-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Емаль ПФ-115, фарба водно-дисперсійна
Завершена
65 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 327.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 327.00 UAH
Період оскарження:
02.02.2024 11:57 - 10.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення Замовника про визначення переможця
Номер:
ed3596a141a54590a1d7500a22498a8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-02-005577-a.a2
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника про визначення переможця
Скарга:
Замовником торгів оголошено проведення відкритих торгів з особливостями по закупівлі «Відкриті торги (з урахуванням особливостей, які передбачені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі по тексту цієї тендерної документації - відкриті торги; відкриті торги з особливостями; тендер; торги))», ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-02-005577-a:
Учасники закупівлі:
1. ТОВ "Епіцентр К", ціна пропозиції 31`892.94 гривень з ПДВ (пропозиція відхилена).
2. ТОВ ПП "ЗІП" (далі - Переможець) ціна пропозиції 31`895.15 гривень з ПДВ (пропозиція акцептована).
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД" ціна пропозиції 34`795.00 гривень з ПДВ (пропозиція не розглядалась).
4. ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" (далі - ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Скаржник), ціна пропозиції 51`419.40 гривень з ПДВ (пропозиція не розглядалась).
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.02.2024 №7-ЕФ-24 (далі – Протокол) за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями закупівлі UA-2024-02-02-005577-a прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів особливостями UA-2024-02-02-005577-a ТОВ ПП "ЗІП".
Кінцева дата оскарження рішення Замовника - 27.02.2024 00:00.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо акцепту пропозиції Переможця, вважає таке рішення необґрунтованим, таким, що суперечить вимогам як тендерної документації, так і законодавства з огляду на наступне.
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг з ЄДРПОУ 11.08.2023.pdf 26.02.2024 17:22
- Повноваження Коваленко директор.pdf 26.02.2024 17:22
- Статут 2023.pdf 26.02.2024 17:22
- Скарга ХНУ міського господарства імені О.М. Бекетова.docx.asice.zip 26.02.2024 17:22
- Скарга ХНУ міського господарства імені О.М. Бекетова.docx 26.02.2024 17:22
- sign.p7s 26.02.2024 17:24
- рішення від 28.02.2024 № 3680.pdf 28.02.2024 16:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.03.2024 № 4283.pdf 08.03.2024 11:47
- рішення від 07.03.2024 № 4283.pdf 11.03.2024 12:09
- Пояснення щодо скарги від 01.03.2024р..docx 01.03.2024 11:24
- Пояснення щодо скарги від 01.03.2024р..pdf 01.03.2024 11:24
- Протокол № 8-ЕФ-24 від 12.03.2024р..pdf 12.03.2024 14:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.02.2024 17:26
Дата розгляду скарги:
07.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.02.2024 16:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.03.2024 12:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Промислове Підприємство «ЗІП» переможцем процедури закупівлі UA-2024-02-02-005577-a.
Пункт скарги
Номер:
2db7f9075d064d51af47523758278fb7
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА на рішення Замовника про визначення переможця
Опис заперечення:
Пунктом 1 розділу 3 ТД передбачалось, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації у форматі .pdf / .jpeg / .png:
1. Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації та Додатку № 1 до тендерної документації;
5. Форми «Тендерна пропозиція» (наведена у Додатку 2 до тендерної документації).
…….
Документи, що вимагаються цією тендерної документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерної пропозиції у сканованому вигляді.
Згідно з пунктом 6 розділу 3 ТД вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі) згідно з частиною другою статті 22 Закону наведені в Додатку 1 до тендерної документації.
У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
- сертифікати/паспорти якості або сертифікати відповідності виробника на кожне найменування продукції. Інформація, що міститься у сертифікаті/паспорті якості повинна повністю підтверджувати відповідність продукції вимогам Замовника;
- лист-погодження з технічними, якісними та іншими характеристиками предмета закупівлі, визначеними у Додатку 1 до тендерної документації.
Додатком 1 до ТД в свою чергу передбачалось, що у разі надання еквівалентів заявленого предмету закупівлі учасник повинен подати ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ технічних характеристик, запропонованого ним та заявленого Замовником предмета закупівлі та необхідно довідково вказати посилання на сайти виробників, що підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованого учасником товару до товару заявленого замовником.
При наданні еквіваленту кількість, якість, різноманітність асортименту не повинна змінитись. Наданий еквівалент повинен відповідати складовій частині та якості поданому в таблиці товару.
Додаток 1 до ТД також містив наступні вимоги до предмету закупівлі:
№ з/п Найменування товару Од.
виміру Кіль-кість Об’єм Технічні вимоги
2 Фарба водно-дисперсійна інтер’єрна 14 кг, біла шт 31 Відро
маса 14 кг Фарба Dufa Mattlatex D100 водно-дисперсійна, латексна, матова, біла.
……..
Ступінь блиску: матовий
……..
Гарантійний строк зберігання – 36 місяців.
1. Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації та Додатку № 1 до тендерної документації;
5. Форми «Тендерна пропозиція» (наведена у Додатку 2 до тендерної документації).
…….
Документи, що вимагаються цією тендерної документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерної пропозиції у сканованому вигляді.
Згідно з пунктом 6 розділу 3 ТД вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі) згідно з частиною другою статті 22 Закону наведені в Додатку 1 до тендерної документації.
У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
- сертифікати/паспорти якості або сертифікати відповідності виробника на кожне найменування продукції. Інформація, що міститься у сертифікаті/паспорті якості повинна повністю підтверджувати відповідність продукції вимогам Замовника;
- лист-погодження з технічними, якісними та іншими характеристиками предмета закупівлі, визначеними у Додатку 1 до тендерної документації.
Додатком 1 до ТД в свою чергу передбачалось, що у разі надання еквівалентів заявленого предмету закупівлі учасник повинен подати ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ технічних характеристик, запропонованого ним та заявленого Замовником предмета закупівлі та необхідно довідково вказати посилання на сайти виробників, що підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованого учасником товару до товару заявленого замовником.
При наданні еквіваленту кількість, якість, різноманітність асортименту не повинна змінитись. Наданий еквівалент повинен відповідати складовій частині та якості поданому в таблиці товару.
Додаток 1 до ТД також містив наступні вимоги до предмету закупівлі:
№ з/п Найменування товару Од.
виміру Кіль-кість Об’єм Технічні вимоги
2 Фарба водно-дисперсійна інтер’єрна 14 кг, біла шт 31 Відро
маса 14 кг Фарба Dufa Mattlatex D100 водно-дисперсійна, латексна, матова, біла.
……..
Ступінь блиску: матовий
……..
Гарантійний строк зберігання – 36 місяців.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Відповідно до тендерної пропозиції ТОВ ПП "ЗІП" від 08.02.2024 б/н (файл «Тендерна пропозиція.pdf») для участі у закупівлі ним, зокрема, запропоновано:
«2. Mattlatex 14 кг фарба матова інтер'єрна ТМ TRIORA».
При цьому, ТОВ ПП "ЗІП" у складі пропозиції, до кінцевого строку подання тендерної пропозиції, були надані наступні документи:
- Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 08.02.2024 б/н (файл «Порівняльна таблиця.pdf»), в якій наведено порівняння технічних характеристик, запропонованого ним та заявленого Замовником предмета закупівлі та зазначено, що гарантійний строк зберігання запропонованої «Mattlatex 14 кг фарба матова інтер'єрна ТМ TRIORA» складає 24 місяці. При цьому інформація стосовно ступеню блиску відсутня;
- Паспорт якості на Mattlatex фарба матова інтер'єрна ТМ TRIORA ТУ У 20.3-21875464-105:2019 Партія № під замовлення, Дата виготовлення: 2024 р. (файл «Паспорт_MATTLATEX.pdf»), в якому зазначено, зокрема, наступні якісні показники:
2. Ступінь блиску під кутом 850, % - 3 (глибокоматовий) (встановлено аналізом).
Гарантійний термін: 24 місяці від дати виготовлення продукції.
Відтак тендерна пропозиція ТОВ ПП "ЗІП" не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Наголошуємо, що тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню за результатами її первісного розгляду оскільки саме продукція, яку пропонував ТОВ ПП "ЗІП" не відповідала умовам технічної специфікації (Додатку 1) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що чітко вбачалось з документів його тендерної пропозиції.
Натомість Замовник, всупереч вимогам пункту 44 Особливостей не відхилив пропозицію ТОВ ПП "ЗІП", а 19.02.2024 о 14:09 опублікував в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зокрема:
«……
Виявлено невідповідності в інформації:
1. В інших вимогах згідно Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимагалось надати, а саме: «У разі надання еквівалентів заявленого предмету закупівлі учасник повинен подати ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ технічних характеристик, запропонованого ним та заявленого Замовником предмета закупівлі та необхідно довідково вказати посилання на сайти виробників, що підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованого учасником товару до товару заявленого замовником. При наданні еквіваленту кількість, якість, різноманітність асортименту не повинна змінитись. Наданий еквівалент повинен відповідати складовій частині та якості поданому в таблиці товару».
2. Пунктом 6 Розділу 3 Тендерної документації, а саме: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником а саме:
- сертифікати/паспорти якості або сертифікати відповідності виробника на кожне найменування продукції. Інформація, що міститься у сертифікаті/паспорті якості повинна повністю підтверджувати відповідність продукції вимогам Замовника;
- лист-погодження з технічними, якісними та іншими характеристиками предмета закупівлі, визначеними у Додатку 1 до тендерної документації.
…..
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пропоную виправити виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення шляхом оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу документального підтвердження».
Тобто, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, опубліковане Замовником, стосувалось, зокрема, інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, які вже були надані у складі пропозиції ТОВ ПП "ЗІП" проте містили інформацію щодо технічних характеристик запропонованої продукції за якими вона не відповідала вимогам тендерної документації, що суперечить вимогам пункту 43 Особливостей.
На виконання вказаної вимоги Замовника ТОВ ПП "ЗІП" було завантажено до електронної системи закупівель, зокрема, наступні документи:
- Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 20.02.2024 б/н (файл «Прівняльна таблиця оновлена.pdf»), в якій зазначено, що гарантійний строк зберігання запропонованої «Mattlatex 14 кг фарба матова інтер'єрна ТМ TRIORA» складає 24 місяці. При цьому інформація стосовно ступеню блиску відсутня;
- Паспорт якості № 171 на Mattlatex фарба матова інтер'єрна ТМ TRIORA Партія №10, Дата виготовлення: 23.01.24 (файл «Паспорт Mattlatex.pdf»), в якому зазначено, зокрема, наступні якісні показники:
5. Ступінь блиску - глибокоматовий (норма), відповідає (встановлено аналізом).
При цьому, інформація стосовно гарантійного строку зберігання у наданому паспорті якості відсутня всупереч вимогам пункту 6 розділу 3 ТД.
Та й взагалі форма паспорту якості на одну й ту ж продукції, що був первісно наданий у складі пропозиції та наданий на вимогу про усунення невідповідностей значно відрізняється. Тобто документ був повністю замінений на інший.
Таким чином, навіть з урахуванням документів, наданих ТОВ ПП "ЗІП" на вимогу про усунення невідповідностей, його тендерна пропозиція не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
- гарантійний строк зберігання запропонованої «Mattlatex 14 кг фарба матова інтер'єрна ТМ TRIORA» складає 24 місяці, а не 36, як то вимагалось Замовником в Додатку 1 до ТД;
- ступінь блиску запропонованої «Mattlatex 14 кг фарба матова інтер'єрна ТМ TRIORA» є глибокоматовим, а не матовим, як то вимагалось Замовником в Додатку 1 до ТД.
Проте Замовник знову не відхилив тендерну пропозицію ТОВ ПП "ЗІП" ні на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації), ні на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності).
Натомість, незважаючи на наявність вказаних невідповідностей, 21.02.2024 Замовником було акцептовано тендерну пропозицію ТОВ ПП "ЗІП" при цьому в Протоколі зазначено наступне:
«Також, запропонована Учасником Фарба Mattlatex 14 кг матова інтер'єрна ТМ TRIORA з гарантійним терміном придатності 24 місяці, проти заявленого Замовником в Тендерній документації терміну 36 місяців, на даному етапі проведення ремонтних робіт в сховищі (бомбосховищі) з урахуванням необхідності прискорення завершення цих робіт з об’єктивних обставин, Замовника цілком влаштовує. На стадії планування закупівлі фарби Замовник не мав підтвердження про фінансування ремонтних робіт.
Таким чином, запропонований Учасником товар, його ціна, технічні та якісні характеристики в повній мірі задовольняють Замовника».
Тобто Замовник у Протоколі підтвердив, що запропонована ТОВ ПП "ЗІП" продукція не відповідає вимогам тендерної документації, проте це «Замовника цілком влаштовує».
В цьому контексті заслуговує на увагу ще й той факт, що в період уточнень учасниками було розміщено два запити стосовно коригування встановленої Замовником вимоги щодо гарантійного строку зберігання на позицію 2 предмету закупівлі «Фарба водно-дисперсійна інтер’єрна 14 кг, біла» з 36 місяців, на 24. Проте Замовник їх не задовольнив у відповідь на один запитів зазначивши:
«В ТД Додаток 1 вказані Технічні вимоги до предмету закупівлі, серед яких Гарантійний строк зберігання – 36 місяців. Фарб водно-дисперсійних латексних 14 кг з таким строком зберігання представлена невелика кількість, але такі є. Дякую.»
Відтак, вбачалось, що дана вимога була принциповою для Замовника на етапі подачі пропозицій проте перестала такою бути на етапі розгляду пропозицій.
Відповідно до пункту 54 Особливостей Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Проте Замовник не вносив зміни до тендерної документації в цій частині.
Відповідно до пункт 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Ні ЗУ «Про публічні закупівлі», ні Особливості не містять права Замовника акцептувати пропозицію Учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але «Замовника цілком влаштовує» по якимось критеріям.
Опис суті пункту скарги:
Акцепт пропозиції ТОВ ПП "ЗІП", яка не відповідає вимогам тендерної документації призвів до порушення прав ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», яке полягає в наступному.
Кожен з учасників вправі розраховувати на однаковий, неупереджений та об’єктивний підхід до оцінки як його пропозиції, так і пропозиції іншого учасника. Зазначене гарантується ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка зобов’язує здійснювати закупівлі, зокрема, з дотриманням принципів,:
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Крім того, відповідно до ч. 10 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Проте, акцепт пропозиції Переможця, що не відповідає вимогам тендерної документації та законодавству призводить до порушення принципів проведення закупівель; порушує право учасника ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та неупереджений вибір переможця.
До того ж, порушено майнові права суб’єкта оскарження адже позбавлено ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» права на отримання доходу оскільки пропозиція наступного після ТОВ ПП "ЗІП" учасника ТОВ "АТЛАНТ БУД СХІД" також не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (зокрема гарантійному строку зберігання) та підлягає відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Наступною ж після ТОВ "АТЛАНТ БУД СХІД" для розгляду є тендерна пропозиція ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», яка повністю відповідає вимогам тендерної документації та має бути акцептована.
Кожен з учасників вправі розраховувати на однаковий, неупереджений та об’єктивний підхід до оцінки як його пропозиції, так і пропозиції іншого учасника. Зазначене гарантується ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка зобов’язує здійснювати закупівлі, зокрема, з дотриманням принципів,:
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Крім того, відповідно до ч. 10 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Проте, акцепт пропозиції Переможця, що не відповідає вимогам тендерної документації та законодавству призводить до порушення принципів проведення закупівель; порушує право учасника ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та неупереджений вибір переможця.
До того ж, порушено майнові права суб’єкта оскарження адже позбавлено ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» права на отримання доходу оскільки пропозиція наступного після ТОВ ПП "ЗІП" учасника ТОВ "АТЛАНТ БУД СХІД" також не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (зокрема гарантійному строку зберігання) та підлягає відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Наступною ж після ТОВ "АТЛАНТ БУД СХІД" для розгляду є тендерна пропозиція ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», яка повністю відповідає вимогам тендерної документації та має бути акцептована.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», пунктами 55-67 Особливостей, іншим законодавством України ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-02-005577-a), що полягає у акцепті пропозиції ТОВ ПП "ЗІП" (код ЄДРПОУ - 21875464), яка не відповідає умовам тендерної документації. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем у процедурі закупівлі UA-2024-02-02-005577-a ТОВ ПП "ЗІП" (код ЄДРПОУ 21875464) та привести у відповідність законодавству процедуру закупівлі UA-2024-02-02-005577-a.
Вимога
Без відповіді
Неправомірне визначення переможця
Номер:
c4b0696e3b3749e985a94d39c34f7e6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-02-005577-a.c1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику, Протоколом №7-ЕФ-24 від 21.02.2024 року Вами акцептовано пропозицію ТОВ ПП «ЗІП», при цьому пропозиція даного Учасника не відповідає вимогам документації закупівлі, а саме:
Пунктом 6 Розділу III Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачено: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником а саме:
- сертифікати/паспорти якості або сертифікати відповідності виробника на кожне найменування продукції. Інформація, що міститься у сертифікаті/паспорті якості повинна повністю підтверджувати відповідність продукції вимогам Замовника;
- лист-погодження з технічними, якісними та іншими характеристиками предмета закупівлі, визначеними у Додатку 1 до тендерної документації.
Учасником ТОВ ПП «ЗІП» при поданні тендерної пропозиції не було надано зазначених документів. Рішення Замовника розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення даних невідповідностей згідно Протоколу №6-ЕФ-24 від 19.02.2024 р. є неправомірним.
Відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації згідно та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Тобто, невідповідності, що зазначені у вимогі Замовника (Протокол №6-ЕФ-24 від 19.02.2024 р.) стосуються саме інформації та документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Замовником було здійснено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме Тендерну пропозицію переможця розглянуто не за вимогами тендерної документації. Згідно пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Окрім цього Замовником у Протоколі №7-ЕФ-24 від 21.02.2024 р. зазначено, що «запропонована Учасником фарба Mattlatex 14 кг матова інтер’єрна ТМ TRIORA з гарантійним терміном придатності 24 місяці, проти заявленого Замовником в Тендерній документації терміну 36 місяців, на даному етапі проведення ремонтних робіт в сховищі (бомбосховищі) з урахуванням необхідності прискорення завершення цих робіт з об’єктивних обставин, Замовника цілком влаштовує». Поряд з цим, Учасниками на майданчику були наведені запитання, щодо вимоги Замовника про гарантійний термін придатності даної позиції та звернення з можливістю зменшення даного показника з 36 місяців до 24 місяці задля уникнення дискримінаційних вимог, на що Замовником були надано відповідь про необхідність саме такого показника. При цьому, переможцем визначено Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника саме в частині технічних характеристики предмету закупівлі – гарантійний термін зберігання.
Наголошуємо, що головними принципами здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, недискримінація учасників, а також об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, а безпідставне визначення переможця закупівля без дотримання процедури закупівлі є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Для нас, як Учасника, є принциповим виконання та дотримання законодавства у сфері проведення публічних закупівель усіма сторонами.
Враховуючи зазначене вимагаємо привести закупівлю у відповідність до вимог законодавства, а саме:
- відмінити рішення про визначення переможцем ТОВ ПП «ЗІП», пропозиція якого не відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі.
- розглянути наступних учасників (наступні пропозиції за ціною) з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель
У разі незадоволення вказаної вимоги будемо змушені звертатись за захистом своїх прав та інтересів до Антимонопольного комітету України, незважаючи на бюджет закупівлі.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2024 09:39