-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Напівбрикет торф’яний
• Джерело фінансування: за рахунок коштів місцевого бюджету • Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2024 рік. • Місцезнаходження: 30300, Україна, Хмельницька область, м. Ізяслав, вул. Шевченка,139 • Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» • Уточнюючий код за ДК 021:2015: 09112200-9 - Торф • Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації.
Завершена
462 625.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 313.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 313.13 UAH
Період оскарження:
02.02.2024 12:25 - 17.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
b7a0ae808b6a43afba6432ea34201a75
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-02-006500-a.b6
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають п. 29 Особливостей, та не надають можливості учаснику прийняти участь в закупівлі. Додаток 2 до тендерної документації не відповідає п. 29 особливостей, та встановлює вимоги не передбачені національним стандартом України
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Плужненський ПАЛ.pdf 02.03.2024 15:41
- Скарга Плужненський ПАЛ.docx.asice.zip 02.03.2024 15:41
- Скарга Плужненський ПАЛ.docx 02.03.2024 15:41
- Сертифікат.pdf 02.03.2024 15:41
- РСТУРСР 1297-82.pdf 02.03.2024 15:41
- Переклад ДСТУ 2042-92 брикети торфяні.pdf 02.03.2024 15:41
- 3.3. Додаток 2.docx 02.03.2024 15:41
- 3.1. ТД тверде паливо.doc 02.03.2024 15:41
- sign.p7s 02.03.2024 15:43
- Рішення від 05.02.2024 № 4045.pdf 05.03.2024 17:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2024 № 4395.pdf 11.03.2024 18:04
- Рішення від 11.03.2024 № 4395.pdf 13.03.2024 18:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.03.2024 15:52
Дата розгляду скарги:
11.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.03.2024 17:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.03.2024 18:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
з рішенням органу оскарження ознайомлені та внесено відповідні зміни.
Пункт скарги
Номер:
764ba65edf6443c894a3e699dd460337
Заголовок пункту скарги:
Оскарження незаконних вимог замовника, встановлених до предмету закупівлі, що не передбачені національним стандартом
Опис заперечення:
У п. 13 Додатку 2 до Документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено:
«13. Учасниками у складі тендерної пропозиції надаються:
- Копію сертифікату якості виданого Українською Інспекцією “Укрінспаливо” за підписами керівника інспекції та інженера-інспектора, який проводив відбір та перевірку проб готової продукції згідно діючим державним стандартам із зазначенням виробника товарів, вказаний сертифікат якості повинен бути виданий не раніше березня 2023 року».
Національні стандарти РСТ УРСР 1297-82 та ДСТУ 2042-92 не містять вимог щодо підписів керівника інспекції та інженера-інспектора, який проводив відбір та перевірку проб готової продукції згідно діючим державним стандартам.
Отже, замовник встановив вимоги всупереч положенням національного стандарту, а як наслідок і всупереч положенням п. 29 Особливостей.
«13. Учасниками у складі тендерної пропозиції надаються:
- Копію сертифікату якості виданого Українською Інспекцією “Укрінспаливо” за підписами керівника інспекції та інженера-інспектора, який проводив відбір та перевірку проб готової продукції згідно діючим державним стандартам із зазначенням виробника товарів, вказаний сертифікат якості повинен бути виданий не раніше березня 2023 року».
Національні стандарти РСТ УРСР 1297-82 та ДСТУ 2042-92 не містять вимог щодо підписів керівника інспекції та інженера-інспектора, який проводив відбір та перевірку проб готової продукції згідно діючим державним стандартам.
Отже, замовник встановив вимоги всупереч положенням національного стандарту, а як наслідок і всупереч положенням п. 29 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають п. 29 Особливостей, та не надають можливості учаснику прийняти участь в закупівлі. Додаток 2 до тендерної документації не відповідає п. 29 особливостей, та встановлює вимоги не передбачені національним стандартом України
Опис суті пункту скарги:
Оскаржувані вимоги документації порушують права та інтереси Скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі. Через дискримінаційні та необґрунтовані вимоги Замовника скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, просимо орган оскарження зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, просимо орган оскарження зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат
-
Опис доказу:
Замовник встановив вимоги щодо документу про якість, всупереч положенням національного стандарту
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 2042-92
-
Опис доказу:
Замовник встановив вимоги щодо документу про якість, всупереч положенням національного стандарту
-
Повʼязаний документ:
Переклад ДСТУ 2042-92 брикети торфяні.pdf
-
-
Назва доказу:
РСТУРСР
-
Опис доказу:
Замовник встановив вимоги щодо документу про якість, всупереч положенням національного стандарту
-
Повʼязаний документ:
РСТУРСР 1297-82.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Оскаржувані вимоги документації порушують права та інтереси Скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі. Через дискримінаційні та необґрунтовані вимоги Замовника скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, просимо орган оскарження зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Тендерна документація та додатки до неї, що опубліковані у електронній системі публічних закупівель від 02 лютого 2024 в 12:26, містить явно дискримінаційні умови та такі, що порушують вільну конкуренцію
Номер:
e0fcfb32ac81400f8f0564059e2fe9be
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-02-006500-a.a5
Назва:
Тендерна документація та додатки до неї, що опубліковані у електронній системі публічних закупівель від 02 лютого 2024 в 12:26, містить явно дискримінаційні умови та такі, що порушують вільну конкуренцію
Скарга:
Згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Предметом закупівлі за Процедурою закупівлі є товар: "код ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо» (Напівбрикет торф’яний), юридичні послуги не є товаром тендеру.
Витрати, пов'язані з юридичними послугами, не відносяться до предмету закупівлі, а отже не можуть бути включені до Документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- 02 06 24 Скарга Плужненський Ліцей.docx 06.02.2024 22:44
- ТУ напівбрикети РСТ 1297-82.pdf 06.02.2024 22:46
- sign.p7s 06.02.2024 22:47
- Рішення від 08.02.2024 №2452.pdf 08.02.2024 15:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2024 №3050.pdf 20.02.2024 09:52
- Рішення від 19.02.2024 №3050.pdf 21.02.2024 14:06
- заперечення 12.02.2024 12:00
- заперечення 12.02.2024 12:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.02.2024 22:48
Дата розгляду скарги:
19.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.02.2024 15:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.02.2024 14:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
з рішенням органу оскарження ознайомлені та внесено відповідні зміни.
Пункт скарги
Номер:
64adbbbbccb9453bad7d0e48b4c94989
Заголовок пункту скарги:
Оплата послуг третіх осіб а саме консультантат торгів
Опис заперечення:
У документації (розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, пункт 2. Інша інформація) вказано: «5.2.5. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 4000,00 грн. (чотири тисячі гривень 00 копійок), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови договору
Тип порушення:
Інші умови договору
Опис суті пункту скарги:
У пункті 5.2.5. розділу V Документації, зокрема, зазначено наступне: "5.2.5. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 4000,00 грн. (чотири тисячі гривень 00 копійок), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Відповідно до частини 15 статті 29 Закону За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Згідно зі ст. 32 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до частини четвертої статті 40 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. В Документації не вказано, що оплата послуг Консультанта – це право, а не обов’язок учасника-переможця. Є чітке формулювання, що витрати можуть покладатися. Закон не передбачає можливість встановлення додаткових умов, якими є оплата переможцем витрат, пов'язаних з надання послуг Замовнику третьою особою. Таким чином, наведені вище витрати, які відшкодовуються за надання послуг третьою особою, не відносяться до предмета закупівлі, а отже положення щодо відшкодування зазначених витрат не можуть бути включені до Документації. Наведені вище консультативні послуги, які надаються Замовнику третіми особами, не можуть бути віднесені до предмета закупівлі, а отже витрати на їх надання третіми особами не можуть бути включені до витрат учасника за Процедурою закупівлі. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На виконання вимоги частини третьої статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність» Замовник вказує, що у випадку закупівлі енергоспоживчої продукції (товарів), вимоги до якої визначені в законодавстві щодо енергетичного маркування, екологічного маркування та екодизайну, клас енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинен бути не нижче класу енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, або показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинні відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або така продукція (товари) повинна відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I. На підтвердження відповідності вище визначеному пункту тендерної документації та Закону України «Про енергетичну ефективність», Учасник надає в складі тендерної пропозиції зразок етикетки або інші документи з відповідною позначкою енергоефективності, що підтверджують відповідність стандарту у сфері екологічного маркування типу I, або лист в довільній формі з гарантією того, що при поставці товару будуть надані документи, що підтвердять відповідність запропонованого товару стандарту у сфері екологічного маркування типу
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов'язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних зміни до Документації в цій частині та виключити з предмету закупівлі оплату послуг консультанта
Номер:
2ed85d007ef24ab898ccc4b2438675b0
Заголовок пункту скарги:
Оплата послуг третіх осіб а саме консультантат торгів
Опис заперечення:
розділом V. Оцінка тендерної пропозиції, пунктом 2. Інша інформація, підпунктом 5.2.4. зазначено: На виконання вимоги частини третьої статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність» Замовник вказує, що у випадку закупівлі енергоспоживчої продукції (товарів), вимоги до якої визначені в законодавстві щодо енергетичного маркування, екологічного маркування та екодизайну, клас енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинен бути не нижче класу енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, або показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинні відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або така продукція (товари) повинна відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I. На підтвердження відповідності вище визначеному пункту тендерної документації та Закону України «Про енергетичну ефективність», Учасник надає в складі тендерної пропозиції зразок етикетки або інші документи з відповідною позначкою енергоефективності, що підтверджують відповідність стандарту у сфері екологічного маркування типу I, або лист в довільній формі з гарантією того, що при поставці товару будуть надані документи, що підтвердять відповідність запропонованого товару стандарту у сфері екологічного маркування типу I.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Згідно з п. 29 постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Звертаємо вашу увагу, що Замовник у тендерній пропозиції зазначає: 6. Якісні, технічні характеристики товару, повинні відповідати вимогам, передбаченим діючими ДСТУ 2042-92 або РСТ УРСР 1297-82. У відповідності до стандарту РСТУРСР 1297-82 "Напівбрикети торф’яні. Технічні умови", та ДСТУ 2042-92 " Брикети торфові для комунально-побутових потреб. Технічні умови" передбачено, що приймальний контроль брикетів та/або напівбрикетів у виробника здійснює інспекція "Укрінспаливо" партіями згідно ГОСТ 13674. На кожну партію продукції видається документ про якість.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
І. У додатку 2 до тендерної документації зазначено: 13. Учасниками у складі тендерної пропозиції надаються: - Учасник торгів повинен підтвердити якість напівбрикетів торф'яних, що пропонується до реалізації, наданням в складі пропозиції оригіналу паспорта якості виданого Українською Інспекцією “Укрінспаливо” за підписом інженера-інспектора, який проводив відбір та перевірку проб готової продукції згідно діючим державним стандартам із зазначенням виробника товарів, кількості готової продукції, якісних показників, вказаний документ повинен бути виданий не більше ніж за 12 місяців від кінцевої дати подання тендерних пропозицій, тобто не раніше 10 лютого 2023 року; - Учасник повинен надати довідку в довільній формі із зазначенням номерів дозволів виробника на виконання робіт підвищеної небезпеки або на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, достовірність інформації наведеної учасником у вказаній довідці перевіряється Замовником шляхом пошуку в реєстрі за посиланням http://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/search. Якщо Замовником буде виявлено, що у виробника товару відсутні відповідні дозволи, або вказані дозволи було анульовано на момент перевірки документів тендерної пропозиції, тендерна пропозиція учасника буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. - Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку сформовану через інформаційну систему ДНВП «Геоінформ України» щодо виробника товару що запропонований до поставки учасником закупівлі, яка повинна містити інформацію що у вказаного виробника є дійсний спеціальний дозвіл на користування надрами. Вказана довідка може бути сформована за посиланням: https://geoinf.kiev.ua/specdozvoli/.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На виконання вимоги частини третьої статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність» Замовник вказує, що у випадку закупівлі енергоспоживчої продукції (товарів), вимоги до якої визначені в законодавстві щодо енергетичного маркування, екологічного маркування та екодизайну, клас енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинен бути не нижче класу енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, або показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинні відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або така продукція (товари) повинна відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I. На підтвердження відповідності вище визначеному пункту тендерної документації та Закону України «Про енергетичну ефективність», Учасник надає в складі тендерної пропозиції зразок етикетки або інші документи з відповідною позначкою енергоефективності, що підтверджують відповідність стандарту у сфері екологічного маркування типу I, або лист в довільній формі з гарантією того, що при поставці товару будуть надані документи, що підтвердять відповідність запропонованого товару стандарту у сфері екологічного маркування типу I.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги встановлені в документації
Номер:
7a5c08e836264d4ea1583b10acdfa9b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-02-006500-a.c4
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги встановлені в документації
Скарга:
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги які не відповідають п. 29 Особливостей, та не надають можливості учаснику прийняти участь в закупівлі. Додаток 2 до тендерної документації не відповідає п. 29 особливостей, та встановлює вимоги не передбачені націанальними стандартами України
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 06.02.2024 14:30
- sign.p7s 06.02.2024 14:32
- рішення від 08.02.2024 № 2422.pdf 08.02.2024 15:51
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2024 № 3027.pdf 20.02.2024 11:08
- рішення від 19.02.2024 № 3027.pdf 21.02.2024 18:07
- заперечення 12.02.2024 11:59
- заперечення 12.02.2024 11:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.02.2024 16:30
Дата розгляду скарги:
19.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.02.2024 15:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.02.2024 18:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
з рішенням органу оскарження ознайомлені та внесено відповідні зміни.
Пункт скарги
Номер:
74521b07d33c4e53bfc2bbfc2b5c05a7
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні вимоги встановлені в документації
Опис заперечення:
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги які не відповідають п. 29 Особливостей, та не надають можливості учаснику прийняти участь в закупівлі. Додаток 2 до тендерної документації не відповідає п. 29 особливостей, та встановлює вимоги не передбачені націанальними стандартами України
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги які не відповідають п. 29 Особливостей, та не надають можливості учаснику прийняти участь в закупівлі. Додаток 2 до тендерної документації не відповідає п. 29 особливостей, та встановлює вимоги не передбачені націанальними стандартами України
Опис суті пункту скарги:
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги які не відповідають п. 29 Особливостей, та не надають можливості учаснику прийняти участь в закупівлі. Додаток 2 до тендерної документації не відповідає п. 29 особливостей, та встановлює вимоги не передбачені націанальними стандартами України
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати, Плужненський Професійний аграрний ліцей, внести зміни до тендерної документації у частині усунення дискримінаційних положень, які наведені у даній Скарзі.
Вимога
Залишено без розгляду
Обмеження конкуренції
Номер:
47f314a066f24eb286b9a5beb851d0f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-02-006500-a.c3
Назва:
Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до Вашого оголошення процедурою закупівлі є Відкриті торги з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості). Предметом закупівлі є напівбрикет торф’яний за кодом ДК 021:2015: 09110000-3: Тверде паливо. Відповідно до пункту 29 Особливостей: У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). На сьогоднішній день в Україні для виробництва напівбрикетів торф’яних діє стандарт РСТУРСР 1297-82 "Напівбрикети торф’яні. Технічні умови". Згідно пункту 2.1. розділу 2 "Правила приймання" РСТ 1294-82 "Напівбрикети торф’яні. Технічні умови" передбачено, що приймальний контроль брикетів у виробника здійснює інспекція "Укрінспаливо" партіями згідно ГОСТ 13674. На кожну партію продукції видається документ про якість. Документом про якість який видає Українська інспекція по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів "Укрінспаливо" за результатами інспекції (перевірки ) якості торфобрикету та/або напівбрикетів у виробників або замовників є - Сертифікат якості. 1. В пункті 13 додатку 2 до тендерної документації встановлені явно дискримінаційні вимоги, відповідно до яких Учасник повинен надати документ що не передбачає чинний стандарт, а саме довідку сформовану через інформаційну систему ДНВП «Геоінформ України» щодо виробника товару що запропонований до поставки учасником закупівлі, яка повинна містити інформацію що у вказаного виробника є дійсний спеціальний дозвіл на користування надрами. Вказана довідка може бути сформована за посиланням: https://geoinf.kiev.ua/specdozvoli/. На підставі вищезазначеного просимо прибрати незаконні вимоги які штучно обмежують конкуренцію, з метою уникнення затримки в проведенні закупівлі через подачу скарги до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.02.2024 15:57
Вирішення:
Плужненським Професійним Аграрним Ліцеєм (далі – Замовник) оголошена процедура закупівлі в порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до положення визначеного абзацом другим пункту 54 Особливостей Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель БЕЗ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ОСОБИ, ЯКА ЗВЕРНУЛАСЯ ДО ЗАМОВНИКА. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Враховуючи, що у вимозі № UA-2024-02-02-006500-a.c3 зазначено, що її подало ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 випливає, що відповідне звернення опубліковане в порядку, що не передбачений абзацом другим пункту 54 Особливостей.
Відповідно до вимоги абзацу другого пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Проте тендерна пропозиція ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 не розглядалася, тому вимога № UA-2024-02-02-006500-a.c3 не відповідає також положенню абзацу другого пункту 46 Особливостей.
Варто зазначити, що згідно в положенням Особливостей не передбачено право та можливість на звернення учасниками до Замовника, окрім тих, що передбачені абзацом другим пункту 54 Особливостей та абзацом другим пункту 46 Особливостей.
Крім того, положеннями Особливостей не передбачено іншого механізму надання відповідей на вимоги, окрім визначених абзацом другим пункту 54 Особливостей та абзацом другим пункту 46 Особливостей.
Проте, Уповноваженою особою було розглянуто звернення ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 та прийняте рішення не вносити зміни до тендерної документації, адже вимоги викладені у додатку №2 до тендерної документації не є дискримінаційними.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.03.2024 18:04
Вимога
Залишено без розгляду
Обмеження конкуренції
Номер:
0187031a5e114221bea3eb04b46907e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-02-006500-a.c2
Назва:
Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до Вашого оголошення процедурою закупівлі є Відкриті торги з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості). Предметом закупівлі є напівбрикет торф’яний за кодом ДК 021:2015: 09110000-3: Тверде паливо. Відповідно до пункту 29 Особливостей: У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). На сьогоднішній день в Україні для виробництва напівбрикетів торф’яних діє стандарт РСТУРСР 1297-82 "Напівбрикети торф’яні. Технічні умови". Згідно пункту 2.1. розділу 2 "Правила приймання" РСТ 1294-82 "Напівбрикети торф’яні. Технічні умови" передбачено, що приймальний контроль брикетів у виробника здійснює інспекція "Укрінспаливо" партіями згідно ГОСТ 13674. На кожну партію продукції видається документ про якість. Документом про якість який видає Українська інспекція по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів "Укрінспаливо" за результатами інспекції (перевірки ) якості торфобрикету та/або напівбрикетів у виробників або замовників є - Сертифікат якості. В пункті 13 додатку 2 до тендерної документації встановлені явно дискримінаційні вимоги, відповідно до яких Учасник повинен надати інформацію у вигляді довідки в довільній формі із зазначенням номерів дозволів виробника на виконання робіт підвищеної небезпеки або на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, достовірність інформації наведеної учасником у вказаній довідці перевіряється Замовником шляхом пошуку в реєстрі за посиланням http://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/search. Якщо Замовником буде виявлено, що у виробника товару відсутні відповідні дозволи, або вказані дозволи було анульовано на момент перевірки документів тендерної пропозиції, тендерна пропозиція учасника буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Така вимога не передбачени чинним стандартом. На підставі вищевикладеного просимо прибрати незаконні вимоги які штучно обмежують конкуренцію, з метою уникнення затримки в проведенні закупівлі через подачу скарги до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.02.2024 15:57
Вирішення:
Плужненським Професійним Аграрним Ліцеєм (далі – Замовник) оголошена процедура закупівлі в порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до положення визначеного абзацом другим пункту 54 Особливостей Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель БЕЗ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ОСОБИ, ЯКА ЗВЕРНУЛАСЯ ДО ЗАМОВНИКА. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Враховуючи, що у вимозі № UA-2024-02-02-006500-a.c2 зазначено, що її подало ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 випливає, що відповідне звернення опубліковане в порядку, що не передбачений абзацом другим пункту 54 Особливостей.
Відповідно до вимоги абзацу другого пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Проте тендерна пропозиція ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 не розглядалася, тому вимога № UA-2024-02-02-006500-a.c2 не відповідає також положенню абзацу другого пункту 46 Особливостей.
Варто зазначити, що згідно в положенням Особливостей не передбачено право та можливість на звернення учасниками до Замовника, окрім тих, що передбачені абзацом другим пункту 54 Особливостей та абзацом другим пункту 46 Особливостей.
Крім того, положеннями Особливостей не передбачено іншого механізму надання відповідей на вимоги, окрім визначених абзацом другим пункту 54 Особливостей та абзацом другим пункту 46 Особливостей.
Проте, Уповноваженою особою було розглянуто звернення ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 та прийняте рішення не вносити зміни до тендерної документації, адже вимоги викладені у додатку №2 до тендерної документації не є дискримінаційними.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.03.2024 18:04
Вимога
Залишено без розгляду
Обмеження конкуренції
Номер:
10653fe286ce4ab18fbacb84b768b02a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-02-006500-a.c1
Назва:
Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до Вашого оголошення процедурою закупівлі є Відкриті торги з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості). Предметом закупівлі є напівбрикет торф’яний за кодом ДК 021:2015: 09110000-3: Тверде паливо. Відповідно до пункту 29 Особливостей: У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). На сьогоднішній день в Україні для виробництва напівбрикетів торф’яних діє стандарт РСТУРСР 1297-82 "Напівбрикети торф’яні. Технічні умови". Згідно пункту 2.1. розділу 2 "Правила приймання" РСТ 1294-82 "Напівбрикети торф’яні. Технічні умови" передбачено, що приймальний контроль брикетів у виробника здійснює інспекція "Укрінспаливо" партіями згідно ГОСТ 13674. На кожну партію продукції видається документ про якість. Документом про якість який видає Українська інспекція по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів "Укрінспаливо" за результатами інспекції (перевірки ) якості торфобрикету та/або напівбрикетів у виробників або замовників є - Сертифікат якості. В пункті 13 додатку 2 до тендерної документації встановлені явно дискримінаційні вимоги, відповідно до яких Учасник повинен надати документ який не передбачає чинний нормативний документ: оригінал паспорта якості виданого Українською Інспекцією “Укрінспаливо” за підписом інженера-інспектора, який проводив відбір та перевірку проб готової продукції згідно діючим державним стандартам із зазначенням виробника товарів, кількості готової продукції, якісних показників, вказаний документ повинен бути виданий не більше ніж за 12 місяців від кінцевої дати подання тендерних пропозицій, тобто не раніше 10 лютого 2023 року. Просимо прибрати незаконні вимоги які штучно обмежують конкуренцію, з метою уникнення затримки в проведенні закупівлі через подачу скарги до Антимонопольного комітету
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.02.2024 15:56
Вирішення:
Плужненським Професійним Аграрним Ліцеєм (далі – Замовник) оголошена процедура закупівлі в порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до положення визначеного абзацом другим пункту 54 Особливостей Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель БЕЗ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ОСОБИ, ЯКА ЗВЕРНУЛАСЯ ДО ЗАМОВНИКА. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Враховуючи, що у вимозі № UA-2024-02-02-006500-a.c1 зазначено, що її подало ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 випливає, що відповідне звернення опубліковане в порядку, що не передбачений абзацом другим пункту 54 Особливостей.
Відповідно до вимоги абзацу другого пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Проте тендерна пропозиція ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 не розглядалася, тому вимога № UA-2024-02-02-006500-a.c1 не відповідає також положенню абзацу другого пункту 46 Особливостей.
Варто зазначити, що згідно в положенням Особливостей не передбачено право та можливість на звернення учасниками до Замовника, окрім тих, що передбачені абзацом другим пункту 54 Особливостей та абзацом другим пункту 46 Особливостей.
Крім того, положеннями Особливостей не передбачено іншого механізму надання відповідей на вимоги, окрім визначених абзацом другим пункту 54 Особливостей та абзацом другим пункту 46 Особливостей.
Проте, Уповноваженою особою було розглянуто звернення ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 та прийняте рішення не вносити зміни до тендерної документації, адже вимоги викладені у додатку №2 до тендерної документації не є дискримінаційними.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.03.2024 18:04
Задовільнена:
Ні