• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень із заміною вікон та вхідних дверей з усунення аварії в будівлі Дніпровської гімназії № 75 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Гавриленка, буд. 8 А

Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)

Торги не відбулися

368 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 840.00 UAH
Період оскарження: 02.02.2024 13:40 - 08.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено

дискримінаційна вимога

Номер: 29e1dea811f34ac98eaf99f4e743251a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-02-008100-a.c2
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
На якій законній підставі Ви вимагаєте від учасника надання у складі пропозиції копії особистих медичних книжок та медичних карток на усіх працівників робітничих спеціальностей, вказаних у довідці про наявність працівників (особисті медичні книжки мають бути надані за формою 1-ОМК, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150, та медичні картки за формою № 140-5/о, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 або наказом Міністерства охорони здоров’я України від 28.07.2014 № 527)? Медичний огляд обов’язковий для наступних категорій працівників: зайнятих на важких роботах; на роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці; на роботах, де є потреба у професійному доборі; осіб віком до 21 року (незалежно від професії та виду діяльності). Предмет закупівлі не передбачає виконання важких робіт та робіт зі шкідливими чи небезпечними умовами праці. Учасник не планує залучати осіб віком до 21 року та не планує проводити професійний добір. Вважаємо дану вимогу безпідставною та дискримінаційною. Вимагаємо прибрати дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Під час виконання робіт з поточного ремонту працівники підрядної організації (надалі – робітники) будуть знаходитися в приміщеннях, будуть відвідувати санвузол установи. Тобто, протягом дня робітники постійно будуть перетинатися і контактувати з працівниками установи, що може призвести до зараження працівників установи. Тому Замовник вважає за потрібне зазначити інформацію щодо обов’язкової наявності у працівників робітничих спеціальностей підрядної організації медичної книжки та медичної довідки за формами, встановленими нормами чинного законодавства України, бо зобов’язаний убезпечити працівників установи від ризику зараження хворобами, що можуть передаватись в тому числі повітряно-крапельним шляхом, включаючи гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2. Вимога не є дискримінаційною, бо не потребує значних вкладень коштів та часу для проходження медичного огляду робітниками учасника, тобто, доступна до виконання усіма учасниками без обмежень.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

дискримінаційна вимога

Номер: 313015ef9afd4fb980cb887d1a55a6c9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-02-008100-a.c1
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та прийняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній документації Вами вказана вимога: «ї Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця учасника для огляду об’єкта, огляд має проводитись у присутності представника замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника замовника з відбитком печатки та представника учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції разом з іншими документами має надати належно оформлений акт." Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 . Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний Учаснику, уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено