• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

79710000-4-Охоронні послуги (Послуги з моніторингу, пульту централізованого спостереження (пультової охорони) на об’єктах Замовника)

Торги відмінено

1 765 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 650.00 UAH
Період оскарження: 02.02.2024 10:47 - 07.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо відхилення пропозиції та дискримінації

Номер: 8e46d080f93a4c138169e2dfa93c9cd8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-02-003398-a.c3
Назва: Скарга щодо відхилення пропозиції та дискримінації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.03.2024 18:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.03.2024 11:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: Під час проведення закупівлі Послуги з моніторингу, пульту централізованого спостереження (пультової охорони) на об’єктах Замовника згідно ДК 021:2015 79710000-4-Охоронні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), було прийнято рішення від 14.03.2024 №57 (далі – Рішення), згідно з яким ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПШР ТИГР-2" ЄДРПОУ 43143636 визнано переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.03.2024 № N 5476-р/пк-пз зобов’язано КП КМР «Кам’янська ТПК» скасувати Рішення. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати Рішення від 14.03.2024 №57. Під час проведення закупівлі Послуги з моніторингу, пульту централізованого спостереження (пультової охорони) на об’єктах Замовника згідно ДК 021:2015 79710000-4-Охоронні послуги (далі – Закупівля), було прийнято рішення від 12.03.2024 №54 (далі – Рішення), згідно з яким відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ". Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.03.2024 № N 5476-р/пк-пз зобов’язано КП КМР «Кам’янська ТПК» скасувати Рішення. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати Рішення від 12.03.2024 №54.
Автор: ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ", Єрохін Сергій +380660701545 s.efremov@ohholding.com.ua

Пункт скарги

Номер: fb541c3528164f63aa2f1847f17b63b9
Заголовок пункту скарги: Щодо неправомірності дискваліфікації відповідно до протоколу №54 від 12.03.2024р.
Опис заперечення: 1. Відповідно пункту 3.1. Додатку 1 до тендерної документації «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. Довідку складену за Формою 1, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) не менше 2 (двох).» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку № 113 від 05.02.2024, року в якій не вказано строк дії договору № 20/2060 та 130/2023/Т. Також дата договору 130/2023/Т, яка зазначена в довідці не співпадає з датою у договорі, який був наданий Учасником. Предмет договора № 20/2060 вказано не в повному обсязі. Предмет договора 130/2023/Т не співпадає з інформацією у договорі, який був наданий Учасником. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену довідку складену за Формою 1.
Учасником повторно подано: - довідку №116 від 09.03.2024 року, в пункті 2 колонка 4 зазначено предмет договору «Охоронні послуги згідно ДК 021:2015 код 79710000-4: Охоронні послуги з моніторингу сигналів тривоги, що находять з пристроїв охоронної сигналізації Замовника». При цьому, довідка №116 від 09.03.2024 містить дані про предмет договору, який не відповідає в повній мірі поданій Учасником інформації, а саме: згідно наданого Учасником договору 130/2023/Т від 13.03.2023 року, «ВИКОНАВЕЦЬ» надає «ЗАМОВНИКУ» охоронні послуги згідно ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги. Назва номенклатурних позицій: - послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації Замовника, відповідний код 79711000-1, у кількості 140 одиниць (ОБ’ЄКТІВ); - послуги з охорони майна замовника, візуальний нагляд, відповідний код 79713000-5, у кількості 3410 людино- годин.
Тобто, предметом договору №130/2023/Т від 13.03.2023 року, окрім послуг з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації Замовника (як зазначено учасником у довідці №116 від 09.03.2024) є ще і послуги з охорони майна Замовника, візуальний нагляд, інформація про що учасником у довідці №116 від 09.03.2024 року не зазначена.
Вищезазначене твердження Замовника є безпідставним та необґрунтованим, оскільки :
Відповідно пункту 3.1. Додатку 1 до тендерної документації «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. Довідку складену за Формою 1, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) не менше 2 (двох).» На виконання вказаного пункту Скаржником подано довідку №116 від 09.03.2024р. яка містить інформацію, у тому числі, про предмет договору № 130/2023/Т від 13.03.2023р., а саме: Охоронні послуги згідно ДК 021:2015 код 79710000-4.
Таким чином, Скаржником у повній мірі зазначено у наданій довідці інформацію про предмет договору № 130/2023/Т від 13.03.2023р.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги: Відповідно пункту 3.1. Додатку 1 до тендерної документації «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. Довідку складену за Формою 1, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) не менше 2 (двох).» На виконання вказаного пункту Скаржником подано довідку №116 від 09.03.2024р. яка містить інформацію, у тому числі, про предмет договору № 130/2023/Т від 13.03.2023р., а саме: Охоронні послуги згідно ДК 021:2015 код 79710000-4.
Таким чином, Скаржником у повній мірі зазначено у наданій довідці інформацію про предмет договору № 130/2023/Т від 13.03.2023р.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 53019b7259b14b9ba0716734d780b23d
Заголовок пункту скарги: У наданому сканованому оригіналі договору № 20/2060 Учасник приховав інформацію у Додатку 1, 2, 8. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями заповнений договір в повному обсязі договір 130/2023/Т та договір № 20/2060 з розкритою інформацією у Додатку 1,2,
Опис заперечення: Відповідно пункту 3.1. Додатку 1 до тендерної документації «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: Сканований оригінал аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в повному обсязі з додатковою (ими) угодою(ми) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці договору (договорів).» Також відповідно пункту 2 Розділу 4. Подання та розкриття тендерної пропозиції «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано скановані оригінали аналогічних договорів. У сканованому оригіналі договору 130/2023/Т незаповнений пункт 8.5., Додаток 1,2, пункт 5 Додатку 3 та Додаток 5 до договору. У наданому сканованому оригіналі договору № 20/2060 Учасник приховав інформацію у Додатку 1, 2, 8. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями заповнений договір в повному обсязі договір 130/2023/Т та договір № 20/2060 з розкритою інформацією у Додатку 1,2,8.
Учасником повторно подано: договір № 20/2060 від 01.01.2020 року, у якому не повністю розкрив інформацію у Додатку 8 до даного договору, а саме: відсутній номер договору, що не дозволяє встановити приналежність наданого Додатку 8 саме до Договору № 20/2060 від 01.01.2020р.
Однак, таке твердження Замовника є неправомірним, оскільки Відповідно до пункту 3.1. Додатку 1 до тендерної документації «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: Сканований оригінал аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в повному обсязі з додатковою (ими) угодою(ми) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці договору (договорів).»
На виконання вказаного пункту тендерної документації Скаржником було надано скановану копію з оригіналу договору № 20/2060 від 01.01.2020 року. Вимога Замовника стосувалася надання заповненого в повному обсязі договору тільки №130/2023/Т, по договору № 20/2060 вимагалося розкрити інформацію у Додатках 1, 2, 8.
Вказана вимога Скаржником виконана, документи надані відповідно до вимог тендерної документації та до вимог Замовника щодо усунення невідповідностей у наданих документах.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги: ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" дискримінаційні дії Замовника по відношенню до Скаржника
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 56c028c357954469b9d1451e84b9a31d
Заголовок пункту скарги: Дію Замовника щодо відхилення ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ - СЛАВУТИЧ"
Опис заперечення: Відповідно пункту 3.2. «На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати:- Документ, що підтверджує виконання аналогічного договору Сторонами, а саме здійснення/отримання оплати по аналогічному (аналогічними) договору (договорам) (таким документом являється виписка (тощо) з рахунку отримувача коштів або звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua), в якому відображена «сума оплати за договором про закупівлю»). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документ, що підтверджує виконання аналогічного договору Сторонами, а саме здійснення/отримання оплати по аналогічному (аналогічними) договору (договорам) (таким документом являється виписка (тощо) з рахунку отримувача коштів або звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua), в якому відображена «сума оплати за договором про закупівлю»). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документ, що підтверджує виконання аналогічного договору Сторонами, а саме здійснення/отримання оплати по аналогічному (аналогічними) договору (договорам) (таким документом являється виписка (тощо) з рахунку отримувача коштів або звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua), в якому відображена «сума оплати за договором про закупівлю.
Учасником повторно подано: 1. - довідку №116 від 09.03.2024 року, в пункті 2 колонка 5 зазначена сума договору 1002020,00 грн. та в пункті 2 колонка 6 зазначена сума виконання договору 593 836,72 грн. - договір 130/2023/Т від 13.03.2023 року на суму 1002020,00 грн. -інформаційні повідомлення про зарахування коштів «Клієнт-банк» у кількості 16 шт, які підтверджують отримання оплати за договором 130/2023/Т від 13.03.2024 року на загальну суму 593 836,72 грн. Враховуючи, що учасником не надано жодного документа (додаткової угоди), яка б підтверджувала зменшення суми що передбачалося пунктом 3.1.2 Додатку 1 до тендерної документації), то надані інформаційні повідомлення про зарахування коштів «Клієнт-банк» на загальну суму 593 836,72 грн. не підтверджують у повній мірі виконання аналогічного договору Сторонами, а саме здійснення/отримання оплати по аналогічному договору 130/2023/Т від 13.03.2024 року. Не підтвердження учасником виконання у повній мірі аналогічного договору 130/2023/Т від 13.03.2024 року Сторонами підтверджується також звітом про виконання даного договору, опублікованим за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-15-007873-a де сума оплати за договором про закупівлю №130/2023/Т від 13.03.2024 зазначена 654 541,52 грн. Ця сума підтверджується також додатковою угодою від 29.12.2023 №2, яку учасником, на виконання вимог тендерної документації Замовника, не надано.
2. - довідку №116 від 09.03.2024 року, в пункті 1 колонка 5 зазначена сума договору 7167109,08 грн. та в пункті 1 колонка 6 зазначена сума виконання договору 7167109,08 грн. - договір від № 20/2060 від 01.01.2020 року; - платіжні інструкції «Інтернет-Банк» у кількості 24 шт, які підтверджують отримання оплати за договором № 20/2060 від 01.01.2020 року на загальну суму 7167179,06 грн. За підрахунками, (здійсненими на підставі наданих документів про сплату) сума фактичної оплати становить 7167179,06 та не відповідає сумі вказаній в таблиці і сумі в договорі. Тому виконання аналогічного договору в повній мірі не підтверджено.
Вказані твердження щодо невиконання вимог Замовника є неправомірним, оскільки, відповідно пункту 3.2. «На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати:- Документ, що підтверджує виконання аналогічного договору Сторонами, а саме здійснення/отримання оплати по аналогічному (аналогічними) договору (договорам) (таким документом являється виписка (тощо) з рахунку отримувача коштів або звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua), в якому відображена «сума оплати за договором про закупівлю»).
Скаржником на виконання вказаної вимоги були подані 09.03.2024 року документи (інформаційні повідомлення про зарахування коштів «Клієнт-банк», платіжні інструкції «Інтернет-Банк») які підтверджують факт виконання Договорів, які були зазначені у довідці №116 від 09.03.2024р. Слід наголосити, що вимогами тендерної документації, а саме п.3.2 Додатку №1, не вимагалося надання інформації та підтверджуючих документів про повне виконання аналогічних договорів.
Таким чином, Скаржником подані документи які підтверджують виконання аналогічних договорів, що у повній мірі відповідає вимогам тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги: ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" дискримінаційні дії Замовника по відношенню до Скаржника

ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" дискримінаційні дії Замовника по відношенню до Скаржника
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: c97aa2b7763447f8a5cace8ef51e311d
Заголовок пункту скарги: ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" дискримінаційні дії Замовника по відношенню до Скаржника
Опис заперечення: Відповідно Додатку 2 до тендерної документації «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: Сертифікат виданий учаснику органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» розповсюджується на всі види діяльності, що зазначені у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі учасник повинен надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками.» та пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.»
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці № 8О143.OHSMS.042.01-23 від 31 серпня 2023 року, який не розповсюджуються на предмет даної закупівлі, а саме: охоронні послуги. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлений сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці, який буде розповсюджуватися на предмет даної закупівлі, а саме: охоронні послуги.
Учасником надано довідку №29 від 09.03.2024, у якій серед іншого зазначено, що учасник виконав вимогу Замовника цілком і повністю. При цьому, сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці, який буде розповсюджуватися на предмет даної закупівлі, а саме: охоронні послуги – не надано. Наданий учасником сертифікат розповсюджується на інші види діяльності учасника, які не мають жодного відношення до охоронної діяльності, тому не може бути підтвердженням відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам саме предмета даної закупівлі.
Вказане твердження Замовника є неправомірним, та таким що не відповідає дійсності, оскільки: Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: - скановану копію чинного на дату подання тендерної пропозиції оригіналу сертифікату учасника на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT)». Сертифікат виданий учаснику органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» розповсюджується на всі види діяльності, що зазначені у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі учасник повинен надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками.
У складі пропозиції скаржника міститься сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT)». Сертифікат виданий учаснику органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» розповсюджується на всі види діяльності, що зазначені у сертифікаті (Проведення електромонтажних робіт, монтаж трубопровідних мереж, систем опалення, кондиціювання повітря та робіт будівельних спеціалізованих інших н.в.і.у.; технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів; надання послуг проводового електрозв’язку; послуг архітектурних та інженерних пов’язані з ними послуги щодо технічного консультування; послуги професійні, наукові та технічні, інші, н.в.і.у).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" дискримінаційні дії Замовника по відношенню до Скаржника
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 463d4eca02fe49f1a7c51f3b14b5bc2e
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення переможця, пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Учасника. Не обєктивне та упереджене ставлення до ТОВ ""ПШР ТИГР-2"
Опис заперечення: Відповідно до п.3.2 тендерної документації Замовником вимагалося надати на підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати: - Сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості та строків виконання. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання).,
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПШР ТИГР-2" ЄДРПОУ 43143636 надало відгук від Міськсвітло Чернівці від 05.02.2024 № 24/01-12-27 за договорами, який не містить печатки, натомість договори у складі пропозиції від Міськсвітло Чернівці містять печатку.
Відповідно до повідомлення про усунення недоліків Замовника Скаржнику від 08.03.2024 така вимога була зазначена (3.2. «На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати: Сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості та строків виконання. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання).» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано лист відгук ПАТ «ЗАПОРІЖВОГНЕТРИВ», який підписаний не керівником контрагента (або його уповноваженим представником) та надано лист відгук КОНЦЕРН «МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ», який підписаний не керівником контрагента (або його уповноваженим представником) та відсутня печатка. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлені листи відгуки від ПАТ «ЗАПОРІЖВОГНЕТРИВ» та КОНЦЕРН «МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» завірені підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання))
Таким чином, Замовник порушив основні принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги: ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" дискримінаційні дії Замовника по відношенню до Скаржника
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: 31330fcc75c24107adaae0504c6ec295
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення переможця, пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Учасника. Не обєктивне та упереджене ставлення до ТОВ ""ПШР ТИГР-2"
Опис заперечення: Відповідно до пункту 3 Додатку 1 ТОВ «ПШР ТИГР-2» повинен був надати довідку складену за Формою 1, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) не менше 2 (двох). Аналогічним вважається договір що є аналогічним за предметом закупівлі. Відповідно до оголошення та тендерної документації предметом закупівлі є: послуги з моніторингу, пульту централізованого спостереження (пультової охорони) на об’єктах Замовника.
У складі пропозиції ТОВ ««ПШР ТИГР-2» містятьтся договори, довідка про виконання аналогічних договорів, відгук предметом закупівлі є не аналогічні послуги
- В договорах предметом закупівлі є: Послуги з організації та забезпечення безпеки господарської діяльності, схоронності майна та особистої безпеки на об’єктах Замовника, які розташовані за адресою: місто Чернівці, вулиця Лесина, будинок 6
- В довідці про аналогічні договори предмет договору вказаний: Послуги з організації та забезпечення безпеки господарської діяльності, схоронності майна та особистої безпеки на об’єктах Замовника, які розташовані за адресою: місто Чернівці, вулиця Лесина, будинок 6
- У відгуці зазначено предмет закупівлі: надання послуг з організації та забезпечення безпеки господарської діяльності та бізнесу, схоронності майна та особистої безпеки.
Жодний документ не містить аналогічні послуги, а саме послуги з моніторингу, пульту централізованого спостереження (пультової охорони) на об’єктах Замовника.
За таких підстав ТОВ «ПШР ТИГР-2» не підтвердив виконання аналогічних договорів.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги: ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" дискримінаційні дії Замовника по відношенню до Скаржника
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 16e9282ce5ee495da5bcd4a5242156b4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-02-003398-a.a2
Назва: Скарга про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Дискримінація по відношенню до учасника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.02.2024 17:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.03.2024 16:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.03.2024 № 4119-р/пк-пз зобов’язано КП КМР «Кам’янська ТПК» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ОХ-СЛАВУТИЧ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПШР ТИГР-2" переможцем за процедурою закупівлі — "79710000-4-Охоронні послуги (Послуги з моніторингу, пульту централізованого спостереження (пультової охорони) на об’єктах Замовника)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024- 02-02-003398-a (далі-Закупівля). На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.03.2024 № 4119-р/пк-пз Замовник прийняв рішення скасувати рішення від 19.02.2024 №35 про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПШР ТИГР-2" Закупівлі та скасувати рішення 16.02.2024 №33 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ".
Автор: ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ", Єрохін Сергій +380660701545 s.efremov@ohholding.com.ua

Пункт скарги

Номер: 0a144654d32b403e8b9ea98ccbfd0dbe
Заголовок пункту скарги: Відхилення Скаржника, тендерна пропозиція якого відповідає тендерній документації
Опис заперечення: Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника відповідно до протоколу Уповноваженої особи №33 від 16.02.2024р., тим самим порушивши п.43 Особливостей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги: Замовник, не виявивши невідповідність документах пропозиції Скаржника та не надавши Скаржнику можливість виправити невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Відповідно до п. 2 тендерної документації: не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Відповідно до п. 40 Особливостей не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих Особливостей.
Скаржником, жодного документу, поданого в складі в тендерної пропозиції не визначено як конфіденційний.
В протоколі уповноваженої особи № 33 від 16.02.2024 Замовник зазначає, що на підтвердження про досвід виконання аналогічних договорів Учасник в складі тендерної пропозиції надав скановану копію договору № 20/2060 від 01.01.2020 року з додатками, укладеного з ПАТ «ЗАПОРІЖВОГНЕТРИВ». Також, Замовник зазначає, що надана у складі тендерної пропозиції Учасника сканована копія договору № 20/2060 з додатками, які є невід’ємною частиною, відповідно до умов п.12.4 Договору, не містять точного знакового відтворення змісту та документальної інформації відповідних документів, зокрема, відсутня інформація про вартісні показники в Додатку №8 до Договору, також інформація у Додатку 1 (перелік охороняємих приміщень).
Отже, Замовник сам зазначає, що виявив не невідповідності в документах Пропозиції Скаржника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Скаржник надає у складі своєї пропозиції 2 аналогічні договори, що підтверджують, вимогу пункту 3 Додатку 1:
- Файл «Довідка досвід аналогічного договору.pdf.p7s»;
- Файл «Договори на підтвердження досвіду.rar.p7s».
Дані файли є публічними документами, що видно в електронній платформі Prozorro.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Надання обґрунтованої інформації про причини невідповідності

Номер: 4cbea9b8cfde4a22b1421cc34df60f3d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-02-003398-a.c1
Назва: Надання обґрунтованої інформації про причини невідповідності
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 40 Особливостей визначено, що: "Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані". Слід зазначити що при поданні тендерної пропозиції та документів до неї, нами, як Учасником, жодна інформація не була визначена такою, як конфіденційна. Відповідно до п.43 Особливостей визначено що, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки Замовником недостатньо аргументована інформація щодо дискваліфікації пропозиції Учасника, зазначена у повідомленні Замовника, Вимагаємо: 1. Надати обґрунтовану інформацію про причини дискваліфікації Учасника та обґрунтовану інформацію який саме із документів був визначений конфіденційним. 2. У разі виявлення невідповідності пропозиції та/або відсутності необхідної інформації у поданих документах, надати строк для усунення виявлених недоліків. 3. У разі ненадання обґрунтованої інформації щодо дискваліфікації, Учасник буде оскаржувати рішення Замовника про дискваліфікацію у органі оскарження.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу від 16.02.2024 № у системі Прозоро UA-2024-02-02-003398-a.c1, повідомляємо наступне. Розгляд та оцінку Вашої тендерної пропозиції здійснено відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 40 Особливостей не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. Конфіденційна інформація — це дані про фізичну або юридичну особу, засекречені та доступні для ознайомлення серед вузького кола людей, що відповідають певним критеріям. Відповідно до статті 21 Закону України «Про інформацію», конфіденційною є інформація про фізичну особу, інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, а також інформація, визнана такою на підставі закону. При цьому, чинне законодавство України не містить відомостей, яким саме шляхом має відбуватися засекречення інформації. Тобто, методи визначення інформації, як конфіденційної є різні. Так це може бути здійснено шляхом ретушування, накладання паперу тощо. Важливим і суттєво принциповим є сам факт обмеження доступу до інформації. Пунктом 2 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації, серед іншого встановлено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Разом з тим, відповідно до пункту 2 розділу І Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 №1000/5, який зареєстровано 22.06.2015 за № 736/27181, зокрема визначено, що копія документа – це документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документальної інформації іншого документа і в окремих випадках – деяких його зовнішніх ознак. Одночасно, пунктом 3 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати, серед іншого, відсканований аналогічний (аналогічні) договір (договори) в повному обсязі з додатковою (ими) угодою(ми) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці договору (договорів). Тобто, Замовник наголосив на тому, що документ має бути надано у повному обсязі. При цьому, тендерною документацією не передбачено інших умов, які б надавали учасникам право на часткове приховання інформації, викладеної в складі тендерної пропозиції, здійснене у будь-який спосіб. Вами, на виконання вимог тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема, скановану копію договору № 20/2060 від 01.01.2020, укладеного з ПАТ «ЗАПОРІЖВОГНЕТРИВ». Однак, під час ознайомлення зі змістом вказаного документу встановлено, що надана сканована копія договору № 20/2060 від 01.01.2020 з додатками, які є його невід’ємною частиною, відповідно доп. 12.4 Договору, не містить точного знакового відтворення змісту та документальної інформації відповідного документа (додатків до Договору), зокрема, відсутня інформація про вартісні показники в додатку №8 до Договору, перелік охороняємих приміщень (додаток 1 до Договору), які закриті Учасником механічним шляхом. Тобто, засекретивши вказану вище інформацію (обмеживши доступ до неї механічним шляхом), ви свідомо визначили її як конфіденційну, оскільки створили умови, коли з цієї інформацією не можливо ознайомитися. Визначивши конфіденційною інформацію, що стосується документів, які підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону, а саме «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вами не дотримано вимогу пункту 2 Розділу 4. Подання та розкриття тендерної пропозиції та пункту 40 Особливостей. Зазначені документи, інформацію в яких приховано (визначено конфіденційною), підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію та впливають на результат розгляду Замовником тендерної пропозиції вцілому. Крім того, уважно ознайомившись з умовами Договору № 20/2060 від 01.01.2020, не встановлено його умов, якими б сторони визначали, що певна інформація у Договорі є конфіденційною і сторони зобов’язуються її не розголошувати. Одночасно, Учасником у складі тендерної пропозиції не надано будь-якого обгрунтування щодо підстав і причин приховання інформації у додатках до Договору, тобто визначення її як конфіденційної. Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника була відхилена на підставі зазначених норм. Законність та правомірність таких дій Замовника підтверджується висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-19-011948-a, рішенням органу оскарження АМКУ №16910-р/пк-пз від 08.09.2020 (процедура закупівлі UA-2020-06-26-008203-a) тощо.
Статус вимоги: Не задоволено