-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М’ясо (Філе куряче охолоджене, Яловичина великошматкова, Напівфабрикати зі свинини великошматкові м’якушеві охолоджені, Стегенця курячі охолоджені)
Торги відмінено
937 336.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 686.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 686.68 UAH
Період оскарження:
02.02.2024 12:43 - 07.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга на умови тендерної документації
Номер:
8b19eb219d01432cb6786c05533d2454
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-02-006957-a.b1
Назва:
скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- акт інспектування Пономаренко О.В. 2023.pdf 05.02.2024 20:59
- сертифікат якість.pdf 05.02.2024 20:59
- Рішення від 24.01.2024 №1493.pdf 05.02.2024 20:59
- сертифікат екологія.pdf 05.02.2024 20:59
- Скарга до АМКУ.doc 05.02.2024 20:59
- акт НАССР Пономаренко О.В. 2023.pdf 05.02.2024 20:59
- сертифікат безпечність.pdf 05.02.2024 20:59
- сертифікат ланцюг постачання.pdf 05.02.2024 20:59
- Рішення від 24.01.2024 №1493.pdf 05.02.2024 20:59
- Скарга до АМКУ.doc.asice 05.02.2024 20:59
- сертифікат здоров’я.pdf 05.02.2024 20:59
- експлуатаційний дозвіл.pdf 05.02.2024 20:59
- скарга до АМКУ.pdf 06.02.2024 20:12
- sign.p7s 06.02.2024 20:19
- рішення від 08.02.2024 №2458.pdf 08.02.2024 17:50
- Інформація про резолютивну частину рішення № 2978.pdf 19.02.2024 14:40
- рішення від 16.02.2024 № 2978.pdf 20.02.2024 13:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.02.2024 20:20
Дата розгляду скарги:
16.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.02.2024 17:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.02.2024 13:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відкриті торги скасовано на підставі відсутності подальшої потреби закупівлі (відновлення закеупівлі UA-2023-12-29-006808-a)
Пункт скарги
Номер:
b192a8a885184f76ad51f476fe9c0e15
Заголовок пункту скарги:
підтвердження відповідності товару технічним, якісним характеристикам
Опис заперечення:
Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), а саме п.6.3.підтвердження відповідності товару технічним, якісним характеристикам, що повинні надати у складі пропозиції учасники, сторінки 14-15 тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При детальному ознайомлені з тендерною документацією було встановлено ряд дискримінаційних вимог, які не дозволять мені та іншим можливим учасникам прийняти участь в даній закупівлі.
Замовником встановлено, що згідно Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), а саме п.6.3. На підтвердження відповідності товару технічним, якісним характеристикам у складі пропозиції учасники повинні надати наступні документи:
- Позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP виданий не раніше грудня 2023 року на ім’я учасника та виробника;
- Позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, з зазначенням транспортного засобу, виданий не раніше грудня 2023 року, на ім’я учасника та виробника
- Копії експлуатаційного дозволу виданого на виробника товару (для виду діяльності виробництво)
- Скан оригіналу дійсного сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подачі пропозиції;
- Скан оригіналу дійсного сертифікату на систему управління якістю, що пітверджує відповдність системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 “Система управління якістю. Вимоги” на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подач пропозиції;
- Скан оригіналу дійсного сертифікату на систему екологічного управління, що підтверджує відповідність системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування” на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подач пропозиції;
- Скан оригіналу дійсного сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що підтверджує відповідність системи управління охороною здоров’я та безпекою праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 “Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування.” на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подачі пропозиції;
- Скан оригіналу дійсного сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008 (або більш новіша версія) виданий на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подачі пропозиції.
Встановлення даної вимоги пояснюється дуже просто – бажанням отримати переможцем процедури конкретного учасника – ФОП Гончаренко А.Є., рнокпп 3271508637, який є одночасно учасником і виробником. Дана обставина підтверджується тим, що Замовник оголошував закупівлю UA-2023-12-29-006808-a М’ясо (Філе куряче охолоджене, Яловичина великошматкова, Напівфабрикати зі свинини великошматкові м’якушеві охолоджені, Стегенця курячі охолоджені).
В даній закупівлі ФОП Гончаренко А.Ю. був визнаний переможцем. Непогодившись із рішення замовника про моє відхилення, мною була подана скарга до АМКУ. За наслідками розгляду скарги АМКУ прийняв рішення про її задоволення та зобов»язав замовника повернути мою пропозицію на стадію кваліфікації – рішення АМКУ №1493-р/пк-пз від 24.01.2024. Після цього замовник скасував процедуру.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При детальному ознайомлені з тендерною документацією було встановлено ряд дискримінаційних вимог, які не дозволять мені та іншим можливим учасникам прийняти участь в даній закупівлі.
Замовником встановлено, що згідно Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), а саме п.6.3. На підтвердження відповідності товару технічним, якісним характеристикам у складі пропозиції учасники повинні надати наступні документи: - Скан оригіналу дійсного сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подачі пропозиції;
- Скан оригіналу дійсного сертифікату на систему управління якістю, що пітверджує відповдність системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 “Система управління якістю. Вимоги” на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подач пропозиції;
- Скан оригіналу дійсного сертифікату на систему екологічного управління, що підтверджує відповідність системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування” на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подач пропозиції;
- Скан оригіналу дійсного сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що підтверджує відповідність системи управління охороною здоров’я та безпекою праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 “Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування.” на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подачі пропозиції;
- Скан оригіналу дійсного сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008 (або більш новіша версія) виданий на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подачі пропозиції.
Хочу повідомити, що отримання даних сертифікатів є добровільним, в провадженні господарської діяльності для продажу товарів за предметом закупівлі ДК 021:2015 : - 15110000-2 – М`ясо, жодним нормативним документом не передбачено отримання таких сертифікатів, вимога надати відповідні сертифікати - є дискримінаційною вимогою.
В своїй господарський діяльності мною добровільно отримано зазначені сертифікати.
В даних сертифікатах зазначено на ім’я учасника та виробника, я як учасник не маю можливості надати відповідні сертифікати на виробників, так як це інші потужності і це їх особиста господарська діяльність. Від мене не залежить надання відповідних документів.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При детальному ознайомлені з тендерною документацією було встановлено ряд дискримінаційних вимог, які не дозволять мені та іншим можливим учасникам прийняти участь в даній закупівлі.
Замовником встановлено, що згідно Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), а саме п.6.3. На підтвердження відповідності товару технічним, якісним характеристикам у складі пропозиції учасники повинні надати наступні документи: Копії експлуатаційного дозволу виданого на виробника товару (для виду діяльності виробництво)
На зазначене повідомляю, що в своїй діяльності для реалізації даного виду продукції за ДК 021:2015 : - 15110000-2 – М`ясо, маю експлуатаційний дозвіл №17 від 24 грудня 2019 року, що дає право мені як учаснику приймати участь в закупівлі та постачанні даного виду продукції.
Встановлення вимоги щодо надання експлуатаційного дозволу виданого на виробника товару (для виду діяльності виробництво) обмежує коло учасників процедури закупівлі та призводить до дискримінації учасників, які отримали експлуатаційні дозволи у відповідності до вимог законодавства.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При детальному ознайомлені з тендерною документацією було встановлено ряд дискримінаційних вимог, які не дозволять мені та іншим можливим учасникам прийняти участь в даній закупівлі.
Відповідно до вимог ч.4 ст..18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин» заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках.
Пунктом 8 «Порядку визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 № 896 встановлено, що планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: потужності з дуже високим ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на рік; з високим ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на рік; із середнім ступенем ризику -, аудит - не більше одного разу на рік; з низьким ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на два роки.
Враховуючи вищевикладене, для Учасників які використовують під час обігу харчових продуктів потужності які відносяться до потужностей з низьким ступенем ризику та при цьому отримали - акт складений за результатами проведення аудиту та акт (інспектування) в яких не виявлено невідповідностей в січні 2023 року, діючим законодавством не передбачено отримання зазначених актів не раніше грудня 2023 року.
Вищезазначеною постановою КМУ встановлено чіткі норми щодо періодичності планових перевірок, які передбачають перевірку не частіше одного разу на два роки.
Замість зазначення в тендерній документації «Учасника та/або Виробника», зазначена дискримінаційна вимога «Учасника та Виробника». Таким чином, як учасник не маю можливості надати відповідні акти на виробників, так як це інші потужності і це їх особиста господарська діяльність. Від мене не залежить надання відповідних документів.
Отже, встановлення вимоги щодо надання вищезазначених актів оголошення обмежує коло учасників процедури закупівлі та призводить до дискримінації учасників, які отримали зазначені акти у відповідності до вимог законодавства в січні 2023 році.
При детальному ознайомлені з тендерною документацією було встановлено ряд дискримінаційних вимог, які не дозволять мені та іншим можливим учасникам прийняти участь в даній закупівлі.
Замовником встановлено, що згідно Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), а саме п.6.3. На підтвердження відповідності товару технічним, якісним характеристикам у складі пропозиції учасники повинні надати наступні документи:
- Позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP виданий не раніше грудня 2023 року на ім’я учасника та виробника;
- Позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, з зазначенням транспортного засобу, виданий не раніше грудня 2023 року, на ім’я учасника та виробника
- Копії експлуатаційного дозволу виданого на виробника товару (для виду діяльності виробництво)
- Скан оригіналу дійсного сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подачі пропозиції;
- Скан оригіналу дійсного сертифікату на систему управління якістю, що пітверджує відповдність системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 “Система управління якістю. Вимоги” на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подач пропозиції;
- Скан оригіналу дійсного сертифікату на систему екологічного управління, що підтверджує відповідність системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування” на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подач пропозиції;
- Скан оригіналу дійсного сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що підтверджує відповідність системи управління охороною здоров’я та безпекою праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 “Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування.” на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подачі пропозиції;
- Скан оригіналу дійсного сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008 (або більш новіша версія) виданий на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подачі пропозиції.
Встановлення даної вимоги пояснюється дуже просто – бажанням отримати переможцем процедури конкретного учасника – ФОП Гончаренко А.Є., рнокпп 3271508637, який є одночасно учасником і виробником. Дана обставина підтверджується тим, що Замовник оголошував закупівлю UA-2023-12-29-006808-a М’ясо (Філе куряче охолоджене, Яловичина великошматкова, Напівфабрикати зі свинини великошматкові м’якушеві охолоджені, Стегенця курячі охолоджені).
В даній закупівлі ФОП Гончаренко А.Ю. був визнаний переможцем. Непогодившись із рішення замовника про моє відхилення, мною була подана скарга до АМКУ. За наслідками розгляду скарги АМКУ прийняв рішення про її задоволення та зобов»язав замовника повернути мою пропозицію на стадію кваліфікації – рішення АМКУ №1493-р/пк-пз від 24.01.2024. Після цього замовник скасував процедуру.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 24.01.2024 №1493
-
Опис доказу:
рішення АМКУ №1493 від 24.01.2023 року
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 24.01.2024 №1493.pdf
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При детальному ознайомлені з тендерною документацією було встановлено ряд дискримінаційних вимог, які не дозволять мені та іншим можливим учасникам прийняти участь в даній закупівлі.
Замовником встановлено, що згідно Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), а саме п.6.3. На підтвердження відповідності товару технічним, якісним характеристикам у складі пропозиції учасники повинні надати наступні документи: - Скан оригіналу дійсного сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подачі пропозиції;
- Скан оригіналу дійсного сертифікату на систему управління якістю, що пітверджує відповдність системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 “Система управління якістю. Вимоги” на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подач пропозиції;
- Скан оригіналу дійсного сертифікату на систему екологічного управління, що підтверджує відповідність системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування” на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подач пропозиції;
- Скан оригіналу дійсного сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що підтверджує відповідність системи управління охороною здоров’я та безпекою праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 “Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування.” на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подачі пропозиції;
- Скан оригіналу дійсного сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008 (або більш новіша версія) виданий на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подачі пропозиції.
Хочу повідомити, що отримання даних сертифікатів є добровільним, в провадженні господарської діяльності для продажу товарів за предметом закупівлі ДК 021:2015 : - 15110000-2 – М`ясо, жодним нормативним документом не передбачено отримання таких сертифікатів, вимога надати відповідні сертифікати - є дискримінаційною вимогою.
В своїй господарський діяльності мною добровільно отримано зазначені сертифікати.
В даних сертифікатах зазначено на ім’я учасника та виробника, я як учасник не маю можливості надати відповідні сертифікати на виробників, так як це інші потужності і це їх особиста господарська діяльність. Від мене не залежить надання відповідних документів.
×
-
Назва доказу:
сертифікат здоров’я
-
Опис доказу:
маю в наявності сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці
-
Повʼязаний документ:
сертифікат здоров’я.pdf
-
-
Назва доказу:
сертифікат екологія
-
Опис доказу:
маю в наявності сертифікат на систему екологічного управління
-
Повʼязаний документ:
сертифікат екологія.pdf
-
-
Назва доказу:
сертифікат ланцюг постачання
-
Опис доказу:
маю в наявності сертифікат на систему управління безпекою ланцюга постачання
-
Повʼязаний документ:
сертифікат ланцюг постачання.pdf
-
-
Назва доказу:
сертифікат якість
-
Опис доказу:
маю в наявності сертифікат на систему упаравління якістю
-
Повʼязаний документ:
сертифікат якість.pdf
-
-
Назва доказу:
сертифікат безпечність
-
Опис доказу:
маю в наявності сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів
-
Повʼязаний документ:
сертифікат безпечність.pdf
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При детальному ознайомлені з тендерною документацією було встановлено ряд дискримінаційних вимог, які не дозволять мені та іншим можливим учасникам прийняти участь в даній закупівлі.
Замовником встановлено, що згідно Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), а саме п.6.3. На підтвердження відповідності товару технічним, якісним характеристикам у складі пропозиції учасники повинні надати наступні документи: Копії експлуатаційного дозволу виданого на виробника товару (для виду діяльності виробництво)
На зазначене повідомляю, що в своїй діяльності для реалізації даного виду продукції за ДК 021:2015 : - 15110000-2 – М`ясо, маю експлуатаційний дозвіл №17 від 24 грудня 2019 року, що дає право мені як учаснику приймати участь в закупівлі та постачанні даного виду продукції.
Встановлення вимоги щодо надання експлуатаційного дозволу виданого на виробника товару (для виду діяльності виробництво) обмежує коло учасників процедури закупівлі та призводить до дискримінації учасників, які отримали експлуатаційні дозволи у відповідності до вимог законодавства.
×
-
Назва доказу:
експлуатаційний дозвіл
-
Опис доказу:
для здійснення господарською діяльності маю експлуатаційний дозвіл,що дає право мені як учаснику приймати участь в закупівлі та постачанні даного виду продукції.
-
Повʼязаний документ:
експлуатаційний дозвіл.pdf
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При детальному ознайомлені з тендерною документацією було встановлено ряд дискримінаційних вимог, які не дозволять мені та іншим можливим учасникам прийняти участь в даній закупівлі.
Відповідно до вимог ч.4 ст..18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин» заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках.
Пунктом 8 «Порядку визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 № 896 встановлено, що планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: потужності з дуже високим ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на рік; з високим ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на рік; із середнім ступенем ризику -, аудит - не більше одного разу на рік; з низьким ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на два роки.
Враховуючи вищевикладене, для Учасників які використовують під час обігу харчових продуктів потужності які відносяться до потужностей з низьким ступенем ризику та при цьому отримали - акт складений за результатами проведення аудиту та акт (інспектування) в яких не виявлено невідповідностей в січні 2023 року, діючим законодавством не передбачено отримання зазначених актів не раніше грудня 2023 року.
Вищезазначеною постановою КМУ встановлено чіткі норми щодо періодичності планових перевірок, які передбачають перевірку не частіше одного разу на два роки.
Замість зазначення в тендерній документації «Учасника та/або Виробника», зазначена дискримінаційна вимога «Учасника та Виробника». Таким чином, як учасник не маю можливості надати відповідні акти на виробників, так як це інші потужності і це їх особиста господарська діяльність. Від мене не залежить надання відповідних документів.
Отже, встановлення вимоги щодо надання вищезазначених актів оголошення обмежує коло учасників процедури закупівлі та призводить до дискримінації учасників, які отримали зазначені акти у відповідності до вимог законодавства в січні 2023 році.
×
-
Назва доказу:
акт НАССР Пономаренко О.В. 2023
-
Опис доказу:
маю в наявності акт НАССР отриманий у січні 2023 року
-
Повʼязаний документ:
акт НАССР Пономаренко О.В. 2023.pdf
-
-
Назва доказу:
акт інспектування Пономаренко О.В. 2023
-
Опис доказу:
маю в наявності акт інспектування отриманий у січні 2023 року
-
Повʼязаний документ:
акт інспектування Пономаренко О.В. 2023.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації на закупівлю М’ясо (Філе куряче охолоджене, Яловичина великошматкова, Напівфабрикати зі свинини великошматкові м’якушеві охолоджені, Стегенця курячі охолоджені) (ДК 021:2015 : - 15110000-2 – М`ясо) щодо встановлення вимог: - Позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP виданий не раніше грудня 2023 року на ім’я учасника та виробника; - Позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, з зазначенням транспортного засобу, виданий не раніше грудня 2023 року, на ім’я учасника та виробника без зазначення дати не раніше грудня 2023 року та без виробника; - Копії експлуатаційного дозволу виданого на виробника товару (для виду діяльності виробництво) замінивши на експлуатаційний дозвіл; - Скан оригіналу дійсного сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подачі пропозиції. - Скан оригіналу дійсного сертифікату на систему управління якістю, що пітверджує відповдність системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 “Система управління якістю. Вимоги” на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подач пропозиції. - Скан оригіналу дійсного сертифікату на систему екологічного управління, що підтверджує відповідність системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування” на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подач пропозиції - Скан оригіналу дійсного сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що підтверджує відповідність системи управління охороною здоров’я та безпекою праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 “Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування.” на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подачі пропозиції. - Скан оригіналу дійсного сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008 (або більш новіша версія) виданий на ім'я Учасника та Виробника, який є чинним на момент подачі пропозиції без зазначення «та Виробника» у всих сертифікатах.