню.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника Зобов’язати замовника усунути допущене ним порушення, а саме: скасувати рішення про визнання ФОП Гуляк Неоніли Юліанівни переможцем процедури відкритих торгів з особливостями UA-2024-02-02-010747-a, що оформлене протоколом прийняття рішення уповноваженою особою № 1 від 14.02.2024, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Гуляк Неонілою Юліанівною за результатами цих торгів,.