-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Аптечки медичні індивідуальні поліцейського)
Аптечки медичні індивідуальні поліцейського
Торги відмінено
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2024 15:22 - 18.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визнання переможця ПрАТ "АВ-ФАРМА"
Номер:
6e12fa0c2dd54ee2af8d4afce7211c35
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-01-011321-a.c4
Назва:
Скарга на неправомірне визнання переможця ПрАТ "АВ-ФАРМА"
Скарга:
ТОВ “ФАРММЕДАЛЬЯНС” вважає, що визнавши переможцем ПрАТ "АВ-ФАРМА" Замовник здійснив порушення прав та законних інтересів Скаржника в частині неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі іншого учасника, а також порушив принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон): добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Обґрунтуванням вищесказаного є наступне.
Пов'язані документи:
Учасник
- _Скарга_.pdf 04.03.2024 15:49
- _1 Лист КФТ_0001.pdf 04.03.2024 15:49
- 22. Хірургічна пов'язка 6х10 _НЕ НАДАНО СУЯ.PDF 04.03.2024 15:49
- _27. Джгут кровоспинний Турнікет ПІТОН-3.PDF 04.03.2024 15:49
- _3 ФМА Гарантійні листи виробників.pdf 04.03.2024 15:49
- _3 315_Лист_Фарммедальянс_сумки ножиці.pdf 04.03.2024 15:49
- Скарга.docx 04.03.2024 15:49
- _Листи гарантійні АВ-Фарма.pdf 04.03.2024 15:49
- sign.p7s 04.03.2024 15:58
- Додаткові роз'яснення на відповідь Замовника.pdf 12.03.2024 14:07
- рішення від 06.03.2024 № 4162.pdf 06.03.2024 16:20
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.03.2024 № 4733.pdf 15.03.2024 13:07
- рішення від 14.03.2024 № 4733.pdf 19.03.2024 11:38
- пр 6 відповідь.pdf 11.03.2024 16:01
- п. запит АМКУ 1.docx 11.03.2024 16:01
- лист погодження.pdf 10.04.2024 16:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.03.2024 16:07
Дата розгляду скарги:
14.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.03.2024 16:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.03.2024 11:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник згоден з рішенням АМКУ.
Пункт скарги
Номер:
76b21cd47c67436a90fcb663314c7078
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дії Замовника, щодо упередженого визначення переможця
Опис заперечення:
Замовник ГУНП в м. Києві (далі по тексту – Замовник) оголосив про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2024-02-01-011321-a в електронній системі закупівель. Результати торгів:
Учасник Остаточна пропозиція:
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" 350 621,88 UAH, з ПДВ; ПрАТ "АВ-ФАРМА" 478 760,80 UAH, з ПДВ
28.02.2024 року, розглянувши пропозицію ТОВ “ФАРММЕДАЛЬЯНС", Замовник Протоколом №2 відхилив її та, 29.02.2024 року Протоколом №3 визнав переможцем учасника ПрАТ "АВ-ФАРМА".
У Протоколі відхилення пропозиції Скаржника №2 (далі - Протокол №2), пп.1, 3, 4, Замовник посилається на виявлені невідповідності пропозиції Скаржника у технічній специфікації у Додатку 2 Тендерної документації (далі - ТД), при цьому, ігнорує такі ж невідповідності іншого учасника, у тій же частині вимог ТД. Також, Замовник не конкретизує, які саме вимоги, які були порушені, і на яких підставах він визначає таку невідповідність. Також, ігнорує й інші невідповідності учасника, якого визнав Переможцем.
Оскаржуються вимоги ТД, Додатку 2.
Учасник Остаточна пропозиція:
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" 350 621,88 UAH, з ПДВ; ПрАТ "АВ-ФАРМА" 478 760,80 UAH, з ПДВ
28.02.2024 року, розглянувши пропозицію ТОВ “ФАРММЕДАЛЬЯНС", Замовник Протоколом №2 відхилив її та, 29.02.2024 року Протоколом №3 визнав переможцем учасника ПрАТ "АВ-ФАРМА".
У Протоколі відхилення пропозиції Скаржника №2 (далі - Протокол №2), пп.1, 3, 4, Замовник посилається на виявлені невідповідності пропозиції Скаржника у технічній специфікації у Додатку 2 Тендерної документації (далі - ТД), при цьому, ігнорує такі ж невідповідності іншого учасника, у тій же частині вимог ТД. Також, Замовник не конкретизує, які саме вимоги, які були порушені, і на яких підставах він визначає таку невідповідність. Також, ігнорує й інші невідповідності учасника, якого визнав Переможцем.
Оскаржуються вимоги ТД, Додатку 2.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
3. Гарантійні листи.
У Додатку 2 ТД, п.7 загальної частини містяться вимоги: "На кожний із медичних виробів, які входять до складу аптечок медичних обов’язково надаються гарантійні листи від виробників або дистриб’юторів із зазначенням гарантії поставки та термінів придатності".
У пункті 5 Протоколу №2 зазначено, що Скаржник "...не надав гарантійні листи від виробників або дистриб'юторів на кожний із медичних виробів". Дана інформація є хибною, не правдивою і відповідно, не може бути причиною відхилення нашої пропозиції. Більш того, Замовник не конкретизує, на які саме медичні вироби не були наданні гарантійні листи, що наводить на думку, що причина відхилення є вигаданою.
Адже, медичними виробами аптечки є:
- Пакет перев’язувальний індивідуальний стерильний завширшки не менше 15 см на еластичній основі з елементом додаткового тиску із захисною вологостійкою оболонкою
- Лейкопластир котушковий медичний завдовжки 5 м, завширшки не менше 3 см
- Лейкопластир бактерицидний медичний розміром не менше 6 х10 см
- Засіб для зупинки кровотечі (бинт кровоспинний тампонувальний з гемостатичним засобом рентгеноконтрастний)
- Плівка з одностороннім клапаном для проведення штучної вентиляції легень на поліетиленовій основі
- Оклюзійна торакальна пов’язка (наліпка) з клапаном (або без клапана)
- Рукавички медичні оглядові нітрилові нестерильні
- Засіб для зупинки кровотечі механічний по типу «CAT»
- Ножиці для розрізання одягу і взуття тупоконечні (атравматичні).
І Скаржник у файлі "Гарантійні листи виробників" надав листи на всі ці вироби, у відповідності з їх назвами.
Решта вкладень в аптечку, такі як:
- Маркер водостійкий для нанесення інформації (синього кольору)
- Футляр-підсумок, який розіщується на ремені спорядження
- Картка постраждалого встановленого зразка з водостійким покриттям
- Рекомендіції
не являються медичними виробами, тому надання гарантійних листів на них - не передбачено. А футляр-підсумок не тільки не тільки НЕ є вкладенням в аптечку, а й не є медичним виробом.
Лист роз'яснення щодо того, що сумки і футляри не є медичними виробами від Органу з оцінки відповідності додається до Скарги.
Натомість, гарантійні листи учасника ПрАТ "АВ-ФАРМА" не відповідають вимогам ТД і знову ж, Замовник це ігнорує.
Докладніше.
- Гарантійний лист №01-02/02 від 02.02.2024 р. від Оптіма-пласт (файл 24. Пристрій для проведення штучного дихання.PDF) не містить терміну придатності виробу. А інформація: "повинен складати не менше 80% від загального терміну придатності", яку наводить виробник є абсолютно не конкретною, і стосується взагалі вимог до предмету закупівлі (аптечки), а не до вкладення до неї (п.2 Додатку 2 ТД
"Строк придатності предмета закупівлі на момент поставки має складати не менше 80% від загального терміну придатності"). Замовник вимагав зазначити термін придатності вкладення, а не гарантії щодо строку аптечки. А формулювання виробника "термін придатності .... повинен складати", не підтверджує строк, а лише висуває вимоги.
- Гарантійний лист №06/02/2024-1 від 06.02.2024 р. від ТОВ "Ігар" (файл 12.1. Гарантійний лист Ігар.PDF) не містить термінів придатності виробів, що є невиконанням вимог ТД. До того ж, даний виробник у своєму гарантійному листі "підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів", що є неможливим, адже предметом закупівлі цих торгів є Аптечка медична. Так як ТОВ "Ігар" не є виробником аптечки, і ніяк не може гарантувати її поставку, чи терміни придатності, то відповідно, не зрозуміло, що взагалі гарантує цей лист.
- Гарантійний лист №18 від 02.02.2024 року від ФОП Тер-Аракельянц І.О. (файл 12. ГЛ_Тер-Аракельянц_02.02.2024.PDF) не містить термінів придатності зазначених ним виробів. А інформація: "не менше ніж 80% від загального терміну придатності", яку наводить виробник є абсолютно не конкретною, і стосується вимог до предмету закупівлі (аптечки), а не до вкладення до нього не може виконати вимоги ТД.
- Гарантійний лист №106 від 02.02.2024 р. від ПрАТ "АВ-ФАРМА"(файл 18. Гарантійний лист товар на складі.pdf) не містить, а ні зазначення гарантії поставки, ні термінів придатності виробів, як цього вимагає п.7 Додатку 2. Даний лист учасника містить лише інформацію, що товар "є у нас на складі у необхідній кількості" і жодним чином не зазначає гарантію поставки та терміни придатності, що є невідповідністю вимогам ТД.
В свою чергу зазначимо, що 05.02.2024 року ми подавали вимогу Замовнику на умови закупівлі наступного характеру (витяг):
"В офіційного виробника аптечок, який безпосередньо займається постачанням даного товару по всій країні багато років вже є на складі необхідні засоби, сумки, мед.вироби тощо, для виготовлення, зокрема, предмету закупівлі. ...за умовами ТД учасник/виробник гарантує, що комплектуючі виготовлені у 2023 році, а також гарантує поставку до 29.02.2024 року, та ще і має ці комплектуючі на складі. На яких підставах вимагаються ці листи від виробників або дистриб’юторів? .....Цілком логічно, що такі гарантії вже надасть виробник аптечки, яка є предметом закупівлі. Тому, вимагаємо усунути невідповідності ТД та вилучити вимоги про надання гарантійних листів від виробників або дистриб’юторів із зазначенням гарантії поставки та термінів придатності, адже такі гарантії надає сам учасник.
Дану вимогу Замовник відхилив, вмотивувавши так:
"Звертаючи увагу на те, що предметом закупівлі є аптечка медична індивідуальна поліцейського, яка відноситься, згідно Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 753, до систем медичних виробів, які можуть виготовлятися окремими виробниками, можуть реалізуватися окремо, мають окремі цільові призначення та, навіть, без одного з цих виробів аптечка медична індивідуальна поліцейського не буде відповідати вимогам замовника та вимогам наказу Міністерства внутрішніх справ України від 20.05.2016 № 396 «Про затвердження норм належності медичного забезпечення для підрозділів Національної поліції України» (норми в редакції Міністерства внутрішніх справ України № 513 від 18.06.2018. Також зазначимо, що згідно п. 30 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 753: «Медичні вироби, зазначені в пунктах 28 і 29 цього Технічного регламенту, не повинні мати додаткового маркування знаком відповідності технічним регламентам, але мають супроводжуватися інформацією, зазначеною в розділі “Інформація, яка надається виробником” додатка 1, яка включає відомості, отримані від виробників медичних виробів, які увійшли до складу зазначених медичних виробів.» Тому учасник у складі своєї пропозиції надає гарантійні листи, в яких є відомості від виробників, що гарантує постачання товару, якщо Учасник не є виробником зазначеного медичного виробу. Не виконання цього пункту не може гарантувати виготовлення відповідного товару, що перешкоджає укладенню та/або виконанню договору про закупівлю
Тобто, нашу вимогу про вилучення Гарантійних листів на кожне вкладення в аптечку від прямих виробників або дистриб'юторів Замовник відхилив, надавши офіційну відповідь, при цьому ніяких звісно змін до ТД внесено не було. Отже, вимоги ТД мають бути виконані, гарантійні листи від виробників або дистриб'юторів на кожний із медичних виробів, які входять до складу аптечок обов'язково мають бути надані із зазначенням гарантії поставки та термінів придатності, незалежно від того, хто є їх виробником, і чи є засоби на складі виробника аптечки, чи їх немає.
Тому, Гарантійний лист №106 від 02.02.2024 р. від ПрАТ "АВ-ФАРМА" має містити зазначення гарантії поставки та термінів придатності. Проте, він не містить потрібної інформації, що є порушенням вимог ТД. Натомість, в ньому є як раз та інформація, яку ми намагались довести Замовнику у своїй вимозі, що у виробника аптечок вже є товар на складі, і він може гарантувати поставку і аптечок, і комплектуючих, на що Замовник відповів відхиленням такої вимоги.
Тому, пропозицію ПрАТ "АВ-ФАРМА" Замовник мав відхилити, як таку, що не відповідає вимогам його ТД, адже наданий ним Гарантійний лист не містить гарантій поставки і термінів придатності виробів, що є повною невідповідністю вимогам ТД. Проте, він визнає учасника переможцем, що є порушенням принципів закупівлі щодо неупередженого визначення переможця і суперечить вимогам власної ТД.
Враховуючи вищезазначене, учасник ПрАТ "АВ-ФАРМА" не надав документи, які були встановлені технічною частиною ТД:
- Сертифікат відповідності на виріб Хірургічна пов'язка торгової марки "IGAR" 6 см х 10 см (вимога п.1 Додатку 2)
- Протокол випробувань на Засіб для зупинки кровотечі, який би підтверджував усі зазначені Замовником технічні характеристики виробу (вимога п.8 Таблиці Додатку 2)
- Належним чином оформлені гарантійні листи:
№106 від 02.02.2024 р. від ПрАТ "АВ-ФАРМА",
№01-02/02 від 02.02.2024 р. від
№06/02/2024-1 від 06.02.2024 р. від ТОВ "Ігар"
№18 від 02.02.2024 року від ФОП Тер-Аракельянц І.О.
Тому, Пропозиція даного учасника має бути відхилена, як така, що не відповідає технічним та іншим вимогам тендерної документації.
Наголосимо також, що деякі подібні невідповідності по відношенню до Скаржника послужили приводом до відхилення його пропозиції, а деякі взагалі були надумані і виявились хибними і не мали бути застосовані.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції учасника ПрАТ "АВ-ФАРМА", визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей і вона мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги цього пункту, згідно з якими він відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
2. Джгут для зупинки кровотечі.
У Додатку 2 ТД п.8 Таблиці Технічної Специфікації зазначені детальні технічні характеристики на "Засіб для зупинки кровотечі механічний по типу "САТ", і після цих характеристик зазначена вимога Замовника: "...... Виробник на підтвердження технічних характеристик повинен надати протокол випробувань".
Учасник ПрАТ "АВ-ФАРМА" у складі пропозиції надає Протокол випробувань №0370-2-2019 на Джгути кровоспинні (файл 27. Джгут кровоспинний Турнікет ПІТОН-3.PDF), який не підтверджує повністю зазначені технічні характеристики Замовника на цей виріб, а саме:
- не підтверджує можливість фіксувати виріб на кінцівці від 20 см;
- не підтверджує колір виробу, який визначений тех.специфікацією Замовника;
- не підтверджує, що конструкція виробу унеможливлює самовільне та/або неконтрольоване послаблення тиску при транспортуванні, в тому числі при перенесенні постраждалого без нош, наприклад, на собі, волоком і таке інше;
- не підтверджує наявність інструкції з використання та її вид;
- не підтверджує, що безпосередньо на кожний виріб нанесено знак відповідності Технічному регламенту та інформація, необхідна для безпечного застосування медичного виробу (код партії; строк, до якого гарантовано безпечне застосування медичного виробу та інше).
Відповідно, даний Протокол випробувань №0370-2-2019 не може бути розцінений як такий, що відповідає умовам технічної специфікації та вимогам тендерної документації в цій частині, а також, що підтверджує технічні характеристики Джгута кровоспинного. Наданий учасником Сертифікат якості також не підтверджує частину зазначених тех.характеристик, і власне не вимагався Замовником. В решті решт, ми не знаємо, який виріб проходив випробування, якого кольору, які показники щодо конструкції він має, чи має інструкцію, та інше. Отже, ПрАТ "АВ-ФАРМА" не надала належний протокол випробувань.
Такі невідповідності також не можуть вважатись формальними помилками.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Оскільки зазначені невідповідності стосуються технічних та якісних характеристик виробу, вони не підлягають виправленню, отже Замовник мав би відхилити пропозицію ПрАТ "АВ-ФАРМА". Визнання переможцем даного учасника порушує принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Протокол №2:
"п.1) В Декларації про відповідність №011/1 від 29.12.2018 р. (редакція 4 від 15.02.2022 р) на медичний виріб "Засіб для обробки ран зет-складений просочений гемостатичним розчином 11 см х 380 см" були зазначені: Сертифікат про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів "Засоби для обробки ран" №UA.8O092-021-21 та Сертифікат перевірки проекту №UA.TR 118.0044-1.22, видано Органом оцінки відповідності "ЕКОГІНТОКС", що служать підтвердженням того, що був залучений Орган відповідності при введені цього медичного виробу в обіг. Учасник не надав ці сертифікати у склад своєї тендерної пропозиції. Також при перевірці чинності Сертифікату перевірки проекту №UA.TR 118.0044-1.22 на сайті Органу оцінки відповідності "ЕКОГІНТОКС", його не було знайдено".
Пункти 3 та 4 цього ж Протоколу №2 мають подібні трактування причин відхилення пропозиції, тому Скаржник їх не наводить.
Але, вимогами ТД Додатку 2, на порушення яких ймовірно посилається Замовник є:
п.1 Додатку №2:
"Медичні вироби повинні відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів, в тому числі вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №753, а також пройти всі необхідні процедури перевірки відповідності в Органі з оцінки відповідності, який має необхідну галузь акредитації, що підтверджується сертифікатами оцінки відповідності (де потрібно залучення даного Органу), декларацією про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів та паспортами/сертифікатами якості або іншими документами, якщо такі передбачені законодавством для даного виду товару (надати копії документів у складі пропозиції на предмет закупівлі та на кожне вкладення, що входить до його складу)".
Отже, в вищезазначених вимогах ТД не вказано, що учасник має надавати Сертифікат перевірки проекту. Замовник навів перелік документів, які повинні бути надані, тому зазначати, що учасник не надав у складі пропозиції Сертифікат перевірки проекту на виріб - безпідставно. Щодо будь-яких інших документів на товар жодної обов'язкової вимоги в ТД висунуто не було.
Замовник при цьому, як вбачається з його Протоколу №2, перевірив на сайті ООВ "ЕКОГІНТОКС" чинність наданого Скаржником сертифікату про відповідність №UA.8O092-021-21 і ніяких претензій не висунув, адже цей Сертифікат є на сайті Органу, отже і легітимність введення в обіг запропонованих виробів підтверджена. Але все одно, Замовник у Протоколі №2 обґрунтовує причину відхилення пропозиції ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС", як ненадання "сертифікатів у склад своєї тендерної пропозиції", хоча учасник не повинен був надавати Сертифікат перевірки проекту (додатково зауважимо, що Сертифікат перевірки проекту №UA.TR 118.004-1.22 присутній в реєстрі Органу ОВ "ЕКОГІНТОКС". Скаржник звернувся за роз'ясненнями до виробника, які додаються).
Окрім цього, згідно з вимогами чинного законодавства, зокрема Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №753 (далі ТР 753), п.11 загальної частини: "Медичні вироби повинні відповідати викладеним у додатку 1 вимогам, що поширюються на такі вироби з урахуванням їх призначення".
У вказаному Додатку 1 ТР 753 наказовим пунктом стосовно надання документів споживачу на медичний виріб є п.42: "Кожний медичний виріб повинен супроводжуватися інформацією, необхідною для його безпечного та правильного застосування з урахуванням рівня підготовки та кваліфікації споживачів і користувачів, а також для ідентифікації виробника. Зазначена інформація включає в себе інформацію на етикетці та інструкцію із застосування".
Тому, виробник медичного виробу повинен надавати споживачу Інструкцію по застосуванню виробу і на виробі повинна бути етикетка. Решта пунктів Технічного регламенту у розділі Процедури оцінки відповідності, а саме пп.15-20 його загальної частини, вимагають від виробника проходження різних процедур, в залежності від класу медичного виробу, при цьому наказовим для виробника будь-якого медичного виробу, будь-якого класу є лише складання декларації, яка зберігається у виробника.
Саме тому надання споживачам (замовникам) Сертифікатів відповідності або інших документів на медичні вироби, окрім Декларації про відповідність - не вимагаються чинним законодавством. ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" надало у складі тендерної пропозиції Декларацію про відповідність та Сертифікати якості на кожен медичний виріб.
Також, відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів", частиною 2, статтею 6 закріплено, що продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції (без жодної конкретизації). І в контексті даного Закону, ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" також має всі докази того, що товари введено в обіг, адже надало Декларації про відповідність медичних виробів вимогам ТР 753 та Сертифікати якості у складі пропозиції.
Одночасно, якщо Замовник хотів бачити Сертифікати оцінки відповідності на медичні вироби, які вимагають залучення Органу оцінки відповідності, то повідомляємо, що у складі пропозиції ПрАТ "АВ-ФАРМА" міститься сертифікат якості на виріб Хірургічна пов'язка торгової марки "IGAR" 6 см х 10 см (файл 22. Хірургічна пов'язка 6х10.PDF), в якому на сторінці 2 зазначено: "Сертифікат відповідності на продукцію №R3M 804 032/2 B3, виданий органом сертифікації ТОВ "Український інститут Стандартів" (UA.TR.137), дійсний до 17 січня 2027 року". Що також служить підтвердженням того, що був залучений Орган відповідності при введені цього медичного виробу в обіг. Проте, даний документ також відсутній у складі пропозиції зазначеного учасника. І Замовник ігнорує той факт, що даний документ також не наданий у складі тендерної пропозиції.
То ж, якщо ПрАТ "АВ-ФАРМА" не надає Сертифікат відповідності, то чому його визнають переможцем? Ставлення до Скаржника в цій частині є дискримінаційним. Іншими словами, у обох учасників Сертифікати відповідності відсутні. І обидва учасника не виконали вимоги ТД в цій частині. Тоді, чому Замовник одного учасника відхиляє, а іншого - ні? Замовник вочевидь перевірив відсутні Сертифікати оцінки відповідності в реєстрах Органів оцінки відповідності обох учасників і знайшов їх. Але одному учаснику відмовив, а іншого учасника - визнав переможцем. Наголошуємо, що інших документів Замовник у своїй ТД не вимагав та й інших документів не вимагає чинне законодавство (зокрема Сертифікати перевірки проекту, або результатів клінічних та доклінічних досліджень, будь-яких інших сертифікацій, перевірок чи випробувань виробником власної продукції).
Саме такі дії Замовника порушують принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Отже, пропозиція ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" не мала бути відхилена по причині відсутності Сертифікату оцінки відповідності, адже даний сертифікат є в реєстрі ООВ "ЕКОГІНТОКС", проте не вимагається чинним законодавством для надання споживачу. А якщо вже Замовник відхиляє пропозицію Скаржника через відсутність зазначеного документу, то пропозиція й іншого учасника має бути також відхилена, адже в останнього також відсутній цей документ у складі пропозиції.
Відповідно, Скаржник не погоджується з діями Замовника по визначенню переможцем ПрАТ "АВ-ФАРМА", які також свідчать і про упереджене ставлення до Скаржника.
У Додатку 2 ТД, п.7 загальної частини містяться вимоги: "На кожний із медичних виробів, які входять до складу аптечок медичних обов’язково надаються гарантійні листи від виробників або дистриб’юторів із зазначенням гарантії поставки та термінів придатності".
У пункті 5 Протоколу №2 зазначено, що Скаржник "...не надав гарантійні листи від виробників або дистриб'юторів на кожний із медичних виробів". Дана інформація є хибною, не правдивою і відповідно, не може бути причиною відхилення нашої пропозиції. Більш того, Замовник не конкретизує, на які саме медичні вироби не були наданні гарантійні листи, що наводить на думку, що причина відхилення є вигаданою.
Адже, медичними виробами аптечки є:
- Пакет перев’язувальний індивідуальний стерильний завширшки не менше 15 см на еластичній основі з елементом додаткового тиску із захисною вологостійкою оболонкою
- Лейкопластир котушковий медичний завдовжки 5 м, завширшки не менше 3 см
- Лейкопластир бактерицидний медичний розміром не менше 6 х10 см
- Засіб для зупинки кровотечі (бинт кровоспинний тампонувальний з гемостатичним засобом рентгеноконтрастний)
- Плівка з одностороннім клапаном для проведення штучної вентиляції легень на поліетиленовій основі
- Оклюзійна торакальна пов’язка (наліпка) з клапаном (або без клапана)
- Рукавички медичні оглядові нітрилові нестерильні
- Засіб для зупинки кровотечі механічний по типу «CAT»
- Ножиці для розрізання одягу і взуття тупоконечні (атравматичні).
І Скаржник у файлі "Гарантійні листи виробників" надав листи на всі ці вироби, у відповідності з їх назвами.
Решта вкладень в аптечку, такі як:
- Маркер водостійкий для нанесення інформації (синього кольору)
- Футляр-підсумок, який розіщується на ремені спорядження
- Картка постраждалого встановленого зразка з водостійким покриттям
- Рекомендіції
не являються медичними виробами, тому надання гарантійних листів на них - не передбачено. А футляр-підсумок не тільки не тільки НЕ є вкладенням в аптечку, а й не є медичним виробом.
Лист роз'яснення щодо того, що сумки і футляри не є медичними виробами від Органу з оцінки відповідності додається до Скарги.
Натомість, гарантійні листи учасника ПрАТ "АВ-ФАРМА" не відповідають вимогам ТД і знову ж, Замовник це ігнорує.
Докладніше.
- Гарантійний лист №01-02/02 від 02.02.2024 р. від Оптіма-пласт (файл 24. Пристрій для проведення штучного дихання.PDF) не містить терміну придатності виробу. А інформація: "повинен складати не менше 80% від загального терміну придатності", яку наводить виробник є абсолютно не конкретною, і стосується взагалі вимог до предмету закупівлі (аптечки), а не до вкладення до неї (п.2 Додатку 2 ТД
"Строк придатності предмета закупівлі на момент поставки має складати не менше 80% від загального терміну придатності"). Замовник вимагав зазначити термін придатності вкладення, а не гарантії щодо строку аптечки. А формулювання виробника "термін придатності .... повинен складати", не підтверджує строк, а лише висуває вимоги.
- Гарантійний лист №06/02/2024-1 від 06.02.2024 р. від ТОВ "Ігар" (файл 12.1. Гарантійний лист Ігар.PDF) не містить термінів придатності виробів, що є невиконанням вимог ТД. До того ж, даний виробник у своєму гарантійному листі "підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів", що є неможливим, адже предметом закупівлі цих торгів є Аптечка медична. Так як ТОВ "Ігар" не є виробником аптечки, і ніяк не може гарантувати її поставку, чи терміни придатності, то відповідно, не зрозуміло, що взагалі гарантує цей лист.
- Гарантійний лист №18 від 02.02.2024 року від ФОП Тер-Аракельянц І.О. (файл 12. ГЛ_Тер-Аракельянц_02.02.2024.PDF) не містить термінів придатності зазначених ним виробів. А інформація: "не менше ніж 80% від загального терміну придатності", яку наводить виробник є абсолютно не конкретною, і стосується вимог до предмету закупівлі (аптечки), а не до вкладення до нього не може виконати вимоги ТД.
- Гарантійний лист №106 від 02.02.2024 р. від ПрАТ "АВ-ФАРМА"(файл 18. Гарантійний лист товар на складі.pdf) не містить, а ні зазначення гарантії поставки, ні термінів придатності виробів, як цього вимагає п.7 Додатку 2. Даний лист учасника містить лише інформацію, що товар "є у нас на складі у необхідній кількості" і жодним чином не зазначає гарантію поставки та терміни придатності, що є невідповідністю вимогам ТД.
В свою чергу зазначимо, що 05.02.2024 року ми подавали вимогу Замовнику на умови закупівлі наступного характеру (витяг):
"В офіційного виробника аптечок, який безпосередньо займається постачанням даного товару по всій країні багато років вже є на складі необхідні засоби, сумки, мед.вироби тощо, для виготовлення, зокрема, предмету закупівлі. ...за умовами ТД учасник/виробник гарантує, що комплектуючі виготовлені у 2023 році, а також гарантує поставку до 29.02.2024 року, та ще і має ці комплектуючі на складі. На яких підставах вимагаються ці листи від виробників або дистриб’юторів? .....Цілком логічно, що такі гарантії вже надасть виробник аптечки, яка є предметом закупівлі. Тому, вимагаємо усунути невідповідності ТД та вилучити вимоги про надання гарантійних листів від виробників або дистриб’юторів із зазначенням гарантії поставки та термінів придатності, адже такі гарантії надає сам учасник.
Дану вимогу Замовник відхилив, вмотивувавши так:
"Звертаючи увагу на те, що предметом закупівлі є аптечка медична індивідуальна поліцейського, яка відноситься, згідно Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 753, до систем медичних виробів, які можуть виготовлятися окремими виробниками, можуть реалізуватися окремо, мають окремі цільові призначення та, навіть, без одного з цих виробів аптечка медична індивідуальна поліцейського не буде відповідати вимогам замовника та вимогам наказу Міністерства внутрішніх справ України від 20.05.2016 № 396 «Про затвердження норм належності медичного забезпечення для підрозділів Національної поліції України» (норми в редакції Міністерства внутрішніх справ України № 513 від 18.06.2018. Також зазначимо, що згідно п. 30 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 753: «Медичні вироби, зазначені в пунктах 28 і 29 цього Технічного регламенту, не повинні мати додаткового маркування знаком відповідності технічним регламентам, але мають супроводжуватися інформацією, зазначеною в розділі “Інформація, яка надається виробником” додатка 1, яка включає відомості, отримані від виробників медичних виробів, які увійшли до складу зазначених медичних виробів.» Тому учасник у складі своєї пропозиції надає гарантійні листи, в яких є відомості від виробників, що гарантує постачання товару, якщо Учасник не є виробником зазначеного медичного виробу. Не виконання цього пункту не може гарантувати виготовлення відповідного товару, що перешкоджає укладенню та/або виконанню договору про закупівлю
Тобто, нашу вимогу про вилучення Гарантійних листів на кожне вкладення в аптечку від прямих виробників або дистриб'юторів Замовник відхилив, надавши офіційну відповідь, при цьому ніяких звісно змін до ТД внесено не було. Отже, вимоги ТД мають бути виконані, гарантійні листи від виробників або дистриб'юторів на кожний із медичних виробів, які входять до складу аптечок обов'язково мають бути надані із зазначенням гарантії поставки та термінів придатності, незалежно від того, хто є їх виробником, і чи є засоби на складі виробника аптечки, чи їх немає.
Тому, Гарантійний лист №106 від 02.02.2024 р. від ПрАТ "АВ-ФАРМА" має містити зазначення гарантії поставки та термінів придатності. Проте, він не містить потрібної інформації, що є порушенням вимог ТД. Натомість, в ньому є як раз та інформація, яку ми намагались довести Замовнику у своїй вимозі, що у виробника аптечок вже є товар на складі, і він може гарантувати поставку і аптечок, і комплектуючих, на що Замовник відповів відхиленням такої вимоги.
Тому, пропозицію ПрАТ "АВ-ФАРМА" Замовник мав відхилити, як таку, що не відповідає вимогам його ТД, адже наданий ним Гарантійний лист не містить гарантій поставки і термінів придатності виробів, що є повною невідповідністю вимогам ТД. Проте, він визнає учасника переможцем, що є порушенням принципів закупівлі щодо неупередженого визначення переможця і суперечить вимогам власної ТД.
Враховуючи вищезазначене, учасник ПрАТ "АВ-ФАРМА" не надав документи, які були встановлені технічною частиною ТД:
- Сертифікат відповідності на виріб Хірургічна пов'язка торгової марки "IGAR" 6 см х 10 см (вимога п.1 Додатку 2)
- Протокол випробувань на Засіб для зупинки кровотечі, який би підтверджував усі зазначені Замовником технічні характеристики виробу (вимога п.8 Таблиці Додатку 2)
- Належним чином оформлені гарантійні листи:
№106 від 02.02.2024 р. від ПрАТ "АВ-ФАРМА",
№01-02/02 від 02.02.2024 р. від
№06/02/2024-1 від 06.02.2024 р. від ТОВ "Ігар"
№18 від 02.02.2024 року від ФОП Тер-Аракельянц І.О.
Тому, Пропозиція даного учасника має бути відхилена, як така, що не відповідає технічним та іншим вимогам тендерної документації.
Наголосимо також, що деякі подібні невідповідності по відношенню до Скаржника послужили приводом до відхилення його пропозиції, а деякі взагалі були надумані і виявились хибними і не мали бути застосовані.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції учасника ПрАТ "АВ-ФАРМА", визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей і вона мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги цього пункту, згідно з якими він відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Листи гарантійні від АВ-Фарма
-
Опис доказу:
Дані листи доводять, що оформлені неналежним чином, і надаються поєднаними для більш зручного вивчення
-
Повʼязаний документ:
_Листи гарантійні АВ-Фарма.pdf
-
-
Назва доказу:
файл: ФМА гарантійні листи виробників
-
Опис доказу:
Даний файл був у складі пропозиції Скаржника, і в ньому містяться усі гарантійні листи на всі медичні вироби з аптечки. Тому, п.5 Протоколу №2 Замовника, щодо надання Скаржником гарантійних листів НЕ на всі медичні вироби - не має під собою законних підстав. Подається як доказ упередженого ставлення до Скаржника, тоді як інший учасник надав не належним чином оформлені документи
-
Повʼязаний документ:
_3 ФМА Гарантійні листи виробників.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист Органу оцінки відповідності щодо сумок та підсумків.
-
Опис доказу:
Даний лист доводить, що сумки та підсумки - не є медичними виробами, отже Замовник не може вимагати від учасника гарантійного листа на футляр-підсумок і відхиляти пропозицію через відсутність такого листа.
-
Повʼязаний документ:
_3 315_Лист_Фарммедальянс_сумки ножиці.pdf
2. Джгут для зупинки кровотечі.
У Додатку 2 ТД п.8 Таблиці Технічної Специфікації зазначені детальні технічні характеристики на "Засіб для зупинки кровотечі механічний по типу "САТ", і після цих характеристик зазначена вимога Замовника: "...... Виробник на підтвердження технічних характеристик повинен надати протокол випробувань".
Учасник ПрАТ "АВ-ФАРМА" у складі пропозиції надає Протокол випробувань №0370-2-2019 на Джгути кровоспинні (файл 27. Джгут кровоспинний Турнікет ПІТОН-3.PDF), який не підтверджує повністю зазначені технічні характеристики Замовника на цей виріб, а саме:
- не підтверджує можливість фіксувати виріб на кінцівці від 20 см;
- не підтверджує колір виробу, який визначений тех.специфікацією Замовника;
- не підтверджує, що конструкція виробу унеможливлює самовільне та/або неконтрольоване послаблення тиску при транспортуванні, в тому числі при перенесенні постраждалого без нош, наприклад, на собі, волоком і таке інше;
- не підтверджує наявність інструкції з використання та її вид;
- не підтверджує, що безпосередньо на кожний виріб нанесено знак відповідності Технічному регламенту та інформація, необхідна для безпечного застосування медичного виробу (код партії; строк, до якого гарантовано безпечне застосування медичного виробу та інше).
Відповідно, даний Протокол випробувань №0370-2-2019 не може бути розцінений як такий, що відповідає умовам технічної специфікації та вимогам тендерної документації в цій частині, а також, що підтверджує технічні характеристики Джгута кровоспинного. Наданий учасником Сертифікат якості також не підтверджує частину зазначених тех.характеристик, і власне не вимагався Замовником. В решті решт, ми не знаємо, який виріб проходив випробування, якого кольору, які показники щодо конструкції він має, чи має інструкцію, та інше. Отже, ПрАТ "АВ-ФАРМА" не надала належний протокол випробувань.
Такі невідповідності також не можуть вважатись формальними помилками.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Оскільки зазначені невідповідності стосуються технічних та якісних характеристик виробу, вони не підлягають виправленню, отже Замовник мав би відхилити пропозицію ПрАТ "АВ-ФАРМА". Визнання переможцем даного учасника порушує принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Протокол ПрАТ АВ-Фарма
-
Опис доказу:
Даний протокол не відповідає вимогам Додатку 2 ТД п.8 Таблиці Технічної Специфікації. Відсутнє підтвердження багатьох технічних вимог до виробу.
-
Повʼязаний документ:
_27. Джгут кровоспинний Турнікет ПІТОН-3.PDF
Протокол №2:
"п.1) В Декларації про відповідність №011/1 від 29.12.2018 р. (редакція 4 від 15.02.2022 р) на медичний виріб "Засіб для обробки ран зет-складений просочений гемостатичним розчином 11 см х 380 см" були зазначені: Сертифікат про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів "Засоби для обробки ран" №UA.8O092-021-21 та Сертифікат перевірки проекту №UA.TR 118.0044-1.22, видано Органом оцінки відповідності "ЕКОГІНТОКС", що служать підтвердженням того, що був залучений Орган відповідності при введені цього медичного виробу в обіг. Учасник не надав ці сертифікати у склад своєї тендерної пропозиції. Також при перевірці чинності Сертифікату перевірки проекту №UA.TR 118.0044-1.22 на сайті Органу оцінки відповідності "ЕКОГІНТОКС", його не було знайдено".
Пункти 3 та 4 цього ж Протоколу №2 мають подібні трактування причин відхилення пропозиції, тому Скаржник їх не наводить.
Але, вимогами ТД Додатку 2, на порушення яких ймовірно посилається Замовник є:
п.1 Додатку №2:
"Медичні вироби повинні відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів, в тому числі вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №753, а також пройти всі необхідні процедури перевірки відповідності в Органі з оцінки відповідності, який має необхідну галузь акредитації, що підтверджується сертифікатами оцінки відповідності (де потрібно залучення даного Органу), декларацією про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів та паспортами/сертифікатами якості або іншими документами, якщо такі передбачені законодавством для даного виду товару (надати копії документів у складі пропозиції на предмет закупівлі та на кожне вкладення, що входить до його складу)".
Отже, в вищезазначених вимогах ТД не вказано, що учасник має надавати Сертифікат перевірки проекту. Замовник навів перелік документів, які повинні бути надані, тому зазначати, що учасник не надав у складі пропозиції Сертифікат перевірки проекту на виріб - безпідставно. Щодо будь-яких інших документів на товар жодної обов'язкової вимоги в ТД висунуто не було.
Замовник при цьому, як вбачається з його Протоколу №2, перевірив на сайті ООВ "ЕКОГІНТОКС" чинність наданого Скаржником сертифікату про відповідність №UA.8O092-021-21 і ніяких претензій не висунув, адже цей Сертифікат є на сайті Органу, отже і легітимність введення в обіг запропонованих виробів підтверджена. Але все одно, Замовник у Протоколі №2 обґрунтовує причину відхилення пропозиції ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС", як ненадання "сертифікатів у склад своєї тендерної пропозиції", хоча учасник не повинен був надавати Сертифікат перевірки проекту (додатково зауважимо, що Сертифікат перевірки проекту №UA.TR 118.004-1.22 присутній в реєстрі Органу ОВ "ЕКОГІНТОКС". Скаржник звернувся за роз'ясненнями до виробника, які додаються).
Окрім цього, згідно з вимогами чинного законодавства, зокрема Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №753 (далі ТР 753), п.11 загальної частини: "Медичні вироби повинні відповідати викладеним у додатку 1 вимогам, що поширюються на такі вироби з урахуванням їх призначення".
У вказаному Додатку 1 ТР 753 наказовим пунктом стосовно надання документів споживачу на медичний виріб є п.42: "Кожний медичний виріб повинен супроводжуватися інформацією, необхідною для його безпечного та правильного застосування з урахуванням рівня підготовки та кваліфікації споживачів і користувачів, а також для ідентифікації виробника. Зазначена інформація включає в себе інформацію на етикетці та інструкцію із застосування".
Тому, виробник медичного виробу повинен надавати споживачу Інструкцію по застосуванню виробу і на виробі повинна бути етикетка. Решта пунктів Технічного регламенту у розділі Процедури оцінки відповідності, а саме пп.15-20 його загальної частини, вимагають від виробника проходження різних процедур, в залежності від класу медичного виробу, при цьому наказовим для виробника будь-якого медичного виробу, будь-якого класу є лише складання декларації, яка зберігається у виробника.
Саме тому надання споживачам (замовникам) Сертифікатів відповідності або інших документів на медичні вироби, окрім Декларації про відповідність - не вимагаються чинним законодавством. ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" надало у складі тендерної пропозиції Декларацію про відповідність та Сертифікати якості на кожен медичний виріб.
Також, відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів", частиною 2, статтею 6 закріплено, що продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції (без жодної конкретизації). І в контексті даного Закону, ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" також має всі докази того, що товари введено в обіг, адже надало Декларації про відповідність медичних виробів вимогам ТР 753 та Сертифікати якості у складі пропозиції.
Одночасно, якщо Замовник хотів бачити Сертифікати оцінки відповідності на медичні вироби, які вимагають залучення Органу оцінки відповідності, то повідомляємо, що у складі пропозиції ПрАТ "АВ-ФАРМА" міститься сертифікат якості на виріб Хірургічна пов'язка торгової марки "IGAR" 6 см х 10 см (файл 22. Хірургічна пов'язка 6х10.PDF), в якому на сторінці 2 зазначено: "Сертифікат відповідності на продукцію №R3M 804 032/2 B3, виданий органом сертифікації ТОВ "Український інститут Стандартів" (UA.TR.137), дійсний до 17 січня 2027 року". Що також служить підтвердженням того, що був залучений Орган відповідності при введені цього медичного виробу в обіг. Проте, даний документ також відсутній у складі пропозиції зазначеного учасника. І Замовник ігнорує той факт, що даний документ також не наданий у складі тендерної пропозиції.
То ж, якщо ПрАТ "АВ-ФАРМА" не надає Сертифікат відповідності, то чому його визнають переможцем? Ставлення до Скаржника в цій частині є дискримінаційним. Іншими словами, у обох учасників Сертифікати відповідності відсутні. І обидва учасника не виконали вимоги ТД в цій частині. Тоді, чому Замовник одного учасника відхиляє, а іншого - ні? Замовник вочевидь перевірив відсутні Сертифікати оцінки відповідності в реєстрах Органів оцінки відповідності обох учасників і знайшов їх. Але одному учаснику відмовив, а іншого учасника - визнав переможцем. Наголошуємо, що інших документів Замовник у своїй ТД не вимагав та й інших документів не вимагає чинне законодавство (зокрема Сертифікати перевірки проекту, або результатів клінічних та доклінічних досліджень, будь-яких інших сертифікацій, перевірок чи випробувань виробником власної продукції).
Саме такі дії Замовника порушують принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Отже, пропозиція ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" не мала бути відхилена по причині відсутності Сертифікату оцінки відповідності, адже даний сертифікат є в реєстрі ООВ "ЕКОГІНТОКС", проте не вимагається чинним законодавством для надання споживачу. А якщо вже Замовник відхиляє пропозицію Скаржника через відсутність зазначеного документу, то пропозиція й іншого учасника має бути також відхилена, адже в останнього також відсутній цей документ у складі пропозиції.
Відповідно, Скаржник не погоджується з діями Замовника по визначенню переможцем ПрАТ "АВ-ФАРМА", які також свідчать і про упереджене ставлення до Скаржника.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат на лейкопластир 6см х 10 см стерильний, наданий учасником ПрАТ АВ-Фарма
-
Опис доказу:
Учасник ПрАТ АВ-Фарма на даний виріб мав би надати Сертифікат відповіності Органу з оцінки відповідності, проте, він відсутній у складі пропозиції.
-
Повʼязаний документ:
22. Хірургічна пов'язка 6х10 _НЕ НАДАНО СУЯ.PDF
-
-
Назва доказу:
Лист роз'яснення виробника ТОВ КФТ (щодо Сертифікату перевірки проекту)
-
Опис доказу:
Хоча Сертифікат перевірки проекту не вимагався ТД, все ж він за номером №UA.TR 118.004-1.22 присутній в реєстрі Органу ОВ "ЕКОГІНТОКС". Скаржник звернувся за роз'ясненнями до виробника, які додаються.
-
Повʼязаний документ:
_1 Лист КФТ_0001.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо гарантійних листів
Номер:
3910eda0d4ca4b99961cef47dc92ed6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-01-011321-a.b3
Назва:
Щодо гарантійних листів
Вимога:
Добрий день. У Додатку 2, п .7 ТД зазначено «На кожний із медичних виробів, які входять до складу аптечок медичних обов’язково надаються гарантійні листи від виробників або дистриб’юторів із зазначенням гарантії поставки та термінів придатності.».
В офіційного виробника аптечок, який безпосередньо займається постачанням даного товару по всій країні багато років вже є на складі необхідні засоби, сумки, мед.вироби тощо, для виготовлення, зокрема, предмету закупівлі. Також, ці комплектуючі вироби виготовлені у 2023 році. Більш того, у п.5 Додатку 2 Ви вже вимагаєте гарантійний лист від учасника: «Комплектуючі аптечок повинні бути виготовлені і укомплектовані не раніше 2023 року». Тому учасник, або безпосередній виробник-учасник вже гарантує у пропозиції комплектуючі з датами виготовлення від 2023 року. Також, у п.2. Додатку 3, встановлено, що Учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції «згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації…..та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі», однією із вимог є строк поставки до 29.02.2024 року. Знову ж, Замовник і в цій частині вимагає гарантування строку поставки – до 29.02.2024 року. Тому, вимагати «на кожний із медичних виробів, які входять до складу аптечок медичних ….. гарантійні листи від виробників або дистриб’юторів із зазначенням гарантії поставки та термінів придатності» безпідставно. Замовник повинен надати можливість учаснику самостійно підтвердити також і гарантії поставки та терміни придатності, які, власне, Замовник вже вимагає (п.5 Додатку 2 і в.2 Додатку 3 ). Іншими словами, за умовами ТД учасник/виробник гарантує, що комплектуючі виготовлені у 2023 році, а також гарантує поставку до 29.02.2024 року, та ще і має ці комплектуючі на складі. То на яких підставах вимагаються ці листи від виробників або дистриб’юторів? Наприклад, дистриб’ютор або виробник вкладень в аптечку ВЖЕ реалізував у грудні товар виробнику аптечок, то чому він ще повинен надавати гарантійний лист про гарантії постачання та терміни в даній закупівлі? Цілком логічно, що такі гарантії вже надасть виробник аптечки, яка є предметом закупівлі. Тому, вимагаємо усунути невідповідності ТД та вилучити вимоги про надання гарантійних листів від виробників або дистриб’юторів із зазначенням гарантії поставки та термінів придатності, адже такі гарантії надає сам учасник.
Пов'язані документи:
Замовник
- сканирование0225.pdf 16.02.2024 16:27
Дата подачі:
05.02.2024 14:45
Вирішення:
Звертаючи увагу на те, що предметом закупівлі є аптечка медична індивідуальна поліцейського, яка відноситься, згідно Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 753, до систем медичних виробів, які можуть виготовлятися окремими виробниками, можуть реалізуватися окремо, мають окремі цільові призначення та, навіть, без одного з цих виробів аптечка медична індивідуальна поліцейського не буде відповідати вимогам замовника та вимогам наказу Міністерства внутрішніх справ України від 20.05.2016 № 396 «Про затвердження норм належності медичного забезпечення для підрозділів Національної поліції України» (норми в редакції Міністерства внутрішніх справ України № 513 від 18.06.2018.
Також зазначимо, що згідно п. 30 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 753:
«Медичні вироби, зазначені в пунктах 28 і 29 цього Технічного регламенту, не повинні мати додаткового маркування знаком відповідності технічним регламентам, але мають супроводжуватися інформацією, зазначеною в розділі “Інформація, яка надається виробником” додатка 1, яка включає відомості, отримані від виробників медичних виробів, які увійшли до складу зазначених медичних виробів.»
Тому учасник у складі своєї пропозиції надає гарантійні листи, в яких є відомості від виробників, що гарантує постачання товару, якщо Учасник не є виробником зазначеного медичного виробу. Не виконання цього пункту не може гарантувати виготовлення відповідного товару, що перешкоджає укладенню та/або виконанню договору про закупівлю
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.02.2024 00:04
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо Лейкопластиру бактерицидного
Номер:
cc02a72d859b4312aa4f781a51c3399f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-01-011321-a.a2
Назва:
Щодо Лейкопластиру бактерицидного
Вимога:
Добрий день! Чи може учасник пропонувати у складі Аптечки Лейкопластир бактерицидний медичний розміром не менше 6 х10 см із рівними краями, а не із заокругленими краями, як того вимагає технічна специфікація, оскільки це ніяк не плаває на його функціональне призначення, пластир щільно фіксується та не відклеюватися. Крім того, посилання на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, не може бути в технічній специфікації, отже сприймається як «еквівалент». Тому, просимо внести відповідні зміни до ТД, та вилучити технічні характеристики стосовно заокруглених країв в лейкопластирі, як такі, які обмежують пропозицію учасників. Або, долучити до опису даного лейкопластиря фразу "із заокругленими АБО рівними краями", адже різні виробники мають право виготовляти різні краї пластирів. Замовник з незрозумілих причин звужує коло виробників, без зазначення вмотивованих причин такого звуження. Відповідно, просимо внести зміни в ТД.
Пов'язані документи:
Замовник
- сканирование0223.pdf 16.02.2024 16:25
Дата подачі:
05.02.2024 13:49
Вирішення:
Учасник може пропонувати у складі Аптечки Лейкопластир бактерицидний медичний розміром не менше 6 х10 см із рівними краями, а не із заокругленими краями, як того вимагає технічна специфікація, оскільки це ніяк не впливає на його функціональне призначення, пластир щільно фіксується та не відклеюватися
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.02.2024 00:04
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо протоколу випробувань
Номер:
30a660860d6846ee9a950598eaeda632
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-01-011321-a.b1
Назва:
Щодо протоколу випробувань
Вимога:
Вимагаємо усунути невідповідності ТД, щодо Протоколу випробувань на Засіб для зупинки кровотечі, механічний по типу САТ. В Україні - не має ніяких законодавчо затверджених технічних та функціональних вимог до механічних джгутів-турнікетів. Тому, не можна ідентифікувати, які параметри потрібно випробовувати та підтверджувати на законодавчому рівні, а які не потрібно. Як випробовувати, і що випробовувати стосовно цього виробу - в Україні не затверджено. Не зрозуміло також, якими цифрами керуватись. Те, що Замовник зазначив у вимогах Додатку 2 в характеристиках до виробу (джгута-турнікета) продиктовано лише кимось, чимось, ...та власне, бажаним учасником, який зробив протокол ось саме за цими параметрами, які Замовник переписав. І звісно, зможе підтвердити ці вимоги гарним протоколом, а решта буде відхилена. Наче саме цей протокол бажаного до просування учасника - є документом-зразком, на який треба рівнятись. Проте, Замовник повинен керуватись вимогами чинного законодавства, а не протоколами з інтернету, а саме вимогами Технічного регламенту "№753. За цим Техрегламентом, Джгут-турнікет, є неінвазивним виробом, І класу ризику застосування. Там чітко прописано, які документи має надавати виробник джгутів, який вводить їх в обіг: Декларацію про відповідність та Інструкцію із застосування. Також може бути виданий Сертифікат або паспорт якості. Ні про які протоколи - у вимогах чинного законодавства до таких виробників немає. Більш того, виробники проводять клінічні та доклінічні дослідження, і можуть отримувати від уповноважених органів звіти про дослідження, наприклад, а не протоколи. Також, у зв'язку з тим, що часу на підготовку пропозиції виділяється не багато, і учасник не може провести ці дослідження на добровільних засадах, - вимагаємо видалити дану вимогу про надання протоколу випробувань "Засобу для зупинки кровотечі механічного по типу САТ».
Пов'язані документи:
Замовник
- сканирование0224.pdf 16.02.2024 16:25
Дата подачі:
02.02.2024 09:24
Вирішення:
Шановний учасник! Предмет закупівлі має відповідати медико-технічним вимогам, згідно Додатку 2 до ТД, з урахуванням реальних потреб Національної поліції України та оптимального співвідношення ціни та якості
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.02.2024 00:04