• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

42120000-6 Насоси та компресори

Завершена

316 111.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 276.00 UAH
Період оскарження: 24.04.2018 15:10 - 03.05.2018 16:00
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо сервісного центру

Номер: da2f5e27028143b3ab32a952c46f99d0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-24-001774-a.a2
Назва: Щодо сервісного центру
Вимога:
Вимагаємо з метою забезпечення конкурентності та забезпечення реалізації принципів публічних закупівель виключити (змінити) вимогу про наявність сервісного центру в статусі юридичної особи в межах м. Миколаєва, або на відстані не більш 100 км. від нього. Дана вимога чітко прописана під вже всім відомим нам учасників та спрямована на виключення можливості участі в закупівлі інших учасників. Просимо пояснити чим є принципово кращим сервісний центр офіс та юридична адреса, якого розміщена на відстані 100 км від м. Миколаєва, від того, що розміщений на відстані 110 км або 500 км? В чому якісна відмінність? Невже важливо для замовника відстань до офісу сервісного центру, а не швидкість та якість сервісного обслуговування? Повідомляємо, що кілометраж від Замовника до офісу сервісного центру не впливає на його якість та швидкість, тому доречніше буде вимірювати можливість сервісного центру обслуговувати обладнання замовника в годинах, а не кілометрах. Наприклад: необхідна наявність сервісного центру, який здатний забезпечити прибуття працівника на об’єкт Замовника протягом, наприклад, 48 годин. В такому випадку потенційні учасники, які мають сервісний центр (незалежно від відстані сервісного центру до міста Миколаєва) будуть приймати рішення чи здатні вони забезпечити прибуття свого працівника протягом визначеного терміну і приймати рішення про участь в закупівлі. І Замовника не повинно хвилювати яким чином учасник буде забезпечувати прибуття працівника сервісного центру і на якій відстані знаходиться сервісний центр, ці питання покладаються виключно на розсуд учасника (постачальника). Вимагаємо виключити вимогу про наявність сервісного центру в статусі юридичної особи в межах м. Миколаєва, або на відстані не більш 100 км. від нього або викласти вимогу в подібній редакції: наявність сервісного центру, який здатний забезпечити прибуття працівника на об’єкт Замовника протягом, наприклад N годин. У разі відхилення нашої вимоги просимо аргументувати свою позицію з посилання на пункт частину та назву нормивно-правового акту, який законодавчо підтвержує позицію Замовника. Виключення (зміна) даної вимоги забезпечить кражу конкуренцію, економію коштів для Замовника та законність і об'єктивність проведеної процедури.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Вкажіть,будь ласка, в яких додатках документації до закупівлі та в яких пунктах є такі вимоги. Дякуємо.
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: Помилково адресована не тому замовнику. Приносимо вибачення за незручності.
Дата скасування: 03.05.2018 15:32
Вимога
Вирішена

щодо дилера

Номер: 1ace315548274d8ebef7ba69272cb7b5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-24-001774-a.a1
Назва: щодо дилера
Вимога:
Вимагаємо виключити (змінити) вимогу про те, що учасник повинен підтвердити свій статус, як офіційного дилера заводу-виробника насосів (додати офіційний лист від представника заводу-виробника, що підтверджує статус Учасника та, що Учасник несе відповідальність за обладнання, що поставляє). Дана вимога є дискримінаціною, оскільки обмежує можливість приймати участь компаніями, які є дистриб’юторами чи мають інші форми офіційного представництва заводу-виробника. Виходячи з того, що законодавство України не має чіткого загального визначення поняття дистриб’ютор та дилер, для розуміння різниці дифініцій пропонуємо за правилом «аналогія закону» звернутися до Постанови Кабінету Міністрів України №1200 від 11.11.2009 року відповідно до якої «дистриб'ютор - суб'єкт господарювання, який уповноважений виробником на здійснення продажу транспортних засобів», а «уповноважений дилер - суб'єкт господарювання, який уповноважений дистриб'ютором на здійснення продажу транспортних засобів». Тож чітко видно, що поняття дистриб’ютора є значно ширшим, натомість і дистриб’ютор і дилер здійснюють продаж товарів до кінцевого споживача. Проте дана особливість не врахована вами під час написання тендерної документації, що призводить до обмеження інтересів дистриб’юторів та інших форм офіційного представництва. Вимагаємо виключити вимогу про те, що учасник повинен підтвердити свій статус, як офіційного дилера заводу-виробника насосів (додати офіційний лист від представника заводу-виробника, що підтверджує статус Учасника та, що Учасник несе відповідальність за обладнання, що поставляє) або викласти її в подібній редакції: учасник повинен підтвердити свій статус, як офіційного дилера (дистриб’ютора або іншої форми офіційного представництва) заводу-виробника насосів (додати офіційний лист від представника заводу-виробника, що підтверджує статус Учасника та, що Учасник несе відповідальність за обладнання, що поставляє). У разі відхилення нашої вимоги просимо аргументувати свою позицію з посилання на пункт частину та назву нормивно-правового акту, який законодавчо підтвержує позицію Замовника. У разі ігнорування нашої вимоги ми вимушені будемо повідомити про це керівництво Замовника відповідний територіальний підрозділ Державної аудиторської служби та органи місцевого самоврядування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено