• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охорона адміністративної будівлі і прилеглої території в м. Вінниця по вул. Соборна, 72

Завершена

364 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 820.00 UAH
Період оскарження: 02.02.2024 12:10 - 07.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення замовника

Номер: 73e3a45d41954090a6da334131c9c9d0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-02-006109-a.b1
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно – відкриті торги, в частині незаконного обрання переможцем учасника ПП «ФОРТ-ГАРАНТ»
Дата розгляду скарги: 29.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.02.2024 16:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.03.2024 18:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати Рішення від 14.02.2024 № 143 про визначення приватного підприємства «ФОРТ-ГАРАНТ» переможцем процедури закупівлі — «Охорона адміністративної будівлі і прилеглої території в м. Вінниця по вул. Соборна, 72», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-02-006109-a
Автор: ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки, Яцик Максим Володимирович +380687438687 makc.yatzyk@gmail.com

Пункт скарги

Номер: aa9b43d352a748799b6e607bf541384d
Заголовок пункту скарги: Не згода з рішення замовника
Опис заперечення: Управління спільної комунальної власності територіальних громад Вінницької області 02.02.2024 року оголосила закупівлю Код згідно ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги Охорона адміністративної будівлі і прилеглої території в м. Вінниця по Соборна, буд. 72. Ідентифікатор закупівлі. UA-2024-02-02-006109-a. Сума закупівлі становить 510 000 грн.00коп.
Разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі через електронну систему оприлюднено тендерну документацію затверджену уповноваженою особою від 02.02.2024 року (далі- Тендерна документація).

За результатами аукціону, що відбувся 12.02.2023 року участь взяли двоє Учасників:

1). Приватне підприємство "Форт Гарант" 188 660 грн.00 коп.
2). Товариство з обмеженою відповідальністю «Комплексне Гарантування Безпеки» - 260 480 грн. 30 коп.

Керуючись частиною 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги , що стосуються прийнятих рішень . дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення дії чи бездіяльності Замовника, але до дня укладання договору про закупівлю, Товариство з обмеженою відповідальністю «Комплексне Гарантування Безпеки» реалізує своє право на подання скарги.
Замовником Протоколом № 143 від 14.02.2024 року було обрано переможцем учасника ПП «Форт Гарант» .
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Комплексне Гарантування Безпеки» не згідні з таким рішенням Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: 1. Згідно Додатка 3 п1. та п.5 Розділу кваліфікаційні вимоги вимагалось надати наступні документи, а саме: «1. На підтвердження можливості швидкого реагування на нештатні ситуації Учасник повинен надати довідку про те, що має можливість забезпечити транспорт швидкого реагування, який має прибути на об`єкт Замовника (не пізніше ніж за 15 хвилин від сигналу охорони). 5. На підтвердження наявності обов’язкового обладнання та матеріально - технічної бази та технологій для виконання договору про закупівлю охоронних послуг учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 4. При цьому учасник повинен мати хоча б одне офісне приміщення в м. Вінниця, засоби зв’язку, не менше двох транспортних засобів, не менше трьох: бронежилетів, газових балончиків сльозогінної або дратівливої дії, ліхтарів, спецформи, гумових кийків. Для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо). Для учасників, які не зареєстровані в місті Вінниці надати копію документу, що підтверджує право власності або оренди приміщення, в якому розміщено офіс в місті Вінниці, для можливості виїхати представнику Замовника для ознайомлення (перевірки) з матеріально-технічною базою Учасника. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладнання/ устаткування тощо, учасник в складі тендерної пропозиції надає балансову довідку/ бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладнання/устаткування/матеріально-технічної бази із вказівкою найменування, кількості.» 2. Згідно Додатка 3 Розділу Вимоги до розрахунку вартості вимагалось надати наступні документи, а саме: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок вартості послуг (з ПДВ та без ПДВ) у вигляді калькуляції. Вартість послуг визначається відповідно до калькуляції, як сума помісячних витрат на охорону одного Об’єкту у місяць помноженого на кількість об’єктів у поточному місяці. При наданні калькуляції у вартості послуг враховуються прямі, загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат організацій, кошти на сплату податків, встановлені чинним законодавством, у разі необхідності - інші витрати.» 3. Згідно Додатка 3 п.5 Розділу кваліфікаційні вимоги вимагалось надати наступні документи, а саме: «5. На підтвердження наявності обов’язкового обладнання та матеріально - технічної бази та технологій для виконання договору про закупівлю охоронних послуг учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 4. При цьому учасник повинен мати хоча б одне офісне приміщення в м. Вінниця, засоби зв’язку, не менше двох транспортних засобів, не менше трьох: бронежилетів, газових балончиків сльозогінної або дратівливої дії, ліхтарів, спецформи, гумових кийків. Для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо). Для учасників, які не зареєстровані в місті Вінниці надати копію документу, що підтверджує право власності або оренди приміщення, в якому розміщено офіс в місті Вінниці, для можливості виїхати представнику Замовника для ознайомлення (перевірки) з матеріально-технічною базою Учасника. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладнання/ устаткування тощо, учасник в складі тендерної пропозиції надає балансову довідку/ бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладнання/устаткування/матеріально-технічної бази із вказівкою найменування, кількості.»
Опис суті пункту скарги: Учасником ПП «Форт Гарант» надано наступні документи для підтвердження даної вимоги
1.Договір оренди №29 від 01 серпня 2023 року – файл в системі закупівлі копія договору оренди офісного приміщення-стиснуто.pdf завантажений 08.02.2024 р.

Коментар стосовно виявлених порушень тендерної пропозиції ПП «Форт Гарант» та не відповідність її тендерній документації

Період надання послуг по закупівлі встановлений від 01.03.2024 р. до 31.12.2024 р. В свою чергу вимогою тендерної документації визначено, що учасник повинен мати хоча б одне офісне приміщення в м. Вінниця. Термін дії договору оренди №29 від 01 серпня 2023 р., що завантажив учасник складає 1 рік і діє до 31 липня 2024 року, тобто не на повний термін надання послуг. Виходячи з цього учасник під час надання послуг вже не матиме офісне приміщення в м. Вінниця.
Отже, Уповноважена особа замовника без повного розгляду тендерної пропозиції на відповідність тендерній документації визначала учасника ПП «Форт Гарант» переможцем чим порушив наступні норми законодавства: п. 9. статті 29 та статтю 31 ЗУ « Про публічні Закупівлі», пункт 41 та пункт 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.

Учасником ПП «Форт Гарант» надано наступні документи для підтвердження даної вимоги
1.Калькуляція вартості послуг з охорони без дати та вихідного номеру – файл в системі закупівлі Калькуляція поста.pdf завантажений 08.02.2024 р.

Коментар стосовно виявлених порушень тендерної пропозиції ПП «Форт Гарант» та не відповідність її тендерній документації
Тендерною документацію встановлювалось що при наданні калькуляції у вартості послуг враховуються прямі, загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат організацій, кошти на сплату податків, встановлені чинним законодавством, у разі необхідності - інші витрати. Додатково в складі пропозиції учасника завантажено копію витягу з реєстру платників єдиного податку (файл в системі закупівлі Копія витягу сплати єдиного податку.pdf завантаженого 08.02.2024 р.). Виходячи з цього учасник має сплачувати єдиний податок в розмірі 5%. Детально вивчивши калькуляцію, яку надав учасник ПП «Форт Гарант» встановлено, що в ній відсутні такі положення як прибуток і кошти на сплату податків, а саме податку 5%, в зв’язку з чим калькуляція не відповідає вимога тендерної документації.
Отже, Уповноважена особа замовника без повного розгляду тендерної пропозиції на відповідність тендерній документації визначала учасника ПП «Форт Гарант» переможцем чим порушив наступні норми законодавства: п. 9. статті 29 та статтю 31 ЗУ « Про публічні Закупівлі», пункт 41 та пункт 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.


Учасником ПП «Форт Гарант» надано наступні документи для підтвердження даної вимоги
• Довідка про наявність та виїзду груп швидкого реагування без вихідного номеру та дати – файл в системі закупівлі Довідка про наявність груп швидкого реагування.pdf завантажений 08.02.2024 р.;
• Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника за Формою 4 без дати та вихідного номеру – файл в системі закупівлі Довідка про наявність мат тех бази.pdf завантажений 08.02.2024 р.;
• Договір оренди транспортного засобу з фізичною особою Байдацька Світлана Володимирівна від 15.11.2023 р. (посвідчено нотаріально) – файл в системі закупівлі Копія договору оренди авто 2-стиснуто.pdf завантажений 08.02.2024 р.;
• Договір оренди транспортного засобу з фізичною особою Жалинський Євген Леонідович від 01.01.2022 р. № 02/22 (не посвідчений нотаріально) – файл в системі закупівлі копія Договору оренди автомобіля.pdf завантажений 08.02.2024 р.

Коментар стосовно виявлених порушень тендерної пропозиції ПП «Форт Гарант» та не відповідність її тендерній документації

• Відповідно до п.2 ст.799 Цивільного Кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Учасник завантажив договір оренди який не є нотаріально посвідченим а саме договір №02/22 від 01 січня 2022 року;
• Тендерною документацією встановлено що учасник повинен «На підтвердження можливості швидкого реагування на нештатні ситуації Учасник повинен надати довідку про те, що має можливість забезпечити транспорт швидкого реагування, який має прибути на об`єкт Замовника (не пізніше ніж за 15 хвилин від сигналу охорони).»
В свою чергу Законом України «Про охоронну діяльність» №4616-VI від 22 березня 2012 р. в поточній редакції статтею 1 визначає наступне поняття «транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони;» Також п.5 ст. 6 Закону встановлено, що «Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.»
Тобто транспортні засоби що надав учасник не відповідають вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність» і не відносяться до поняття, як транспорт швидкого реагування тому і не відповідають вимогам тендерної документації, в пункті забезпечення транспорту швидкого реагування.
Отже, Уповноважена особа замовника без повного розгляду тендерної пропозиції на відповідність тендерній документації визначала учасника ПП «Форт Гарант» переможцем чим порушив наступні норми законодавства: п. 9. статті 29 та статтю 31 ЗУ « Про публічні Закупівлі», пункт 41 та пункт 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)