• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги незалежної оцінки майна у виконавчому провадженні (для відділів державної виконавчої служби у Львівській області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції)

Код послуг згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі: 71319000-7 — Експертні послуги.

Торги відмінено

929 816.67 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 649.08 UAH
Період оскарження: 01.02.2024 17:46 - 09.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 0771b81d198c44a6b3ec8f514694a46f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-01-014982-a.b4
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! Засвідчуємо Вам свою повагу та хочемо звернути Вашу увагу на наступне. 01 лютого 2024 року Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (далі Замовник) оприлюднило, за наступним посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-01-014982-a, оголошення про проведення закупівлі «Послуги незалежної оцінки майна у виконавчому провадженні (для відділів державної виконавчої служби у Львівській області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції) ДК 021:2015: 71310000-4 - консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва, Код послуг згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі: 71319000-7 - Експертні послуги» за процедурою – відкриті торги з особливостями. Уважно ознайомившись із тендерною документацією на закупівлю вказаних вище послуг вважаємо, що при складанні тендерної документації Замовником грубо порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом встановлення дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного: Згідно з розділом 1. «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії (критерій) та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» Додатка 3 до Тендерної документації, Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У п.п.2 п. 1 розділу 1. Додатка 3 до Тендерної документації, встановлена вимога надати копію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, i сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період, з відповідною відміткою про отримання державним органом або квитанцією про отримання. У разі прийняття працівника/ів на роботу після звітного періоду, надається оригінал та/або електронна копію та/або сканована копію повідомлення про прийняття на роботу працівника (відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 № 413). Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною та не обґрунтованою. Оскільки документ «Копія податкового розрахунку сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, i сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період» - це складова податкової звітності, не відноситься до кваліфікаційних критеріїв, оскільки не є документом, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації. У широкозагальній практиці публічних закупок такими документами є копії наказів, та/або контрактів, та/або трудових книжок, та/або трудових угод або інших форм трудових відносин між працівником та підприємством незаборонених чинним законодавством України, як це і встановлено вами - Замовником в інших тендерних закупівлях послуг незалежної оцінки майна у виконавчому провадженні (для відділів державної виконавчої служби). Також хочемо наголосити, що оприлюднення такої інформації як податкова звітність в загальній системі закупівель впливає на економічну безпеку підприємства – учасника, оскільки ця інформація є конфіденційною та містить комерційно чутливі відомості, розголошення яких може завдати шкоди учаснику тендеру. Законом про Публічні закупівлі прямо передбачено, що, у разі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виникає сумнів щодо факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Тобто такі документи податкової звітності можуть бути надані податковим органом на відповідний запит Замовника. Таким чином, вимога надати копію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, i сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період, з відповідною відміткою про отримання державним органом або квитанцією про отримання, у разі прийняття працівника/ів на роботу після звітного періоду, надається оригінал та/або електронна копію та/або сканована копію повідомлення про прийняття на роботу працівника (відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 № 413), є дискримінаційною, суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, оскільки не відноситься до кваліфікаційних критеріїв. Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом вилучення вимоги щодо «копії податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, i сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період, з відповідною відміткою про отримання державним органом або квитанцією про отримання. У разі прийняття працівника/ів на роботу після звітного періоду, надається оригінал та/або електронна копію та/або сканована копію повідомлення про прийняття на роботу працівника (відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 № 413)».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! На Ваше звернення повідомляємо наступне. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. №471) (далі – Особливості). У тендерній документації зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Ні Закон, ні Особливості не містять обмежень щодо реалізації Замовником права на встановлення способу підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам. Таким чином, Замовник самостійно та на власний розсуд визначає спосіб у який учасники процедури закупівлі мають підтвердити свою відповідність установленим кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам. Також звертаємо Вашу увагу, що 10 червня 2021 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі», яким передбачено відміну обов’язкового ведення трудових книжок в паперовій формі. Абзацом 1 статті 48 Кодексу законів про працю України встановлено, що облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування". Крім того, на даний час в Україні діє Закон України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 р. №. 2136-IX, статтею 7 якого визначено, що у період дії воєнного стану порядок організації діловодства з питань трудових відносин, оформлення і ведення трудових книжок та архівного зберігання відповідних документів у районах активних бойових дій визначається роботодавцем самостійно, за умови забезпечення ведення достовірного обліку виконуваної працівником роботи та обліку витрат на оплату праці. У період дії воєнного стану сторони трудового договору можуть домовитися про альтернативні способи створення, пересилання і зберігання наказів (розпоряджень) роботодавця, повідомлень та інших документів з питань трудових відносин та про будь-який інший доступний спосіб електронної комунікації, який обрано за згодою між роботодавцем та працівником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 561319f8197e4d07a581f6de9fed2804
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-01-014982-a.c3
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! Засвідчуємо Вам свою повагу та хочемо звернути Вашу увагу на наступне. 01 лютого 2024 року Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (далі Замовник) оприлюднило, за наступним посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-01-014982-a, оголошення про проведення закупівлі «Послуги незалежної оцінки майна у виконавчому провадженні (для відділів державної виконавчої служби у Львівській області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції) ДК 021:2015: 71310000-4 - консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва, Код послуг згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі: 71319000-7 - Експертні послуги» за процедурою – відкриті торги з особливостями. Уважно ознайомившись із тендерною документацією із змінами, внесеними згідно із протоколом уповноваженої особи Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 05 лютого 2024 року №18-л, 07 лютого 2024 року №24-л, на закупівлю вказаних вище послуг вважаємо, що при складанні тендерної документації Замовником грубо порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом встановлення дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного: Згідно з розділом 1. «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії (критерій) та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» Додатка 3 до Тендерної документації, Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У п.п.1 п. 1 розділу 1. Додатка 3 до Тендерної документації, встановлена вимога щодо наявності у штатному складі Учасника не менше 5 (п’яти) оцінювачів, які в сукупності мають кваліфікаційні свідоцтва оцінювачів за напрямом 1 «Оцінка об'єктів у матеріальній формі» за спеціалізаціями: 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.7, та за напрямом 2 "Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об’єкти інтелектуальної власності" за спеціалізаціями: 2.1, 2.2 і включені до Державного реєстру оцінювачів та суб’єктів оціночної діяльності, в т. ч не менше 5 (п’яти) оцінювачів, які мають кваліфікаційне свідоцтво оцінювача з експертної грошової оцінки земельних ділянок. У п. 8 розділу 3. Додатка 3 до Тендерної документації, встановлена вимога щодо наявності у Учасника чинного сертифікату суб’єкта оціночної діяльності за напрямом 1 «Оцінка об'єктів у матеріальній формі» за спеціалізаціями: 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.7, та за напрямом 2 "Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об’єкти інтелектуальної власності" за спеціалізаціями: 2.1, 2.2. Вважаємо, що Замовник вказаними вимогами порушує законні права та інтереси нашого підприємства на участь у зазначеній закупівлі, суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників, оскільки штучно та безпідставно обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими суб’єктами оціночної діяльності, яки мають Сертифікат суб’єкта оціночної діяльності в межах напрямів оцінки зі спеціалізаціями 1.4 «Оцінка літальних апаратів» та 1.5 «Оцінка судноплавних засобів», застосувавши по відношенню до інших суб’єктів оціночної діяльності дискримінаційний підхід. Законом України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно Тендерної документації, затвердженої Протоколом Уповноваженої особи Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 01 лютого 2024 року №13-л (із змінами, внесеними згідно із протоколом уповноваженої особи Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 05 лютого 2024 року №18-л, 07 лютого 2024 року №24-л), а також проекту договору, який наведений у Додатку 4, Додатку 1 «Тендерна пропозиція» та Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» предмет закупівлі не включає таки види послуг як послуги з оцінки літальних апаратів та судноплавних засобів. Тобто предметом закупівлі взагалі не передбачено виконання оціночних процедур та складання звітів з оцінки літальних апаратів та судноплавних засобів ні у якому об’ємі. Таким чином, вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі спеціалізацій 1.4 «Оцінка літальних апаратів» та 1.5 «Оцінка судноплавних засобів» напряму 1 «Оцінка об'єктів у матеріальній формі» в Сертифікаті суб’єкта оціночної діяльності та оцінювачів, що мають кваліфікаційні свідоцтва за спеціалізаціями 1.4 «Оцінка літальних апаратів» та 1.5 «Оцінка судноплавних засобів» є дискримінаційними та такими, що обмежує конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників закупівлі загалом та грубо порушуючи положення ст. 3, ст. 5, ст. 16 та ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом вилучення вимоги щодо наявності спеціалізацій 1.4 «Оцінка літальних апаратів» та 1.5 «Оцінка судноплавних засобів» напряму 1 «Оцінка об'єктів у матеріальній формі» в Сертифікаті суб’єкта оціночної діяльності в учасника процедури закупівлі та вимоги наявності оцінювачів, що мають кваліфікаційне свідоцтво за спеціалізаціями 1.4 та 1.5 як таких, що не стосуються предмету закупівлі, є дискримінаційними, звужують коло учасників, суперечать вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляють права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників, а також порушують наші права та законні інтереси, як потенційного учасника торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! На Ваше звернення повідомляємо наступне. Тендерною документацією для процедури закупівлі — відкриті торги, предмет закупівлі: послуги за кодом ДК 021:2015: 71310000-4 — консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва – Послуги незалежної оцінки майна у виконавчому провадженні (для відділів державної виконавчої служби у Львівській області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції) (далі - Тендерна документація), передбачено, що очікуваний обсяг послуг, що планується до закупівлі становить 190 послуг. Також у Тендерній документації, а саме в Додатку 2 Тендерної документації і в проекті договору (Додаток 4 до Тендерної документації) зазначено, що у зв’язку з неможливістю передбачити конкретну кількість Послуг кожного виду, в яких буде потреба, обсяг необхідних Послуг визначається Замовником на протязі дії договору в залежності від реальної потреби. Крім того, згідно проекту договору строк надання Послуг - до 31 грудня 2024 року. Таким чином, з метою забезпечення потреби Замовника у послугах, отримання яких планується протягом тривалого періоду і спрогнозувати точну кількість та вид яких на момент оголошення відкритих торгів неможливо, Замовником встановлено кваліфікаційні критерії відповідно до потреб, що виникають (можуть виникнути) при здійсненні діяльності та з урахуванням вимог законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 722e14c99591493d92a93590bdde19f0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-01-014982-a.c2
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! Засвідчуємо Вам свою повагу та хочемо звернути Вашу увагу на наступне. 01 лютого 2024 року Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (далі Замовник) оприлюднило, за наступним посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-01-014982-a, оголошення про проведення закупівлі «Послуги незалежної оцінки майна у виконавчому провадженні (для відділів державної виконавчої служби у Львівській області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції) ДК 021:2015: 71310000-4 - консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва, Код послуг згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі: 71319000-7 - Експертні послуги» за процедурою – відкриті торги з особливостями. Уважно ознайомившись із тендерною документацією на закупівлю вказаних вище послуг вважаємо, що при складанні тендерної документації Замовником грубо порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом встановлення дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного: Згідно з розділом 1. «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії (критерій) та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» Додатка 3 до Тендерної документації, Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У п.п.1 п. 1 розділу 1. Додатка 3 до Тендерної документації, встановлена вимога щодо наявності у штатному складі Учасника не менше 5 (п’яти) оцінювачів, які в сукупності мають кваліфікаційні свідоцтва оцінювачів за напрямом 1 «Оцінка об'єктів у матеріальній формі» за спеціалізаціями: 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, та за напрямом 2 "Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об’єкти інтелектуальної власності" за спеціалізаціями: 2.1, 2.2 і включені до Державного реєстру оцінювачів та суб’єктів оціночної діяльності. У п. 8 розділу 3. Додатка 3 до Тендерної документації, встановлена вимога щодо наявності у Учасника чинного сертифікату суб’єкта оціночної діяльності за напрямом 1 «Оцінка об'єктів у матеріальній формі» за спеціалізаціями: 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, та за напрямом 2 "Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об’єкти інтелектуальної власності" за спеціалізаціями: 2.1, 2.2. Вважаємо, що Замовник вказаними вимогами порушує законні права та інтереси нашого підприємства на участь у зазначеній закупівлі, оскільки штучно та безпідставно обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими суб’єктами оціночної діяльності, яки мають Сертифікат суб’єкта оціночної діяльності в межах напрямів оцінки зі спеціалізацією 1.6 «Оцінка рухомих речей, що становлять культурну цінність», застосувавши по відношенню до інших суб’єктів оціночної діяльності дискримінаційний підхід. Законом України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно Тендерної документації, затвердженої Протоколом Уповноваженої особи Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 01 лютого 2024 року №13-л, а також проекту договору, який наведений у Додатку 4, Додатку 1 «Тендерна пропозиція» та Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» предмет закупівлі не включає такий вид послуг як послуги з оцінки рухомих речей, що становлять культурну цінність. Тобто предметом закупівлі взагалі не передбачено виконання оціночних процедур та складання звітів з оцінки рухомих речей, що становлять культурну цінність ні у якому об’ємі. Таким чином, вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі спеціалізації 1.6 «Оцінка рухомих речей, що становлять культурну цінність» напряму 1 «Оцінка об'єктів у матеріальній формі» в Сертифікаті суб’єкта оціночної діяльності та оцінювачів, що мають кваліфікаційні свідоцтва за спеціалізацією 1.6 «Оцінка рухомих речей, що становлять культурну цінність» є дискримінаційними та такими, що обмежує конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників закупівлі загалом та грубо порушуючи положення ст. 3, ст. 5, ст. 16 та ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом вилучення вимоги щодо наявності спеціалізації 1.6 «Оцінка рухомих речей, що становлять культурну цінність» напряму 1 «Оцінка об'єктів у матеріальній формі» в Сертифікаті суб’єкта оціночної діяльності в учасника процедури закупівлі та вимоги наявності оцінювачів, що мають кваліфікаційне свідоцтво за спеціалізацією 1.6 як таких, що не стосуються предмету закупівлі, є дискримінаційними, а також порушують наші права та законні інтереси, як потенційного учасника торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! На Ваше звернення повідомляємо, що Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: a7dddd872ab04a88b5077fc3a6659c9b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-01-014982-a.a1
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! Засвідчуємо Вам свою повагу та хочемо звернути Вашу увагу на наступне. 01 лютого 2024 року Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (далі Замовник) оприлюднило, за наступним посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-01-014982-a, оголошення про проведення закупівлі послуги «Послуги незалежної оцінки майна у виконавчому провадженні (для відділів державної виконавчої служби у Львівській області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції) ДК 021:2015: 71310000-4 - консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва, Код послуг згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі: 71319000-7 - Експертні послуги» за процедурою – відкриті торги з особливостями. Уважно ознайомившись із тендерною документацією на закупівлю вказаних вище послуг вважаємо, що при складанні тендерної документації Замовником грубо порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом встановлення дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного: Згідно з розділом 1. «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії (критерій) та інформація про спосіб підтвердження відповідності УЧАСНИКА встановленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» Додатка 3 до Тендерної документації, Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У п.п.1 п. 1 розділу 1. Додатка 3 до Тендерної документації, встановлена вимога щодо наявності у штатному складі Учасника не менше 2 (двох) оцінювачів, які мають сертифікат міжнародної сертифікації оцінювачів, яку проводять Європейська Група Асоціацій Оцінювачів (TEGoVA, The European Group of Valuers' Associations), та/або Королівський Інститут Сертифікованих Експертів (RICS, Royal Institution of Chartered Surveyors), та/або Всесвітня Асоціація Оціночних Організацій (WAVO, World Association of Valuation Organizations). Вважаємо, що Замовник вказаною вимогою порушує законні права та інтереси нашого підприємства на участь у зазначеній закупівлі, оскільки штучно та безпідставно обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими суб’єктами оціночної діяльності, у яких працюють оцінювачі з міжнародними сертифікатами, застосувавши по відношенню до інших суб’єктів оціночної діяльності дискримінаційний підхід. Законом України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно Тендерної документації, затвердженої Протоколом Уповноваженої особи Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 01 лютого 2024 року №13-л, а також проекту договору, який наведений у Додатку 4, та Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» предметом закупівлі є виключно послуги незалежної оцінки майна у виконавчому провадженні для відділів державної виконавчої служби у Львівській області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, якість яких відповідає умовам, передбачених законами України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», Закону України «Про виконавче провадження», постановою Кабінету Міністрів України від 26.12.2001 №1724 «Про порядок обліку, зберігання, оцінки вилученого митницями майна, щодо якого винесено рішення суду про конфіскацію, передачі цього майна органам державної виконавчої служби і розпорядження ним», та інших нормативно-правових актів України. Тобто предметом закупівлі не передбачено виконання оціночних процедур та складання звітів за міжнародними стандартами. Крім того, законодавство України в сфері оцінки майна не ставить в залежність можливість надання послуг з оцінки від наявності в суб’єкта оціночної діяльності оцінювачів з сертифікатами RICS та/або TEGоVA та/або WAVO (WAVO-WRV). Таким чином, вимога щодо наявності в штаті Учасника не менше ніж 2 (два) працівника, що мають сертифікат RICS та/або TEGоVA та/або WAVO (WAVO-WRV) є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників закупівлі загалом та грубо порушуючи положення ст. 3, ст. 5, ст. 16 та ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом виключення умови щодо наявності в штаті Учасника не менше ніж 2 (два) працівника, що мають сертифікат RICS та/або TEGоVA та/або WAVO (WAVO-WRV), як такої, що не стосується предмету закупівлі, є дискримінаційною, а також порушує наші права та законні інтереси, як учасника торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Ми вдячні за Ваш інтерес до нашої процедури закупівлі та повідомляємо, що з метою залучення ширшого кола потенційних учасників Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено