-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщення, код 79710000-4 - Охоронні послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Завершена
10 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 50.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2024 16:18 - 07.02.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «Послуги з охорони приміщення, код 79710000-4 - Охоронні послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»»
Номер:
18da8d00e1ef4f26a0e244311c7133a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-01-013299-a.b1
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «Послуги з охорони приміщення, код 79710000-4 - Охоронні послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Постанова Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року.pdf 05.02.2024 09:14
- Скарга UA-2024-02-01-013299-a.pdf 05.02.2024 09:14
- 3. Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.pdf 05.02.2024 09:14
- 2. Аналогічний договір від 09.01.2023 року №0901-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро.pdf 05.02.2024 09:14
- Скарга UA-2024-02-01-013299-a.docx 05.02.2024 09:14
- 4. Аналогічний договір від 01.06.2021 року №0106 на надання охоронних послуг у м. Львів.pdf 05.02.2024 09:14
- sign.p7s 05.02.2024 09:14
- рішення від 07.02.2024 № 2323.pdf 07.02.2024 18:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.02.2024 №2914.pdf 16.02.2024 13:08
- рішення від 15.02.2024 № 2914.pdf 19.02.2024 18:25
- Додаток 3 до ТД (проєкт договора) НОВА РЕДАКЦІЯ від 05.02.2024.pdf 08.02.2024 14:03
- Додаток 2 до ТД (характеристики ) НОВА РЕДАКЦІЯ від 05.02.2024.docx 08.02.2024 14:03
- ТД охорона Харків НОВА РЕДАКЦІЯ від 05.02.2024.pdf 08.02.2024 14:03
- Протокол про надання відповіді до АМКУ + пояснення.pdf 08.02.2024 14:03
- Оголошення про проведення відкритих торгів НОВА РЕДАКЦІЯ від 05.02.2024.docx 08.02.2024 14:03
- Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги) НОВА РЕДАКЦІЯ від 05.02.2024.docx 08.02.2024 14:03
- Додаток 2 до ТД (характеристики ) НОВА РЕДАКЦІЯ від 05.02.2024.pdf 08.02.2024 14:03
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ+ пояснення.docx 08.02.2024 14:03
- ТД охорона Харків НОВА РЕДАКЦІЯ від 05.02.2024.docx 08.02.2024 14:03
- Перелік змін, що вносяться.docx 08.02.2024 14:03
- Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги) НОВА РЕДАКЦІЯ від 05.02.2024.pdf 08.02.2024 14:03
- Перелік змін, що вносяться.pdf 08.02.2024 14:03
- Додаток 3 до ТД (проєкт договора) НОВА РЕДАКЦІЯ від 05.02.2024.docx 08.02.2024 14:03
- Про затвердження Переліку терито... _ від 22.12.2022 № 309.pdf 08.02.2024 14:03
- Оголошення про проведення відкритих торгів НОВА РЕДАКЦІЯ від 05.02.2024.pdf 08.02.2024 14:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.02.2024 12:05
Дата розгляду скарги:
15.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.02.2024 18:19
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.02.2024 18:26
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.02.2024 18:26
Пункт скарги
Номер:
e3855c12c5714cbeac100b6d4297e4be
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги, що обмежують коло потенційних учасників
Опис заперечення:
1.Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації: «Патрульні наряду реагування Учасника повинні бути штатними працівниками Учасника, мати відповідні посвідчення, свідоцтва проходження курсів охоронців професійної охорони, одягнені у формений одяг встановленого зразку у відповідності до сезону з атрибутикою Учасника (охоронного підрозділу), екіпіровані спеціальними засобами відповідно до вимог Постанови КМ України від 11.02.2013 р. №97. Співробітники нарядів реагування повинні мати визначені Законом України права та повноваження на застосування фізичної сили, спеціальних засобів і вогнепальної зброї для попередження протиправних дії правопорушників.» 2.Відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації: «Для прийняття сигналів тривоги Учасник використовує пульт централізованого спостереження розташованого на території м. Харків (власний або орендований (документально підтверджується)) з цілодобовим режимом чергування операторів такого пульту, який повинен бути укомплектований штатними працівниками (документально підтверджується), що мають відповідні посвідчення, свідоцтва проходження курсів охоронців професійної охорони. На пульті централізованого спостереження Учасник забезпечує ведення електронного журналу реєстрації подій (тривога, несправність, відсутність живлення тощо) з терміном збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
2.Відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації: «Для прийняття сигналів тривоги Учасник використовує пульт централізованого спостереження розташованого на території м. Харків (власний або орендований (документально підтверджується)) з цілодобовим режимом чергування операторів такого пульту, який повинен бути укомплектований штатними працівниками (документально підтверджується), що мають відповідні посвідчення, свідоцтва проходження курсів охоронців професійної охорони. На пульті централізованого спостереження Учасник забезпечує ведення електронного журналу реєстрації подій (тривога, несправність, відсутність живлення тощо) з терміном збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб.»
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності пульту централізованого спостереження розташованого на території м. Харків (власного або орендованого), не маємо можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.
Послуги відповідно до ДК 021: 2015 - 79710000-1 Охоронні послуги надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "охоронні послуги" на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія ліценції поширюється на всю територію України, а отже, суб’єкти господарювання, які отримали ліцензую, мають право надавати охоронні послуги, що становлять предмет даної закупівлі, у тому числі і на території міста Харків.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори, які виконуються у різних містах і областях України без наявного там пульту централізованого спостереження розташованого на території м. Харків (власного або орендованого).
1. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації: «Патрульні наряду реагування Учасника повинні бути штатними працівниками Учасника, мати відповідні посвідчення, свідоцтва проходження курсів охоронців професійної охорони, одягнені у формений одяг встановленого зразку у відповідності до сезону з атрибутикою Учасника (охоронного підрозділу), екіпіровані спеціальними засобами відповідно до вимог Постанови КМ України від 11.02.2013 р. №97. Співробітники нарядів реагування повинні мати визначені Законом України права та повноваження на застосування фізичної сили, спеціальних засобів і вогнепальної зброї для попередження протиправних дії правопорушників.».
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним.
Ми як приватна компанія у своїй діяльності керуємось, перш за все, такими законодавчими актами як Закон України (далі –ЗУ) «Про охоронну діяльність», Постановою Кабінету Міністрів України (далі – ПКМУ) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960. Спеціальним актом, що визначає перелік спецзасобів для охоронників – є ПКМУ «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності» від 11 лютого 2013 р. № 97, і вона надає право мати лише:
(а) Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії
(б) Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*.
*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження.
Як Ви можете побачити, ні ми, а ні інші суб’єкти охоронної діяльності не наділені правом мати ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ, А ТИМ ПАЧЕ ЇЇ ВИКОРИСТОВУВАТИ.
Встановлюючи вимогу щодо наявності бойової автоматичної вогнепальної нарізної зброї, Замовник обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи або військові формування, так як лише вони мають право мати ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ.
Дана вимога встановлена замовником з метою, щоб участь у даній закупівлі прийняла лише одна організація, а саме Управління поліції охорони.
Що стосується питання озброєння охоронників нарізною вогнепальною зброєю, то відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 21.08.1998 № 622 "Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів", п.п. 9.6 - Кількість і вид вогнепальної зброї, бойових припасів до неї, пристроїв, необхідних для озброєння працівників, які використовуються ними в процесі виконання покладених на них обов’язків, залежно від характеру здійснюваної охоронної діяльності, штатної чисельності зазначених працівників встановлюються керівниками міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та Національного банку України за погодженням з Національною поліцією України згідно з нормами зброї і боєприпасів до неї, що передбачаються для озброєння воєнізованої охорони і особового складу міністерств та інших центральних органів виконавчої влади. Тобто, такий дозвіл можуть мати згідно з законодавством, охоронці воєнізованої охорони і особового складу центральних органів виконавчої влади - поліції, наприклад.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності пульту централізованого спостереження розташованого на території м. Харків (власного або орендованого), не маємо можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.
Послуги відповідно до ДК 021: 2015 - 79710000-1 Охоронні послуги надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "охоронні послуги" на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія ліценції поширюється на всю територію України, а отже, суб’єкти господарювання, які отримали ліцензую, мають право надавати охоронні послуги, що становлять предмет даної закупівлі, у тому числі і на території міста Харків.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори, які виконуються у різних містах і областях України без наявного там пульту централізованого спостереження розташованого на території м. Харків (власного або орендованого).
×
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів
-
Повʼязаний документ:
4. Аналогічний договір від 01.06.2021 року №0106 на надання охоронних послуг у м. Львів.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області
-
Повʼязаний документ:
3. Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпрі
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпрі
-
Повʼязаний документ:
2. Аналогічний договір від 09.01.2023 року №0901-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро.pdf
1. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації: «Патрульні наряду реагування Учасника повинні бути штатними працівниками Учасника, мати відповідні посвідчення, свідоцтва проходження курсів охоронців професійної охорони, одягнені у формений одяг встановленого зразку у відповідності до сезону з атрибутикою Учасника (охоронного підрозділу), екіпіровані спеціальними засобами відповідно до вимог Постанови КМ України від 11.02.2013 р. №97. Співробітники нарядів реагування повинні мати визначені Законом України права та повноваження на застосування фізичної сили, спеціальних засобів і вогнепальної зброї для попередження протиправних дії правопорушників.».
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним.
Ми як приватна компанія у своїй діяльності керуємось, перш за все, такими законодавчими актами як Закон України (далі –ЗУ) «Про охоронну діяльність», Постановою Кабінету Міністрів України (далі – ПКМУ) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960. Спеціальним актом, що визначає перелік спецзасобів для охоронників – є ПКМУ «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності» від 11 лютого 2013 р. № 97, і вона надає право мати лише:
(а) Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії
(б) Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*.
*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження.
Як Ви можете побачити, ні ми, а ні інші суб’єкти охоронної діяльності не наділені правом мати ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ, А ТИМ ПАЧЕ ЇЇ ВИКОРИСТОВУВАТИ.
Встановлюючи вимогу щодо наявності бойової автоматичної вогнепальної нарізної зброї, Замовник обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи або військові формування, так як лише вони мають право мати ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ.
Дана вимога встановлена замовником з метою, щоб участь у даній закупівлі прийняла лише одна організація, а саме Управління поліції охорони.
Що стосується питання озброєння охоронників нарізною вогнепальною зброєю, то відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 21.08.1998 № 622 "Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів", п.п. 9.6 - Кількість і вид вогнепальної зброї, бойових припасів до неї, пристроїв, необхідних для озброєння працівників, які використовуються ними в процесі виконання покладених на них обов’язків, залежно від характеру здійснюваної охоронної діяльності, штатної чисельності зазначених працівників встановлюються керівниками міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та Національного банку України за погодженням з Національною поліцією України згідно з нормами зброї і боєприпасів до неї, що передбачаються для озброєння воєнізованої охорони і особового складу міністерств та інших центральних органів виконавчої влади. Тобто, такий дозвіл можуть мати згідно з законодавством, охоронці воєнізованої охорони і особового складу центральних органів виконавчої влади - поліції, наприклад.
×
-
Назва доказу:
скан-копія Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності»
-
Опис доказу:
скан-копія Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності»
-
Повʼязаний документ:
1. Постанова Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України.