• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із заправки та відновлення картриджів

Завершена

330 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 650.50 UAH
Період оскарження: 02.02.2024 12:30 - 07.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника

Номер: dc6e34b5945748cf9e0e6f719c3a8789
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-02-006621-a.c1
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
02.02.2024 року Управлінням освіти і науки Бориспільської міської ради Київської області (надалі за текстом – «Замовник») було оголошено закупівлю UA-2024-02-02-006621-a, за предметом «Послуги із заправки та відновлення картриджів (ДК 021:2015 – 50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)» (надалі за текстом – «Торги», «Закупівля»). Управлінням освіти і науки Бориспільської міської ради Київської області, Протокольним рішенням №31 від 14.02.2024 року, було вирішено відхилити тендерну пропозицію ФОП Тимошевський І.В. Однак, я не погоджуюсь із Протоколом Замовника, вважаю, що він прийнятий з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року внаслідок дискримінації учасників та не забезпечення об'єктивного і неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року). З огляду на викладене, Скаржник не погоджується з прийнятими Замовником рішенням про відхилення тендерної пропозиції ФОП Тимошевський І.В., вважає, що воно незаконне, неправомірне, порушує його права, інтереси, а також положення Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року внаслідок дискримінації та не забезпечення об'єктивного і неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року), виходячи з наступних підстав:
Дата розгляду скарги: 28.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.02.2024 16:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.03.2024 18:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.02.2024 № 3747-р/пк-пз, рішення про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Тимошевського Ігоря Васильовича за предметом закупівлі «Послуги із заправки та відновлення картриджів» (ДК 021:2015 – 50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки), присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-02-006621-a, скасовано. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі
Автор: ФОП ТИМОШЕВСЬКИЙ ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ, Тимошевський Ігор 380997450710 fop.timoshevsky@gmail.com

Пункт скарги

Номер: c9707cef8f3943fd87264c9cc89d7e86
Заголовок пункту скарги: Відповідність вимогам тендерної документації.
Опис заперечення: Відповідно до Протоколу №31 від 14.02.2024 року, « відповідно підпункту 2.2. пункту 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики» Додатку 2 Документації, Учасник має надати лист гарантію про те, що транспортування картриджів здійснюється від місця знаходження закладу освіти до приміщення сервісного центру Виконавця і в зворотному напрямку за рахунок та силами Виконавця. Термін виконання послуг не повинен перевищувати 48 годин з моменту подання заявки Замовником або відповідальною особою закладу освіти. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, встановлено, що такий гарантійний лист відсутній у складі пропозиції.»
Звертаю увагу, що мною було подано тендерна пропозиція яка відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та є найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Надані наступні документи, які є підтвердженням того, що моя пропозиція відповідає вимогам тендерної документації Замовника та підтверджує відповідність умовам, визначеним Замовником:
- Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі (Вих.№14-34/01-05 Від 10.02.2024 р. Сторінка 38-40 назва файла «Документи тендерної пропозиції);
- Завізована довідка «Місце знаходження закладів освіти» (Вих.№14-35/01-05 Від 10.02.2024 р. Сторінка 41-42 назва файла «Документи тендерної пропозиції);
- Лист-згода з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 (Вих.№14-38/01-05 Від 10.02.2024 р. Сторінка 45 назва файла «Документи тендерної пропозиції);
- Тендерна пропозиція (Вих.№14-43/01-05 Від 10.02.2024 р. Сторінка 50-51 назва файла «Документи тендерної пропозиції).
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)