• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Ремонтно-реставраційні роботи, «Протипожежні заходи» будівлі анатомічного корпусу ОНМедУ, розташованого за адресою: м. Одеса, пров. Валіховський,3»

Торги не відбулися

4 408 593.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 042.97 UAH
Період оскарження: 02.02.2024 11:36 - 25.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги щодо обмеження кругу Учасників, які мають документи дозвільної діяльності на виконання робіт з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками

Номер: 9e8f418390eb4de9aa8fd56b48f0d031
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-02-004970-a.a3
Назва: Дискримінаційні вимоги щодо обмеження кругу Учасників, які мають документи дозвільної діяльності на виконання робіт з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками
Вимога:
Шановний Замовнику! Після ознайомлення з кваліфікаційними вимогами до Учасників щодо їх відповідності для виконання робіт, передбачених закупівлею, вимушені були зіткнутися з Дискримінаційною вимогою щодо обмеження кругу Учасників, які мають документи дозвільної діяльності на виконання робіт з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками. Так, вами зазначено, що Відповідно до п. 4 Розділу "Інші документи Учасника" Додатку 1 – КВ, пункт 47 особливостей, Учасник процедури закупівлі повинен надати сканкопію з оригіналу ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (та додатку до неї) (не нижче СС-3 (категорія складності IV-V)), видану на ім’я Учасника або субпідрядника, пов’язану із виконанням робіт: - з монтажу внутрішніх інженерних мереж, систем (водопостачання та водовідведення та засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації) - з монтажу зовнішніх інженерних мереж, систем (водопостачання та водовідведення) - з виконання пусконалагоджувальних робіт (водопостачання та водовідведення) Нагадуємо, що під час воєнного стану право на провадження господарської діяльності набувається шляхом подання декларації (Постанова КМУ від 18 березня 2022 року № 314 – https://bit.ly/3TUIqhq). Така декларація на цей час замінює ліцензію на будівництво, в тому числі стосовно будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (та додатку до неї) (не нижче СС-3 (категорія складності IV-V). Зазначена Декларація на час воєнного стану заміняє необхідність отримання ліцензії на будівельні роботи, тому має бути також передбачена умовами закупівлі як відповідний документ, що підтверджує кваліфікацію Учасників/субпідрядників Учасника. Тому, вимагаємо внести зміни до Тендерної Документації Замовника та привести кваліфікаційну вимогу до дозвільних документів Учасників у відповідність до норм чинного законодавства, що діють на даний час на території України, шляхом розширення переліку дозвільних документів, які будуть підтверджувати відповідність учасника можливостям виконати заявлені роботи відповідно до норм чинного законодавства України, та зазначити в п. 4 Розділу "Інші документи Учасника" Додатку 1 – КВ, пункт 47 особливостей, що Учасник процедури закупівлі повинен надати сканкопію з оригіналу ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів АБО Декларацію про провадження господарської діяльності з будівництва обʼєктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до обʼєктів зі значними (СС3) наслідками, зареєстровану відповідно до постанови КМУ Nº 314 від 18.03.2022 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Стосовно вимоги повідомляємо, що на підставі Додатку 2 Вами же згаданої Постанови КМУ від 18 березня 2022 року № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» встановлено ПЕРЕЛІК видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану, в цей перелік входить Вид господарської діяльності: Виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Враховуючи наведене та той факт, що відповідно до Позитивного Експертного звіту від 29.12.2023 року № 1216/10/23-ЕК за робочим проектом «Ремонтно-реставраційні роботи, «Протипожежні заходи» будівлі анатомічного корпусу ОНМедУ, розташованого за адресою: м. Одеса, пров. Валіховський,3» встановлено клас наслідків (відповідальності) об’єкта: СС3 вважаємо вимогу про надання копії ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками та додатку до неї не нижче СС-3 (категорія складності IV-V)) правомірною та законодавчо обґрунтованою.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимагаємо надати вичерпний перелік додатків до договірної ціни, згідно якого буде проводитися Замовником оцінка пропозицій учасників для визначення відповідності поданої пропозиції вимогам закупівлі і що унеможливить неоднозначне ставлення замовника до оцінки наданих пропозицій учасників.

Номер: 263671eb46fd434ba5559bef0e9f78c4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-02-004970-a.a2
Назва: Вимагаємо надати вичерпний перелік додатків до договірної ціни, згідно якого буде проводитися Замовником оцінка пропозицій учасників для визначення відповідності поданої пропозиції вимогам закупівлі і що унеможливить неоднозначне ставлення замовника до оцінки наданих пропозицій учасників.
Вимога:
п.6. "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Тендерної документації вимагається від учасника: Форми та перелік додатків до договірної ціни надати згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281. Проте, згідно кошторисних норм існує багато різновидів додатків, і які саме необхідні замовнику для підтвердження договірної ціни - визначає саме Замовник у своїй документації до закупівлі і в договорі про закупівлю. Вимагаємо надати вичерпний перелік додатків до договірної ціни, згідно якого буде проводитися Замовником оцінка пропозицій учасників для визначення відповідності поданої пропозиції вимогам закупівлі і що унеможливить неоднозначне ставлення замовника до оцінки наданих пропозицій учасників.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Дякуємо за звернення. Відповідні зміни будуть внесені.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на умови тендерної документації у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Ремонтно-реставраційні роботи, «Протипожежні заходи» будівлі анатомічного корпусу ОНМедУ, розташованого за адресою: м. Одеса, пров. Валіховський,3 (Код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015)»

Номер: 67c083346f14470894bd040a4b3732fe
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-02-004970-a.a1
Назва: СКАРГА на умови тендерної документації у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Ремонтно-реставраційні роботи, «Протипожежні заходи» будівлі анатомічного корпусу ОНМедУ, розташованого за адресою: м. Одеса, пров. Валіховський,3 (Код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015)»
Скарга:
Дата розгляду скарги: 19.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.02.2024 16:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.02.2024 10:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АКМУ виконано.
Автор: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ", Григорій ДІНОГЛО +380503397000 nvo.ohrana@gmail.com

Пункт скарги

Номер: bf012f7080dc4fe3a6156403ffb6a53a
Заголовок пункту скарги: ЩОДО ВІДСУТНОСТІ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Опис заперечення: Відповідно до розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначається «…Має бути подана кошторисна документація (відсканована у форматі PDF, розроблена в програмному комплексі АВК-5 або іншому, та додатково інформаційну модель формату IMD, bdcu), пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації у складі :
- договірна ціна
Форми та перелік додатків до договірної ціни надати згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281….»

Окрім того Замовником у розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначається – «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам та іншим вимогам Замовника Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій Гарантійний лист, в якому Учасник гарантує Замовнику надати роботи, замовлені цими торгами, якісно у кількості, обсягах та в терміни встановлені Замовником, а також необхідно зазначити, що будівельні матеріали та вироби будуть відповідати вимогам проекту, Настанови, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва.»

Також, Замовник у додатку 1 до тендерної документації (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Технічне завдання) вимагає зокрема наступне: «… Обгрунтування посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника зазначається так, як технічне завдання складене у відповідності до вимог та на підставі проєкту «Ремонтно-реставраційні роботи, «Протипожежні заходи» будівлі анатомічного корпусу ОНМедУ, розташованого за адресою: м. Одеса, пров. Валіховський,3» (Код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015).
- Технологія та матеріали не мають бути гіршими ніж у проекті та повинні бути враховані всі проектні рішення щодо витратних матеріалів, інвентарю, обладнання та іншого.
- Вартість робіт відповідно до дефектного акту, не повинна перевищувати зазначену очікувану суму закупівлі.
Не відповідність ТС в цілому та/або по окремим пунктам, або відсутності відповідності пунктів ТС опису або обсягів та вимогам проектного рішення вважається невідповідністю вимогам тендерній документації, а саме технічним вимогам та є підставою для відхилення згідно абзацу 2 частини 2 пункту 44 особливостей….»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: 2.3. Додаток 1 до Тендерної документації містить вимогу : «Учасники у складі пропозиції надають сертифікати відповідності видані на ім’я Учасника або субпідрядника:
Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (або інший відповідний актуальний стандарт ISO 9001) «Системи управління якістю. Вимоги» щодо 43.21 електромонтажних робіт та/або 80.20. обслуговування систем безпеки, а також 43.22. монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування.
Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (або інший відповідний актуальний стандарт ISO 14001) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» щодо 43.21 електромонтажних робіт та/або 80.20. обслуговування систем безпеки, а також 43.22. монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування.
Сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (або інший відповідний актуальний стандарт ISO 16732-1) «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення» щодо 43.21 електромонтажних робіт та/або 80.20. обслуговування систем безпеки, а також 43.22. монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування.
Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (або інший відповідний актуальний стандарт ISO 45001) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування » щодо 43.21 електромонтажних робіт та/або 80.20. обслуговування систем безпеки, а також 43.22. монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування.».
Звертаємо увагу, що відсутності обов’язку у Скаржника отримувати зазначені Сертифікати.
Сертифікація за ДСТУ ISO є добровільною. Дана вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника даного тендеру, оскільки ми не маємо і не повинні мати зазначені Сертифікати
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки пунктом 16 Вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" чітко встановлено вичерпний перелік вимог до Ліцензіата.
Тобто законодавчо встановлений вичерпний перелік приладів яких буде достатньо для якісного надання послуг/виконання робіт, а вимога щодо отримання Сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015, 14001:2015, 16732-1:2018, 45001:2019 не вказана.
Таким чином, встановлена вимога Замовника не узгоджується з положенням діючого законодавства, зокрема Ліцензійним умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852.
Також зазначаємо, що взяти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають такі сертифікати «Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (або інший відповідний актуальний стандарт ISO 9001) «Системи управління якістю. Вимоги» щодо 43.21 електромонтажних робіт та/або 80.20. обслуговування систем безпеки, а також 43.22. монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування.
Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (або інший відповідний актуальний стандарт ISO 14001) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» щодо 43.21 електромонтажних робіт та/або 80.20. обслуговування систем безпеки, а також 43.22. монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування.
Сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (або інший відповідний актуальний стандарт ISO 16732-1) «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення» щодо 43.21 електромонтажних робіт та/або 80.20. обслуговування систем безпеки, а також 43.22. монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування.
Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (або інший відповідний актуальний стандарт ISO 45001) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування » щодо 43.21 електромонтажних робіт та/або 80.20. обслуговування систем безпеки, а також 43.22. монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування.», що вимагаються тендерною документацією. Така вимога Замовника є суперечливою відносно чинного законодавства та дискримінаційною щодо нас, як учасника процедури закупівлі, оскільки ми, як потенційні учасники процедури закупівлі не маємо вказаних сертифікатів ISO.
Вважаємо, що Документація не відповідає нормам чинного законодавства України, та просимо зобов'язати Замовника внести зміни до Документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу.

ІНШИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
2.1. Таблиця Додатку1 до Тендерної документації містить вимогу : «Обов’язкова наявність в Учасника транспортних засобів. Учасники у складі пропозиції мають надати:
- у разі, якщо транспортні засоби є власними - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів;
- у разі використання орендованих транспортних засобів та обладнання – надати копії договорів оренди з зазначенням переліку орендованих транспортний засобів та обладнання, або договір послуг тощо.
- інші документи, які учасник вважає за необхідне надати.».

2.1. Таблиця Додатку1 до Тендерної документації містить вимогу : «Обов’язкова наявність в Учасника транспортних засобів. Учасники у складі пропозиції мають надати:
- у разі, якщо транспортні засоби є власними - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів;
- у разі використання орендованих транспортних засобів та обладнання – надати копії договорів оренди з зазначенням переліку орендованих транспортний засобів та обладнання, або договір послуг тощо.
- інші документи, які учасник вважає за необхідне надати.».

Наголошуємо, що виконання робіт, що є предметом закупівлі не передбачає використання саме транспортних засобів.
Роботи, що передбачені предметом закупівлі здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії Державної служби України з надзвичайних ситуацій на право виконання робіт протипожежного призначення.
Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Вищезазначені ліцензійні вимоги не передбачають обов'язкової наявності у потенційних учасників транспортних засобів, як цього вимагає Замовник.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки пунктом 16 Вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" чітко встановлено, що Ліцензіат зобов'язаний забезпечити наявність:
- приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
- пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
Іншими пунктами Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", зокрема вимогами щодо виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту також не передбачено обов'язкової наявності у ліцензіата транспортних засобів. Тобто законодавчо встановлений вичерпний перелік приладів яких буде достатньо для якісного надання послуг/виконання робіт, а наявність транспортного засобу не вказана.
Таким чином, встановлена вимога Замовника не узгоджується з положенням діючого законодавства, зокрема Ліцензійним умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852.
Вважаємо, що Документація не відповідає нормам чинного законодавства України, та просимо зобов'язати Замовника внести зміни до Документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Аналогічного висновку дійшла ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ в своєму Рішенні від 14.12.2022 № 7394 по Скарзі UA-2022-11-28-012650-a.a1 (додається до Скарги як доказ, додаток №2).
У якості доказів надаємо Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (додається до Скарги як доказ, додаток №3).
2.1. Додаток 1 до Тендерної документації містить вимогу : «Учасник процедури закупівлі повинен надати сканкопію з оригіналу ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (та додатку до неї) (не нижче СС-3 (категорія складності IV-V)), видану на ім’я Учасника або субпідрядника, пов’язану із виконанням робіт:
- з монтажу внутрішніх інженерних мереж, систем (водопостачання та водовідведення та засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації)
- з монтажу зовнішніх інженерних мереж, систем (водопостачання та водовідведення)
- з виконання пусконалагоджувальних робіт (водопостачання та водовідведення)».

З огляду на перелік робіт, що є предметом закупівлі вважаємо , що об’єкт будівництва, за класом наслідків (відповідальності) НЕ належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (категорія складності IV-V)), отже відсутня об’єктивна причина для встановлення Замовником даної вимоги в тендерній документації.
Так, взяти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають «ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (та додатку до неї) (не нижче СС-3 (категорія складності IV-V)), видану на ім’я Учасника або субпідрядника, пов’язану із виконанням робіт», що є дискримінаційною вимогою по відношенню до нас, як до Учасника торгів.
В свою чергу ми маємо ліцензію, яка дозволяє виконувати роботи, що є предметом закупівлі, а саме ліцензію ДСНС України (Наказ від 20.03.2017 № 158) для надання послуг щодо послуги ДК 021:2015: 45310000-3: Електромонтажні роботи (Послуги з монтажу, установки пожежної сигналізації. Встановлення систем протипожежного захисту), а саме ліцензію на провадження наступних видів діяльності:
• Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних).
• Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
• Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту.
• Спостерігання за системами протипожежного захисту.
• Вогнезахист (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
• Оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об'єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).

Не надання Замовником проектної документації учасникам закупівлі призводить до невідповідності вимогам тендерній документації, а саме технічним вимогам та є підставою для відхилення учасників, зокрема і ТОВ «НВО «СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ».

Відповідно до ч. 3 п. 5.1. Настанови, - «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.» (додається до Скарги як доказ, додаток №1).

Таким чином Замовник для розрахунку ціни пропозиції Учасникам процедури закупівлі зобов’язаний надати або відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.

Як зазначалося вище Замовник не надав проектну документацію у складі тендерної документації.

Разом із тим Замовником у додатку 1 до тендерної документації (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Технічне завдання) надав локальні кошториси, а саме:

- Локальний кошторис 02-01-01 на система пожежної сигналізації; система керування евакуюванням; система централізованого пожежного спостерігання;
- Локальний кошторис 02-01-02 на автоматизація системи внутрішнього протипожежного водопроводу;
- Локальний кошторис 02-01-03 на автоматизація насосної станції пожежогасіння НСПГ(А);
- Локальний кошторис 02-01-04 на внутрішній протипожежний водопровід;
- Локальний кошторис 02-01-05 на насосна станція пожежогасіння;
- Локальний кошторис 02-01-06 на система блискавкозахисту;
- Локальний кошторис 02-01-07 на пуско-налагоджувальні роботи;
- Локальний кошторис 02-01-08 на вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій;
- Локальний кошторис 02-01-09 на аварійне освітлення;
- Локальний кошторис 02-01-010 на електрообладнання СПЗ;
- Локальний кошторис 02-01-011 на зовнішній водопровод.

Вказані локальні кошториси не містять відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін, тобто Замовник не виконав вимоги ч. 3 п. 5.1. Настанови, що не дозволяє ТОВ «НВО «СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» та іншим учасникам цієї закупівлі виконати вимоги Замовника, зокрема гарантувати, що:

- роботи, замовлені цими торгами, якісно у кількості, обсягах та в терміни встановлені Замовником, а також необхідно зазначити, що будівельні матеріали та вироби будуть відповідати вимогам проекту, Настанови, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва;
- технологія та матеріали не мають бути гіршими ніж у проекті та повинні бути враховані всі проектні рішення щодо витратних матеріалів, інвентарю, обладнання та іншого;

Так наприклад, у локальному кошторисі 02-01-01 на система пожежної сигналізації; система керування евакуюванням; система централізованого пожежного спостерігання не вказано:
- моделі та назви обладнання на систему пожежної сигналізації;
- моделі та марку сповіщувачів системи пожежної сигналізації;
- марки та типу кабельної продукції.

У зв’язку із чим, учасники закупівлі, зокрема і ТОВ «НВО «СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» не можуть визначити моделі, марки та типи обладнання і продукції. Учасники також не можуть запропонувати еквівалент моделям, маркам та типам обладнання у зв’язку із тим, що невідомо яке обладнання вказано у проекті Замовника, тому незрозуміло який можна надати еквівалент, що вважається невідповідністю вимогам тендерній документації, а саме технічним вимогам та є підставою для відхилення учасників, зокрема і ТОВ «НВО «СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ».

Учасник звичайно може запропонувати, наприклад модель обладнання на систему пожежної сигналізації, однак у зв’язку із великою різницею у вартості систем пожежних сигналізації, запропонована система може виявитись менш функціональною, ніж зазначено проектом, тому це стане підставою для відхилення Учасника. У разі, якщо запропонована система пожежної сигналізації буде значно дорожчою, ніж вимагається проектом, фактично будуть нераціонально використані кошти, що збільшить вартість закупівлі в цілому.

Вважаємо, що учасники не повинні вгадувати, що вказано у проектній документації Замовника, тому Замовник має бути заінтересований або надати відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію, як того вимагає ч. 3 п. 5.1. Настанови, яку вимагає Замовник обов’язкову для виконання Учасниками закупівлі.

Також у локальних кошторисах відсутні:
- моделі типу та марки насосів для протипожежного водопроводу;
- не вказано ємкості та характеристик баку мембранного;
- характеристики та моделі релейних модулів;
- тип, марка, моделі під обладнання мовного оповіщення;
- в автоматизації насосної станції не вказано технічних характеристик шкафів, модулів релейних виходів, датчиків, вентилів та клапанів;
- тех. характеристик (товщина металу) який застосовується для баку.

Це також підтверджує те, що учасники закупівлі, зокрема і ТОВ «НВО «СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» не можуть визначити моделі, марки та типи обладнання та продукції. Учасники також не можуть запропонувати еквівалент моделям, маркам та типам обладнання у зв’язку із тим, що невідомо яке обладнання вказано у проекті Замовника, тому незрозуміло який можна надати еквівалент, що вважається невідповідністю вимогам тендерній документації, а саме технічним вимогам та є підставою для відхилення учасників, зокрема і ТОВ «НВО «СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ».


1.3. Замовник у додатку 1 до тендерної документації (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Технічне завдання) визначає 118 найменувань робіт та витрат відповідно до вищевказаних локальних кошторисів.

Разом із тим Замовник зазначає, що не відповідність ТС по окремим пунктам, або відсутності відповідності пунктів ТС опису або обсягів та вимогам проектного рішення вважається невідповідністю вимогам тендерній документації, а саме технічним вимогам та є підставою для відхилення

У ТОВ «НВО «СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» відсутня інформація про кожне з 118 найменувань робіт та витрат відповідно до вищевказаних локальних кошторисів, а також відсутня інформація щодо відповідності по кожному з 118 найменуванню робіт і витрат опису або обсягам та вимогам проектного рішення.

Тому будь-яка вимога зазначена в проектному рішенні (проекті) стане підставою для відхилення учасників, зокрема і ТОВ «НВО «СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ».

Підсумовуючи, Замовник вимагає, щоб кошторисна документація була розроблена в програмному комплексі АВК-5 відповідно до «Настанова з визначення будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281 (надалі – «Настанова»), зобов’язує Виконавця надати гарантійний лист, про те, що матеріали та вироби будуть відповідати вимогам проекту, Настанови та те, що технологія та матеріали не мають бути гіршими ніж у проекті та повинні бути враховані всі проектні рішення щодо витратних матеріалів, інвентарю, обладнання та іншого та повідомляє, що не відповідність ТС в цілому та/або по окремим пунктам, або відсутності відповідності пунктів ТС опису або обсягів та вимогам проектного рішення вважається невідповідністю вимогам тендерній документації, а саме технічним вимогам та є підставою для відхилення згідно абзацу 2 частини 2 пункту 44 особливостей….»

Ми, ТОВ «НВО «СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» та інші учасники на даний час не зможуть виконати зазначені вимоги Замовника у зв’язку із наступним:
- у зв’язку із відсутністю проекту «Ремонтно-реставраційні роботи, «Протипожежні заходи» будівлі анатомічного корпусу ОНМедУ, розташованого за адресою: м. Одеса, пров. Валіховський,3» (Код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015) у складі Тендерної документації Замовника, оскільки після ознайомлення з цим проектом можна Гарантувати, що
- роботи, замовлені цими торгами, якісно у кількості, обсягах та в терміни встановлені Замовником, а також необхідно зазначити, що будівельні матеріали та вироби будуть відповідати вимогам проекту, Настанови, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва;
- технологія та матеріали не мають бути гіршими ніж у проекті та повинні бути враховані всі проектні рішення щодо витратних матеріалів, інвентарю, обладнання та іншого;

Оскільки, за вимогами Замовника не відповідність ТС в цілому та/або по окремим пунктам, або відсутності відповідності пунктів ТС опису або обсягів та вимогам проектного рішення вважається невідповідністю вимогам тендерній документації, що є підставою для відхилення об’єктивно за відсутності проекту неможливо виконати усі вищевказані вимоги, оскільки Учасник не знає які саме вимоги, матеріали, кількість, обсяги, терміни, проектні рішення щодо витратних матеріалів, інвентар, обладнання та інше відповідають проекту, та що з вказаного не має бути гіршим ніж у проекті.

Таким чином це є підставою для відхилення ТОВ «НВО «СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» та інших учасників закупівлі, що є дискримінацією та порушує наші законні права та інтереси.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації