-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тепловізійний приціл AGM Rattler TS35-384 (або еквівалент) (38630000-0 - Астрономічні та оптичні прилади)
Завершена
184 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 920.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 920.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2024 15:51 - 06.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Внесення змін до технічного завдання
Номер:
5838cb5fac734f5fb36c4f8771957bba
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-01-012401-a.c2
Назва:
Внесення змін до технічного завдання
Вимога:
Для обрання найбільш економічно вигідної пропозиції від прямого постачальника/виробника, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме: Для підтвердження договірних стосунків суб’єкта господарювання з виробником продукції, суб'єкти господарювання,мають підтвердити договірні стосунки саме з виробником. Шляхом надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника або дистриб’ютора в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро.
Просимо внести відповідні зміни то тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.02.2024 21:35
Вирішення:
Шановний учаснику, Ваша вимога розглянута та за результатами її розгляду повідомляємо наступне:
Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO.
Але жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В пунктах 10 та 11 додатку 1 тендерної документації «Вимоги щодо товару» Замовником визначено такі вимоги до предмету закупівлі, які гарантують поставки товару відповідно до вимог тендерної документації, а саме: «Для підтвердження системи менеджменту якості і об’єктивний контроль на всіх стадіях поставки продукції, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Сертифікат AQAP виданий органом з сертифікації; Товар повинен поставлятися комплектно відповідно до вимог стандартів, технічних умов та мати не менше одного з наступних документів: декларацію про відповідність, сертифікат якості (паспорт якості); інструкцію з експлуатації та гарантійний талон, що надаються учасниками закупівлі у складі пропозиції в сканованому вигляді.»
Отже, враховуючи вищевикладене, зважаючи на принцип добросовісної конкуренції, Замовник не вбачає необхідності вносити зміни в тендерну документацію!
Дякуємо за взаєморозуміння.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо умови про надання учасниками процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції сертифікату AQAP виданим органом з сертифікації.
Номер:
be528cbc5ca0475dadb4477573981ae5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-01-012401-a.a1
Назва:
Щодо умови про надання учасниками процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції сертифікату AQAP виданим органом з сертифікації.
Вимога:
Щодо умови про надання учасниками процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції сертифікату AQAP виданим органом з сертифікації.
Даний сертифікат AQAP застосовуються для організацій що займаються проектуванням, розробкою та виробництвом продукції. Предметом закупівлі в даному випадку є готовий товар, який не виробляється на території України, тому умова щодо надання сертифікату AQAP є беззмістовною, немає жодного відношення до якості поставки товару, який виробляється в США. Умова містить ознаки дискримінації, адже, замовник свідомо обмежує конкуренцію серед потенційних учасників торгів, створюючи штучне та формальне обмеження документами, які не мають жодного відношення до якості товару, що планується закупити.
Відповідно до частини четвертої статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Тому вимагаємо, внести зміни до тендерної документації виключивши умову надання сертифікату AQAP виданий органом з сертифікації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.02.2024 21:32
Вирішення:
Доброго дня!
Шановний учаснику, розглянувши Вашу Вимогу, щодо встановлення у тендерній документації вимоги про надання Сертифікату AQAP, виданого органом з сертифікації, повідомляємо: ця вимога встановлена відповідно до «Концепції створення системи державного гарантування якості товарів, робіт і послуг оборонного призначення», схваленої Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 976-р від 01 листопада 2022 року, яка спрямована на забезпечення реалізації положень Закону України “Про оборонні закупівлі” та запровадження процедур взаємного державного гарантування якості товарів, робіт і послуг оборонного призначення у сфері експортно-імпортних поставок та передбачає запровадження процедур взаємного державного гарантування якості товарів, робіт і послуг оборонного призначення у сфері експортно-імпортних поставок.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З метою здійснення закупівлі товару відповідної якості і такого, що відповідає встановленим національним та міжнародним стандартам, Замовник правомірно встановив у пункті 10 Додатку 1 тендерної документації вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції Сертифікату AQAP.
Отже, враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає необхідності вносити зміни в тендерну документацію!
Дякуємо за взаєморозуміння.
Статус вимоги:
Відхилено