• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (м.Умань)

Завершена

8 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 84.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2024 15:59 - 25.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (м.Умань), ДК 021:2015 –79710000-4 Охоронні послуги»

Номер: 82e7b934bd7d44e0a8987893b9d22a01
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-01-012693-a.b1
Назва: СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (м.Умань), ДК 021:2015 –79710000-4 Охоронні послуги»
Скарга:
Дата розгляду скарги: 13.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.02.2024 18:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.02.2024 16:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Органу оскарження Замовник оприлюднює нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться до тендерної документації в окремому документі.
Автор: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", Максим Прокопець +380674436559 sheriff-pult018@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 433150ab809740e8bd5989a10075f9ea
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційні вимоги, які обмежують коло потенційних учасників
Опис заперечення: 1. Відповідно до пп. 3.1. п. 3. Додатку 2 до Тендерної документації: «3.1. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням: реквізитів ліцензії на здійснення охоронної діяльності, фактичної адреси діючого підрозділу охорони Учасника (чергової частини), що цілодобово функціонує в місті Черкаси та/або Черкаській області.
Надати копії документів, що підтверджують право власності на приміщення або договір на оренду приміщення.
Учасник повинен мати власний пункт централізованого спостереження, який відповідає вимогам ДСТУ ЕN 50518:2019. На підтвердження надати копію сертифіката відповідності, чинного протягом всього періоду надання послуг.»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним

Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності діючого підрозділу охорони Учасника (чергової частини), що цілодобово функціонує в місті Черкаси та/або Черкаській області, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.
Послуги відповідно до ДК 021: 2015 - 79710000-1 Охоронні послуги надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "охоронні послуги" на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія ліценції поширюється на всю територію України, а одже, суб’єкти господарювання, які отримали ліцензую, мають право надавати охоронні послуги, що становлять предмет даної закупівлі, у тому числі і у місті Черкаси та Черкаській області.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України без наявного там діючого підрозділу охорони Учасника (чергової частини).

З приводу чинності сертифікатів протягом всього періоду надання послуг, зовсім незрозуміло, чому замовник обмежує учасників, оскільки сертифікати мають певний термін дії, який обчислюється із дати видачі.
Отже, якщо сертифікат отриманий 01 вересня 2023 року, то чинним він буде до 30.08.2024 року.
Замовник не має жодного права встановлювати вимоги до учасників у частині термінів дії документів.
Дані дискримінаційні вимоги встановлені Замовником з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації