• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охорона адміністративної будівлі і прилеглої території в м. Вінниця по вул. Шолом Алейхема, 4

Завершена

511 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 555.00 UAH
Період оскарження: 02.02.2024 11:33 - 07.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення замовника

Номер: 5a5a972d686b4d57b857cabe8a235a0e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-02-004893-a.c1
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно – відкриті торги, в частині незаконного обрання переможцем учасника ПП «ФОРТ-ГАРАНТ»
Дата розгляду скарги: 29.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.02.2024 16:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.03.2024 17:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати Рішення від 14.02.2024 № 145 про визначення приватного підприємства «ФОРТ-ГАРАНТ» переможцем процедури закупівлі — «Охорона адміністративної будівлі і прилеглої території в м. Вінниця по вул. Шолом Алейхема, 4», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-02-004893-a
Автор: ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки, Яцик Максим Володимирович +380687438687 makc.yatzyk@gmail.com

Пункт скарги

Номер: f6e36a9078cd48d882be0eac669525db
Заголовок пункту скарги: Не відповідність документів учасника вимогома закупівлі
Опис заперечення: Не відповідність документів наступним пунктам :
Додатка 3 п1. та п.5 Розділу кваліфікаційні вимоги;
Додатка 3 Розділу Вимоги до розрахунку вартості ;
Додатка 3 п.5 Розділу кваліфікаційні вимоги ;
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Не відповідність документів наступним пунктам : Додатка 3 п1. та п.5 Розділу кваліфікаційні вимоги; Додатка 3 Розділу Вимоги до розрахунку вартості ; Додатка 3 п.5 Розділу кваліфікаційні вимоги ;
Опис суті пункту скарги: Учасником ПП «Форт Гарант» надано наступні документи для підтвердження даної вимоги
1.Договір оренди №29 від 01 серпня 2023 року – файл в системі закупівлі копія договору оренди офісного приміщення-стиснуто.pdf завантажений 08.02.2024 р.

Коментар стосовно виявлених порушень тендерної пропозиції ПП «Форт Гарант» та не відповідність її тендерній документації

Період надання послуг по закупівлі встановлений від 01.03.2024 р. до 31.12.2024 р. В свою чергу вимогою тендерної документації визначено, що учасник повинен мати хоча б одне офісне приміщення в м. Вінниця. Термін дії договору оренди №29 від 01 серпня 2023 р., що завантажив учасник складає 1 рік і діє до 31 липня 2024 року, тобто не на повний термін надання послуг. Виходячи з цього учасник під час надання послуг вже не матиме офісне приміщення в м. Вінниця.
Отже, Уповноважена особа замовника без повного розгляду тендерної пропозиції на відповідність тендерній документації визначала учасника ПП «Форт Гарант» переможцем чим порушив наступні норми законодавства: п. 9. статті 29 та статтю 31 ЗУ « Про публічні Закупівлі», пункт 41 та пункт 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.

Учасником ПП «Форт Гарант» надано наступні документи для підтвердження даної вимоги
1.Калькуляція вартості послуг з охорони без дати та вихідного номеру – файл в системі закупівлі Калькуляція поста.pdf завантажений 08.02.2024 р.

Коментар стосовно виявлених порушень тендерної пропозиції ПП «Форт Гарант» та не відповідність її тендерній документації
Тендерною документацію встановлювалось що при наданні калькуляції у вартості послуг враховуються прямі, загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат організацій, кошти на сплату податків, встановлені чинним законодавством, у разі необхідності - інші витрати. Додатково в складі пропозиції учасника завантажено копію витягу з реєстру платників єдиного податку (файл в системі закупівлі Копія витягу сплати єдиного податку.pdf завантаженого 08.02.2024 р.). Виходячи з цього учасник має сплачувати єдиний податок в розмірі 5%. Детально вивчивши калькуляцію, яку надав учасник ПП «Форт Гарант» встановлено, що в ній відсутні такі положення як прибуток і кошти на сплату податків, а саме податку 5%, в зв’язку з чим калькуляція не відповідає вимога тендерної документації.
Отже, Уповноважена особа замовника без повного розгляду тендерної пропозиції на відповідність тендерній документації визначала учасника ПП «Форт Гарант» переможцем чим порушив наступні норми законодавства: п. 9. статті 29 та статтю 31 ЗУ « Про публічні Закупівлі», пункт 41 та пункт 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.

Учасником ПП «Форт Гарант» надано наступні документи для підтвердження даної вимоги
• Довідка про наявність та виїзду груп швидкого реагування без вихідного номеру та дати – файл в системі закупівлі Довідка про наявність груп швидкого реагування.pdf завантажений 08.02.2024 р.;
• Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника за Формою 4 без дати та вихідного номеру – файл в системі закупівлі Довідка про наявність мат тех бази.pdf завантажений 08.02.2024 р.;
• Договір оренди транспортного засобу з фізичною особою Байдацька Світлана Володимирівна від 15.11.2023 р. (посвідчено нотаріально) – файл в системі закупівлі Копія договору оренди авто 2-стиснуто.pdf завантажений 08.02.2024 р.;
• Договір оренди транспортного засобу з фізичною особою Жалинський Євген Леонідович від 01.01.2022 р. № 02/22 (не посвідчений нотаріально) – файл в системі закупівлі копія Договору оренди автомобіля.pdf завантажений 08.02.2024 р.

Коментар стосовно виявлених порушень тендерної пропозиції ПП «Форт Гарант» та не відповідність її тендерній документації

• Відповідно до п.2 ст.799 Цивільного Кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Учасник завантажив договір оренди який не є нотаріально посвідченим а саме договір №02/22 від 01 січня 2022 року;
• Тендерною документацією встановлено що учасник повинен «На підтвердження можливості швидкого реагування на нештатні ситуації Учасник повинен надати довідку про те, що має можливість забезпечити транспорт швидкого реагування, який має прибути на об`єкт Замовника (не пізніше ніж за 15 хвилин від сигналу охорони).»
В свою чергу Законом України «Про охоронну діяльність» №4616-VI від 22 березня 2012 р. в поточній редакції статтею 1 визначає наступне поняття «транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони;» Також п.5 ст. 6 Закону встановлено, що «Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.»
Тобто транспортні засоби що надав учасник не відповідають вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність» і не відносяться до поняття, як транспорт швидкого реагування тому і не відповідають вимогам тендерної документації, в пункті забезпечення транспорту швидкого реагування.
Отже, Уповноважена особа замовника без повного розгляду тендерної пропозиції на відповідність тендерній документації визначала учасника ПП «Форт Гарант» переможцем чим порушив наступні норми законодавства: п. 9. статті 29 та статтю 31 ЗУ « Про публічні Закупівлі», пункт 41 та пункт 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)